לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אולי תאכלי משהו ?

Aiko​(נשלטת){Jake}
לפני 17 שנים • 20 ביולי 2006
Aiko​(נשלטת){Jake} • 20 ביולי 2006
אכן רעיון יפה, וביצוע יפה לא פחות. אהבתי מאוד את המשפטים שהופיעו על המסך בין סצינה לסצינה, ובפרט את "אומרים שסקס עם רזות זה סוף הדרך" icon_smile.gif

אבל תגידו... זה לא טיפ טיפונת מוקצן? את סיפורי המשפחה המלחיצה והדייטים שמתפתלים בניסיון להסביר למה הם לא מעוניינים אני מכירה מעדויות, אבל איזו חברה תגיד, בהתאמה, "עד שלא תביני שגברים אוהבים נשים רזות חטובות לא תמצאי אף אחד", ועוד תבליט תוך כדי דיבור את גופה המעוצב לתפארת? והאם באמת תימצא הפוסטמה שתגיד לשמנה שמחכה לצדה בחדר ההמתנה, "את יודעת, הם מחפשים רזות..."

אני מניחה שהדברים האלה קורים, אבל האם מדובר בדבר שבשגרה? האם הסיטואציות האלו מייצגות נאמנה את חוויותיהן של בעלות עודף המשקל בעולמנו?
זיקית
לפני 17 שנים • 20 ביולי 2006

וול..

זיקית • 20 ביולי 2006
לא בצורה כזאת מוקצנת, אבל אני יכולה לספר לך על חברה שמנה שלי שעמדה והכניסה קניות לאוטו או משהו, ועברו שתי פרחות צעירות במדרכה ליד, והיא יכלה לשמוע בבירור את ה"איזה דאבה" שהן סיננו.

אז רוב האנשים בעולם מצויידים בטאקט וחוסר רשעות (או לפחות בנימוס צבוע) ולא יעזו להגיד - "הם מחפשים רק רזות"..אבל לא חסר חארות שלא שומרים על הפה שלהם.

ולקבל מבט אכזבה מאוד מופגן כשאת מגיעה לדייט, רק כי יש עליך עוד כמה קילו ממה שהם חשבו, זה אחד הדברים הכי לא נעימים שיש, גם אם הבן אדם ידע מראש שאת לא קייט מוס, או זאבה, רחמנא ליצלן icon_wink.gif
עבד ניקיון כושי​(נשלט)
לפני 17 שנים • 20 ביולי 2006
כנראה שמזובר בתקופה ,או בזמן,שהחברה מכתיבה לנו מה סקסי ומה לא.
בתקופה אחרת,לפי מאתיים שנה,אישה שמנה זה היה הדבר הסקסי ביותר שקיים,ורזות היו מנודות מהחברה.
מאי
לפני 17 שנים • 21 ביולי 2006
מאי • 21 ביולי 2006
diamond כתב/ה:
אולי זו רק אני icon_rolleyes.gif
אבל ...היא נראית סבבה לגמרי ,
עור ועצמות ? ביחס למי ? ביחס לאחיות שלה ? כן .
ביחס לאנורקטית ? ... יש עוד כמה ק"ג שמפרידים .

ו...THC , רזות זה לא פאסה בדיוק כמו ששמנות זה לא פאסה

שיהיה בתיאבון לכולנו



מסכימה לגמרי מותק..... icon_lol.gif