שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחק מאצ'ואיסטי של כבוד אבוד? לא.

עבודת מאסטר{lori}
לפני 17 שנים • 21 ביולי 2006

משחק מאצ'ואיסטי של כבוד אבוד? לא.

עבודת מאסטר{lori} • 21 ביולי 2006
ראשית אומר שכאן אשפוך את מה שיושב לי כמו גוש עופרת בגרון, על המלחמה בה אנו נמצאים. אלו הן הדיעות הפרטיות שלי, ומי שלא מסכים איתן - אני מכבד את דעתו, ומצפה שיפגין כבוד דומה כלפי. במילים אחרות - תגובות ציניות שמנסות לעשות ממני קטן וטיפש בגלל מה שאני כותב כאן יזכו להתעלמות מוחלטת, אך אשמח מאוד לשמוע דיעות שונות משלי.


אולי זה לא המקום לכתוב בו על פוליטיקה... אבל זה מה שעולה לי לראש בימים טרופים אלו.
שמעתי חברים ומכרים רבים מדברים על הפעולה המוגזמת של מדינת ישראל.
שמעתי דיבורים ורעיונות על כך שאולמרט מנסה לבסס את מעמדו על גבי דמם של חיילים בני 20.
שמעתי שמדינת ישראל מוכנה להקריב את אזרחיה רק כדי לשמור על כבודם של פוליטיקאים ואנשי צבא בכירים שכעת נכנסו לתפקידם.
שמעתי שיותר מדי אנשים מתים בהרפתקאה הצבאית הזו.

לא.
לא, לא לא!
מי שחושב שקל לי לדבר מביתי החם והבטוח במרכז המדינה טועה - התנדבתי לשרת במילואים, ובאוגוסט אני יוצא עם היחידה שלי ללבנון.

חברים - כמה שזה קשה לספוג את הפגזים האלו, את האזרחים ההרוגים, את החיילים שנקטפו בתחילת חייהם, את המצב הבטחוני הבלתי נסבל -אנא הבינו שכאן מדינת ישראל אומרת די. די להכנע לטרור.

נסראללה עלה על דרך המלך - שיטה שעד היום לא נכשלה.
חוטפים ישראלים ואומרים - למה מלחמה? בואו נעשה ביזנס.
''רוצים לקבל שלושה חיילים שחטפנו מהר דב לפני 4 שנים בערך? שחררו מחבלים.
לא מוכנים? בסדר גמור. תשיגו לי עוד ציוני! אוקיי, הנה בחור בשם אלחנן טננבאום.
400 מחבלים טבין ותיקלין ואני אחזיר לכם אותו ואת מה שנשאר מהילדים לובשי המדים שלכם. אין מיקוח - גם ככה אני מוכר לכם במחיר מציאה''
למה לא לנסות את זה שוב? למה לא לשפוך דם ישראלי? הרי רובנו המוחץ מורכב מיהודים, רגילים שטובחים בנו, ומאז שנתנו לנו מדינה השתן עלה לנו לראש... צריך להחזיר אותנו למקומנו. לא?
לא.
סוף סוף קם אדם, שנחשב לפוליטיקאי כושל, ולידו גוץ משופם בעל רקורד מדהים בפגיעה בכלכלת מדינת ישראל (תרבות השביתות ההמוניות של פרץ), והנה, שני אלו קמו ואמרו ENOUGH IS ENOUGH. אנחנו לא מוכנים לספוג את זה יותר!
הגיע הזמן שמישהו ישתגע שם. הגיע הזמן שמישהו יזכיר ל-7 מדינות ערב המקיפות אותנו (ובכך יקרוץ גם אל הרשות הפלסטינית) שאנחנו מדינה שחיים בה בני אדם. הגיע הזמן שמישהו ילך לשם ויעשה סדר בין אותם קודקודי טרור, ויראה להם שמדינת ישראל היא מדינה מרתיעה, עם הצבא החזק ביותר במזרח התיכון. מדינת ישראל היא מדינה חזקה שתנצח בכל מלחמה שיכפו עליה אותם ארגוני גרילה. מדינת ישראל לא תעמוד עוד ותצפה בדם בניה נשפך על הקרקע, והיא מוכנה להקריב הרבה בשביל המעמד הזה - מעמד של מדינה מוגנת.
אז לא מדובר במשחקים של כבוד. מדובר באפקט הרתעה, אפקט שהוא חשוב להשרדותנו כישראלים, כיהודים. בלי אפקט זה אנחנו נהפוך לטרף בג'ונגל הקיים סביבנו.

אני רק מתפלל שלא ניפול. שלא נפסיק את המלחמה הזו עד שלא נקבל חזרה את החיילים השבויים, שהם כבר מזמן סמל לפגיעה בבטן הרכה של מדינת ישראל, וזה ללא תנאי מצד החזבאללה. שלא תגיע לכאן קונדוליסה רייס או קופי ענאן ויגידו לנו ''עד כאן חברים, השתגעתם מצויין אבל אין לנו צורך במלחמה הזו יותר, זה פוגע באלקטורים של האיש שבוש רוצה להפוך לנשיא ארה'ב הבא, אז תפסיקו את המלחמה הזו אחרת אין סיוע''.
אני מתפלל שיהיה לנו מספיק זמן לשתק ולהשמיד את מרבית הכוחות של הארגון הזה,
למען יראו ויראו !
חשוב לנו כל כך שהם יפחדו מאתנו! זה מה שמחזיק אותנו בחיים! הפחד שלהם מפני מדינת ישראל הוא זה שמחזיק אותנו קימים, הרי ביום בו הם הפסיקו לפחד, אנחנו חזרנו לספוג אבידות בנפש.
שרק לא ניפול, לא נכנע ללחצים המופעלים עלינו מצד מדינות העולם טהורות הכפיים כמו ארה''ב, שמלבד פלישתה לעיראק היא כמעט והשמידה לחלוטין מדינה וחצי בשביל לתפוס טרוריסט אחד תוך משחק קלפים ציני שהפך את חיילי צבאה לציידי ראשים, או בריטניה, תרבות הקולוניות מספר 1 בעולם, ואם זו צרפת שביום בו כמה מוסלמים התחילו להתפרע בשטחה היא שלחה כוחות משטרה שהזכירו קלגסים מתקופה חשוכה יותר בשנות השלושים עם הוראה לרסק כמה שיותר עצמות ערביות, או רוסיה שמעיזה להעלות טענות כנגד ישראל, אחרי סיפור בית הספר המוכר בו הם הפקירו את דם ילדיהם הקטנים כדי להראות לטרור מי הבוס, ולא חסרות מדינות תמימות נוספות, או ארגונים צחורי נפש הנלחמים למען שלום עולמי, כמו נאט"ו ופלישתו המדוברת והמתוקשרת לקוסובו, והדוגמאות לא נגמרות.
הלוואי שנחזיק מעמד ולא נכנע.
צריך לנצח במלחמה הזו, אסור להכנע.
אלו החיים שלנו.
Pretty Bitchy
לפני 17 שנים • 22 ביולי 2006

הותקפנו. לא החלטנו להילחם

Pretty Bitchy • 22 ביולי 2006
ההחלטה לא היתה שלנו: הותקפנו. אולמרט ועמיר פרץ לא יכלו להכנע אחרי החטיפות כי אז היו חוטפים אזרחים וחיילים ללא הפסק וחלק היו הורגים כמו את הילד בן ה17 שרצחו. אולמרט ופרץ חשבו מה לעשות והתחילו בפעולה בעזה עם פעילות דיפלומטית שקטה אבל בלי להכנע מיד לדרישות.

הסיפור שסופר בעיתונים הוא שלפני כינוס הG8, שרצו לדון בסנקציות על איראן ולחשוב מה לעשות עם פצצות האטום שהיא מפתחת, הגיע לפגישה בדמשק שר החוץ או שר אחר מאיראן לפגישה חשאית עם בשאר אסאד.
ברור שהם החליטו לחמם את הגבול הצפוני כדי להסיח את הדעת מאיראן.
סוריה ואיראן חשבו שאחרי 6 שנות התחמשות החיזבאללה כבר מוכן לפעולה רחבת היקף נגד ישראל.

לפי דבריו של שמעון פרס חיזבאללה כבר הכין מנהרות מלאות חומרי נפץ בדרום לבנון והכל שם ממוקש.
המופרע השיעי, שתמיד הצליח במופרעות ובשגעון שלו, הרג חיילים וחטף שניים.
עוד אנחנו חושבים מה לעשות והמופרע התחיל בקטיושות על קרית שמונה וכל הצפון כמו שהיה רגיל והפעם הוסיף הרבה ישובים נוספים כי הצטייד בטילים ורקטות חדשים.
כשאנחנו התחלנו להפציץ והמופרע השיעי פחד שנפציץ בבירות את המפקדה שלו הוא איים על חיפה.
כדי להראות שהוא מסוגל המופרע התחיל לירות טילים על חיפה.
הוא אים שאם נפציץ את המפקדות שלו יפציץ את חיפה ויש לו עוד הפתעות.
הפצצנו כי היה ברור שאם נכנע בפעם הבאה הוא גם יפציץ את כל הארץ פרט לחיפה וגם יאיים שלא נכנס ללבנון ונפסיק את המטווחים לכל הצפון.
בקיצור לא החלטנו לצאת למלחמה.
המלחמה נכפתה עלינו ע"י האיראנים והסורים שאמרו לחיזבאללה לתקוף בגלל הG8 והמשוגע השיעי שהסכים וברוב שנאתו לא מפסיק להפגיז אותו.

מאחלת לך לחזור בשלום אבל הלוואי שבאוגוסט כבר נסיים את הכל ונסיים טוב!
שננצח והמטורף וחבר מרעיו יעלו בסערה השמימה או לפחות יגורשו מלבנון.
שהשלום יגיע לאזרחים הלבנונים שהחיזבאללה לקח כבני ערובה ולנו שרוצים רק שקט ושלום.
Seth
לפני 17 שנים • 22 ביולי 2006

Re: משחק מאצ'ואיסטי של כבוד אבוד? לא.

Seth • 22 ביולי 2006
עבודת מאסטר כתב/ה:

מי שחושב שקל לי לדבר מביתי החם והבטוח במרכז המדינה טועה - התנדבתי לשרת במילואים, ובאוגוסט אני יוצא עם היחידה שלי ללבנון.



להיפך. דווקא בימים כאלה חשוב מחזק וטוב לשמוע דברים כאלה מתושב המרכז.
חשוב להשמיע דברים שכאלה.
Pretty Bitchy
לפני 17 שנים • 22 ביולי 2006

יום קשה בנהריה

Pretty Bitchy • 22 ביולי 2006
היתה מתקפת טילים קשה על נהריה.
אם יש חברים שלנו בנהריה ובצפון תחזיקו מעמד.

הודיעו שחיילים שלנו מסיירת אגוז כבר נלחמו בלבנון ורק כעת הודיעו על נפגעים והרוגים.
הם נמצאים כעת בלבנון ונלחמים.
נאחל להם הצלחה ושיחזרו בשלום.