ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הולך נהייה לי ברור: "אדונים" הם ה-"עבדים"

scorpio king​(שולט)
לפני 18 שנים • 9 ביולי 2006

Re: הביקורת על פלוטו"צדקנית" - חו"ד משפטית

scorpio king​(שולט) • 9 ביולי 2006
Pluto כתב/ה:
כתבה שהתפרסמה ב-ynet לאחרונה על בלוגים עוררה זעם של חלק מהמגיבים ...הטוקבקיסטים.
עו"ד רביה (פורסם במקור ב- ynet) סבור כי אין לטענות אלה על מה להתבסס. "כאשר אדם מפרסם פרטים אינטימיים אודותיו ברשת, המקוטלגים מדי יום על ידי מנועי חיפוש רבי עוצמה, ברור בעליל שהוא הסכים לפחות באופן משתמע ולא במפורש, כי הציבור ייחשף למידע הזה. אם כך, הוא לא יוכל לטעון לפגיעה בפרטיות. "כאשר מפעילי יומני רשת מפרסמים מידע אישי, עליהם להכיר במחיר של ההתעניינות הציבורית – השליטה במידע אינה נתונה עוד בידיהם".

שוב - על העניין הזה אפשר היה לפתוח שרשור נוסף... אבל ענייני החוק והאתיקה פחות מעניינים את המגיבים הנזעמים כאן - הם היו מעדיפים ש"יסתמו לי את הפה בכח" - כי משהו אחר - אמת אחרת מפריעה להם. טוב אני לא שולט אבל גם לא נשלט - האחרון ש"שלט" בי היה אבא שלי בגיל 10 .

ה"שולטים" הלא שולטים הם אלה ה"נחרדים"... שה"נשלטות יפקחו עיניים"......... וה"נשלטות" המוטרדות הן אלה שהשרשור הזה עוזר להן להבין שהן בעצם לא נשלטות, אלא ה"שולטות" על ה"שולטים שלהן... ברגע שהן קצת לוקחות החלטות עבור עצמן ה"שולטים" שלהן מתמוטטים ונסים על נפשם... כי ה"שולטים" שלהן לא מסוגלים להתמודד עם מציאות של שליטה אמיתית....אלא מסוגלים להתמודד רק עם מציאות שהם שולטים על מי שבחרה להיות "נשלטת" בלי קשר לאיכות ועוצמת השליטה שלהם...מי שנותנת את עצמה...הם לא מסוגלים להשיג בעצמם שום דבר...זאת אחיזת עיניים.........כמו על ככוב המלך ה"שולט" ב"נסיך הקטן" : המלך בלי הנתינים שמלך בכוכבים - וציווה עליהם "לנוע במסילותיהם".


פלוטו אומר ש "שולטים הם בעצם עבדים ולכן..........נשלטות הם בעצם שולטות................בלה בלה בלה.........שולטים נסים על נפשם...........בלה בלה בלה...........מציאות אמיתית לא מסוגלים להתמודד.........אחיזת עיניים...........בלה בלה בלה.........איכות שליטה........בלה בלה "נשלטות " ו"נשלטים" לא מסוגלים מתמוטטים.......מציאות...... עו"ד רביה אמר ל.......הנסיך הקטן אמר המלך בלי הכוככבים"
אין ספק פלוטו שאתה מפגין כאן מקרה נדיר של עילגות כתיבה שחוברת לעילגות מחשבה ורשעות לשמה.
בוא תלמד משהו פלוטו, זה שלא עשית כאן שום דבר שאפשר לתבוע אותך עליו לא אומר שההתנהגות שלך לא מסריחה וזה שאתה לא מבין את זה רק מבהיר עד כמה הבעיה שלך חמורה.

ולגביך המלט אין ספק שאתה יכול כנראה לתת יד לפלוטו ולצעוד איתו לעבר השקיעה כשאתם מלווים בעורך דין רביה.


(רק לידע הכללי של קוראי האתר משרד עורכי דין רביה הוא אותו משרד ממש שמייצג את אקום בענייןסגירת רדיו הכלוב. אכן עורך דין להתפאר בו.)

בכל מקרה המלט לא ברור לי מי פה הצדקן.
אתה אומר ש"הדבר היחידי ש'אישי' בבלוג אישי, הוא הספייס האישי הניתן לכותב, והתוכן אותו בוחר הכותב
לפרסם שם. אך עדיין מדובר בפרסום פומבי לכל דבר, ובעצם הציטוט בפורום פומבי אין שום
עבירה על כללי ה Netiquette. כל ההתנפלות הזו על פלוטו שציטט מבלוג של מישהי ללא הסכמתה
הוא צדקני במקרה הטוב. ואם היה שם רק קישור לבלוג, גם היו מוקיעים אותו? ואם היה כותב
20 הודעות פרטיות עם הפניה לבלוג, זה בסדר? אין לי ענין להתיחס לגוף הטענות ולתוכן הדברים
של פלוטו; אך אם היה לי ענין שכזה, אז זה בדיוק מה שהייתי עושה: מתיחס למה שהוא אומר,
ולא מנופף בהאשמות מופרכות
."

אין ספק שכמו פלוטו ועורך דין רביה שהוא מנופף בו טכנית אתה צודק אבל רק טכנית.
כמו פלוטו לצערי לא ברור לך כלל ההבדל המהותי בין משהו שלא מהווה עבירה על החוק אבל הוא מסריח אתית ומוסרית. מעבר לזה לא הצבעת כלל למה ההתנפלות על פלוטו היא צדקנית . היא הייתה כזו אם אנשים כאן היו מצטטים כאן בלוגים מעל גבי הפורומים כעניין שבשיגרה ופתאום פונים בטענות לפלוטו.
הכעס על פלוטו היה בגלל השימוש המרושע שלו בדברים שנאמרו בבלוג כדי להוכיח את טענותיו בפורום ולנגח את כותבת הבלוג עצמה באמצעות שימוש בציטוטים מהבלוג על מצוקה אישית שלה. עוד הגדיל לעשות השרץ ולצטט מהבלוג שוב ושוב גם אחרי שהובהרה לו עוצמת ההתנגדות לשימוש הפסול שהוא עושה בבלוג על ידי עינבר עצמה וגם מחברים אחרים בפורום

המלט אם אתה לא מבין מה בעייתי בזה אז לצערי אתה נמצא במצב לא פחות עצוב מפלוטו.
Pluto
לפני 18 שנים • 9 ביולי 2006

scorpio king: אין ספק שאתה צודק, פלוטו. אני יודע, סקורפיו

Pluto • 9 ביולי 2006
[quote="scorpio king"]
scorpio king כתב/ה:
פלוטו לצערי לא ברור לך כלל ההבדל המהותי בין משהו שלא מהווה עבירה על החוק אבל הוא מסריח אתית ומוסרית..


SCORPIO, בעצם הציטוט בפורום פומבי אין שום עבירה על כללי ה Netiquette. נראה לי שהמלט הבהיר לך את הנקודה... אם לא ברור לך מה זה ה Netiquette אז אני אחסוך לך את הבירורים: ההגדרה המילונית של Netiquette היא: נימוס רשת, גינוני אינטרנט, כללי התנהגות ברשת האינטרנט. ואם קשה לך בעברית, אז הנה באנגלית: Internet etiquette, accepted rules for behavior on the Internet, Internet manners (Internet, Computers)

SCORPIO, בצורת הביטוי הנחרצת שלך אני מציע לך להזהר - מדגדג לי בקצות האצבעות לגרור אותך בבתי המשפט בעילת השמצה ("עוד הגדיל לעשות השרץ") - SCORPIO - אני ממליץ לך בחום לשלוט בלשונך טוב יותר מבמחשבותיך... אם אין לך מה להגיד, הדבר החכם ביותר לעשות הוא לא להגיד...ואם תקרא את התגובה הכפולה שלך, לא אמרת שום דבר מלבד להכפיש את שמי.
myowners.asset
לפני 18 שנים • 9 ביולי 2006
myowners.asset • 9 ביולי 2006
פלוטו

אתה פשוט מעייף icon_rolleyes.gif

אני חושבת שכולנו הבנו כבר את הנקודה שלך, ואתה יכול לעבור

לאתר הבי די הבא בתור ולנסות לגאול שם מישהי מזרועות הדום האיימתני

והרשע שלה.
Pluto
לפני 18 שנים • 9 ביולי 2006

myowners.asset - אם המקום הזה מעייף אותך... תצאי בחוץ...

Pluto • 9 ביולי 2006
myowners.asset את מי אני מעיייף? מישהו ביקש ממך להכנס לכאן??? ...או שהאדון שלך לא מעייף אותך מספיק? אם מעייף כאן ...תישארי בחוץ...כנ"ל אם אין לך מה לתרום לשירשור... התגובה שלך הרי לא תרמה דבר לנושא השירשור...
Pluto
לפני 18 שנים • 9 ביולי 2006

וזה נושא השירשור... אם למישהו/למישהי יש משהו ענייני להוסיף

Pluto • 9 ביולי 2006
myowners.asset - ההתנהלות שלך מזכירה קצת כפייה דתית...מי ביקש ממך להכנס לכאן? ...מזכיר מיגזרים דתיים, שמגיעים לשכונות של פועלים זרים ושורפים חנויות לממכר אוכל לא כשר... הדעות שלי "לא כשרות" בעיניך ...ואת למעשה מציעה לי להתחפף ...לא ביקשתי ממך להגיע לכאן... את מוזמנת (אחר כבוד) לשאת את ישבנך לאזור הצ'אט (למשל).

ולגבי SCORPIO: *** זה מה שאמרתי - בלי כל הבלה בלה בלה שהוספת ***
"ה"שולטים" הלא שולטים הם אלה ה"נחרדים"... שה"נשלטות יפקחו עיניים"......... וה"נשלטות" המוטרדות הן אלה שהשרשור הזה עוזר להן להבין שהן בעצם לא נשלטות, אלא ה"שולטות" על ה"שולטים שלהן... ברגע שהן קצת לוקחות החלטות עבור עצמן ה"שולטים" שלהן מתמוטטים ונסים על נפשם... כי ה"שולטים" שלהן לא מסוגלים להתמודד עם מציאות של שליטה אמיתית....אלא מסוגלים להתמודד רק עם מציאות שהם שולטים על מי שבחרה להיות "נשלטת" בלי קשר לאיכות ועוצמת השליטה שלהם...מי שנותנת את עצמה...הם לא מסוגלים להשיג בעצמם שום דבר...זאת אחיזת עיניים.........כמו על ככוב המלך ה"שולט" ב"נסיך הקטן" : המלך בלי הנתינים שמלך בכוכבים - וציווה עליהם "לנוע במסילותיהם".

וזה נושא השירשור... אם למישהו או למישהי יש משהו ענייני להוסיף !
עינבר
לפני 18 שנים • 13 ביולי 2006

המלט

עינבר • 13 ביולי 2006
זה היה קטע אישי, עליי ולמרות שהוא פורסם בפומבי
הוא עדיין אישי, במהות שלו , בתוכן שלו.
במיוחד שמדובר בציטוט חלקי שמעוות את דבריי.
יש הבדל גדול בין כללי אתיקה וחוק לבין להיות אדם.

ואם אתה לא את ההתנפלות הזאת על פלוטו,
אז הרשה לי לסכם לך (חלקית):
1. מי שמתלונן על תופעה שלא מרשה לשפחתו לדבר למסנג'ר
ומסתבר שהמניע שלו הוא לשחרר תפוסות למען עצמו.
2. מי שמתלונן על אדונים חלשים, חסרי שליטה עצמית
ובאותה נשימה מנסה לפגוע, להעליב ולקלל על גבי הפורום.
3. מי שטוען שיש לו ביקורת עניינית על משהו שקשור לעניין
ומסתבר שאין לו מושג מה זה Maledom, אבל הוא נגד זה.
4. לצטט קטע מתוך חוויה טראומטית שפרסמתי,
זה ניסיון פטאתי לתת מכה מתחת לחגורה.

אני לא רואה טעם להייחס עניינית למי שכותב כאן מסיבות לא לעניין.
יותר ענייני, לדעתי, לשקף את הבעייתיות בהתנהגות שלו ולנסות לחשוף את מניעיו.
אבל השרשור הזה באמת כבר ארוך מדיי.
Pluto
לפני 18 שנים • 13 ביולי 2006

...ענבר אלה הגיבו בנושא השרשור:

Pluto • 13 ביולי 2006
עינבר שוב לא מבינה את נושא השרשור ...אולי צריכה פסיכולוג ? למרות שהיא טוענת ש: "יש בניינו אנשים חכמים וטפשים, בעלי ידע ומודעות וכאלה שלא"... רדי מהקטע שציטטתי אותך... הסבירו לך כבר כמה פעמים שאין כאן בעייה אתית אפילו... אם בא לך להמשיך ולדוש בסוגיית הציטוט מבלוגים תפתחי שירשור... כנראה שזה שציטטתי אותך לא ממש מטריד אותך, אם הייתה בעייה של חשיפה לא היית נותנת פומבי לדברים מלכתחילה... הקומפולסיביות שלך בטענה המגוחכת "מצטטים אותי" כמו שנאמר "צדקנית במקרה הטוב"... ולא נראה לי שאנחנו במקרה הטוב... לעומתך ולעומת כמה "צדקנים" נוספים, היו כאלה שהביאו דעתם בנושא:

Aiko(נשלטת) - בעקבות הציטוט מהבלוג של עינבר:
נכון, לא כל אחד (אדון/שולט), אבל חלקם דווקא כן. אנחנו יודעים את זה, תודה.

godisafemale(לא בעסק):
האנטומיה של הדחף לשלוט בנויה מחולשה. (עכשיו יקפצו עלי כל הרינות והדליות השמוליקים והזרובבלים)... לדעתי ביחסים צריך מנהל. או מנהלת. מי שמנהל יותר טוב המפתחות אצלו.
בבדס"מ כמשחק? אם השולט קבע אין מסנג'ר אז לא תהיה ארוחת בוקר, אם קבע שרצים למים ערומים אז אוכלים מולים.

teacher:
האיסור על נשלטת להיות בקשר עם העולם החיצון (מסנג'ר למשל)
"אני לא מאמין בלאסור תקשורת מתוך פחד בגידה או עזיבה. זה פתאטי וחלש,
ולא מעיד על שליטה אלא על חולשה.

ללא גבולות:
לא ממזמן יצא לי להיות עם דום , לא בקטע בדסמי אבל הרגשתי שמה שהיה שם משקף את מה שקןרה לו עם שפחות .... הוא מתזז סביבי ואני על הגב... וזה די דומה לקטע שלי עם עבדים ....אני יותר "עובדת" מהם . וול.. לא בבמלכתי

לירוי :
אז ככה בסופו של דבר כל סאבית מחפשת קשר רציני לחיים משותפים עם גבר ולא עם שולט.
אז נכון היא נהנת מכל רגע עם השולט שלה,אבל ברגע שהיא תמצא את האחד בשבילה,
לא השולט ולא אבא של השולט יגיד לה מה לעשות,עם מי לדבר ועם מי ללכת.
אין פה עניין של אסור ומותר.(חומר למחשבה).

Dom_Quixote:
בנושא העקרוני, פותח השרשור צודק בעיניי. "דום" שאוסר על הסאבית שלו לדבר עם גברים, אוסר עליה שיהיו לה ידידים, לא רוצה שתיצור כל קשר, ולו ידידותי, עם אחרים בקהילה (בפרט דומים) - מוכיח יותר מהכל כמה חסר ביטחון הוא, וכמה הוא לא בשליטה. נאמר פה בצדק - אם אתה כזה גבר, אם אתה כזה שולט, אם אתה יודע מה אתה עושה - הסאבית שלך לא תרצה מישהו אחר, גם אם תדבר עם מאות גברים. אם הדרך היחידה שלך למנוע ממנה לעזוב אותך זה לכלוא אותה לחלוטין בבית - כנראה שאתה לא שולט מי יודע מה, אם בכלל. כליאה זו לא שליטה, להפך. כל אחד יכול לאסור ולכלוא. צריך גבר שבטוח בעצמו, שולט אמיתי, כדי להתיר.

Huan:
אני לא דום...אבל אני בהחלט גבר (למרות שהיו כמה אנשים שהטילו ספק בהנחת היסוד הזאת)
כרגע אני מנהל מערכת יחסים עם מישהי שבין השאר גולשת בכלוב ואתם יודעים מה יש אנשים שפונים אליה ומחפשים רק להיכנס לה למכנסיים האם אני אוסר אליה את הדבר? האם זה מטריד אותי? האם זה מפריע לי? התשובה לכל השאלות היא פשוטה ומסתכמת ב"לא"" אחד גדול ולמה? כי אני אוהב אותה,יודע שהיא אוהבת אותי ובוטח בה . בנוסף לזה עם היא תרצה לבגוד בי ולעזוב אותי האם מישהו באמת ובתמים חושב שזה שאני אאסור אליה (דבר שאני בספק שיש לי את היכולת,הזכות ,והרצון לעשות) זה לא ממש יעזור. אז כן אני רואה בגברים ביכלל אשר אוסרים ולא מרוצים מזה שהבחורות "שלהם" מדברות ם גברים אחרים אנשים חלשים,לא בטוחים ולפעמים גם פשוט רעים ודפוקים המפחדים שמישהו מהאנשים איתם הן מדברות יחשוף אותם ואת מעשיהם השפלים והמניפולציות שהם עושים במערומיהם.
Dark Artist​(שולט)
לפני 18 שנים • 13 ביולי 2006

אני לא יודע מה איתכם ידידיי

Dark Artist​(שולט) • 13 ביולי 2006
אבל כל הפוסט הארוך שנפתח פה ע"י פלוטו "יקיר הקהילה" הוא בידור טהור וראוי לשמו
אם השקעתי שלוש שעות בקריאת פוסט מצחיק ושנון זה לצד תגובות אינפנטיליות להפליא
כנראה שיש דברים בגו.
הנאה מובטחת בתריסר עמודים של קומדיית מצבים משובחת
ממתין כבר לפוסט הבא בכליון עיניים
משפט לסיום

עדיפה שקיפות בוטה מאשר צביעות יפה

חומר טוב למחשבה
Pluto
לפני 18 שנים • 13 ביולי 2006

המקרים ש- מודל של שליטה, מבוסס על מודל של חולשה

Pluto • 13 ביולי 2006
על מנת להבהיר את הסיטואציה שוב: המקרה שהיה, כך היה: דיברתי כאן עם מישהי. והיה סבבה. לא עניין אותי כ"כ "להוציא" ממנה משהו - לא הטיפוס שלי. בשלב מסויים היא רצתה להמשיך בצ'אט - כי זה יותר רץ, את הצ'אט לא הצלחתי משום מה להעלות ולכן הצעתי לעבור למסנג'ר...הכי פשוט...מה זה משנה אם נתקשקש במסנג'ר או בצ'ט? ...אותו הדבר מבחינתי...אלא שאותה בחורה טענה שבמסנג'ר "אסרו עליה".

מעבר לתגובות הענייניות שהבאתי בסיכום למעלה... לתיאור המקרה הגיב גם Brave Dwarf :
(לאסור פ.) סתם כך לאסור, ללא סיבה? לא נראה לי. עונש, סוג של משחק, הולך. אבל ברצינות גמורה ובאופן מוחלט לאסור על שפחה לשוחח עם אדם אחר, זה מגוחך. אנחנו לא מייצגים את אלוקים ודי לה לאותה שפחה לשאול "למה" כדי שנצטרך להשיב לה תשובה. נכון, אני יודע, שיש כאן שפחות ו/או אדונים שיטענו אחרת, שזכותם לא להשיב על השאלה. אבל איני מסכים. כי גם אם בסופו של דבר אני אהיה זה שיקבע, עלי, כאדם אל אדם, לתת לה את הסיבה. האם היא תאמין לי או לאו? זה כבר תלוי באופן בו היא מכירה אותי. אולי היא מכירה אותי מספיק כדי להאמין (ללא הסבר) שכל הוראה המגיעה ממני, אין בה להרע. אם כן, הרי שזכיתי. אך אל לי לסמוך על כך. וזאת כדי שבאם ותשאל, תהיה לי תשובה שלא מסתכמת ב"ככה" (בגן רינה לימדו אותנו ש "ככה" זו לא תשובה). ובין היתר כדי שכאשר תתעורר מהסאבספייס/התאהבות ראשונית לא תסתכל עלי במבט דרכו מביטים על אידיוט.

אבל מתוך זה התפתח הרעיון שבעצם במקרים האלה מדובר על מודל של שליטה המבוסס על מודל של חולשה...ויש כאלב, שכנראה להם/להן זה כואב...ובהם/ן זה נוגע ! ..........והתברר שיש מישהי שניסחה את הדברים במשפט אחד:

godisafemale(לא בעסק):
האנטומיה של הדחף לשלוט בנויה מחולשה. (עכשיו יקפצו עלי כל הרינות והדליות השמוליקים והזרובבלים)...
מייפל​(לא בעסק)
לפני 18 שנים • 13 ביולי 2006
מייפל​(לא בעסק) • 13 ביולי 2006
פלוטו- אתה ממש קרציה.
אולי תמצא לך עניינים חשובים באמת להתעסק בהם? עניינים שבהם אתה יכול לתרום תרומה אמיתית וחשובה? כל הנחישות הזו שלך, חבל שהיא מתבזבזת כאן.