venus in our blood(שולטת) |
לפני 18 שנים •
23 ביולי 2006
~~~מזלללל טוף, לביאות ואריות !!!!~~~~
לפני 18 שנים •
23 ביולי 2006
venus in our blood(שולטת) • 23 ביולי 2006
מזל אריה, נקבה.
היא תמיד עומדת לתצוגה- אבן-חן בחלון ראווה, שכל העוברים ושבים נעצרים להתפעל ממנה. באירוע חברתי חשוב היא תהווה העדי הנשי הנוצץ ביותר. אפילו כשהיא נמצאת זמנית בעורף, מרגישה היא כשחקנית במחזה- מחכה לתורה לצאת למרכז הבימה, להופיע לפני קהל מעריצים. בעיניה, אין דבר חשוב יותר מהערצת ותשוקת הגברים, ולא תמיד תשתף בזה את רגשותיה. במילים אחרות, היא מציעה מין למכירה, אבל התשלום נמדד בכך שהיא מסתפקת בעוצמת ההערצה המוענקת לה. לא זו בלבד שהיא חייבת להיות חשובה לבן זוגה- היא חייבת להיות האחת והיחידה! הגבלה זו אינה מתייחסת אליה, כי היא רוצה להישאר חופשית לשוטט כאוות נפשה ולמצוא לה טרף. לרוב, אינה צריכה לחפש רחוק- הטרף ממש מוכן להישטח לפניה. נשים במזל "אריה" הן הציידות המפורסמות שבעולם. היא אוהבת אנשים, אבל מרוכזת בעצמה. היא שתלטנית, אבל יש לה כבוד עצמי, רברבנית אבל אדיבה: יצור מלא סתירות, הרואה את בעיות הזולת רק בעיני עצמה. היא פזיזה, הפכפכת ומדיחה. רגשותיה לרוב שטחיים, פה ושם ישנה עמקות. לעיתים קרובות היא "מתאהבת", לעיתים רחוקות נשארת "מאוהבת". אין בה נתינה נפשית, אותו כושר להתמסר לאדם אחר. אם פרשת האהבים מתחילה להיות נוחה מדי, היא מסוגלת ליהפך לעצלנית ולקבל את התנהגותה בחדר-המיטות כדבר המובן מאליו. כתוצאה, תכבה האש שהיא הדליקה במאהב, ובהעדר הדלר המעורר את הערצתו- גם תשוקתה המינית דועכת לאיטה. בכדי לשמור על עצמה, היא זקוקה לשינויים, אבל בגלל מזגה הבטלני קשה לה למצוא שינוי. התוצאה היא לרוב נקודת קיפאון, והיא פשוט שוקדת על שמריה. היא מסוגלת להישאר נאמנה לאלה האוהבים אותה, ואולם אפשר למצוא אותה עם שני גברים לצידה: היא מסיתה את האחד נגד השני ונשארת כמלכת הלול. היא מרוצה אך ורק כשהיא במרכז, ומרתקת את כל תשומת-הלב אליה. אם אנשים אינם ממלאים את ציפיותיה, לא תאשים את עצמה. כשהיא סובלת ממשבר רגשי, היא נוטה לעשות דראמטיזציה של המצב, אוהבת לגלם את תפקיד הגיבורה הטראגית. זוהי סערת רגשות מזוייפת ולא ייסורי-נפש עמוקים. היא משתוקקת ל"רושם", לא לביטוי רגשות אמת. למען האמת, תהיה הטראגדיה כאשר תהיה, ה"אריה" מתווה את דרכו הוא. מאמינה היא שהיא יותר מדי אידיאליסטית, ולכן מועדת לאכזבות. המציאות: היא נוטה לאהוב את האדם "הבלתי מתאים", או לדחות את האדם המתאים על-ידי התנהגותה המינית הפוחזת והתובענית מדי. יש לה כישרון גדול להביא עצמה לכלל אומללות. בענייני כספים היא רשלנית. ואהבת לבזבז, בפרט על עצמה. יצור הסוגד לנוחיות. לפיכך מעדיפה היא לעצמה בן זוג המרעיף עליה מותרות. מה שמאפיים אותה הוא הפינוק העצמי. היא מבקרת תכופות במספרות, קונה לה שמלות מרהיבות ודראמטיות, סוגדת לתכשיטים ולפרוות. אחד מתחביביה- לקשט ולשוב ולקשט את ביתה, והצבע האהוב עליה הוא שפע של אדום. היא מעניקה מתנות יקרות ועורכת מסיבות מרשימות. מארחת למופת, היא תבזבז הון תועפות לאירוח, אבל סלקטיבית היא בבחירת אורחיה. איך מעיז הוא להופיע כאורח רצוי, אם היא לא הזמינה אותו אישית? נשים אחרות מקנאות בה, כי בחדר מלא גברים מושכים היא תהווה נקודת מוקד. היא מושכת אליה גברים בלא מאמצים יתרים, אולי מפני שהיא מניחה כי בצדק חייבים הם לסגוד לה, ושזה מגיע לה. כשהיא מחייכת אל גבר זה עלול להיות מזויף, כי אין זה אומר שהיא התרשמה ממנו לטובה. יש לה צורך דחוף להערצה עיוורת, ותנהג בכל אחד בדרך החינון כדי לזכות בזה. חלילה למלווה שלה להתעלם מן העובדה שהיא מסמר הערב שלו. זה יהיה בהחלט בלתי נסבל, לא הוגן. כל גבר החושק בה יצטרך ללמוד לחיות עם שיגעון קל זה. יש לה חוש הומור טוב, ובכדי שתבין היטב את הנאמר רצוי להצחיק אותה. לרוב צחוקה קולני, אפילו רועם (כשאגת לביאה). אם היא עצמה מחליטה לשחק את תפקיד המוקיונית, מסוגלת היא לעשות זאת בהצלחה מרנינה, כי יש לה כישרון טבעי לקומדיה זולה. כשהמזל שלה במערך חיובי, היא עשויה להיות יצירתית מאוד. בעניינים אינטלקטואליים היא בעלת אומץ, תושיה והרפתקנות. בקריירה היא מצליחה, אם כי לפעמים קשה לעבוד איתה, כי היא מתעקשת שהאחרים יעבדו לפי ציפיותיה. יש לה כישרון, אבל לעיתים קרובות אינה מסוגלת להוכיח זאת. כל דבר שיגרתי משעמם אותה. המרחקים קוסמים לה.היא עורגת למקומות רומנטיים שראתה במודעות: המדרגות הספרדיות של רומא, האקרופוליס של אתונה, ה"טאג´ מאהל" ההודי- לכל אחד מהמקומות קסם רומנטי אחר. בכל אחד מעיסוקיה אינה סובלת ביקורת, ואפילו לביקורת עצמית היא מתנגדת ביותר. כפי שידידה "אריה" שחה לי: "מדוע שאבקר את עצמי? הלא אני האדם שאיתו הנני צריכה לחיות כל החיים". גבר זועם, שמאהבת "אריה" שתלטנית רמסה אותו תחת רגליה, התאונן לפני: "כשהצנועים והענווים יירשו סוף-סוף את העולם, לאן תלכנה כל בנות ה´אריה´?" איזורים ארוגניים- נניח, איפוא, שכבר הבאת את ה"אריה" עד לרקע ולאווירה המלכותית, כיאלה לו. איפה תתחיל הפעולה? אולי באמבטיה? אפשר לשפשף את העור של הגוף שלידך בליפה, עד שהעור יהיה ורדרד. הגב רגיש במיוחד. לשפשף בעדינות את איזור עמוד-השדרה ולרדת לבסיס. ואזי לעלות שוב, להשתהות קצת על העורף. "אריה" יתחיל להמהם, ובוודאי יגרור אותך אל האמבטיה! כאשר העניין הוא באישה "אריה", עורר אותה בכך שתרקיד ציציות של צעיף (צמר קשמיר עדיף) מכתפיה ועדי תחתית גבה. לאחר מכן הצטייד במברשת ספרים רכה, ושוב לטף אותה באותו איזור, השתהה קימעה באיזור הרגיש של העורף. בשלב זה כבר תהיה היא כלביאה סוערת. רמז מועיל: בשלב של התקדמות עם אישה "אריה", חפש-נא אצלה סימן של התעוררות מינית: סומק על העור. זנ מתחיל באיזור הבטן, ובהדרגה מתפשט אל שדיה, צווארה ועורפה. עוצמת הסומק עומדת ביחס ישיר לעוצמת הגירוי. כשהיא מגלה סומק משמעותי, משמע שכולה שלך! מזל אריה, זכר. הלה מצפה שיבחינו בו באשר יילך. הוא מושך נשים מאוד, וגם יודע זאת. כשהוא נכנס לחדר, הנשים מבחינות בו, וגברים אחרים מזכים אותו במבטי קינאה. הוא מעריץ נשים יפות, אבל אינו אוהב כשהן מדברות בקול או לבושות צעקנית. מבת-לוויה שלו הוא מצפה שתנהג כיאות. הוא חייב לזכות בכל תשומת-הלב! הוא אוהב לצאת החוצה, בפרט ביום, כאשר השמש, שהיא השליטה שלו, במלוא זוהרה. אוהב גם ספורט תחרותי, בו הוא מצטיין. אפשר לחשוב שהוא חושש מהכישלון הצפוי לו, שהוא נחלת כולם, בתחרות נועזת שכזו. ואולם "אריה" יודע היטב איך להפוך תבוסה לניצחון. זהו הרגע הגדול שלו על הבימה, והוא יעניק למנצח בר-המזל הזה כבוד מלכים, עד שבוודאי יבלבל את רוב הצופים, והם יחשבו שהוא המנצח! מן הסתם יאמינו, כפי שהוא מאמין, שרק תעתועי גורל עיוור מנעו ממנו את הניצחון, שכישרונותיו העילאיים זיכוהו בו בצדק. "אריה" הינו אקסטרוברטי בהחלט, נשטף אל הזולת, נדיב, פתוח. הוא אוהב לצחוק, אינו רברבן או כוזב, אך לעיתים עלול להיות איש מדנים. הוא נמשך למותרות, חושב שהינו ראוי רק לעידית שבעידית. לרוב, זה מסתדר היטב, מכיוון שאם זה שייך לו, ברור כי זה הטוב שבטוב. ואין לו אף צורך להוכיח זאת. הוא אינו יודע פשרות. כשהוא פותח במאבק, זה נהפך לקרב של חיים או מוות. כשהוא מנהל רומאן, ממש נפלטים גיצים, או- ליתר דיוק- נדלקות מדורות אש. הוא יהמר על חייו, על אהבתו ועם כספו. אינו מהסס להסתכן, שהרי משוכנע הוא שייעודו לנצח. גברים מחבבים אותו, כי הוא משחק איש גדול, תמיד מוכן לפרוע את החשבון במסעדה. גם נשים אוהבות אותו, כי הוא סמכותי, נועז וחזק. הוא ראוותני, נדיב, ידיד נאמן. כשצריך יתמודד עם סכנות רבות כדי לשמור על שלום היקרים לו. מסביר פנים תמיד ולרוב מקובל מאד על הבריות. אפילו לאלה שקשה להם לחיות בכפיפה אחת ים ה"אגו" שלו, אין טענה אישית נגדו. הם מחבבים אותו- ממרחק בטוח. בתחילה תירתעו קימעה מביטחונו העצמי המופרז, אבל אם אתם בעלי כושר הבחנה, תבינו שהוא פגיע מטבעו. הוא זקוק לזולת כדי שיתחלקו איתו בהערכתו העצמית המוגזמת, ויעשה כמעט הכל כדי לזכות בתמיכתם המוסרית. לא תישגי, אם תחניפי לו, כי מה שלא תגידי- לא תאמרי יותר ממה שהוא חושב את עצמו.. זהו "עקב אכילס" שלו, לשון כסף עשויה להשפיע על החלטותיו. לא קשה לשדלו לתת הלוואה, העלאה במשכורת, או אפילו להציע נישואין. תמיד הוא מתאהב או מתכזב. רומאן אהבה אינו ביטוי לגביו, זהו אורח חיים. הוא שמח אך ורק כשהוא אוכל ושותה ברוב פאר בחברת מישהי נשית, נחמדה ונלהבת, ולא יעבור זמן רב עד שימצא לו אישה שבלא הערצתה אינו יכול לחיות. אז יתחתן. במזל זה אין יותר מדי רווקים; אפס, כושר השיפוט שלהם לגבי נשים אינו בהכרח מוצלח ביותר. אם גם מביע הוא בוז קולני כלפי נשים מופקרות, נופל הוא לרוב קורבן דווקא לטיפוסים כאלה. הן יודעות בדיוק איך להשפיע על חולשתו היסודית- הלא היא יהירותו וריקנותו. לעיתים קרובות הוא רשלן בעבודתו, אבל מצליח לחפות על כך. יש והוא מחפה על רשלנותו בקישוטים חיצוניים, קישוטים שבהם הוא מצטיין. אם אינו מסוגל להסוות את הרשלנות, ימציא תירוצים: אין לו סבלנות לפרטים, עבודות מפרכות כאלו שייכות לאנשים נחותים יותר. יהיה מה שיהיה, הוא יצליח לשכנע כי האחרים הכשילו אותו. במהרה עשויה תכונה זו להרגיז את חבריו לעבודה, אבל ה"אריה" אינו דואג יותר מדי לרגשות הזולת. אם גם מסוגל הוא להיות יצירתי בעבודה ובעסקים, אין זה אומר שהדבר מעמיק ומשמעותי במיוחד. הוא להטוטן, מפיק מחזות שתמיד יחפש את האפקט השטחי והנוצץ- ודי בכך כדי לספקו. הוא מתרתח כשאינו משיג את שלו בדרכו הוא, ואינו רוצה אפילו לשמוע דעות מנוגדות, אם העניינים אינם לרוחו, הוא מזדעף, ואז מוטב להיזהר שלא לעורר חמתו עוד יותר. על כל פנים, לא יהיה שרוי זמן רב במצב של דיכאון. יותר מדי אתגרים מחכים לו שם, ומלך הג`ונגל יוצא להתמודד בהם ולנצחם. ה"אריה" קנאי. אם גם יחיה על ראש ההרים, יחשוש שמא יגררוהו מטה אל העמק התחרות עם יצורים נחותים ממנו. אם יש לך מאהב או בעל במזל זה, הישמרי- ועוד פעם הישמרי לך- לבל תעוררי את קינאתו. הוא עלול להגיב פיזית. הוא הטיפוס שיכה גבר המתעלס עם אהובתו. אזי יכה גם אותה שעה שהוא גורר אותה הבייתה. איך לכבוש את מזל אריה- כניסתם הראשונה לחדר מכוונת לשוות לכל השאר מראה מעורפל וחיוור. לפיכך, נא להתרשם כיאות. "אריה" חייב לזכות בזרקורי הבימה, הדגול מרבבה. אפשרי להם כל הזדמנות להתבלט, הבהירי להם שמעולם לא פגשת כמותם. חנופה זהו חוק כל בל יעבור- ונה מגושה, בבקשה. ל"אריה" תיאבון תהומי לתשבוחות. לעולם אל תדחקי את ה"אריה" ממרכז הבימה. תמיד תקציעי להם מקום לגלות את הדרם המלכותי. זה עוזר, אם את תלויה בהם, או שאת יכולה לרמז בעקיפין שאושרך וחייך תלויים ברצונם ובחסדם. מגזימה בכך? עם כל סימן אחר מתקבל על הדעת שאת מגזימה- עם "אריה" לעולם לא. ה"אריה" מקבל זאת כעובדה מובנת. אם התנהגות שכזאת גורמת לך שתרגישי טיפשה, מצאי לך נוסחה אחרת. מעודנת יותר, שתוכלי להתמודד איתה. אפס, אל לך למנוע ממנו הערכה וחנופה- הוא אינו יכול לחיות בלי זה. אם רבתם ואת יודעת שהצדק איתך, ואינך מוכנה לוותר, יש לך מוצא אחרון: פני אל חוש ההומור שלו. הם באמת אוהבים לצחוק, אם כי הצחוק לעולם לא יהיה על חשבונם. ה"אריה" שוחר אמנות, תיאטרון וסיפרות, וגם אוהב להיות במקום של פעולה ותסיסה. על כן, אל לך להחמיץ פתיחה של גלריה לאמנות, סרט או מחזה, הצגת בכורה או מסיבת קוקטייל סיפרותית מהודרת. בפגישות, אין לספור פרוטות. אם אתה מחזר אחרי אישה "אריה", אל תפשפש אפילו בארנקך, כי היא מעריצה ביזבוז ומשוכנעת שהיא ראויה לכל זה, וגם להרבה יותר... אל תופיע לפני הדלת שלה במכונית "פולקסוואגן" מרופטת. היא מעדיפה מכוניות נוצצות. למעשה, יש לה חולשה למותרות, לראווה יומרנית, ובתוך תוכה היא בטוחה שהינה שייכת לחברה הגבוהה. אתה מתכנן מתנה? מוטה שתהיה מרהיבה. חשוב על מתנה דראמטית שתרשים אותה: סוודר של שועל או שיכמיה ארוכה עשויה קטיפה אדומה. האבן הרצויה לה היא האודם (רובי). אם את מחזרת אחרי גבר "אריה", ערכי ארוחות-ערב חגיגיות ומתוכננות בקפדנות, והתייחסי אליו כאל אורח הכבוד. אינך יכולה להרשות לעצמך? ובכן, קחי אותו אל ידידייך שיעריכו אותו וישבחוהו, הסבי את השיחה אליו ואל הישיגיו. זה כל מה שהוא רוצה, ואין זה חייב לעלות הרבה. כשמגיע הרגע הגדול, הניחי לו שיזמין אותך לחדר-המיטות שלו, כיאות למלך ולמלכה. אם אין זה בר-ביצוע, עמדי על כך שזה יהיה בחדר המובחר ביותר, במלון המובחר ביותר. זכרי של"אריה" חשוב הרקע המתאים כדי לתפקד. ספקי לו רקע זה. אל תהיי נבונה ביחס לפרוטות, ואל תהיי פתיה ביחס לאהבה. הערה: כדי שלא לסרבל את הפרק, כתובה מרבית פרק זה בלשון נקבה. ושוב ייאמר כי רוב הדברים שנאמרו נכונים גם לגבר, המנסה לכבוש אישה "אריה". איזורים ארוגניים- נניח, איפוא, שכבר הבאת את ה"אריה" עד לרקע ולאווירה המלכותית, כיאה לו. איפה תתחיל הפעולה? אולי באמבטיה? אפשר לשפשף את הגוף שלידך בליפה, עד שהעור יהיה ורדרד. הגב רגיש במיוחד. לשפשף בעדינות את איזור עמוד-השדרה ולרדת לבסיס, ואזי לעלות שוב, להשתהות קצת על העורף. "אריה" יתחיל להמהם, ובוודאי יגרור אותך אל האמבטיה! כשמדובר בגבר "אריה", נסי-נא בשעת משגל לגרד את גבו בקלילות בציפורנייך. עוררי אותו למאמץ יתר ולביצוע סמכותי יותר. כאשר העניין הוא באישה "אריה", עורר אותה בכך שתרקיד ציציות של צעיף (צמר קשמיר עדיף) מכתפיה ועד תחתית גבה. לאחר מכן הצטייד במברשת ספרים רכה, ושוב לטף אותה באותו איזור, השתהה קימעה באיזור הרגיש של העורף. בשלב זה כבר תהיה היא כלביאה סוערת. רמז מועיל: בשלב של הקדמות עם אישה "אריה", חפש-נא אצלה סימן של התעוררות מינית: סומק על העור. זה מתחיל באיזור הבטן, ובהדרגה מתפשט אל שדיה, צווארה ועורפה. עוצמת הסומק עומדת ביחס ישיר לעוצמת הגירוי. כשהיא מגלה סומק משמעותי, משמע שכולה שלך! צעדים אחרונים- איך לסיים את הפרשה? אין כאן בעיה. אם קראת בעיון עד כה, הדברים מסתברים מעצמם. אבל הבה ארענן את זכרונך: מוטב לדבר על עצמך, להציב עצמך במרכז השיחה, להפריך את דברי בן (או בת) "אריה". כאשר "אריה" פותח לדבר על בעיותיו או מביע דעה, זה הזמן לפהק. רצוי לשכוח את יום ההולדת שלו, יום השנה שבו נפגשתם, או היום בו נכנסתם יחד למיטה. אפשר לשגר כרטיס ברכה בנוסח: "מוטב מאוחר מאשר בכלל לא!" יש להימנע מלציין שהם עצומים. למתוח ביקורת על צורת הלבוש שלהם, עם אילו חברים הם מתחברים, איך ביתם מעוצב ומרוהט. להדגיש בפניהם תמיד שהקריירה שלך, חייך החברתיים וסיפוקך המיני קודם לכל. אף פעם אין להתלבש כראוי. הסתובבי בבית בבגדים הישנים, המלוכלכים והמרופטים ביותר. אל תחליפי שימלה כשאת יוצאת. אם הולכים לקולנוע, נא לבחור סרט ממדרגה שלישית, ולהעדיף סרטי מין זולים ביותר. נא להתלהב בקול רם מצורת ההתעלסות שעל המסך, כדי לרמוז בדרך זו כי הוא- ה"אריה"- עשוי ללמוד הרבה מזה. התקיפי את גבריותם המינית, העירי שכל התנהגותם הינה שיגרתית למדי. בכוונה תחילה עוררי את קנאותם, היי חסכונית. תפגעי ביהירותם כשתצחקי להם. ה"אריה" יתנדף במהרה כדי לגלם את תפקיד המלך (או המלכה) באיזה שהוא איזור אחר של הג`ונגל. התאמות- טלה ואריה- ה"טלה" מוצא ב"אריה" הרמוניה. המיניות הפתוחה והחמימה של ה"אריה" מתמזגת יפה עם "טלה". המין הוא לרוב ישר לעניין, בלי נטיות שגעוניות. אין זה אומר שהמין אינו סוער. ה"טלה" חייב להחמיא ל"אריה" על כשרונותיו המיניים. "אריה" חייב לא לערער ב"טלה" את רגש הביטחון, כשהוא מנסה לבלום במיקצת את נטייתו הטבעית של ה"טלה" להשתלט. אחרת, כל הסימנים מורים על כישלון. אריה וטלה- זוג זה נמשך אהדדי, מכיוון שהוא מגלה עניין רב במין. לשניהם מזג משתלהב וחשקני. כפייתיותו של ה"טלה" ללכת בראש מתנגשת עם להיטותו של ה"אריה" למשול, וזה כמו המאבק בין כוח דוחף ועצם שאינו ניתן להזזה. מכל מקום, התאמתם הגופנית גדולה היא, ולרוב תחפה על בעיותיהם. פרשת אהבים מענגת, נישואין טובים. שור ואריה- ה"שור" יצטרך להיכנע לתסביך הגדלות של ה"אריה". ה"אריה" נוטל לעצמו את הזכות והמקום לשמש ציר מרכזי בחיי בן (בת) הזוג. ה"אריה" מלא חיים ויודע להעניק לזולתו. ה"שור" נוטה להישאר מפוכח ואנוכי. בשטח המין כמעט ולא יהיה על מה להתאונן, אבל "אריה" חייב לתת את הטון. לפעמים "אריה" מתקשה להתרצות, והוא עלול לסבך עניינים בהרפתקת אהבים, ובשל כך אין הם זיווג מתאים לאורך ימים. אריה ושור- הדואט הרומנטי שלהם עלול ליהפך למלחמת התנצחות מילולית. שניהם איתנים בדעתם ועומדים על שלהם, כך שתחרות הרצונות עלולה להוליד התפוצצות. ייתכן ותהיה להם פרשת אהבים נעימה וחמימה, אבל ה"אריה" שוקק-החיים ירגיז את ה"שור", שהוא שלוו ושאנן. מאידך, ה"אריה" יתרעם תמיד על קמצנותו של "השור". הרפתקה אפשרית, אבל קשר ממושך יותר מוטל בספק. תאומים ואריה- ה"אריה" טוב-הלב והנדיב הוא כחומר ביד היוצר אצל ה"תאומים"- והוא נהנה מזה! ה"תאומים" הוא רב-גוני ונבון במשחק האהבה, ו"אריה" ייענה לו בהערצה ובחיבה. "אריה" יניח ל"תאומים" ללכת בדרכו שלו, ללא נרגנות או חשדנות. זיווג אידיאלי. הפרשה תהיה נלהבת ומשעשעת, וסיכויים טובים לקשר הדוק יותר. אריה ותאומים- "תאומים" חייב להיות נבון כדי לשעבד את ה"אריה", כי בו בזמן שה"אריה" הוא נוח וסובלני, ניאופים וסטיות אינם הולמים את חזותו המלכותית. הדחף הטיבעי של בני "תאומים" למצוא דרך להתמודד במצבים עשוי לעזור להם. "אריה" מוקסם ומגורה, לפעמים גם מרוגז, מהתנהגותו של "תאומים". מכיוון שה"אריה" הינו אישיות חזקה יותר, הוא ישלוט בלא התאמצות, הרפתקה נעימה, נישואין טובים. סרטן ואריה- "אריה" מסוגל לאזן את מצבי-הרוח של "סרטן". "אריה" גם יודע להעניק אהבה, וזה מעודד את ה"סרטן", שהוא חסר ביטחון וזעפתן. מאידך, זקוק "אריה" למידה גדושה של חנופה והערצה- בפרט בשטח הכושר המיני. גם מוכרח הוא לשלוט. אם "סרטן" נכנע ומספק צרכיו של "אריה", אזי יש סיכויים לסערת יצרים ולנישואין מוצלחים. אריה וסרטן- "אריה" מחפש לו הרפתקה יותר שטחית מאשר "סרטן", ה"סרטן" משתוקק למשהו רציני יותר, הוא רוצה תאוות בשרים. הוא רוצה באתגר, בהמשכיות ובתשומות-הלב הקטנות המלוות את האהבה. "אריה" אף הוא עשוי לרצות בכל אלה, אם יזכה במלוא אהבתו של ה"סרטן"- ובקצת סגידה שתלווה את הפרשה. אם ה"אריה" יתרצה ל"סרטן", וגם להיפך, או אז יביטו הכוכבים במסילותיהם מטה וירצדו לאות הסכמה. התאמה בין אריה ואריה- בחדר-המיטות כמו בכל מקום אחר, נוטה ה"אריה" לחשוב במונחים של "אני", ולא "אנחנו". השאלה החשובה היא: האם שני "אני" יכולים להוות "אנחנו"? ובכן, מלכים ומלכות לרוב מדברים על עצמם כ"אנחנו"- מדוע, איפוא, שלא ידברו כך גם במקרה זה? שניהם רומנטיים מאוד ומתאימים זה לזה מבחינה חושנית. הוא חייב לאפשר לה לזכות באור הזרקורים, אם יש צורך בזה- והוא הדין לגביה. לא תמיד זה אפשרי, כמובן, אבל כשזה קורה אזי: יחי המלך! תחי המלכה! דגים ואריה- אש ומים אינם מתמזגים. "אריה", חברתי, ופתוח, מתוסכל בשל "דגים" המופנם, אפילו בחדר-המיטות. הם אינם מבינים זה את זה. ה"דגים" מתחיל לתסכל את "אריה" והלה מחפש לו סיפוק במקום אחר. ה"דגים" מתכנס בבדידות ביתו, לחלום, שעה שה"אריה" משוטט חופשי. פרשיה קשה, נישואין- צעד לא סביר. אריה ודגים- ה"אריה", הראוותני והמבעבע, מרגיז את ה"דגים" הביישני והמופנם. ה"אריה" אינו כל כך להוט לפענח את מיסתרי חדר-המיטות של "דגים". שניהם נוטים יותר לקבל מאשר לתת. משיכה מאגנטית התחלתית פונה אל עבר התפוצצות בהמשך הדברים. "דגים" הוא המזל החלש יותר, והיעדר השאפתנות שבו מתסכל את "אריה". כשה"דגים" מתקדר, אזי גאוותו של ה"אריה" אינה מרשה לו לגלות אהדה. פרשיה קשה, נישואין אומללים ביותר. מאזניים ואריה- שני אלה מספקים האחד לשני מה שהוא רוצה וצריך. "אריה" הוא חשקני, "מאזניים" הפגנתי, ושניהם מכורים למין. פרשיה של כוכבים מרצדים לאורך כל הדרך בחדר-המיטות. ואולם, אם ה"אגו" שלהם מתנגש זה בזה, "מאזניים" צריך להיכנע. זה לא יהיה קשה מדי, כי "מאזניים" לרוב משתף פעולה. נשקו של ה"מאזניים" הוא תכסיסים וטקאט. פרשת אהבים סוערת וסוחפת עשויה להסתיים בנישואין חמימים וטובים. אריה ומאזניים- גישתו של ה"אריה" למין היא יותר פיזית וישירה מאשר זו של ה"מאזניים". למרות זאת הם מסוגלים ליהנות אחד מהשני, כי "מאזניים" מסוגל לסערת-חושים רצינית למדי, בתנאי של גירוי מתאים. "מאזניים", שהוא נוח, בל ישכח להלל ולשבח את מעללי ה"אריה" בחדר-המיטות. כן ישמר "מאזניים" ממידה מיותרת של כנות. ה"אריה" חייב לרסן את מזגו. לאחר שקשיים אלה נלקחו בחשבון- סיכויים לשידוך מוצלח מאוד. ומן הסתם גם בר-קיימא. אריה וגדי- גישתו המעשית של ה"גדי" מרסנת את אישיותו המבעבעת והאופטימית של "אריה". ישנם הבדלים יסודיים בין שני אלה. זוהרו של "אריה" יעומעם, ואפילו ידעך, ביחסים שכאלה. ה"גדי" אינו כה רומנטי וחמים כמו ה"אריה", ועלול להיות יותר מדי תובעני. הוא גם יתרעם בשל בזבזנותו של ה"אריה". יחסים זמניים עשויים להיות נעימים, הנישואין- לא, כפי הנראה. גדי ואריה- ה"אריה" חושב שה"גדי" קמצן בגילוי רגשות, מעניק אותם כמו פרוטות. ה"גדי" חסר מדי דימיון בעיני ה"אריה", המשתוקק לאש בוערת יותר בין הסדינים. הם אינם מתאימים במיוחד מבחינה גופנית, ושניהם עצמאיים ושתלטניים, המנסים לשלוט מחוץ לחדר-המיטות. בפרשת האהבים אפשר להתעלם מקשיים כאלה, בנישואין זה לא ייתכן. דלי ואריה- זה עלול להתפתח לתוהו-ובוהו גמור, אם גם לזמן-מה הפרשיה מבטיחה הרפתקאות מלהיבות. הבעיה המרכזית: ה"אריה" יותר פיזי, ואילו ה"דלי" מעוניין יותר בצד השכלי, הוא מסרב להעניק ל"אריה" את הפולחן המיני, אשר לו זה האחרון מצפה. שניהם עצמאיים. ה"דלי" יתרעם על כל ניסיון מצד ה"אריה" לשלוט. אם גם מתאימים הם מבחינה מינית, יתר הבעיות צופנות התפוצצות תוך תקופה ממושכת יותר. אריה ודלי- ה"דלי" משלהב את אישיותו המינית של ה"אריה", ותורם גירויים למלאכת האהבה. בעוד שה"אריה" מתגרה, הוא גם מתכעס על נטייתו של ה"דלי" לנתח ולבקר. דבר זה מערער את ביטחונו של ה"אריה" ומאיים על סמכותו. גם ההדגשה של הבלתי מקובל בחדר-המיטות תעלה ל"אריה" על העצבים. זוג מאהבים לשעה, ונישואין שאינם מתקבלים על הדעת. אריה וקשת- לשניהם חושים ערים לאהבה ולהרפתקאות. הם אקסטרוברטיים, תאוותניים ונוהים אחר נטיותיהם המיניות בלא לעורר תרעומת הדדית. שניהם זקוקים למשגלים תכופים. "קשת" מגרה ומעודד השראה אצל ה"אריה", ואילו ה"אריה" מעורר אצל ה"קשת" את כל הנאמנות שהלה מסוגל לה. פרשת אהבהבים מהנה, ונישואין מאושרים בלא כל ספק. קשת ואריה- קשר זה חובק פתיחות רבה וחופש. בידיו של "אריה" שמור מפתח התשוקה הפותח את ה"קשת". בוודאי יהיו משלהבים במיטה. הם גם מכבדים זה את זה ונהנים האחד מהשני. לשניהם אהבה להרפתקאות, ויכולת להתמודד עם קשיים בלב קל. פרשיה תקינה, שעשויה להיות גם שידוך שנעשה בשמיים. יום הולדת שמח לכל הלביאות והאריות |
|
dahanc(שולט) |
לפני 18 שנים •
23 ביולי 2006
וואלה.....
לפני 18 שנים •
23 ביולי 2006
dahanc(שולט) • 23 ביולי 2006
השקעת המון...
בטח האצבעות...כואבות אהבתי.... |
|
נוריתE |
לפני 18 שנים •
24 ביולי 2006
לפני 18 שנים •
24 ביולי 2006
נוריתE • 24 ביולי 2006
תודה..תודה...
בקרוב............... |
|
HotQueen(שולטת){תחת השמש} |
לפני 18 שנים •
24 ביולי 2006
לפני 18 שנים •
24 ביולי 2006
HotQueen(שולטת){תחת השמש} • 24 ביולי 2006
מושקע ביותר.
תודה. H.Q |
|