סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך לשמור על ציוד

Demi
לפני 20 שנים • 1 באוק׳ 2003
Demi • 1 באוק׳ 2003
יופי, אז אני לא ראוי להיקרא אופנוען סבבה, לכן גם מכרתי את האופנוע ורכשתי לי אוטו חמוד ושם אני מחזיק בציוד אלמנטרי לפגישות עיוורות icon_smile.gif

אין לי מושג מה היא רמת הבטיחות שלך, אבל אני בהחלט מודע לשלי.
עד היום טפו טפו טפו בלי עין הרע הכל היה בסדר.
אם אתה רוצה בטיחות של מאה אחוז ואתה באמת מאמין שתוכל להשיג כזאת זה הופך אותך למסוכן מכיוון שדבר כזה לא קיים נקודה.
גם בספאנק יש סיכונים, גם בלעלות על שרפרף כדי להוריד את הקופסאות שמורים מהארון למעלה יש סיכונים.
חשוב מאוד שלא לסמוך על הציוד שברשותך בעניים עצומות ולראיה למשל אזיק עור שהלולאה שלו יצאה מהאזיק, דמיין לך שהשפחה הייתה קשורה מהידיים למעלה ועומדת על קצות האצבעות כשפיטמותיה קשורות לתקרה..... נראהלי שהייתה "עפה" פיטמה וזה לא מצחיק בכלל לא מצחיק.

לגבי העור בשמש
הקצוות כבר לא חלקים? - ומי אמר שהם צריכים להיות חלקים? אתה? אני? שאני אקבע למישהו מה טוב בשבילו? ואם הוא אוהב סימנים קשים חתכים וכדומה?

המוצרים שלי דבר ראשון מיושמים עלי זאת הבדיקה שלהם, אני מרגיש בדיוק מה הם עושים ובמקומות שונים בגופי, ודבר שלא נוסה עלי אני לא משתמש בו על אחרים נקודה.
ויש לי דברים שהכנתי שאני לא מרשה לאחרים להשתמש בהם לא על אחרים ולא עלי ולמה? מכיוון שהם מסוכנים מידי ביד שלא מיומנת בהם ואני מרגיש אחריות גם אם אני לא עשיתי את הנזק.

ההבדל בינינו הוא שאתה מוכר ואני מייצר בשביל עצמי לשימוש אישי.
זה אומר שאתר מחוייב לסטנדרט ואני מחויב כלפי עצמי וכלפי שותפותי למשחק.
לראיה שוט מסויים שהכנתי שהוא אכזרי בצרה שלא תאמן, דם הוא כבר הוריד ובשוט הזה אני לא מרשה לאחרים להשתמש לא עלי ולא על אחרים מכיוון שזה דורש הכרה זה השוט הספציפי הזה שאין עוד אחד כדוגמתו.


תראה, אני יודע שבטיחות זה דבר שהוא מוכר
ואני יודע שאתה רוצה למכור ציוד
מחר אתה תביא סטוק של קיינים ותגיד שהם בטיחותיים ותפנה לשירשור הזה ואז זה ימכור, אין לי בעיה עם זה
אבל לעשות את זה על חשבוני ולהגיד שאני לא בטיחותי זה לא יפה.
על רוב הדברים אנחנו מסכימים רק שאני לעולם לא אקבע לאחרים מה טוב בשבילם בגלל שזה מה שטוב בשבילי או בגלל שככה התרגלתי או בגלל שככה נוח לי.
לקבוע בשביל אחרים - זאת אחת הסיבות שהורדתי פרופיל בהרבה פורומים אבל מאז תמיד כשאני רואה מישהו שקובע בשביל אחרים אני יוצא כנגד זה, כי אני לא מוכן שיקבעו בשבילי ואני לא מוכן שאנשים שיש להם שם טוב ושהם מוכרים וותיקים יקבעו בשביל אחרים מה נכון ומה צריך.

ואם עד היום , וכבר עשיתי כמה וכמה סשנים עם כמה וכמה שפחות והכל היה בסדר ולא נגרם שום נזק שלא היה מתוכנן... אז אני חושב שלבוא ולהטיף לי על בטיחות זה ממש לא לעניין.

ועוד משהו, לא איכפת לי כמה אנשים מטורללים קוראים את הפורום ואני לא מתקן עולם שאמור להוריד פרופיל בפורום והגיד שאני לא עושה דברים שאני כן עושה ולהגיד שדברים מסויימים מסוכנים מאוד בזמן שאני בעצמי עושה אתם.
כל אחד אחראי לעצמו ואם אני מרשה לעצמי דברים מסויימים זה לא אומר שכל אחד צריך להרשות אותם לעצמו כי תירוץ - דמי כתב שהוא עושה ולכן הרשתי לעצמי, לא יהיה מקובל על אף אחד וכן, אני יודע שזאת אולי אחת הסיבות העיקריות שאנשים בפורום שמים דגש מיוחד על בטיחות ומעלימים ומצנזרים דברים רבים שהם עושים, מהחשש שאיזה מטורף יעשה בלי לדעת מה הוא עושה, אז את הסיבה הזאת אני מוריד מעצמי כיוון שאני לא אחראי על אף אחד אחר שלא ביקש את השגחתי באירוע ספציפי, ואם תברר טוב אז למשל אתמול השגחתי בארבע עיניים על קשירה מאוד פשוטה שביצעתי ולמרות שהסאב היה תחת מלכה ובכלל לא תחת השגחתי תחושת האחריות לא נתנה לי מנוח וכל 10 דקות בדקתי שוב ושוב את אותה קשירה אז אל תספר לי על אחריות.
Artemis^
לפני 20 שנים • 1 באוק׳ 2003
Artemis^ • 1 באוק׳ 2003
דמי כשאדם שם את הבטיחות בראש מעינייו סימן שהוא זהיר לא מסוכן.

ניהלתי איתך דיונים מספר על בטיחות, זהירות, שפוי, בטוח וכו'. בסופו של דבר תמיד הסכמנו שאנחנו לא מסכימים. אתה צועד על הקצה ונהנה מזה.
אתה מתייחס אל שוט הרכיבה עם הזנבנב בקצה כאל צעצוע נחמד שכדאי לנסות ואולי ללמוד איך להשתמש בו על איזה סאבית חביבה או אולי עליך. אני אומרת השוט הזה כל כך מסוכן שאם לא קרעת לפחות את כל הכריות בבית תוך כדי אימון, אם לא התאמנת על עוצמה ועל דיוק אל תתעסק.
אתה חושב שאפשר לייבש עור כדי שיהיה קשה יותר, הוא לא יהיה קשה יותר כמו עור חדש הוא רק יהיה חותך יותר, חד יותר מיובש יותר - אז?

אז עכשיו אתה מנסה לעגן את טענתך במכירות של קרוז (טרחת לציין את זה מספר פעמים) אולי תעגן את זה בניסיון של קרוז? בידע הטכני שלו? ביכולת שלו? כן, כן, תאמר את הרי זוגתו וגבירתו סביר שתבואי להגן על אישך. נכון אפילו סביר מאד אבל הבסיס שלי רחב יותר אני יודעת מאחורי מי אני עומדת כאן והליכה על הקצה היא לא התחביב שלו (למעט בסשנים מולי כשהוא מנסה להתחכם).

בקיצור דמי אתה אוהב ונהנה לעשות דברים מסוכנים (ואפילו הודית בכך לא פעם) אתה נהנה מהאדרנלין שרץ בגוף ואין ספק אדרנלין שרץ בגוף זה כיף לא נורמלי אבל מה עם הבטיחות של מי שמולך? ומה עם בטיחותם של העושים צעדים ראשונים וקוראים המלצות של ותיק להשתמש בציוד זה או אחר בלי אזהרות שימוש נכונות??

בעיניי זה פשוט חסר אחריות. אז כן, אמרת שאתה לא מתקן עולם ולא אכפת לך כמה אנשים מטורללים קוראים את הפורום. אז אל תמליץ לאותם מטורללים דברים שעלולים לסכן אותם. אם אתה כותב מודעה ובה אתה ממליץ על משהו הרי שאתה לוקח אחריות עליו. אתה לא יכול לבוא ולאמר אני לא לוקח אחריות תנסו לבד בבית. זה מסוכן בעיניי.

אה כן וברור לי שאין סיכוי שתסכים איתי ההודעה הזו בעצם נכתבה כדי שאותם "מטורללים" כפי שאתה כינית אותם ידעו שיש גם דרך אחרת יותר בטוחה ויותר זהירה.
Demi
לפני 20 שנים • 1 באוק׳ 2003
Demi • 1 באוק׳ 2003
ארטי יקירתי, יש מספר דברים שככל הנראה לעולם לא נסכים עליהם, מצד שני יש דברים אחרים שמישום מה החליטו לגבי והם לא בהכרח נכונים ואולי זה הזמן להציג אותם.

כשאדם סומך בעניים עצומות על הציוד שלו זה אומר שהוא לא זהיר מכיוון שציוד תמיד יכול לאכזב, עוד לא נולדה מכונה מושלמת ועוד יוצר הציוד שיחזיק לעולמי עד.

לגבי ציוד מסוכן תראי, הוא נמצא בשימוש נקודה.
ומי שיודע להשתמש בו יודע להשתמש בו, ומי שלא אז שילך להתאמן.
אני אעיד שיש דברים מסויימים שאסכים לעשות עם בודדות אבל לא עם כל אחת ולמה? כי הבטיחות שלי חשובה לי. יש כאלו שאני סומך עליהן, כאלו שרכשו את אמוני לעומת אחרות שאו שעוד לא רכשו את אמוני או שאינן ראויות לאמון, זאת החלטה אישית של סאב/ית עם מי הוא/היא יעשה מה.
יותר מיזה, כדום אני לא אעשה על דבר עם כל אחת, יש דברים מסויימים אני ארצה לעשות רק עם סאביות ספציפיות שכלפיהן אני מרגיש דברים מסויימים ומאמין בהן באותה מידה שהן מאמינות בי, וכן, את הדברים האקסטרימים יותר אני עושה רק עם כאלו שאני מאמין בהן, וזה דבר שנבנה זה לא בא ביום אחד.

לגבי העור הקשה והחד, תראי, לא אני ולא את ולא אף אחד בעולם לא יקבע לפלוני מהם הדברים האהובים עליו, האופציה לעור קשה וחד קיימת, אנשים צריכים להיות מודעים לה ומי שמעוניין יבחר בה, זאת לא כוס התה שלי אבל אני מכבד את אלו שמעוניינים בכך, בדיוק כפי שאני מכבד את אלו שמעוניינים להשתמש בסינגל טייל או ברצועת השיפצור שיוצאת מהדרסאג או כאלו שמעוניינים להשתמש בשדכנים רפואיים על מנת לחבר את אשכיהם לירכיים או כאלו שאוהבים ביזאר קשה (על סיכונים הבריאותיים) והרשימה עוד ארוכה.
אני לא עושה הכל, אני לא אוהב הכל, אבל אני מכבד אותם ולא פוסל בגלל שזה מסוכן או בגלל שלי זה עושה רע.

עכשיו, אני לא מנסה לעגן כלום במכירות, אין לי בעיה עם מכירות להיפך, שימכור כמה שיותר
ואין לי שום בעיה עם הנסיון שלו, להיפך אני אשמח להתיעץ איתו ואיתך בדברים מסויימים.
ואת אמרת בעצמך - הליכה על הקצה היא לא התחביב שלו, ולכן וזה שוב מחזיר אותי לעניין הקודם - תנו לחיות לחיות, מי שאוהב ללכת על הקצה זכותו והוא יעשה את זה ואני אני אוהב את זה במצבים ובתנאים מסויימים אז זאת זכותי ויותר מיזה, זכותם של קוראי הפורום לדעת ולהחליט בשביל עצמם.

אני לא אוהב תמיד לעשות דברים מסוכנים, רק לפעמים, ורק כשנוהלי הבטיחות מתמלאים.
זה שאת מכירה רק צדדים מסויימים בי... נו שין, אנחנו עוד נשנה את זה icon_smile.gif
כי אין שום רע בסשן שבו לא הולכים על הקצה, אבל אם בא לי אני לא מהסס לעשות את זה.

לגבי המטורללים, אין לי בעיה איתם כל זמן שהם רחוקים ממני icon_smile.gif
תראי, אני לא שוטר ולא שולט על מה יעשה כל אחד.
כל אחד ומה שעושה לו את זה ושיהנה ושיזהר ואנ י כאשר מדובר בציוד שמשהו אני מבין בו מציג את כל האפשרויות ואיש איש יבחר מה נכון בשבילו, כן אפילו אם יש בזה סכנה.

בתכלס אני מאוד שמח שקרוז מנהל את הפורום הזה ושמח שהוא מדגיש נוהלי בטיחות מסויימים שלפעמים פורחים מראשי או מראשם של אחרים סה"כ יש דברים אלמנטרים שאנחנו כבר רגילים אליהם ועושים אותם לפחות אחת לשבוע ולא מוצאים טעם לחזור עליהם שוב ושוב, ולכן טוב שיש מישהו שהבטיחות היא בראש מעניו ושמרגיש אחריות כלפי החדשים שמגיעים לכאן, אבל מכאן עד ההאשמות שהוטחו כלפי שאני לא בטיחותי (וגם לא ראוי להיות אופנוען) המרחק עוד גדול ועל כך הלנתי, מאידך ברור לי שלא הייתה כוונה רעה כלפי ואם בתגובתי הייתה איזו פגיעה לא מכוונת קבלו את התנצלותי.
{dOmCruise{A
לפני 20 שנים • 1 באוק׳ 2003
{dOmCruise{A • 1 באוק׳ 2003
אוקי, אז ככה.
לגבי זכותך וזכות אחרים ללכת על הקצנ או להשתמש בעור קשה ולא מעובד, אכן זכות זו שמורה לכם.

אני התחלתי להעיר את תשומת הלב לנקודות של הריסת העור מבחינה מקצועית, ולסיכון הקיים.

מי שרוצה לעבוד עם שוט עור למשל שיובש בשמש, ראוי שידע מה קורה לו אחרי אמבטית השמש, ולאחר שיהיו לו כל הנתונים, יחליט מה הוא רוצה.

אני לא חולק ולא אחלוק על זכותך להשתמש בשוט עשוי מחוטי תייל, אם זה רצונך ואם הפרטנרית שלך איתך באותו ראש.
אבל אני כן אזהיר כאן מהסכנות שבשוט כזה (ואני לא רומז כלום - סתם לקחתי דוגמה קיצונית ומופרכת במיוחד).

מי שרוצה למשל לשחק במדיקל, אין לי בעייה, אבל שילמד את הנושא ולא שיעשה את זה כי קרא שזה ניתן באיזו הודעה או באיזה יפור.

כל זמן שאנשים לוקחים בחשבון את כל הסיכונים, לוקחים את מקדמי הבטחון הראויים, שיפעלו כפי הבנתם.

חשוב לי רק שיהיה להם את כל המידע בנוגע לפעולות שהם מבצעים.

הוצגה דרך להקשחת עור, הצבעתי על החסרונות.

יבור מישהו ויגיד אני אוהב להרביץ 160 קמ"ש בירידות של כביש ערד סדום עם סוסיתא, אני רק יכול להצביע על הסכנות.
כל זמן שהוא מסכן את עצמו ומי שאיתו מודע לסכנות, אני לא יכול לעצור אותו. זה גם לא תפקידי.

לגבי האשמות של לא בטיחותי, כל מה שנאמר וכוון להיאמר הוא הצבעה על פעילות שאתה מצהיר עליה, שיש בה סכנות, וזאת כן לטובת אלו שלא כתבו כאן, אבל קוראים, וכנראה לא מודעים לדברים שיתכן שאתה מודע להם.

אז אתה לא מתייחס לאותם אלו שעלולים לקרוא את דבריך, ואתה מדבר על עצמך.
תפקידי כמנהל הפורום כן לקחת בחשבון את אותם אלו שחסרים ניסיון וחסרים ידע והבנה בנוהלי בטיחות ואולי יעשן צעדים מוטעים.

ולכן אני מדגיש את ענין הבטיחות.


לגבי עניין האופנוען, אין כאן שום דבר אישי נגדך, אלא רק הרבה אישי בעד האופנוע.
כאופנוען פעיל בעבר ואופנוען בלב ובדם בהווה, אני לוקח אישית כל מה שקשור לאופנועים ללב חזק מאד, וכל דבר בנושא הזה מקפיץ אותי לווילי.

כמו שכל פעם שאני רואה רוכב אופנוע עם טי שירט וסנדלים אני מזדעזע, גם כשאני רואה אופנוע מוזנח ומלוכלך אני קופץ.

מה לעשות, זה בדם. לא אישי.
Demi
לפני 20 שנים • 1 באוק׳ 2003
Demi • 1 באוק׳ 2003
סגרנו
אני אהיה הרע והמטורף שמציע הצעות מטורפות ומסוכנות שאת חלקן אני גם עושה בעצמי,
ואתה תספר לכולם על הסיכונים ותזהיר מפני כל הפגיעות האפשריות icon_smile.gif

נ.ב.
אתה יכול להכין לי חליפת משוגעים?
אני לא צוחק אני בהחלט רוצה אחת כזאת להשתמש בה בסשן icon_razz.gif
ו........... חבל שמכרתי את האופנוע אם הייתי יודע שאתה כל כך בקטע הייתי שומר אותו בשבילך icon_smile.gif
{dOmCruise{A
לפני 20 שנים • 1 באוק׳ 2003
{dOmCruise{A • 1 באוק׳ 2003
חליפת משוגעים? לא בתחום שלי, מצטער.

ולגבי האופנוע, תודה על ההצעה, אבל היום אני לא יכול להרשות לעצמי אופנוע, לא כלכלית ולא רגשית, והסבר על המשפט הזה יבוא בארבע עיניים.