לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכל אותו דבר

daLord
לפני 18 שנים • 3 ביוני 2006

טוב אולי...

daLord • 3 ביוני 2006
תחרות חולצה רטובה כשמסביב במילא קורים הרבה דברים מסעירים זה קצת מאבד מהאפקט.
הייתי בעוד מסיבות חולצה רטובה בעבר, היה מגניב היו 20 בנות, היה מצחיק איך שהיו מתביישות אבל כאן זה קטן עליהן.
היה סשן יפה של המארחת היפייפיה , היו עניינים בחדרים.
חבל לקטר סתם, במקום זה תתפוס שוט ותתחיל לרדוף אחרי סאביות.
כ'ץ​(נשלט)
לפני 18 שנים • 3 ביוני 2006
כ'ץ​(נשלט) • 3 ביוני 2006
אני נישארתי עד השעה 6 בערך בגלל שהיתי צריך לחקות לאנשים שהבאתי איתי icon_sad.gif

חוץ מהמוזיקה מזרחית שכמעט התעלפתי וההוסים כל הזמן שהיה לא משהו

היה ממש לא משהו בגלל שהיתי צריך לראות את כל מה שהיה בסוף ולא בשביל זה הגעתי ממש לא תזהירו מראש

הפתרון שלי זה לא לעשות מסיבות BDSM במועדון חילופי זוגות!!!!! מכאן התחילה הבעיה

חוץ מזה היה סבבה היו דובדבנים טעימיםםםםםםםםםםםם אחלה אירגון כולם זהרו באולטרהicon_smile.gif

היה אחלה סשן של המאחרת ועוד מישהו גם השתוללו בסוף ברחבה עם סשנים מצויינים אבל כמו שאמרתי בחדרים לא

היו אנשים אחלה ממש המון מהקהילה וכולם אהבו אותיicon_smile.gif נהנתי מהאנשים בעיקר הנושא של המסיבה היה במקום חוץ מהמזרחית
בגדול היה טוב אם לא היו את החדרים האלה היה אפילו מצויין
God's Daughter​(מתחלפת)
לפני 18 שנים • 3 ביוני 2006

אז ככה

God's Daughter​(מתחלפת) • 3 ביוני 2006
באופן כללי נהנתי מכמה סיבות, קודם כל מאמילי וF הנפלאים! icon_lol.gif
הם טרחו והחליפו דיג'יי ודאגו שהמוסיקה תהיה יותר נעימה לאוזן מפעמים קודמות
הם טרחו וחשבו מה יתאים לערב שבועות שזה לבן, ומלבן כמובן מתבקש.... חולצה רטובה icon_smile.gif
אמנם לא צפיתי בתחרות הזו, כי הייתי שקועה בדברים אחרים אבל ראיתי הרבה שהצטופפו מול הבריכה המאולתרת כדי לצפות במחזה!

לגבי האורגיות הוניליות שאני באופן אישי לא זכיתי לראות; ראשית זה לא קשור למארגנים. ודבר נוסף, אם זה מה שטוב לאנשים, ועבורם זו סיבה למסיבה (ומסיבה שכזו) שיבושם להם, אני לא רואה איך זה מפריע למישהו. אז מה אם זה היה סקס ונילי.... אתם נשמעים כמו ונילים שמישהו במועדון חילופי זוגות ונילי עשה בו סשן! icon_evil.gif icon_twisted.gif icon_evil.gif

בקיצור היה פצצה, ומכאן אפשר תמיד עוד להשתפר ולעלות! cheerleader.gif
אני חושבת שאם למישהו יש תלונות F ואמילי ישמחו לשמוע את זה במסר פרטי ומנסיוני האישי, הם מתייחסים לכל פניה ופניה בסבלנות ומנסים הכי הכי להתאים את המסיבות לקהילה שלנו, עדיין, קשה לקלוע לרצונות כולם.

מקווה שפעם הבאה תהנו יותר, תנו צ'אנס, שווה להגיע למסיבות האיכותיות של הFמיליה !

שיהיה שבוע נפלא ורווי חוויות לכולנו (גם לקוטרים icon_razz.gif )
DARLING
לפני 18 שנים • 3 ביוני 2006

ואני אומרת ........

DARLING • 3 ביוני 2006
אם נהניתם, אז למה לכתוב זאת כאן בשרשור מקטרג שכזה?

יש שירשור תודה ונראה לי שיותר חשוב להעצים אותו מאשר את הנוכחי




DARLING
פרודו​(מתחלף)
לפני 18 שנים • 3 ביוני 2006
פרודו​(מתחלף) • 3 ביוני 2006
דבר ראשון, שם השרשור הזה לא מדוייק לטעמי. 'הכל אותו דבר' זה לא משפט שהייתי אומר על הפקה שונה ומיוחדת כזו. לדעתי זו היתה המסיבה הלבנה הכי הזוייה שיצא לי לבלות בה.
אז נכון שסף האלכוהול שלי בגד בי (רק 2 שוטים icon_confused.gif ), תוך שעה שכחתי איפה אני, תוך שעה וחצי איך קוראים לי, תוך שעתיים המיטה באחד החדרים נראתה לי מוכרת מהבית והחלטתי לבדוק אותה לשינה נדירה של 4 שעות איכותיות... אבל... עד אז היה פשוט מעולה.

דבר אחד שהבנתי כבר מזמן במסיבות של הקהילה זה:
כשחסר לך בדס''מ זה בסה''כ אומר שלא השתתפת בסשן.

כולם רוצים לבוא ולראות סשנים... אני דווקא מעדיף להשתתף בהם. גם בשבילי וגם בשביל אנשים שבאים למסיבה של הקהילה ומתאכזבים שלא צפו בסשן.
אבל... מתחיל להמאס כבר... זה כמו הסוציומאטים שיצא לי להכיר בצבא שמשום מה תמיד ישבו הזמן שהשאר היו צריכים להקים איזה אוהל.
תרימו כבר שוט ותתחילו להצליף... מצידי... אם אין לכם במי... תביאו איתכם כבשה למסיבה הבאה (ובסוף גם נהנה מברביקיו איכותי).

אנחנו (הפרודומים) הגענו למסיבה, הפשלנו שרוולים, פרסנו את תיקי הציוד באחד החדרים, ערכנו שיעור הכרות לחברים סקרנים ורציניים, ביצענו מספר הדגמות, הסברנו להם את דרכי הקהילה ואת מהות הבדס''מ, ארזנו את הציוד ומשם לרחבת הריקודים.
המוסיקה היתה בסדר לטעמי, ה-DJ קיבל את הביקורת שלנו מהמסיבה הקודמת והתאמץ.
המון קינק באוויר, המון חיוכים והמון.... אנשים משועממים שמחכים שאיזה אירוע בדס''מי יתרחש...
חברה להתעורר... צריך שאמילי תרדוף אחרי אנשים עם שוט כדי שתרגישו מספיק משוחררים? אם נמשיך להכות אותה בכל מסיבה כדי שיהיה לכם מעניין טיפה היא תשבר בסוף! אולי פשוט צריך להביא לכם איזה מאסטר ניגרי, שרירי, גובה 2.06 עם ראסטות שיכלא סאביות משועממות בכלוב וכולנו נזרוק להן בוטנים עד שיחנקו? אולי איזו סאבית אסקימוסית שתשתתף בסשן שעווה שבטח יעשה ממנה שלולית ורודה וצמיגית?

קיצר,
לי היה כיף! היה לי בדס''מ לפני שנרדמתי ובדס''מ (יותר הזוי) בחלום השלישי.

34, אני מת עלייך... אבל... מזרחית בקהילה אולי מענה אנשים... אבל הם לא רואים את זה כסשן או בדס''מ בכלל... אתה מנחה מחונן ומוכשר, תנסה בלי המוזיקה כדי שלא נכסה אוזניים ונוכל להקשיב לחידודי הלשון וההומור שאתה מביא אלינו. מחכה לך לקפה בממלכה הפרודומית להמשך השיחה.

Fמיליה... אתם ענקים!!! אל תפסיקו!!! עוד, עוד, עוד
Dom_Quixote
לפני 18 שנים • 4 ביוני 2006

ואני בכלל תוהה מי היה מושיקו הראשון

Dom_Quixote • 4 ביוני 2006
כבוד,

שבוע הגיחה שלי לקהילה תם, ועוד מעט קט אני חוזר לעולם שמעל האדמה, שם העור אוכל במרעה ואז מעלה גירה במרעה ואז אף אחד לא רוצה להתקרב למרעה הזה יותר ואז הוא כבר לא מרעה ואז באים קבלנים, והשוט בא בכוסות קטנות (או במוניטור, עם בום מלמעלה. מילה מצחיקה, בום). עם זאת, לא יכולתי שלא להתייחס לדבריו של מר מושיקו ה-II, ולשרשרת התגובות שבעקבותיהם (דימוי טוב, השרשרת, כדאי בכלל לקרוא לאוספי הפוסטים האלה בשם דומה, נגיד "שרשרים". זה גם יעניק להם נופך של כבוד).


ובכן, באופן מפתיע למדי פה באתר, בן אדם אומר דברים בצורה אידיוטית, ואז באים אנשים שאומרים לו שאסור להגיד דברים בצורה אידיוטית, ואז באים אנשים אחרים שאומרים לאנשים הראשונים שאסור להגיד שאסור להגיד דברים בצורה אידיוטית. כך שאין לי ברירה אלא להתחיל מהתחלה.


אז יודגש: ביקורת, לא רק שהיא דבר לגיטימי, היא גם דבר נחוץ והכרחי. בלי ביקורת, לא יכולים המבוקרים להשתפר. זו לא רק זכותו של לקוח להעביר ביקורת, אלא גם חובתו. דובר פה הרבה על ההשקעה של אמילי ו-F. נדמה לי שגם הם היו מעוניינים לשמוע מה טוב ומה טעון שיפור, כי אם אף אחד לא יגיד להם ההשקעה שלהם תרד לטמיון.

אלא מה?

שביקורת צריכה להיעשות ממקום מסויים, והוא מקום שבא בכוונה לקבל את השירות ואף ליהנות ממנו. לא יכול להיות שאלך להצגה שאני חושב מראש שהיא חרא ואני לא רוצה ללכת אליה, ואז אכתוב עליה שהיא חרא ושאל תלכו אליה. זו לא ביקורת לגיטימית.

ביקורת לגיטימית היא של אדם שבא בראש נקי, בגישה חיובית בבסיסה. אני נוטה להאמין שמר מושיקו עונה לתנאים האלה.

עם זאת, הוא אינו עונה לתנאי השני, והוא - לנהוג עם המבוקר בכבוד. אל תתבלבלו עם ה"מבקרים" בעיתונים, אלה אנשים בעלי אינטרס ולכן הם כותבים כפי שהם כותבים. ביקורת לגיטימית חייבת להיעשות מתוך כבוד כלפי נשוא הביקורת.


ואת זה לא ראינו בפוסט של מושיקו2.

"שוק בשר", "אורגיות המוניות"? עם כל הכבוד, אפילו היתה זו מסיבת סאדו לרוחו של מר מושיקו, ואפילו היתה היא מוצלחת עד מאוד לדעתו, התיאורים האלה עדיין היו קולעים ונכונים. לא נדמה לי שזו הבעיה שהוא מתלונן עליה.


מוזיקה גרועה לדעתו? לגיטמי לומר זאת.

אבל...

מושיקו השני כתב/ה:
לצלילי בלבלי אותו ומוזיקה מזרחית כבדה הרגשתי כמו מועדון חשפנות ביריחו



כשטומי לפיד אמר דבר דומה צלבו אותו, ובצדק. זה לא לטעמכם? הנה סוד - זה גם רחוק מלהיות לטעמי, והייתי שמח אם בפעם הבאה זה לא יהיה. אבל ההתנשאות המטורפת הזאת כלפי סגנון מוזיקה שרבים אוהבים היא פשוט גועלית. תיכף ישימו לנו גם ראפ של כושונים, שלא לומר זמירות חסידיות של יהודונים.


ועוד יותר חסרת ביסוס היא חזרתו של מושיקו כדי לבאר את דבריו:


מושיקו השני כתב/ה:
אוקי חס וחלילה לא אמרתי שהאירגון לא היה טוב או משהו
אני התלוננתי על דבר אחד בלבד על האורגיות שהיו בחדרים נקודה



מר מושיקו, אלא אם כן אתה רוצה שלהבא יעמידו אמילי ו-F מאבטח בחדרים הפרטיים שידאג לכך שכל מי שישתמש בתנוחה המיסיונרית יוצא להורג מיד וללא משפט, אתה מתבקש להפנות את הטענה שלך לנציב פניות הציבור בקריית הממשלה. מה שבוחרים לעשות האנשים שמגיעים למסיבה זה עניינם. אם הם רוצים לעשות סאדו זה עניינם, ואם הם רוצים להחליף זוגות זה עניינם, ואם הם רוצים להעיף עפיפונים בשמי המועדון תוך שירת כל שירי לוכסמבורג לאירוויזיון מכל הזמנים זה עניינם. אמילי ו-F אחראים על האירועים, ועל המוזיקה, ועל המנחים, ועל התפאורה, ועל הדרס קוד. לא על הקהילה. אם הקהילה לא איכותית כפי שחשבת (ואין לי מושג למה שתחשוב שהקהילה איכותית, אגב), זה כבר לא בתחום יכולת ההשפעה שלהם.


והכי מגוחכת מבחינתי, היא הטענה שלא היה שם בדסמ.

אמרו זאת לפניי, ושווה לומר זאת שוב: לאחר תחרות הבוקסרים - מי ייתן ותיחתם לדיראון עולם בתהומות השכחה יחד עם התמונה של רענן כהן יושב בג'קוזי בתחתונים (תודה בייבי שהזכרת אותה) - היה סשן (אמנם מביך למדי, אבל עדיין) בהשתתפות המארחת היפהפיה ואיזה בחור חתיך שאם לא היו נטיותיי המיניות מיושנות כ"כ בוודאי הייתי עושה לו טובה, על הבמה המרכזית, ובו כל מאפייניו הבסיסיים של בדסמ (למעט שליטה). למרות שמה שהלך שם בוודאי לא ייכנס לפנתיאון של הקהילה, היה זה בדסמ לכל דבר ועניין, כפי שכולם רצו לראות (וכולם אכן ראו). לאחר שהואילו השניים בטובם לפנות את הבמה לטובת הפקת לקחים (ועיקרה, שטח חיץ סטרילי) עלתה בחורה אצילית למראה כשהיא גוררת אחריה שני זכרים מאולפים (אם כי אחד מהם עדיין זקוק לכמה שיעורים בתחום ההשתנה בבית). עוד לפני כן במהלך הערב קלטה עיני החדה עבד נתון בתוך הסד, את ילדה יפה מובלת אחר כבוד ברצועה המחוברת למצבטי הפטמות שלה (לפני שהורידה אותם בעצמה, כי "זה כואב"), את דומי ופרודו מדגימים נישואים פוריים, ואיזו מישהי שלא זיהיתי אבל נדמה לי שגם זו לטובה כי אני לא חושב שהייתי עומד ביותר מדי ממה שהיא יודעת לעשות.


ומה רוצה המשורר (או בעצם, פרוזאי) לומר? שמי שלא עסק בבדסמ אתמול, וגם לא נשאר כדי ללמוד כיצד לא מבצעים סשן פומבי, באמת לא היה לו בדסמ. דומה הדבר למי שמגיע למגרש כדורגל, עומד בצד שלוש שעות, ואחר כך חוזר הביתה עצבני כי לא שיחק כדורגל. רוצים בדסמ? קחו שוט, קחו סאבית (אין צורך בהסכמה, זה לא חו"ל פה, כאמור), ותתחילו לנגן. להתלונן, אני מסכים, הרבה יותר קל מלהשתלט על על בחורה צורחת (שאם ראיתי נכון, גם קרעה את טבעות הברזל אליהן היתה קשורה מהצלב).


ואחרון אחרון חביב - רבים וגרועים בקהילה הזאת מאשימים את החברים בהתלהמות על כל אחד שלא מחזיק בדעה דומה לשלהם. אני עצמי התבדחתי מספר (מעריכי) של פעמים אודות מלחמות העולם שפורצות פה על כל שטות.

אבל זה המצב בעיקר כשכותבים בסגנון מסויים. סגנון מעליב, מתלהם שאינו עונה לקריטריונים העדינים של ביקורת שהצגתי פה בהתחלה. מעניין, אני נוהג להביע את דעתי די הרבה, תמיד באותו ניק (למעט הניק הכפול המפורסם שלי, אבל הוא מביע את דעתו באופן עצמאי), ואף פעם לא זכיתי שיקטלו אותי (למעט כמה פרסונות משעשעות שהיטיבו להשתנן על חשבוני לאמור "קיחוט - אתה גרוע!!!". אח, איך הכניסו לי). אם אומרים את הדברים בצורה עניינית, מותר להביע כל דעה, ואפילו קהילתנו המגונה מיסודה מקבלת זאת.

ולכן, אני חייב להסכים שפתיחת ניק במיוחד בשביל להעביר ביקורת היא אקט פחדני שראוי לגנאי. אני לא קונה את זה שמישהו פה "מפחד" מתגובות, עם כל הכבוד לקרינה הרדיואקטיבית לטווח ארוך שנשארת משרשורים בכלוב. יותר סביר בעיניי שלעמוד מאחורי הדברים שלך כשאתה חושש שהם לא הקונצנזוס זה מפחיד מבחינה חברתית שאולי רחמנא לצלן לא כולם ימותו עליך. אפילו יותר מפחיד מלעשות בדסמ במקום להתלונן על זה שאף אחד לא עושה בדסמ.


סך הכל היה נחמד מאוד אתמול. בייבי בתלבושת יצירתית על טהרת הצילוטייפ, ילדה יפה מפסידה לראשונה בהיסטוריה בתחרות שעוסקת בחזה, 34 בבדיחות בעלות איכות מתימטית, דום אומלל על הבמה מנסה ללמוד את הצרחנייה השכונתית אמילי שעה שכל שניה ניגש בר-אסכמתא אחר להסביר לו שצריך לסובב אותה לכיוון ההפוך ממה שסובב אותה בר-האסמכתא הקודם, ואפילו אביס הלווה לי עשרה שקלים כי שכחתי באוטו את הארנק, כך שעכשיו הוא יכול לטעון לעולמי עד שהוא יותר מצליח בעסקיו ממני. בקיצור, ערב משעשע.

אני בטוח שאמילי ו-F ישמחו לשמוע ביקורת. אני בטוח שכולנו נשמח גם לשמוע אותה, ואף נדע להגיב עליה בצורה מכובדת, כל עוד היא תנהג בהם ובנו באותו כבוד.


ואני חייב לעשות כבוד ללינק של ניטפיקינג, שקלעה לעניין בצורה די מושלמת:


www.thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=39897&blog_id=20020



ובזאת באתי על החתום.

אוטוטו עוזב,
כבוד,
קיחוט



נ.ב - אביס, מעטפה ובא עשרה שקלים מחכה לך במשרד שלי בבורסת היהלומים. תעלה לקומה האחרונה ותגיד שבאת אליי, יעשו לך כבוד. אל תיבהל אם תראה את וורן באפט מחכה שם, הוא מציק לי לאחרונה, אני מחכה שיימאס לו.


תקציר הפוסט (C):

"מי-שלא-ראה-שד-של-אמילי-לא-ינק-מימיו"-(בייבי-שבועות-2006)
BABY
לפני 18 שנים • 4 ביוני 2006

Re: ואני בכלל תוהה מי היה מושיקו הראשון

BABY • 4 ביוני 2006


תקציר הפוסט (C):

"מי-שלא-ראה-שד-של-אמילי-לא-ינק-מימיו"-(בייבי-שבועות-2006)[/quote]


איך אתה זוכר? אני לא מאמינה.

אכן, משפט הראוי להיזכר ולהיחקק בליבם של מאמיני הבדס"מ הישראליים לדורותיהם.

לדעתי:
1. היה מעולה ועל כך אגיב בפוסט הברכות
2. המזרחית לא התאימה לערב, ואין לי ספק שהלקח ייושם
3. התחרות הראושנה הייתה ארוכה מדי
4. ברור שלא היה סאדו בחדרים כי לא היו פארטנרים... (וסליחה, אבל אני מכירה אישית כמה חברים שניסו בכוח להרים משחקי סאדו, אך ללא הצלחה בעקבות מיעוט משתתפים)
5. כל הזכויות לתלבושת האיזולירבנד שמורות לי, כשהביצוע שייך לטיצ'ר ובעיקר לPET המדהימה שלו.

וזהו, קיחוט, תעשה לי ילד?
דום-34​(שולט)
לפני 18 שנים • 4 ביוני 2006

ציפיתי

דום-34​(שולט) • 4 ביוני 2006
מוישיק היקר חבל שאתה מפחד להיכנס בניק האמיתי שלך

ומסתתר מאחורי ניק פקטיבי לא לרמה שלי.

לא היה פעם אחת ,

שמישהו עשה משהו בקהילה ולא היו תלונות.

את הדאנגין פסלתם

את אמילי אתם פוסלים

אולי תשארו בבית כל הקוטרים וככה לא יהיו לכם בעיות

של אורגיות שוק בשר שתיה

וכניסה יקרה .

אז תתחילו להתבגר ולכבד את המארגנים שעושים רק טוב

לקהילה

אחלה שבוע

דום-34
צ'יטה​(שולט)
לפני 18 שנים • 4 ביוני 2006
צ'יטה​(שולט) • 4 ביוני 2006
למושיקו השני
תשמע, אני לא אוהב להעליב אנשים, ואכן לא נוהג ככה בכלל. אבל לצערי, אני לא משוכנע שאצליח לגמרי פה. אבל מבטיח לנסות מאד ולהשתדל. ואם אכן אכשל, אתה מוזמן לתת לי עונש הולם.
אני מציע לך לפתוח ניק חדש, מושיקו השלישי, לשנות ולו במעט את גישתך. בתור מושיקו השני, אני באמת לא מוצא טעם שתבוא למסיבות המגעילות שלנו, אנשי הקהילה הבזוייה הזו, שלא יודעים לעשות בדסם, כמו הגוים, לא עלינו, חמסה חמסה חמסה. מי ישמע, בסשן בדסמי, לצלילי מוסיקה מזרחית. שהרי ברור לכל איש עולם קטן, שפינק פלויד, לפני הגיעם לארץ, מתאימים בהרבה.

אותו דום קיחוטה, הופיע שם בניקו הכפול, ועשה שם סשן, שלא מעיניני אוהבי בדסם כלל. אבל אם היית מתבונן שם במאסטר אף, דואג לשיפחתו הנרצעת, וחלילה לא להזכיר, היפיפיה. אבל אם בבדסם של גויים עסקינן, אני התרגשתי שמה, עד למלוא מעמקי, מאיך שאדון ראוי, ראוי. כבוד מאסטר אף.

ואגב אפרופו, בדסם חוצני, האם תהייה נכון להדגים לנו, בביקורך הבא במועדון שלנו, לאותם אזרחי מדינת סיכה, על מפת העולם הגדול שלך, לא עלינו, כיצד אכן מבצעים בדסם כהילכתו, למען נשכיל לפעמים הבאות. אבל רק בקשה אחת לי אליך, תבוא בבקשה עם הניק המחודש שלך, מושיקו השלישי, ועם גישה קצת שונה, בכדי שלא אצטרך לרוץ, לא עלינו, לשירותים הנקיים לעילה......
Tainted​(לא בעסק)
לפני 18 שנים • 4 ביוני 2006
Tainted​(לא בעסק) • 4 ביוני 2006
איך אפשר שלא להסכים עם בייבי...
הרבה אנשים חיפשו עם מי ''לשחק'',
אנחנו, כמו שפרודו אמר, אפילו עשינו שיעורי בדסמ לחברים סקרנים שרוצים להתחיל בעסק (פה גם המקום לומר שמי שאמר/ה שחדשים לא ידעו לאן להגיע ו/או לא יגיעו למסיבות סגורות כי לא ידעו עליהם- שיבדוק את הנושא שוב כי מסתבר שיש מלא חדשים)

נושא המוזיקה המזרחית אני בטוחה שיושם כבר במסיבות הבאות, דום 34 אחי הגדול אמר יפה שכל הקוטרים הסדרתיים ישארו בבית, למה מטבע הדברים אי אפשר לרצות את כ-ו-ל-ם ובטח לא איזה ניק פיקטיבי של פחדן שלא רוצה לעמוד מאחורי הדברים שלו בניק האמיתי שלו.

ונוס מותק- לגבי הנושא של לבוא בלבן- בשרשור של המסיבה נרשם בפירוש שהכניסה בלבן בלבד או בטוגות. מי שבא בשחור הוצעו לו טוגות בכניסה, או חולצה לבנה- מי שסירב לכל הצעות היעול- נשאר בחוץ.
יש דרס קוד למסיבה- במקרה הפעם זה לבן- לא תבואו בדרס קוד- לא תכנסו. פשוט העניין.

לגבי נושא הסקס שהיה שם.. מצד אחד אפשר להבין את כל אלו שלא הרגישו נוח, מצד שני- אתם לא חייבים להסתכל. שאני הרגשתי לא נוח או משועממת בצפיה באקטים שהיו בסביבתי- הלכתי לחדר אחר.
לא ביג דיל.

כוולם ידעו על תחרות החולצה הרטובה, למי שחושב/חשב שזה כמו מועדון חשפנות ביריחו יכל לפרוש לאחד חדרים המרובים במקום עד תום התחרות, אם התחרות פגעה בציפור נפשו עד כדי כך...

בדסמ יהיה במסיבות אם האנשים שבאים יעשו אותו, מצד אחד מתלוננים על איכות המופעים בדנג'ן למשל מצד שני שאין מופעים- מתבכיינים. אם רוצים לשחק, משחקים!

אני עדיין טוענת שהמסיבות של אמילי ברמה גבוהה לטעמי,הפליי פארטי במיוחד.
אמנם לא הייתי במסיבות בחו"ל כמו כל החכמולוגים שיודעים רק להתלונן, אבל אני יודעת איפה אני הכי נהנת!

שיש לי הצעות יעול או טענות ומענות אני פונה לאמילי או למאסטר F,
כמו שבמסיבות של איר פניתי אליו שהיו בעיות שהיו ניראות לי שוות הערה.
אה כן.. ועשיתי את זה בניק שלי...מוזרה שכמותי, אה?

שבוע טוב לכולם,
דומי