שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המניע

ממתין בסבלנות​(שולט)
לפני 18 שנים • 14 ביוני 2006

המניע

רציתי להעלות פה נושא, שמן הסתם מטריד אותי
מאחר ואני קורא בעיון רב את הנאמר פה,
ומגיב בהתאם לתחושותי.
בטח כבר העלו נושא זה בעבר ואני רק בודק.
בעצמי.

שואל עצמי מה מניע סאבית להיות כאן
להכנס לעולם המוזר והמופלא הזה.

יש כאלה שבאות מהצורך להשלט, לתת עצמן
ואת גופן למרותו של אחר.
יש הבאות מנטיה מינית חזקה, שבאה על סיפוקה
רק באמצעים נלוים של שליטה פיסית.
יש הבאות, מאהבת הכאב.
יש הבאות מסקרנות.
ויש עוד ועוד.

אינני מבין מי באה לכאן מאהבה.
אהבה זו התגלמות הנשיות , הרגשית.
האישה שמחפשת קשר .
אהבה יכולה להיות חזקה וברגע קל להשבר.
המרחק בין אהבה לשנאה קצר ביותר.

האהבה גורמת לך להיות פגיעה כל כך.
לכאוב נפשית, לכעוס , לקנא
ובסופו של דבר. לפגוע במרקם העדין
של מערכת בדס"מ

רציתי לשאול את דעתכם בענין
מה מקומה של אהבה אם בכלל
בין סאבית לדום שלה?
והם יש מקום להגבילה?

אודה על תשובותיכם.
באמת.


ממתין בסבלנות
The Shield​(שולט)
לפני 18 שנים • 14 ביוני 2006

כתף גברית

The Shield​(שולט) • 14 ביוני 2006
המניע ברור הן מחפשות כתף גברית רחבה וחמה להשען אליה. בסופו של דבר חלק גדול מהנשים מחפשות דמות שולטת חזקה ומובילה ומעוניינות להיות כנועות.
FrozenLips
לפני 18 שנים • 14 ביוני 2006
FrozenLips • 14 ביוני 2006
המניע ברור?

נראה לי שזו באמת אחת השאלות המעניינות ביותר בתחום שלנו
עינבר
לפני 18 שנים • 14 ביוני 2006

Re: יקירתי

עינבר • 14 ביוני 2006
עינבר כתב/ה:
FrozenLips כתב/ה:
המניע ברור?

קצת מזכיר לי את השרשור שלך, שבו האשמת את כל הדומים בפחד מנשים,
או אחד אחר שטען שאבים אוהבים כוס ואילו דומים שונאים.

יכול להיות ששאלת המניע מעניינת, אבל הצורה הזאת לעלות דיונים איננה.
אני חושבת שבסופו של דבר מעניין מה כל אחד מחפש ואיך ניתן לממש זאת.

אבל הבחור הזה שהמניע ברור לו מתעניין, מה הקשר לאהבה?
והאם בגלל שהיא לא מתאימה לו , ניתן להגביל אותה מחוץ ל BDSM?

ואני חושבת לעצמי, אולי זה פשוט גבר נשוי ,
שרוצה גם לשלוט במישהי וגם שלא תסכן לו את חיי הנישואין
כי זה ברור שנשים מאוהבות הן כאובות, כועסות וקנאיות
וברור שאהבה היא חיפוש קשר ויכולה להישבר ברגע.

עינבר עומדת בעמדת הבלם הימני, יש מישהו בקישור לקבל את הכדור?
Whip​(שולט)
לפני 18 שנים • 14 ביוני 2006
Whip​(שולט) • 14 ביוני 2006
לדעתי המניעים הם כמו שציינת: רצון להשלט מנטאלית, ו\או מינית, או לחוות כאב או דברים שמסקרנים \ מגרים אותה ועוד),
אך המוכנות לתת את השליטה בגופה, בנפשה, לאחר
קורית רק כאשר הנשלטת בוטחת בשולט
רק כאשר קשר נוצר, והיא רואה בו דברים שאותם היא מחפשת (מדריך, דמות אב מגונן ומעניש, מאהב קינקי)
ולדעתי אנחנו לא יכולים ליצור כלל קשר כזה, משני צידיו, מבלי לערב רגשות.
יהיו דומים שיגידו - בטח, אני יכול להצליף בה ולטפטף עליה נרות ולזיין אותה מבלי להרגיש שום רגש כלפיה.
ואני אומר - בולשיט, או שאתה סתם משחק ב'שולט ונשלטת', או שיש לך הפרעת אישיות חמורה.
כולמו מרגישים רגשות כלפי הנשלטות, וגם הן מרגישות כלפינו.
אז כן, זה סוג של אהבה. אולי לא מפורשת, אולי לא רומנטית עם וורדים אלא עם קוצים,
אבל זאת אהבה.
נוריתE
לפני 18 שנים • 14 ביוני 2006
נוריתE • 14 ביוני 2006
כל אחת באה מהסיבות והצרכים שלה ואני לא רואה שום מניע לאהוב ,גם.
איימי_​(נשלטת)
לפני 18 שנים • 14 ביוני 2006

Re: המניע

איימי_​(נשלטת) • 14 ביוני 2006
ממתין בסבלנות כתב/ה:
רציתי לשאול את דעתכם בענין
מה מקומה של אהבה אם בכלל
בין סאבית לדום שלה?
והם יש מקום להגבילה?

אודה על תשובותיכם.
באמת.


ממתין בסבלנות


להגביל? וכי ניתן בכלל להגביל אהבה?
aka BODYGUARD
לפני 18 שנים • 14 ביוני 2006
aka BODYGUARD • 14 ביוני 2006
השאלה המקורית היתה על סאביות והמניע שלהן...
וכעת מדובר בנשואים..

הנה זה מתחיל שוב...

אנחנו תמיד אשמים..

icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif
עינבר
לפני 18 שנים • 14 ביוני 2006

Re: המניע

עינבר • 14 ביוני 2006
איימי_ כתב/ה:
ממתין בסבלנות כתב/ה:
רציתי לשאול את דעתכם בענין
מה מקומה של אהבה אם בכלל
בין סאבית לדום שלה?
והם יש מקום להגבילה?

אודה על תשובותיכם.
באמת.


ממתין בסבלנות


להגביל? וכי ניתן בכלל להגביל אהבה?


בטח שכן, איימי

אם האדון שלך אומר לך להמתין בסבלנות ולא להתאהב בו, אז זה מה שאת צריכה לעשות.

ומה פתאום אהבה ? רק כאב, מיניות, לתת את עצמך, מה פתאום להרגיש? אישה רגישה שכמותך.
נוריתE
לפני 18 שנים • 14 ביוני 2006
נוריתE • 14 ביוני 2006
"אך דבר רק אחד אל תשאל
אל תאמר לי אותך לשכוח
כי את זאת אהובי לא אוכל
בשביל זה לא יהיה לי כוח"

אפשר לשלוט בהרבה דברים אבל לא בלב.