צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הולך נהייה לי ברור: "אדונים" הם ה-"עבדים"

Pluto
לפני 18 שנים • 13 ביולי 2006

מייפל - נושא השרשור אינו מתחום הזיאולוגיה

Pluto • 13 ביולי 2006
מייפל(לא בעסק) - נראה שאת דווקא כן בעסק... אבל בעסק הלא נכון - למה נכנסת לכאן ? רק כדי להגיד לי שאני קרציה ? ...הרי התגובה שלך חלקה עם הקוראים ניצוץ הבנה שלך מתחום הזאולוגיה...ולא תרמה דבר לנושא השירשור... אם את ושאר המגיבים לא לעניין, היו טיפה מתאפקים - השרשור היה הרבה יותר קצר...בכל מקרה, אם את כבר כן-בעסק...נכנסת לעסק באיחור...הקדישי קצת תשומת-לב לקריאת הכותרת...נחסוך לך זמן, לא ברור לי כבר אם את בעסק או לא - או באיזה עסק את: השרשור אמור לרכז מגוון היבטים לסוגייה שבה "מודל השליטה" של דומים הוא למעשה כסות "למודל חולשה" שאותם דומים מנסים לטשטש...למזלם הם נתקלים ב"נשלטות" בלטות מצד אחד ...או מצד שני "בתולות בדסמ" שלא יכולות להבדיל בין נכון לבין לא-נכון. יצא לי להתקל בדום כזה - במו-עיני - בפעולה icon_wink.gif
Grey / Green
לפני 18 שנים • 13 ביולי 2006
Grey / Green • 13 ביולי 2006
כלובי, ראבאק, מה נסגר? icon_smile.gif
Pluto
לפני 18 שנים • 13 ביולי 2006

תודה ל- Grey / Green על התגובה העניינית.

Pluto • 13 ביולי 2006
Grey / Green - ,תודה על התגובה העניינית... זו למשל דוגמה לתשובה שמאוד תורמת לשירשור... יש בה שימוש מאוד אינפורמטיבי במילה "ראבאק" ...כדי לרמז על הסחבקייה לכאורה שבין Grey / Green לכלובי... תודה רבה Grey / Green על התגובה התורמת ! ...תגובה כזו מאוד חשובה - Grey / Green - מאחר וקרוב ל 3500 איש צפו בשירשור... חזק ואמץ !
מייפל​(לא בעסק)
לפני 18 שנים • 13 ביולי 2006
מייפל​(לא בעסק) • 13 ביולי 2006
ולמה לדעתך כל כך הרבה אנשים צפו בשרשור הזה?
ואיזו מלחמה בדיוק אתה נלחם כאן?
Grey / Green
לפני 18 שנים • 13 ביולי 2006
Grey / Green • 13 ביולי 2006
תראו מה זה: מסתבר שאפשר להגיד Grey / Green הרבה פעמים מהר.
פעם פרח​(נשלטת)
לפני 18 שנים • 13 ביולי 2006
פעם פרח​(נשלטת) • 13 ביולי 2006
למה כלובי צריך להתערב ?
כי אנחנו כמו ילדים קטנים שלא מסוגלים להפסיק להאכיל את הטרול ?

אם לא נענה לכלבלב הוא ישתוק והשרשור ימות.
הוא הרי לא מתווכח עם עצמו.
Grey / Green
לפני 18 שנים • 13 ביולי 2006
Grey / Green • 13 ביולי 2006
לא חובה. נדמה לי שכדאי, עם זאת, לשמור על איכות חיים מסויימת בפורום, לא?
Pluto
לפני 18 שנים • 13 ביולי 2006

אנחנו כמו ילדים קטנים שלא מסוגלים להפסיק = חוסר שליטה

Pluto • 13 ביולי 2006
פרח גדולה
"למה כלובי צריך להתערב ? כי אנחנו כמו ילדים קטנים שלא מסוגלים להפסיק"

- זה העניין - פרח_גדולה - זה מראה שוב שחלק מה"שולטים" כאן לא שולטים בעצמם אפילו. אם הם היו שולטים בעצמם לפחות, הם לא היו מגיבים... בעיקר לא עניינית. תגובה לא עיניינית מרמזת, שלמרות שאין להם במה לבקר את הטענה המרכזית - הם עדיין מרגישים שהיא נוגעת בהם כמו מחט - דוקרת... ולכן הם מגיבים. השרשור הזה נותן כ"כ הרבה דוגמאות לחוסר שליטה של "שולטים"...עבדים של האגו שלהם....ולא שולטים אפילו בעצמם...ומה יגידו ה"נשלטות" שלהם?...כ"כ הרבה דוגמאות. לא האמנתי שזה יקרה! שפתחתי את השרשור חשבתי שיתפתח דיון פורה בסוגיית "מודל שליטה" אותנטי...לעומת "מודל שליטה" (עלק) בזוי...ואם בכלל יש כזו הבחנה...

אבל... במקום זאת, כל מיני "שולטים" מסורסים על-ידי הפחדים שלהם, ו"נשלטות" שמבינות בדיוק על מה אני מדבר ובאיזה "מודל שליטה" עלוב הן נוטלות חלק... מגיבות תגובות לא ענייניות...זה מאוד פשוט: מי שמגיב/ה תגובה לא עניינית, תוקפת אותי אישית, במקום להתרכז ב- ISSUE, מסיט/ה את הדיון לעניינים אחרים - זה ברור לגמרי שזה אלה שמרגישים מטרה לדברים...שהדברים רלוונטיים עבורם.
Pluto
לפני 18 שנים • 13 ביולי 2006

ש"שולט" מתייחס לזוגתו כמו למכונית שכורה

Pluto • 13 ביולי 2006
"מודל שליטה" - "בזוי" - הוא בעיני מודל יחסי אנוש שבו צד אחד למעשה עושה על מנת לספק את צרכיו האישיים - מי שנמצא מולו הוא/היא הנם אובייקט...גוש חומר. אין שם שום תקשורת בינ-אישית...אלא ניצול per se - "שימוש" מכשירי - באותו האופן כמו שמישהו "משתמש" במכונית מושכרת...הוא שוכר רכב ו- "קורע לו את הצורה"...זה משמח אותו...ואח"כ הוא מחזיר אותו לחברת ההשכרה. את הרכב שלו הוא לא היה קורע באותה צורה - מן הסתם...ב-2 המקרים אותה השליטה (ברכב) - המקרה הראשון בזוי.

כל קשר בין שניים הוא קשר של התאמה בהתהוות...שדורשת גמישות מנטלית של 2 בני הזוג. כלומר זה תהליך דינאמי ששני אנשים שאצל כל אחד/ת מהם מתהווים מצבים נפשיים בנפרד וביחד...טרוויאלי icon_smile.gif ...הקשבה. בלי קשר ל-BDSM ומאחר שגם ב- BDSM מדובר בסופו של דבר באנשים, אלא אם חלק מהשולטים כאן עברו לשלוט בבעלי חיים אחרים (צאן, בקר, סוסים, כלבים)...הרי,בסופו של דבר הדרישה לגמישות ופתיחות, התאמה, חופש, והקשבה - נוגעת גם למכובדי המקום...ולאלה המכובדים פחות (גם "שולט" בשביל כבוד צריך לעבוד...ולא רק (עלק) "לשלוט")
עינבר
לפני 18 שנים • 14 ביולי 2006

וכמו שנכתב כאן מזמן ע"י הקוסם:

עינבר • 14 ביולי 2006
Master_Abra_Kadabra כתב/ה:
תקציר=אלה-קיחוטה":
בא-לצ'כונה-איזה-טמבל-שהמציא-את-הגלגל-מחדש-ומתעקש-להתווכח-גם אחרי-שהראו-לו-את-השעה-והתאריך, מה גם שהגלגל שהמציא הוא שטות מפגרת מאין-כמותה


Pluto כתב/ה:
זה מאוד פשוט: מי שמגיב/ה תגובה לא עניינית, תוקפת אותי אישית, במקום להתרכז ב- ISSUE, מסיט/ה את הדיון לעניינים אחרים - זה ברור לגמרי שזה אלה שמרגישים מטרה לדברים...שהדברים רלוונטיים עבורם.

קל לראות שהניסיון הפטאתי של פלוטו לשלוט בשירשור,
ממחישה, לפי התיאוריה שלו, שהוא אדם חלש וחסר שליטה.
שלא יכול להתמודד עם כיוונים שלא ציפה להם בשירשור.
חוסר היכולת של פלוטו להתמודד עם ביקורת כלפיו,
מביא אותו לטעון שאנשים אינם שולטים או לקלל או...
ועכשיו כל מי שכתב משהו שלא מצא חן בעיניו,
מוכיח , לטיפשותו, שיש לו בעייה עם נושא השירשור.
כי לפלוטו יש קושי להבין שיש למישהו בעייה עם הסגנון שלו.