ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני לא צינית אני רק מציאותית

The Shield​(שולט)
לפני 18 שנים • 23 ביוני 2006
The Shield​(שולט) • 23 ביוני 2006
laila הכנות והכאב שלך עברו ונגעו בכולנו. יתכן שאת בשלב מעבר ועכשיו יש בך את הרצון האמיתי להיות בזוגיות. אוליי בגלל זה עד היום לא מצאת. אנחנו חיים בתקופה שקשה למצוא בה אהבה וזוגיות עם מחוייבות. צריך להלחם בהרבה גורמים שהסביבה טובעת בנו. רצון לריגושים מהירים שטחיות רגשית. מחוייבות לעצמינו וקריריירה שלנו רצון להגשמה עצמית שלנו בלבד. כל הסרטים הפרסומות העיתונים. מכוונים את האדם למקום הפוך מזוגיות אינטימיות מחוייבות נתינה. והכאב שלך הוא הכאב של רובינו גם של הנשואים שמתמודדים עם אלף ואחד מכשולים. לפיכך דווקא בתקופה הזאת אדם הרוצה בזוגיות ואינטמיות רצויי לו להתנתק מהסביבה וערכיה שפוגעים בסופו של דבר. להקשיב לעצמו ולרצון שלו לקשר לנתינה וקבלה ולזכור אהבה וחיי זוגיות אמיתיים לאורך זמן. זה מצרך נדיר כמו יצירת אומנות גדולה לא כולם מסוגלים ליצור אותה. נראה לי שהכאב והכנות שלך יכולים להוביל אותך לדרך נכונה.
נוריתE
לפני 18 שנים • 23 ביוני 2006
נוריתE • 23 ביוני 2006
אני לא מסתכלת על זה
במונחים של נורמלי או לא נורמלי
כל אחד נורמלי בצרכים וברצונות שלו
כל עוד הוא לא פוגע באחרים בכוונה או שלא מכוונה.

הצרכים הזוגיים שלי השתנו
ואני לא יודעת איפה אני אמצא אותם לממש
אבל מנוחה
אני חיבת.

ושוב
תודה לכולכם ולכולכן
}[
Pluto
לפני 18 שנים • 25 ביוני 2006

הכול הופך להיות מטבע עובר לסוחר

Pluto • 25 ביוני 2006
דני D - יפה אמרת ! אני מאוד מסכים עם הדברים. אבל אני חושב שזוגיות היא אכן הקשר המועדף - אני לא מסוגל להסתדר עם יותר מבחורה אחת icon_smile.gif לפעמים גם עם אחת קשה אז עוד עם כמה... ואכן, לבאסתי, כל המדייה האלקטרונית והכתובה עסוקה בלנתב אותנו ל"צריכה": בין אם זה של מוצרים, רגשות, יצרים - בסופו של דבר הכול הופך להיות מטבע עובר לסוחר... ויש מי שמשלם על זה משני הכיוונים: אנחנו ה"צרכנים" - והמזמינים: החברות היצרניות.

אני לא כ"כ בעסק שכאן, כי אין לי כוונה להיות אדון של מישהי או עבד של מישהי... (למה אני פה בכל זאת? ...כי הייתה לי חברה בת-זוג שאהבה להישלט קצת וזה היה מהנה...אבל not too far אבל בגבולות השפוי) - אני משער שאפשר למצוא כאן עוד אחת כזו. icon_idea.gif