צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה עושים במקרה ש"שולט" נחשב ב קהילה

Dolfi
לפני 18 שנים • 15 במאי 2006
Dolfi • 15 במאי 2006
יש לך טעות שוטרת, אני לא יודעת עד כמה זה לעניין לדון בזה כאן, אבל שיהיה.

את התגובה שהעתקת פה, ויפ פרסם שם בניק אחר. הוא פרסם בניק אחר כי הניק המקורי שלו נחסם לאחר שכתב כמה וכמה הודעות הרבה פחות מעודנות וכאלו שבהחלט חושפות לא מעט אנשים שהעדיפו שלא להחשף.

אז כן, אני מבינה את הכאב, מבינה את הזכות הכל כך מתבקשת לפרוק, אבל כנראה שזה עניין של מדיניות ויש מקומות המעדיפים להגביל את הזכות לפרוק בשם הזכות של אלו שלא רוצים לקחת בזה חלק - הזכות שלא לחשוף את חיי המין שלהם לעיני כל.
שוטרת*
לפני 18 שנים • 15 במאי 2006
שוטרת* • 15 במאי 2006
סורי דולפינה, אני לא טועה. יש סיבה שציטטתי את התגובה הזו ולא אחרות. עם אחרות שנמחקו (חלקן), לא הייתה בעיה.
אבל בעניין אחד את צודקת, זה לא המקום לדון בהתנהלות אתר אחר. זה גם לא ממש מעניין.
הנקודה שאני רציתי להעביר , זה שלגיטימי לפרוק כאבים , גם אם זה צורם, ושבתגובה הספציפית שהעתקתי- הייתה לגיטימציה ולא נעשה שום אאוטינג, גלוי או חשוף.
Dolfi
לפני 18 שנים • 15 במאי 2006
Dolfi • 15 במאי 2006
"צורם" זו מילה יפה, אך היא לא מתארת בצורה נאמנה מצב בו מישהי שממש לא רוצה את חיי המין שלה על גבי פורום (מסיבותיה האישיות שישארו עימה) נאלצת לקרוא עליהם בכותרות.

כמו שאמרתי, בתגובה שציטטת הוא אכן לא חושף אף אחת, בתגובות שקדמו לה, בהחלט כן. הוא נחסם מהפורום בגלל זה ובגלל דברים נוספים, לכן גם ההודעה הזו נמחקה.
רפאל
לפני 18 שנים • 15 במאי 2006
רפאל • 15 במאי 2006
נאיבית כתב/ה:
כאשר סאביות מבקשות לומר מה קרה להן ואיך סיכנו אותן ומספרות שאילו מקרים אמיתיים אתה אביר חופש הביטוי אומר להן לשתוק.

מהיכן באה לך החוצפה ליחס לי דברים כאלו? היכן השתקתי מישהו?

השרשור הזה אינו אוסף של וידויים כואבים. זה לא העיקרון המארגן שלו. הוא ביסודו כתב אישום. ויש צורה להגיש בה כתב אישום. הכאב של שלוש נשים אינו קשור לזה. דעתו של האדון האלמוני אינה קשורה לזה. האמת אינה קשורה לזה. וחופש הביטוי אינו קשור לזה. מדובר על האופן שבו מנהלים דיונים מן הסוג הזה בתוך פורום או במסגרת קהילתית. מדובר בצורה שצריך שתהיה לדבר. ובעיקר - על כך שבמצבים כאלו צריכים אנשים שמוכנים לדבר בברור ולקחת אחריות על דבריהם. ומי שלא מוכן לעשות זאת - שימנע מן העניין בכללותו. ושוב - לא מטעמים של שלילת חופש הביטוי, אלא מן הטעם שלדיבור מן הסוג הזה חייבת להיות צורה.

ולשרשור הזה אין צורה. כל כולו אמירות מתחמקות. אמירות שבורחות מאחריות. ביריונות. לשון הרע. רכילות. שיפוטיות שבא ממקום שמחוסן, לכאורה, מכל ביקורת. והרבה מאוד עוינות שאין לה תכלית. --- לדעתי, טוב יותר בלעדי כל הדברים האלו.

נאיבית כתב/ה:
אם הטענה היחידה שלך היא שצריך לחשוף את שמו של מי שמדובר עליו הודיעו פה שכל אחת שמעוניינת יכולה לקבל את שמו במסר פרטי מוויפ.

את קוראת את מה שאת כותבת? באמת שאינך רואה את הצביעות שבדבר? --- לא לפרסם באתר את שמו של הדום האלמוני כדי להתחמק מן האחריות הכרוכה בפרסום שמו. אבל להשתמש באתר כדי למסור את הפרטים הדרושים כדי להשיג את שמו בדרך של רכילות. --- ?

נאיבית כתב/ה:
אתה מעלה את חוק לשון הרע ודורש לכתוב את השם אבל אתה יודע שאז אפשר לקחת את הכל לערכאות.
אתה יודע יפה מאוד שטענות "אמת דיברתי" ו"עניין לציבור" יכולות להגן על מי שמפרסם אבל מדוע לדרוש מבעל האתר להכנס לדברים האלה?

אם אינך מוכנה לדרוש מבעל האתר להכנס לדברים כאלו אל תכתבי באתר דברים מן הסוג הזה. זה אלמנטרי. אם את רוצה להגיש כתב אישום, היי מוכנה לערכאות. ככה זה הולך. ויש לזה סיבות. באמת שזה אלמנטרי.

זו צביעות לדרוש צדק, אבל לקחת מן המנגנון של הצדק את מה שמתאים לך בלבד.

נאיבית כתב/ה:
רפאל, שאלה כנה.
המעשים האלה שנעשו לסאביות לא נגעו לך? אתה מסוגל לראות שפוגעים בנשים ולחפש טיעונים כאשר, לפי התגובה שהביאו בשמו, האדם עצמו מבקש להפיק לקחים?

כן. הם נגעו.

ותרשי לי להחזיר לך שאלה מנגד: מדוע אינך יכולה לנסח את דעתך, גם אם היא באה כנגד דעתי, בצורה פשוטה ומכובדת? מדוע את חייבת להשתמש בטון המתנשא, של אותה אחת שממרום מושבה התאכזבה ממני לכאורה? מדוע לחזור ולהטיל בי דופי כדרך אגב, ובמסווה של שאלות נאיביות? זה חיוני?
רפאל
לפני 18 שנים • 15 במאי 2006

Re: סדר כהלכתו, חג שני

רפאל • 15 במאי 2006
Dom_Quixote כתב/ה:
אמרתי שהשרשור הזה לקוי בבסיסו, אך עדיין ראוי שיתקיים. שאלתי את כלובי בתחילתו מדוע הוא אוסר לפרסם את שמו של הדום. הוא אמר שפה לא בית משפט, לא מציגים בפנינו עדויות רשמיות או הוכחות, והוא לא רוצה להיות צד ולהסתבך בעניין הזה, שעלול להגיע לכדי הוצאת דיבה במובן המשפטי. הוא גם אמר שהוא לא רוצה לתת במה ציבורית להטחת האשמות.

בלי להיכנס לעמדתו של כלובי, אני מסכים מאוד עם הטענה שפה זה לא בית משפט, ולא במה ציבורית להטחת האשמות. זהו אתר בדס"מ, והוא מאגד אנשים בעלי נטיה מינית דומה. וזהו. אם אדון עושה פשע בסאבית או סאבית עושה פשע באדון - זה עניין לבית משפט (או למשהו מן הסוג הזה). לא לכאן. ואין לעניין זה קשר עם בדס"מ כלל.

איננו ציויליזציה בראשית דרכה. ובדס"מ אינו נקודה סינגולרית בתחום החוק הפלילי והאזרחי. או באופן כללי יותר - בתחום הנורמות הערכיות הנהוגות בקהילה שאנחנו חיים בה. אנחנו חלק מחברה שיש בה נורמות וחוקים עבור עניינים מן הסוג הנדון. וכל הניסיונות לייצר פה מוטציות של בתי דין, ולהנהיג "עשיית צדק" בדרכים עוקפות - הם מקולקלים. וכל התירוצים שבהם מרשים שפה דברים יתנהלו אחרת מאשר בכל מקום אחר - מוזרים לי מאוד.

כל תחום הדיון הזה אינו במקומו. ואם היה במקומו - אני בספק אם הטיעונים שהועלו פה היו נשמעים כלל. אם היה נכתב בעיתון "פלוני אלמוני עשה מעשים בכמה בחורות. ומי שרוצה לדעת את שמו של האדם - שיפנה לכותב המאמר." --- אז כולם היו מרימים גבה. ואני בספק אם אנשים היו מדברים אז על "פשרות" סבירות ביחס לראוי. ואם הייתי משמיע אז ביקורת, אני בספק אם "נאיבית" היתה עושה את המניפולציה ומציגה את עמדתי כחוסר אמפתיה לכאב של אותן נשים, או כמעשה של סתימת פיות.
גלתיאה
לפני 18 שנים • 15 במאי 2006
גלתיאה • 15 במאי 2006
אז בעצם אתה אומר רפאל, שסאבית שגרמו לה נזק צריכה ללכת למשטרה, ואם לא אז שתסתום?
ואז בעצם בשתיקה שלה היא מחפה על אדם שימשיך לפגוע בעוד סאביות?
אני לא חושבת שנאיבית עשתה לך מניפולציה, אני גם כמוה תוהה אם באמת מעבר לכל הפילפולים שלך אתה לא רואה.

סאביות שכתבו כאן, לקחו אחריות על מה שהן אמרו.
והן לא התחמקו, לא ריכלו. הן סיפרו מה שקרה.
אף אחד לא מתחמק מאחריות לפרסם את שמו, אם היה אפשר, היו מפרסמים. וזה לא נקרא לקחת צדק איך שנוח לנו, אנחנו הולכים עם מה שיש. וזה מה שיש כרגע. אין לך שום זכות לסתום לאף סאבית את הפה בטענה שאם היא באמת נפגעה שתלך למשטרה. היא זו שמחליטה.
וכשאיזו דומית תפגע בך, ההחלטה תהיה שלך אם ללכת למשטרה או לא.


מעניין שאתה חס על הצדק של המפגעים שמסתובבים כאן, אבל על הצדק של הסאביות שנפגעו
אתה לא נלחם. זו כבר פעם שניה שאתה נזעק להגן על דום שפוגע בסאביות.
ובפעם הראשונה שנזעקת להגן , היה מדובר באדם שסיכן באופן משמעותי את החיים של הסאביות שהיו איתו. וחומרת מעשיו שאין לה אח ורע שהתבררה קצת יותר מאוחר, לא גרמה לך לעצור ולשאול את עצמך, אם אתה לא נזעק להגן על אנשים שהם באמת מהווים סיכון לסאביות שנמצאות כאן? לא בדקת את עצמך, לא שאלת את עצמך כמה שאלות נוקבות?
master281
לפני 18 שנים • 15 במאי 2006

עוד כלבת שמירה הגיעה

master281 • 15 במאי 2006
שלום לך דולפינה

תמשיכי להגן עליו כמו שאת רגילה לעשות

אני לא מתפלא על התגובה שלך פה כי אני יודע מי עומד מאוחרי זה

תחזרי למקום שלך עדיף

ואת הזוהמה שלך משם אל תביאי לכאן

בשירשור שלי דיברתי על משהו מסויים מאוד לא חשפתי אף אחת

נחסמתי מהפורום ההוא כי אמרתי את האמת ל "מנהל העל"

ברגע שהוא ראה שהוא לא יכול להשתיק אותי כמו את האחרים אז הוא מעיף כמו עוד מישהו
Dom_Quixote
לפני 18 שנים • 15 במאי 2006

מימונה

Dom_Quixote • 15 במאי 2006
D_o_l_f_i_n_a כתב/ה:

קיחוטה, את השרשור לא מצאת מכיוון שהוא הועבר לפורום אחר שאכן דורש הרשמה, כמו כן חלק מהתגובות, בין השאר אחת התגובות של ויפ, נמחקו ממנו. בעיקר בשל בקשה של נשים שהתחתונים שלהן נתלו בחוצות העיר מבלי שהן תרצנה לראות אותם שם. באותה נשימה אתנצל על הריכוז העצמי הגבוה ואוסיף שלי באופן אישי מאוד צורמות הצהרות שמכוונות בין השאר אליי, כמו זו שמרמזת שניסיתי להשתיק את הקורבנות של הדום המדובר, או טייחתי וטיטאתי בשביל שלא יהיה בלאגן. אני לא יודעת מאיפה אתה בא קיחוטה, אבל אני באה ממקום בו מבחינה מצפונית, אני לא אחיה עם עצמי אם אעשה זאת.



שלום דולפינה. קודם כל אבהיר - אינני מכיר אותך ולא יודע מה תפקידך, אם ישנו, באתר המדובר. כך שלפני הכל, אם הובן שאני מפנה כלפייך אצבע מאשימה כלשהי - הרי שאין זה כך, וצר לי אם הובן אחרת. אני יכול רק לומר שממה שאני זוכר מהפעם האחרונה שצפיתי באותו שרשור, היו שם יותר מדי טענות, לטעמי, כלפי הסאביות שחשפו את העניין. יותר מדי "למה אתן עושות מזה כזה סיפור", ויותר מדי נסיון לתת להן התנצלות קטנה עם סוכריה ושיישבו בשקט. אני לא יודע לאן השרשור התפתח מאז, אבל באותו זמן זו היתה התחושה שהתקבלה, גם על ידי אותן סאביות עצמן. באשר לטיוח במובן של מחיקת פוסטים, אני לא יודע מה העניין עם VIP ואני לא נכנס אליו. אני יודע באופן כללי, ממקרים עברו, שלא תמיד כל נושא שנדון בחופשיות במקומות אחרים זוכה לאותה עדנה באתר שלכם. אני מן הסתם יכול להבין זאת - גם מעריב מעולם לא דיווח באובייקטיביות על פרשת נמרודי, ומובן מאליו למה אדם המנהל (או בעל השפעה) באתר מסויים לא ירצה לתת במה לדברים המופנים נגדו. משום כך, עם זאת, החשש מטיוח כזה הוא לגיטימי. ואני מדגיש - אני לא יודע אם נעשה פה טיוח כזה של מחיקה והשתקה ולא טוען שנעשה, אני רק אומר שאני יכול להבין את האנשים שחוששים מכך. אני מקבל את עדותך על עצמך כאדם שלא היה נותן יד לכך, ומאחל לך להמשיך כך.



רפאל - העמדה שלך בכל הנוגע לשלילת השרשור הזה ברורה. מה שאני הייתי רוצה להבין, זה מה אתה מציע כאלטרנטיבה. ישנו דום המודה בסיכון הסאביות שלו במובן הגשמי ביותר, שלא בידיעתן ולא בהסכמתן. מן הסתם ברור לך שכלי התקשורת המרכזיים בארץ לא לוקחים ענייני בדסמ ברצינות, ולא יתנו לעניין משקל כשל אונס או הטרדה מינית. מה לדעתך, אם כן, יש לעשות בעניין? לא לפרסם אותו כלל? לפרסם אותו עם שמות מפורשים? ללכת לבית משפט? איזה תחליף יש לשרשור הזה, והאם לדעתך לא נחוץ תחליף כזה?


דולפינה, אני אשמח לדעת את דעתך באותו הקשר. אמרת שאת לא מאמינה במשפטי שדה, ומן הסתם כל בר דעת פה מסכים לכך. מה התחליף? אותו דום עשה מה שעשה. רוב גולשי האתר שלכם, למיטב הבנתי, חברים שלו ורואים בעניין מעידה שאפשר ורצוי למחול עליה ולעבור הלאה. את בוודאי יכולה להבין את תסכול הסאביות מהמצב הזה. מה לדעתך יש לעשות עם העניין?



אגב, סתם בשביל לסבר את האוזן, ההתנהגות הקלוקלת הזו היא לא נחלתו הבלעדית של האתר המדובר, וגם לא של קהילת הבדסמ. במשך שנים רבות משפטי הטרדה מינית שמתקיימים בצה"ל וכוללים קצינים בכירים מתנהלים בערך כך: באים קצינים בכירים אחרים, רובם ככולם חברים או מכרים של הקצין הנאשם, שואלים אותו "בחייאת אחי, הטרדת אותה מינית?", הוא אומר "מה פתאום", והם טופחים לו על השכם ואומרים "יאללה יאללה, רק תיזהר להבא, בסדר גבר?". לפעמים אפילו לא טורחים לזמן את המוטרדת, ולעתים מזמנים אותה כשהוא בחדר, והם כולם מסתכלים עליה במבט מאשים. כיף גדול. אז שם יש את התקשורת ("במחנה" - ה"עיתון" של צה"ל, אגב, לא ידווח על מקרה כזה) ואת הציבור שמן הסתם יראה את העניין בחומרה. מה יש לנו? את רדיו הכלוב? את הציבור שיגיד "מי שמתעסק בסאדו שלא יתלונן שקורה לו משהו כזה"?


D_o_l_f_i_n_a כתב/ה:
לסלוח, מילה עם מידות כל כך גדולות שקשה שלא להסתבך באורך השרוולים שלה. אני חוששת שזה לא הנושא בכלל. היחידות עם הפריבילגיה לסלוח, או לא לסלוח, הן אותן נשים שחשות שנעשה להן עוול. זה בדיוק מה שמכוער בעיני בכל השרשורים האלו, אותם אנשים ששמים עצמם לשפוט, לסלוח, לא לסלוח...



דולפינה צודקת. גם אני סטיתי מהנקודה כשאמרתי שנושא השרשור הוא סליחה או אזהרה. מי שיכולות לסלוח הן רק הנפגעות. עם זאת, אני לא מקבל (ומעולם לא קיבלתי) את טענתו של רפאל כאילו אין דבר כזה אחריות קהילתית, וכאילו כולנו זאבים תאווי דם. אדם, כל אדם בלי קשר לזהותו, שעשה דברים המסכנים באופן ממשי להפחיד בריאותן של סאביות, ושיקר להן בקשר לכך, וחזר על הדברים הללו גם לאחר שהבין את מעשיו, וגם בפעם השנייה שיקר, אני מוצא כל הצדקה לפרסם את המעשה, ולהזהיר את הציבור מפניו.

אני אומר שוב - אם לא היה מדובר פה בבדסמ, הנושא הזה היה ראוי לתקשורת הארצית. לצערנו, הבדסמ מכתיר את כל העניין כלא אמיתי בעיני רוב הציבור, ולכן ראוי לפרסם אותו כאן. אף אחד מאיתנו לא היה מתקצף אם ידיעות אחרונות היה מפרסם מקרה של אנס (רק דוגמה) ששיקר בקשר למעשיו ואז חזר ואנס פעם נוספת. אני לא חושב שמישהו פה היה צועק "רכילות" או "שיפוטיות" במקרה כזה. הפורומים האלה הם התקשורת של הקהילה, ולכן השימוש הזה בהם נכון ומוצדק.

ואגב, צריך להבין פה משהו מאוד מהותי. אנחנו לא מדברים פה על מישהו שהצליף חזק מדי ולקח לזה חודש לעבור, ואפילו לא על מישהו שגרם לסאבית לצלקת לכל החיים. במקרה הגרוע ביותר זה היה נגמר במקומות שאיש מאיתנו לא רוצה אפילו לדמיין.


ואני אומר שוב - המקרה ברור, כל הפרטים מובנים. כמו שדולפינה אמרה - הסליחה היא לא בידינו, והאזהרה כבר בוצעה. חבל להמשיך ללעוס את השרשור הזה. ההידרדרות למלחמת בוץ והכפשות רק מעמעמת את חשיבותו של הנושא המרכזי היחיד.


אשתדל שלא להגיב יותר, מקווה שתלכו בעקבותיי.
Dolfi
לפני 18 שנים • 15 במאי 2006
Dolfi • 15 במאי 2006
קיחוטה, שמחה ששאלת מה לדעתי צריך לעשות. אני לא חושבת שיש פיתרון אולטימטיבי כי כמו שהטבת להסביר מדובר בשטח הפקר. אבל מבין האפשרויות הנתונות לדעתי יש אפשרויות טובות יותר מזו שנוצלה על הבמה הזו... כי בנינו, אני אומרת את זה בצער רב, אבל השרשורים האלו רק נותנים רייטינג. בכל פעם שהיה שרשור הכפשות על מישהו, היה גל של שפחות שפשוט מצאו את דרכן לפנות אליו ולו רק על מנת "לתהות על קנקנו". יתרה מזאת, אם תחשבו על פרופיל של סאבית שנמצאת בסכנה, זו בדיוק אותה אחת שמגיעה לפה, בלי שמץ של מושג לגבי מה היא רוצה לממש ומה לא... והראש שלה מלא בפנטזיות מטורפות, אז מה מגרה יותר מלהפגש עם "הילד הרע של הכיתה"? אם אתם באמת חושבים שמישהו מסוכן, אל תגישו לו את הטרף פרוס על צלחת. יש פורומים סגורים לסאביות, יש דרך להעלות בפני החברות בהם מידע לגבי סכנות, הדבר הכי נכון לפרסום בפורומים הפתוחים הוא לא השמות של הדומים, אלא החשיבות של הפורומים הסגורים.

אתה מדבר על המון עובדות, אני חושבת שזו בדיוק הבעיה בשרשורים כאלו. יש לך מושג לגבי מהות ההסכמה בין אותו דום לבין כל שפחה שלו? יש לך מושג לגבי הזמנים בהם קרו דברים? האם הכל קרה במקביל? מה קרה אחרי מה?

אני קוראת את כל השרשור הזה ורואה פה המון עיוורון, לא כי מישהו שקרן ומישהו אחר דובר אמת, אלא כי יש פה קרעים של סיפור המפוזרים על גבי 18 עמודים וכל אחד מחבר בניהם בצורה שונה ולא בהכרח נאמנה למציאות.

אז מה עושים? מדברים בגוף ראשון ולא בגוף שלישי. כי כשאני קוראת מה מישהו כותב על מישהי ומישהו אחר כל מה שיש לי זה פרורי לחם שעליי ללכת וללקט - התמונה הסופית שתהיה לי בראש לרוב תצא מעורפלת. לעומת זאת כשענבר כותבת, או ורטיגו כותבת, הרבה יותר קל לי להגיע למסקנות. מעלים את הדברים במקומות שנועדו להזהיר סאביות, פורומי סאביות. בתור סאבית חדשה לא הייתי רוצה שיזלזלו באינטליגנציה שלי ויאכילו אותי בשמועות, הייתי רוצה לקבל מידע שנמסר מגוף ראשון, שנבדק על ידי מישהו, שעבר בירור מול שני הצדדים.

ולסיום, ויפ. אתה מתעלה על עצמך כל פעם מחדש. הגעת אלינו ובכית שליכלכו עליך בכלוב וליכלכת שכולם חארות בכלוב, כתבת פה שכולם מניאקים וזונות... ואתה רוצה להיות חבר בפורום תרבותי בו לא מלכלכים. חזרת לפה כי הבנת שלא מתאים לך פורום תרבותי בו אסור לכתוב למישהי שהיא כלבה. אני מאחלת לך מכל הלב שתמצא את המקום שבו טוב לך ונעים לך. תזכור רק, שלרוב החיים הם אליה וקוץ בה. אין לי מושג במה הרווחתי את הברכות האלו, אבל אם זה מה שעוזר לך לשקם את שברי האגו שלך - תבלה.
DOM 1​(שולט)
לפני 18 שנים • 15 במאי 2006

סדר סדר תרדוף.

DOM 1​(שולט) • 15 במאי 2006
אני שם לב שהדיון הזה ממשיך. כמה הערות :

1. דולפינה, אני ממש לא מכיר אותך אבל הלכתי להודעות שונות שלך בכלוב, ואף הצצתי בפורום
"השכן". ממש מעניין, בכל פעם שצריך סניגור את מקפצת לכאן ראשונה. שמעתי כבר על המילה
הנאה שלכם- צ ה ו ב - לדעתי השירשור הזה צהוב יותר מהדגל של מכבי ת"א.
מדוע בעצם הגעת בריצה להגן על אדם, הוא לא שולט, מצטער שאני מנפץ לכם את האשליה,
שטעה וטעה וטעה וטעה ...סה"כ 8 פעמים ידועות. מדוע אתם קוראים לזה סערת רגשות, אי הבנה,
שיקול גרוע, או כל משפט מפוצץ אחר? האדם הזה סיכן את הסאביות האמורות וידועות,וכנראה שיש
עוד ששותקות מסיבה זו או אחרת, השאלה שנשאלה בעבר היתה פשוטה ועדיין נותרה ללא מענה:
אם חלילה בבדיקות היה מופיע חיובי ל-HIV או חלילה לצהבת נגיפית- האם גם אז היינו מקבלים את
התשובה האינפנטילית שאומרת לסלוח? למי לסלוח??? לאדם שנדרשת ממנו רמת אחריות ושליטה
מלאה??? הצחקת אותי עד דמעות , דגש על הדמעות.
מדובר ב"שולט" "מנוסה" , לא אחד שאתמול הרים שוט. אז כמה עברו תחת ידיו?
אני לא אשתמש בשפה שבחר בה להשתמש מגיב אחר אבל בהחלט מציע שתחזרי לניהול
באותו פורום "שכן". עורכי דין יש כאן בשפע ואת לא הסנגוריה הציבורית.


2. לגביי פירסום שמו של האדם- יש פסיקה של בית משפט שאומרת שלא מדובר בעבירה
ואם פורסם שמו של אדם ולטענתו מדובר בהוצאת דיבה הרי הוא מוזמן לתבוע בבית משפט את
עלבונו. כך או כך לא מדובר בדיבה. האמת חשופה לפחות 3 פעמים. אף אחד לא טוען שהנשים
משקרות.

3.רפאל טוען לרכילות ושאינו מבין מה השירשור הזה אומר. על כך אני אומר- צא ולמד.
אחר כך תרביץ בנו תורתך, או לחילופין פשוט תימנע מלהגיב. כנאמר- הסנגוריה הציבורית
לא נדרשת כעת. החבר XXXXXX יכול להודות בעיסקת טיעון.

4. שוחחתי עם פיגורה מהפורום "השכן" , התגובה החוזרת היתה שחטאו של מיסטר X
היא "חוסר רגישות". בחיי שהפכתי בכך לילה שלם ולא הבנתי איך מושג כזה מתקשר
לזיון בלי קונדום (ללא הסכמה). חוסר רגישות מפאת עובי הגומיה?

5. אמרתי בעבר ואמשיך לומר. אסור שמצב כזה ידעך. כל עוד לא הרהיב ה"שולט"
אומץ בליבו ולהגיב כאן אנו מחוייבים לחקר הנתונים ולאזהרה תמידית.
אם יצא מצב בו אני בוחר לבזוגיות עם מישהי שעברה תחת ידיו וזינו האמונים
של הכוכב- מה שהוא העביר לה- הוא העביר לי, כולנו מכירים את הפירסומת,
על אחת כמה וכמה ללא הסכמה מובנית מראש.

6. הזכרתם את כלובי כמה פעמים בשירשור הזה וזו טעות. כבודו מארח אותנו. לא יותר.
כנושא אחריות מיניסטריאלית הוא אחראי על אתרו. אם חוקיו מונעים פירסום שמו
של הסטאר הרי שאין לנו להלין עליהם. כל החפץ בשמו של הנ"ל יוכל לקבל זאת בפרטי
בדיוק כמו ש- VIP אמר. אבל להרים גבה בנושא מול כלובי זה באמת מיותר.

7.חזרה אליך דולפינה:
לסלוח? אני מכיר כאן אחת שלא סולחת ולא מוחלת, אז???
את מצפה שאני אסלח? אני כועס מדי לסלוח. למה? כי אחת מהנפגעות היא ידידה
מאד טובה שלי וכל החיבוקים בעולם לא עצרו לה את הכאב.

כמה עוד תטייחו ותכסו בצבע את ה"חוסר רגישות" ?

אין מספיק חומרי בניין לדעתי.