ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלה לסאבמיסיביים

Madame T​(שולטת)
לפני 17 שנים • 27 ביוני 2006
Madame T​(שולטת) • 27 ביוני 2006
Morticia כתב/ה:
אז זהו שלא. כי שליטה היא כל מיני דברים ולא רק הארד קור סאדו מזוכיזם ואישה יכולה להיות מאוד קשוחה ושתלטנית מחד ורכה ואוהבת מאידך.
אני חושבת שההתאמה נמדדת לפי מידת המורכבות של בני האדם ואני עדיין לא מוצאת תשובה לשאלתי.
כן חסרי ביטחון, לא חסרי ביטחון, גברים הם לא הכי אמיצים בשכונה ואני רוצה לדעת מה קורה לגבר כנוע כשכל משאלותיו מתגשמות ומופיעה בחורה אמיתית, בשר ודם.
אני מדברת על מערכות יחסים, לא על סשנים...


אין לי תשובה לשאלתך, כי אני לא גבר חסר בטחון וסאבמיסיבי.... אבל בהחלט מסכימה איתך ש"שליטה היא כל מיני דברים ולא רק הארד קור סאדו מזוכיזם ואישה יכולה להיות מאוד קשוחה ושתלטנית מחד ורכה ואוהבת מאידך." יש לי רק איזו השערה שישנם גברים כאלה שיקבלו את "אשת חלומותיהם" בזרועות פתוחות וישנם אחרים שאולי יירתעו ויחששו מהגשמת הפנטזיה שלהם במציאות. מאד תלוי באדם עצמו. יש ביטוי האומר: be careful what you wish for, שכן לעתים החלומות מתגשמים או יכולים להתגשם, אך לא כל אחד מסוגל להתמודד עם זה באופן ממשי, עד כמה שזה יישמע מוזר.... icon_cool.gif
הלשון הבוערת​(נשלט)
לפני 17 שנים • 27 ביוני 2006
הלשון הבוערת​(נשלט) • 27 ביוני 2006
אני בכלל לא מדבר על קשיחות. להפך. אני חושב שמי שהיא שתלטנית באופן טבעי, על פי רוב לא מרגישה שום צורך להיות קשוחה. יש הרבה יותר שתלטנות בחום ואהבה.
ועכשיו, מישהו שהוא כנוע במיטה -- זה הופך אותו לכנוע מטבעו? כנוע אוטומטית? אם כן, אז אין שאלה פה. מישהי מגיעה, לא משנה מי היא, אם היא מוצאת חן בעיני הכנוע שלנו, הוא נכנע בפניה, מניח את האגו בצד, עושה מה אומרים לו. אבל החיים יותר מעניינים, למזלנו. אנשים שנמשכים לסאביות הם לאו דווקא אנשים כנועים מאוד, בלי אגו משלהם. ובמקרה הזה, אני מניח שכולנו מחפשים מישהי שאנחנו יכולים להעריך, אולי אפילו להעריץ קצת, לפני שנתחיל לעשות מה שהיא אומרת לנו. icon_smile.gif
אלון-סאב​(נשלט)
לפני 17 שנים • 27 ביוני 2006
אלון-סאב​(נשלט) • 27 ביוני 2006
דברי הבאים הן מנקודת מבטי האישית בלבד, נא לשים לב.

חיים במציאות. נגמר עידן הפנטזיות. הפנטזיות היחידות הקיימות הן מהסוג שמתגשם , מהסוג ששואפים להגיע אליו. אין מושג כזה "להתמסר בקלות". עושים לה את החיים הכי "קשים": מצחיקים אותה כשהיא מנסה להיות רצינית. תמיד מנסים "לשלוט מלמטה" בשובבות, לא ברצינות, כמתיחה. תמיד מחפשים את הגבולות שלה, בכל דבר. כי הגבולות שלה , הן הגבולות שלנו. מחפשים לעשות רק את הדברים שהיא הכי אוהבת. הכי נהנית. ושואלים. ומתקשרים. ומשתובבים.

אין מצב לתת את עצמך בקלות למישהי שרק הכרתה. נותנים 3 חודשים להיכרות "עמוקה" , לפחות יחסית, ואם התמונה נראית ורודה כתמיד , ורצוי אף יותר, פותחים את הסכר. נותנים את הכול. את הלב. את הנשמה. את הנאמנות. את הסיבולת. את הסבלנות. את האמון הטוטלי. עושים הכול, אומרים הכול כדי להחזיר בקשר, לטפח את הקשר, להזין את הקשר שיגדל "שורשים" וייהפך ל"עץ" ענק, כזה שלעולם לא יכול ליפול.

מבחנים זה קל. הטריק הוא לא לתת לה לדעת שאתה יודע עד כמה "היא לא..." . הטריק הוא למחול לה על , כמעט, כל דבר . לא משנה עד כמה היא "לא דומית" בעליל. סה"כ מציאות. לא פנטזיה. סה"כ בני אדם. הגבול פשוט עד מאוד: ברגע שהיא מפסיקה , ואפילו רק פעם אחת, להיות "בן אדם" , זה הרגע היא עוברת את הגבול. ותאמינו לי , הגבול הזה כל כך רחב ידיים שברוב המקרים לא ניתן לראות את קצהו.

אין דבר כזה לתת את עצמך אוטומטי. אני לא לוטו ולא פיס. בני אדם. ולא מעניין אותי כמה היא "מושלמת" , כי אני זוכר שאין דבר כזה, לא באמת! , "מושלמת", אלה רק למראית עין.

הרעיון עובד מאוד פשוט: לוקחים קשר רגיל , זה הבסיס , ומתבלינים אותו במגוון התבלינים שכל אחד מביא: באישיות. בטעם אישי. בטעם חיצוני. בטעם - בכל דבר ודבר בעולם הזה , והרוב האמת בכלל לא קשור ל BDSM. זה קשור לקשר הזוגי. זה קשור ליום יום. אהבה , בקיצור.

התחלתי בפנטזיות ולכן אסיים בפנטזיות. הפנטזיה שלי מציאותית היא. האני מאמין שלי הוא שבכל אישה יש את הפוטנציאל להפוך לבת זוג ושולטת לתפארת אם רק ימצא לה הסאב שיתאים לה ככפפה ליד. ואם נמצא משהו קרוב , מידה אחת קטנה יותר למשל , אז מנסים ומותחים ... ורואים אם מתאים. ואם לא - אז לא.

בהצלחה לכולנו!
zev12
לפני 17 שנים • 28 ביוני 2006
zev12 • 28 ביוני 2006
לעניות דעתי מלכה בחיי היום יום בעיקר צריכה להיות מה שהיא והסאב מה שהוא במערכת
החיים הזוגית ,וכך נבחנת בעצם בצורה הכי פשוטה ההתאמה והצרכים של המלכה ושל העבד.
אני במערת יחסים זוגית עם מלכה ,אני פשוט מאמין ביכולות ובאינטלגנציה של המלכה ועל ידי
הזוגיות אני בעצם מעצים אותה ומאפשר לה להגשים את עצמה כאילו אני מגשים את עצמי.
וזהו בעצם החיבור האמיתי בן סאב למלכה הפירגון ההעצמה האמון והאהבה שכרוכים בענין
מביאים את הזוג לפסגות של אושר סיפוק והצלחה.
זאת דעתי אני מאמין בכך ששני אנשים אנטלגנטים ואמביציוזים כשכל אחד יודע את מקומו ותפקידו
וישנו אמון הדדי אפשר להביא את גן העדן לכאן.
הכוכב​(אחר)
לפני 17 שנים • 28 ביוני 2006

בהקשר לפיסקה האחורנה

הכוכב​(אחר) • 28 ביוני 2006
אתן הכל כדי לרצות לשמח לפרגן לרומם
מבטיח לך שהיא לא תיזרוק אותי אחרי יום וגם לא אחרי שנתיים
לימדה אותי מלכה מאוד ידועה נימוסים והליכות ומיכון שהבינה בחושיה הדקים
והחדים שאני בא מימקום לא של חוסר ביטחון אלא של עודף
דבר שהיבריח המון מלכות שלא ידעו כיצד לאכול תקצפת
ולא גברת מורטישה אני לא רומז שום דבר
פשוט מעריך אותך מיום ליום יותר ויותר
גם אם החלטת אחרת
אייך אמר צי'טה
גאה ליהיות חבר שלך
מקווה שאוכל להגיד זאת ביום מין הימים
tch​(נשלט)
לפני 17 שנים • 28 ביוני 2006

שאלה פצצה...

tch​(נשלט) • 28 ביוני 2006
מאיפה את מוצאת את השאלות האלו?שתהיי לי בריאה...
הכוכב​(אחר)
לפני 17 שנים • 29 ביוני 2006

כמו שאמרתי

הכוכב​(אחר) • 29 ביוני 2006
מלכה אמיתית
Morticia
לפני 17 שנים • 1 ביולי 2006

Re: שאלה פצצה...

Morticia • 1 ביולי 2006
tch כתב/ה:
מאיפה את מוצאת את השאלות האלו?שתהיי לי בריאה...


היישר ממוחי הקודח דרלינג... icon_wink.gif

sub & subtler (אני פשוט מתה על הניק שלך, מעיד על תכונת אופי חיונית אחת לפחות), בוא נדבר רגע על מה שכתבת:


sub and subtler כתב/ה:

אני בכלל לא מדבר על קשיחות. להפך. אני חושב שמי שהיא שתלטנית באופן טבעי, על פי רוב לא מרגישה שום צורך להיות קשוחה. יש הרבה יותר שתלטנות בחום ואהבה.

מסכימה ועוד איך. אבל... וזה אבל גדול... רגישות נשית מפתחת קשיחות לאורך זמן, זו עובדה.

ועכשיו, מישהו שהוא כנוע במיטה -- זה הופך אותו לכנוע מטבעו? כנוע אוטומטית?

ניתן לשאול את אותה שאלה לגבי הדומית, לא כך? אישה דומיננטית במיטה, האם היא דומיננטית אוטומטית גם בכל שאר תחומי החיים?

אם כן, אז אין שאלה פה. מישהי מגיעה, לא משנה מי היא, אם היא מוצאת חן בעיני הכנוע שלנו, הוא נכנע בפניה, מניח את האגו בצד, עושה מה אומרים לו. אבל החיים יותר מעניינים, למזלנו.

החיים לא רק יותר מעניינים, הם גם יותר מסובכים לטעמי ואני לא משוכנעת שכל סאב (ולהערכתי גברים רבים בעלי נטייה כניעה, בוודאי במיטה), נכנע כ"כ בקלות. מיהי אותה אישה משנה בהחלט, במיוחד אם החיפוש הוא אחר זוגיות ו/או קשר משמעותי לאורך זמן.

אנשים שנמשכים לסאביות הם לאו דווקא אנשים כנועים מאוד, בלי אגו משלהם. ובמקרה הזה, אני מניח שכולנו מחפשים מישהי שאנחנו יכולים להעריך, אולי אפילו להעריץ קצת, לפני שנתחיל לעשות מה שהיא אומרת לנו. icon_smile.gif


נכון, חלקם אפילו נושאים אגו מטופח במיוחד, יש הרבה פחות שחור ולבן ממה שנדמה.
לגיטימי להעריך ולהעריץ אישה לפני שתעשו מה שהיא אומרת אבל שוב, ניתן לומר את ההפך באותה מידה.
האם כל מי שמוכן להיכנע לי במיטה ראוי לחיות תחת צווי?
בדיוק במשפט הסיכום שלך אתה מסכם את דבריי לדעתי. אתם לא תכנעו בקלות לכל אחת ואני כאן טוענת שככל שהיא אמיתית יותר, ככל שהמציאות קרובה יותר לפנטזיה, כך תבהלו יותר והאגו יתחיל לפעול שעות נוספות.

לי למשל יש בעיה אמיתית. אני אישה דומיננטית על אמת, לא עושה את עצמי, זה בנוכחות. לצערי הרב, על אף שאני מאמינה גדולה בכך שמלכה היא אשת מלך ולא אשת סמרטוט, גברים רבים מרגישים מאוד קטנים לידי ובורחים כמו מאש.
Off course they all wanna piece of me...
למה? כי זה מפחיד אמיתי. עכשיו לך תשכנע בן אדם שאני הרבה פחות מפחידה ממה שנדמה...
וגם אני כדומית לא מעוניינת לשלוט בכל אחד שיורד על ארבע בדקה ורבע. אף אני מחבבת סאבים עם אגו, סמרטוטים לא אצלי. בעיה.

אלון-סאב, כהרגלי, נהנתי מכל מילה. אבל אתה באמת מצרך נדיר ולא דוגמא כי אתה גם מסמרטוטה תעשה מלכה ויבוא יום בו אישה מסויימת תהיה מאושרת אמיתית בזכותך.
כוכב, אתה בדרך נכונה.

ובאופן כללי, מצטערת, כנראה שיש דברים שאי אפשר לפתוח עד הסוף בפורומים כלליים. נורא יפה לדבר על הקסם המושלם של מערכת היחסים, אני מדברת על החיזור ולדעתי, ככל שגבר יותר כנוע בנפשו וככל שהאישה מולו יותר דומיננטית בנפשה, כך המשחק יתארך ויתארך והמאבק ידמה למלחמת התשה.
סאבים הם שחקנים ליגה, תפסיקו לעשות את עצמכם, עלינו עליכם icon_wink.gif
כמובן שחטאי בזה שאני מעודדת פייט טוב לפני ההכנעה.
נורא מסובך כל העסק הזה, רחוק מרחק שנות אור, להערכתי, מהפנטזיה הקסומה שבנינו לנו באינטרנט.
אבל... שווה את המאמץ, שיהיה לכולנו בהצלחה icon_cool.gif
הכוכב​(אחר)
לפני 17 שנים • 1 ביולי 2006

תודה מורטישה

הכוכב​(אחר) • 1 ביולי 2006
icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif
האהבתי כל מילה מימה שאמרת
הלשון הבוערת​(נשלט)
לפני 17 שנים • 2 ביולי 2006

אוקי

הלשון הבוערת​(נשלט) • 2 ביולי 2006
היה לי קצת מבולבל, אבל עיקרי הדברים, בעיני, הם בעובדה שבעיניך, ככל שהנשלט כנוע יותר, ככה הוא משחק יותר משחקים; ושפנטזיית ההישלטות האוטומטית רחוקה מהמציאות, שבה הדינמיקה יותר מסובכת.

קודם כל -- מה זה כנוע יותר? אני לא מבין את הקריטריון הזה, או איך בוחנים אותו. כנוע יותר זה מישהו שיש לו הרבה פחות אגו, והוא עומד על שלו פחות? אם כן, אז לא; אני לא חושב שאנשים כאלו משחקים יותר משחקים, אני חושב שהם משחקים פחות משחקים. כנוע יותר זה מישהו שמרגיש חזק הרבה פחות, שיש לו בעיה בהערכה עצמית? אם כן, אז נכון. מצד שני, אני חושב שאנשים עם בעיה קשה של הערכה עצמית ונטיה לבדסמ הולכים להיות שולטים.

icon_wink.gif

לגבי זה שהמציאות רחוקה מהפנטזיה -- זה כל הכיף. החיים הטובים הם כשחוטפים ממנה מכות, ואז הולכים למכולת ביחד. וחוזרים ואוכלים פיצה. ואז היא משתינה עליך. או משהו. הלכתי לאיבוד פה במטאפורה של עצמי. מה שכן, את אומרת את זה, כנראה, בתגובה לאמירה המקוממת שלי, שלא כל אחד יכול להיות שולט, ומי שטובה בזה -- כל עניין ההתמסרות כלפיה ממילא קורה באופן מיידי. אני רוצה להרחיב את זה קצת. אני חושב ששליטה באנשים אחרים היא כישרון. לא כל מי שנמשך לנושא באופן מיני, יש לו את הכישרון הזה. יש הרבה אנשים שהיו רוצים לשלוט באנשים אחרים, אבל אין להם את הכריזמה, הביטחון העצמי, ההבנה איך לחדור לנפשותיהם הרכות של בני אדם, ויותר חשוב, האמפתיה העצומה שהמעשה הזה דורש. מי שלא יודעת (במקרה הזה, ובפורום הזה, יודעת, ולא יודע) איך עושים את זה, תמיד תיתקל בבעיות כשהיא תנסה ליישם את הבדסמ שלה. זה לא יילך, וזה לא יהיה בגלל שהיא פיספסה איזה שיעור בשליטה יצירתית, או שהפרטנרים שלה יהיו אשמים. ויש בזה מין אכזריות סופר-דרוויניסטית, נורא לא ניו-אייג'ית, להגיד שאתה לא יכול להיות כל מה שאתה רוצה להיות, ובמיוחד, להגיד שאתה לא יכול להיות כל מה שאתה צריך להיות כדי לספק את עצמך מינית. אבל אני מאמין שככה זה.
מכאן ועד להגיד שאם כל גבר שתפגשי לא יתמסר לך אוטומטית, את בביזנס הלא נכון, יש מרחק גדול. אני גם לא אומר את זה. ועם זאת, קל להבחין בין מי ש"יש לה את זה", ומי שאין לה. מי שיש לה את זה, אני מאמין, תיתקל בשאלות של יחסי כוח עם הסאבים שלה הרבה, הרבה פחות.