זאלופון(שולט) |
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
זאלופון(שולט) • 15 באוג׳ 2006
עינבר כתב/ה: זאלופון כתב/ה: ] אני לא צריך "למצוא בעצמי", ובוודאי שלא אלך לחפש את מה שאינני מאמין שקיים. מי שטוען בשם קיומו של החומר אחראי לספק אותו. נראה לי אלמנטרי, הלא כן ווטסון?
1. לשלוח לך קישור לאתר עם היקף מאמרים רחב זה בפירוש למצוא לך את החומר. 2. אני חושבת שיש לך 2 אפשרויות (למרות שברור לי שאתה בוחר באיזה אפשרות שלישית), לשמוע את דעתם של המוחים בנושא ולקבל אותה כמו שהיא, או להעמיק בנושא בעצמך. בכל מקרה, קיומה של דינמיקה של התעללות במציאות אינה תלויה בכך שחבר בכלוב מסוים יכיר בקיומה, כמו, להבדיל, שקיומה של מדינת ישראל אינה תלויה בכך שמדינה כלשהי מהאומה הערבית תכיר בקיומה. 1. קבלי לינק: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?DB=pubmed המאמרים שם יוכיחו שאני צודק. 2. הבעיה שלנו היא שיותר מדי אנשים חושבים כמוך. אולי ברגע שאנשים יבחרו באפשרות השלישית - לחשוב בכוחות עצמם, להטיל ספק, לשאול מה הופך אדם ל"מומחה" ומה הוא באמת יודע ומהו בכלל הידע שקיים בתחום ומטעם מי הוא ומה מתוכו רלוונטי - המצב יהיה הרבה יותר טוב. אי קיומה של דינמיקה של התעללות לא תלוי בכך שחבר מסוים בכלוב יחשוב שהיא קיימת. כמו, להבדיל, שאי קיומם של תכני הפרוטוקולים של זקני ציון לא תלוי בכך שנוצרי כפרי כלשהו יחשוב שהם קיימים. (ובנימה פחות סרקסטית: קראי מה כתבתי על מה שאת מכנה "דינמיקה של התעללות". הטענה שלי קצת יותר מורכבת מאשר "זה לא קיים") |
|
Yosefus(שולט) |
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
Re: נראה לי (שאולי) מעניין להצטרף לדיון.
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
Yosefus(שולט) • 15 באוג׳ 2006
פרנקי כתב/ה: מיוחדת. כתב/ה: מישהו מוכן לעדכן אותי על מה הוא עכשיו?
אבל אי שם בעמוד הראשון פרנקי כתבה: "..ואני שואלת את עצמי בעצם האם כולן יודעות מה הן מחפשות כשהן פונות לבדסמ? איפה מתחילה ומסתיימת האחריות של סאבית על בחירותיה בבדסמ ? ואולי יום אחד נראה אצבע מאשימה ונשמע "הוא הרביץ לי!" - ואני בכלל לא בקטע של כאב" חשבתי שכן, אבל לא " ואם אלו השאלות- אז לא. לא כולן יודעות מה הן מחפשות בבדס"מ כמו שלא כולן יודעות {או יודעים} מה הן מחפשות בוניל או בכל תחום אחר בחיים. מדובר, בלא מעט מקרים, בניסוי וטעיה. ישנה משיכה לדבר וישנה התנסות- שבמקרה הטוב צולחת ובמקרה הרע עלולה להיות בעייתית, בלשון המעטה. אין 100% ידיעה על שום דבר, כפי שאף אחד/ת לא יכול לדעת איך מרגישה נשיכת שוט לפני שספג אותה על בשרו. לא כל בחורה שמוצאת משיכה ל-BDSM תמצא עצמה נהנית עד כלות ממכות שוט. זה עושה אותה לא כשירה בדס"מית? האחריות בבדס"מ זהה לאחריות שיש לקחת בכל תחום אחר. אבל לא רק בבדס"מ אנחנו עלולים לאבד שליטה ולא לנהוג באחריות על עצמנו- ע"ע השתכרות, שימוש בסמים, נהיגה פרועה בכביש וגם,כן, בחירת בני הזוג שלנו לעניינים כאלו ואחרים. עדיין אין בכך לומר שמי שנכנסת לעולם הבדס"מ אמורה לספוג כל דבר שקיים על סקאלת הסאבית האולטימטיבית. אם היא חשה שמשהו עושה לה רע וגורם לה להבין שכן, יש דברים שהם לא בקטע שלה, זה בסדר גמור- גם אם קודם חשבה שירגיש לה ההיפך. כמו שמסרבת לתמוך בדעה שכל סאבית ניתנת לניצול מעצם היותה סאבית, כך אני חולקת עליך פרנקי, שגורסת שמעצם זה שמישהי היא סאבית ותו לא- היא אמורה לאכול את כל החרא גם אם היא תגלה, רחמנא ליצלן,שגם ביזאר זה לא הקטע שלה.. מסכימה איתך בענין ניסוי וטעיה ולקיחת סיכונים בבדסמ כמו בכל דבר בחיים. אציין רק , שכשפתחתי את הפוסט לא ממש הבעתי דיעה אישית אלא ניסיתי לעורר דיון . ואם דעתי בכל זאת עולה בין השורות אז פירשת אותה לא נכון. "כך אני חולקת עליך פרנקי, שגורסת שמעצם זה שמישהי היא סאבית ותו לא- היא אמורה לאכול את כל החרא גם אם היא תגלה, רחמנא ליצלן,שגם ביזאר זה לא הקטע שלה.." אף אחד, אבל ממש אף אחד לא צריך לאכול חרא או לעשות דברים שגורמים לו נזק. לא ברור וממש מצמרר , על סמך אילו מתגובותיי הסקת מסקנות כאלה לגבי דעתי . צריך לדעת להתרחק מהחרא כשמריחים ולא להעורר פתאום עמוק בחרא אחרי שמתרגלים לריח. אביע כעת את דעתי באופן הכי מפורש וברור ככל שאוכל בדסמ זה לא תבלין לסאביות חדשות ומי שנכנסת לתחום זה ללא ציפיות ברורות צריכה לקחת בחשבון שהיא נכנסת לרכב לנהוג ללא רשיון וגם ללא השיעור. האם על זה היא לא צריכה לקחת אחריות ? האחריות של סאבית מתחילה בדברים הבאים: לבצע מחקר מקיף ככל האפשר, ללא מגע פיזי וכניסה למערכת יחסים לתאם ציפיות עם השולט ובעיקר להתאים ציפיות לעצמה כי יש נטיה לצפות מדום,שהוא רק דום, להתנהג כמו בן זוג, אבא, פסיכולוג, נביא וחבר יחד - רק מעצם הקיום מערכת יחסים בדסמית . זה לא עובד כך , זה תובעני מדי . ומי מחפשת "שליטה מנטלית" שהיא לא במסגרת הסשן, אלא בחיי היום יום , צריכה להבין שאם להרגיש סמרטוט של מישהו בשלב מסוים בחיים יכול להיות מחרמן ולהפיג מתחים אישיים, זה יכול לכאוב מאד בשלב מאוחר יותר מעצם ההשלכות או הזכרונות אפילו . היה לי רק חשוב להבהיר, מי שנכנסת למערכת יחסים או חוויה אקראית אפילו , ומחליטה להפקיד את גופה ואת נפשה באופן מוחלט בידי אדם כלשהו, שלרוב לא מוכר לה מספיק אפילו, והבסיס העיקרי לקשר הוא בעיקר "הבדלי מעמדות " , היא צריכה לקחת אחריות על כך . זה לא דייטינג , זה משחקים של גדולים . להתחיל לדבר על מתי האחריות של סאבית מסתיימת , אין טעם . כי הרשימה לא תגמר. אין גבול לרשע או רשלנות . ומה שנכתב על ידי לעיל, לא בא להפחית מאחריות של דומים . זה בא להזכיר איפה אנחנו נמצאים. בעולם הפנטזיות על אלימות , ביזאר, השפלות. כולנו בוחרים לחצות את הגבול בין הפנטזיה למציאות למשך "סשן" או זמן ארוך יותר (מערכות יחסים קצובות ברובן ולא סתם ). איפה עובר הגבול הזה ב"שליטה מנטלית " ? האם יש רשימה כזאת של גבולות כמו בפעילויות הפיזיות ? לא ניתן להגדיר אותה. אולי רמת הניצול וההשפלה בעיני אנשים מסוימים היא ראויה לדום "כמו שצריך" ומסוכנת בעיני אחרים? לכן , תזכרו תמיד מהו עולם הפנטזיות שאתם בחרתם ותהיו זהירים יותר וקשובים יותר לעצמכם . זוהי האחריות שלכם , נשים וגברים כאחד. יפה לראות איך כל אחת כותבת ממקומה היא, ואיך ראיה של בת 30 שונה מזו של בת 25, ומכאן קצרה הדרך להבין שלמשפט "ה-בדסמ שלי זה לא ה- בדסמ שלך" יש הרבה יותר רבדים ומשמעויות ממה שנדמה במבט ראשון. אני חושב שכולנו נסכים שבת 30 "ממוצעת" שנכנסת לראשונה לתחום, תתנהג שונה מאשר בת 20 "טיפוסית". נותר רק להכנס (שוב) לדיון האם יש מקום לבנות 18 בעולם ה-בדסמ (ומשום מה אני חושב שכמה מהצעירות השנונות בחבורה שהגנו על זכותן להמצא פה אך לפני כמה חודשים עשויות לפתע להביע דעה שונה במקצת). |
|
Aiko(נשלטת){Jake} |
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
מאמר מתוך האתר של ויצו
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
Aiko(נשלטת){Jake} • 15 באוג׳ 2006
תיקון
|
|
Jake(שולט) |
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
מאמר מתוך האתר של ויצו
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
Jake(שולט) • 15 באוג׳ 2006
עינבר,
מתוך המאמר דליתי את הפיסקאות הבאות: " סוגי ההתעמרות המאפיינים את הגבר האלים הינם : רכושנות כלפי האישה. קנאה לאישה - כהצדקה לשימוש באלימות. בידוד האישה ( ביקורת מעשיה, בדיקה לאן היא הולכת וכד`) הפחדת האישה ( שבירת חפצים, פגיעה ברכוש, שימוש בנשק) האשמת האישה באלימות כלפיה. הכחשת האלימות. איום בפגיעה עצמית והתאבדות." כל האלמנטית המשוייכים לפעילות ה"מתעלל" כפי שמובאים במאמר יכולים להילקח כמעט מכל פרופיל של שולט שתמצאי באתר הכלוב: רכושנות כלפי הנשלטת, קנאה לנשלטת, בידוד הנשלטת (ביקורת מעשיה, בדיקה לאן היא הולכת וכד`), האשמת הנשלטת באלימות כלפיה ("מגיע לך עונש")........ האם לא דרושה הגדרה אחרת כשמדובר במערכת יחסים בדס"מית? " מנגנוני הגנה: על מנת לשרוד במערכת הזוגית הנשים המוכות מפתחות מנגנוני הגנה – המנגנון המרכזי הינו מנגנון ההכחשה – האישה המוכה עושה הפרדה בין הגבר שאוהב אותה ובין הגבר שמכה אותה. מנגנון נוסף הינו מנגנון הרציונליזציה – באמצעותו האישה מעמידה צידוקים והסברים הגיוניים לכאורה לעובדת היותה מוכה. מנגנון אחר מתבטא באימוץ תפיסת העולם של הגבר זאת על מנת לצמצם את רמת הסיכון להרגיזו. האישה מכניסה עצמה למעגל קסמים אשר גורם להידרדרותה הנפשית: ככל שתלותה בבן זוגה גדלה , כך גדלה חשיבותו בעיניה וגדלה נכונותה לסבול את תהפוכותיו והתאכזרויותיו. היא מאשימה עצמה עוד יותר על שאינה עומדת בציפיותיו, אישיותה מאבדת עוד ועוד מעצמאותה ואין היא יכולה כלל להתבונן במצבה מבחוץ. בסופו של דבר למרות מאמציה לא להרגיזו מגלה האישה שהאלימות רק מחריפה. התפיסה הרווחת לפיה הגבר מכה את בת זוגתו כל הזמן אינה נכונה. במקרים רבים האלימות כלפי האישה אינה רציפה, ברוב המקרים קיים מעגל אלימות – שלב ההתפרצות, לאחר מכן שלב הפיוס וההתנצלות לאחר מכן תקופת רוגע וחוזר חלילה." מנגנון ההפרדה - במערכת יחסים בדס"מית - הנשלטת מקבלת ואף מעוניינת בענישה פיסית ו/או מנטלית. מנגנון הרציונליזציה - במערכת יחסים בדס"מית בדר"כ ההענשה נובעת מאי-עמידת הנשלטת בהוראות/ציפיות, דבר המקובל ומוסכם מראש על ידי הצדדים. אימוץ תפיסת העולם של הגבר - נשלטת בדר"כ תשאף להתאים עצמה לדרישותיו של השולט. מעגל האלימות - שלב ההתפרצות (ענישה - J) שלב הפיוס (אפטר קייר - J) תקופת רוגע (עד העונש/סשן הבא - J) שוב ברור על פניו, כי לצורך במערכת יחסים בדס"מית נדרשת הגדרה שונה של "התעללות". אינני טוען שלא יכול להיווצר מצב בו מערכת יחסים בדס"מית הופכת למתעללת, אך לא יעזרו כל המאמרים שפורסמו עד לרגע זה בקשר למערכות יחסים וניליות (למרות שבקריאה מעמיקה של המאמרים ניכרת מידה רבה של דמגוגיה וקביעת "אמיתות" ללא כל הוכחה). |
|
Jake(שולט) |
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
עינבר (:
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
Jake(שולט) • 15 באוג׳ 2006
נכנסתי ללינק השני וחשבתי להוסיף את "מעגל השליטה" לפרופיל שלי (:
למעט השימוש בכפייה, בילדים והאלמנטים שפורטו ב"שימוש בהפחדה", אינני רואה כל הבדל משמעותי בין מעגל השליטה לבין מערכת יחסית בדס"מית לגיטימית ו"בריאה". |
|
נוריתE |
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
ראו פה!!!
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
נוריתE • 15 באוג׳ 2006
|
|
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} |
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
Re: עינבר (:
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} • 15 באוג׳ 2006
Jake כתב/ה: נכנסתי ללינק השני וחשבתי להוסיף את "מעגל השליטה" לפרופיל שלי (:
למעט השימוש בכפייה, בילדים והאלמנטים שפורטו ב"שימוש בהפחדה", אינני רואה כל הבדל משמעותי בין מעגל השליטה לבין מערכת יחסית בדס"מית לגיטימית ו"בריאה". נראה לי שיש לך חור גדול בהבנה מהי מערכת יחסים בדסמיים (או רמה מאד גבוהה של מניפולטיביות). קפוץ לרגע למאמר בפורום אלפוני עם הכותרת - "מה בין סאדו-מזוכיזם והתעללות", שנכתב על ידי אחד ג'יי וויסמן, שאיננו חשוד בהיותו חבר בקליקה מסוימת בכלוב או בהעדר ניסיון והיכרות עם תחום הבדסמ. יש שם רשימה מאד ארוכה של הבדלים בין בדסמ והתעללות. לנוחותך, אני מצרף את הקישור - http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=7210 |
|
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} |
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
Re: החשיבות שבגיוון של דעות
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} • 15 באוג׳ 2006
ונילי בדסמי כתב/ה: ... אם כבר מדברים על הקו החם ונמצאים פה אנשי הקו החם שמטפל בהתעללות בסאביות אני יכול לספר מדוע אני הגעתי לכלוב ומדוע הכינוי הראשון שלי היה בדיחה פרטית עם חברה שלי ובת זוגי. המקרה קשור לנושא הזה של יחס קשה לסאבים. קראתי מקרה של שולטת שלא הייתי בטוח אם הוא מציאות או דמיון שבכעסה על הסאב לשעבר שלה קראה לו אליה כאילו התפייסה איתו, קשרה אותו, הצמידה אלקטרודות חשמליות לאיבר המין שלו והעבירה זרם חשמלי. הסאב צרח את מילת הביטחון והשולטת לא הקשיבה ואז כשהיא הפסיקה לקחה כלי חד וקעקעה x במקום מוסתר על איבר המין שלו. חיכיתי לחברי הקו החם וחיכיתי. כשראיתי שהם לא כותבים ולא חושבים ליצור קשר עם הבחור ורק לעזור לו ושהתגובות הן תגובות עידוד והערכה לסיפור, פרט לכמה קולות בודדים לא התאפקתי ונרשמתי. שאלתי אם הסיפור נכון ואז שלחתי אזהרה על בדס"מ של כסף שפוגש בדס"מ של כוח באמצעות תביעה אזרחית על בעיות בזיקפה ונזק גופני. תביעה כזאת תעלה הרבה מאוד כסף. אני מכיר כל טריק איך לזכות. המקצוע שלי הוא תביעות גופניות ואיך לזכות כשגורמים נזקי גוף לבן אדם. לא רציתי שיקרה משהו במקרה ההוא לשולטת כי חשבתי שהאזהרה מספיקה והיא טעתה פעם אחת ויחידה. חשבתי שאם היתה בקשה לדעה אחידה בתגובות לסאבים, כמו על תגובות לסאביות, הייתי חושב אם לכתוב. כמו שעניתי למייפל שכתבה לי לא לתת עמות: למה לי? ואגב, עד עכשיו הבנתי שלא יצרו קשר עם אותו סאב ולא בדקו מה שלומו. אני לא הייתי רוצה שיקרה משהו לשולטת, שאצלה זה היה מקרה חד פעמי, אבל לא עזרו לסאב. הקו החם הוא רק לסאביות? את רוב האש ספג זאלו אבל אני חושב שהיא היתה מוגזמת. איימי בעצמה כתבה שלא נעלבה מזאלו ומה שנכתב היה גם לסאביות שעלולות להפגע ולא רק לה. כדאי שתחשבו אם אתם רוצים דעה אחידה ואופן טיפול קבוע ומוכתב ע"י המומחים . אני חושב שזה לא רצוי ומגוון דעות עדיף אבל מבחינתי אחרי הדעה של מייפל בהחלט אשקול פעמיים אם לכתוב פה עצות. אני חושב שיש לך אי הבנה כיצד פועל הקו החם. הקו החם מיועד לסייע לאנשים שפונים אליו, ולא כדי לפנות בצורה לשולטים ולשולטות שמתנהגים בצורה פוגעת או לאנשים שנפגעו בסביבה בדסמית (או כזו שמציגה את עצמה כבדסמית). הקו החם מסייע לאנשים בלי הבדל של תפקיד בדסמי או מגדר ומציע להם דלת פתוחה. מדי פעם אנשים פונים אל חברי הקו החם ומנסים להביא אותנו לפנות אל אנשים, מבלי להבין שאדם שנפגע או זקוק לסיוע צריך קודם כל להיות במקום שבו הוא ררוצה סיוע או שדחיפה של אדם לדלת שהוא איננו מוכן עדיין להכינס אליה עלולה לגרום נזק. |
|
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} |
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
מי שלא רוצה לראות - לא יראה
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} • 15 באוג׳ 2006
זאלופון כתב/ה: עינבר כתב/ה: זאלופון כתב/ה: ] אני לא צריך "למצוא בעצמי", ובוודאי שלא אלך לחפש את מה שאינני מאמין שקיים. מי שטוען בשם קיומו של החומר אחראי לספק אותו. נראה לי אלמנטרי, הלא כן ווטסון?
... בכל מקרה, קיומה של דינמיקה של התעללות במציאות אינה תלויה בכך שחבר בכלוב מסוים יכיר בקיומה, .... 1. קבלי לינק: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?DB=pubmed המאמרים שם יוכיחו שאני צודק. .... אי קיומה של דינמיקה של התעללות לא תלוי בכך שחבר מסוים בכלוב יחשוב שהיא קיימת. כמו, להבדיל, שאי קיומם של תכני הפרוטוקולים של זקני ציון לא תלוי בכך שנוצרי כפרי כלשהו יחשוב שהם קיימים. (ובנימה פחות סרקסטית: קראי מה כתבתי על מה שאת מכנה "דינמיקה של התעללות". הטענה שלי קצת יותר מורכבת מאשר "זה לא קיים") יש לי תחושה ששום מקור מידע לא ישכנע את מי שחשוב לו לא להשתכנע, גם לא מאמרים של אנשים מתחום הבדסמ ואל מחקרים של בעלי תואר דוקטור. נסה אולי להציץ באותו קישור שהבאת, כאן http://mentalhelp.net/poc/view_doc.php?type=doc&id=8483&cn=2 ותמצא תשובה לשאלה מדוע אנשים נוטים להישאר במערכת יחסים של התעללות, כולל הטקסטים הבאים: A second layer of reasons for why people stay in abusive relationships is uncovered by learning about the so-called "cycle of abuse. ... These feelings then lead to the second stage of the cycle, which is where the actual abusive behavior occurs. Such behavior may be verbal, physical, emotional/mental, or sexual in nature. If the cycle stopped here and stayed constant, most victims would find it very easy to leave and not endure abuse for long periods of time. ... ואם הקישור שהבאת בעצמך איננו מספק אותך או נראה לך עדין כללי מדי, אתה מוזמן לצפות בריכוז המידע שנבנה לצורך פרויקט מקביל לקו החם שלנו על ידי גוף ארצי בקהילת הבדסמ בארה"ב )NLA( The Leather Archives בקישור הזה באתר של גלוריה בריים (וכן, היא דוקטור בתחום של מיניות האדם, דומית וכותבת ספרים בתחום הבדסמ, כולל המחקר הראשון באקדמיה על אוכלוסית הבדסמ ברשת) :- מידע על ניצול והצתעללות בבדסמ - http://gloriabrame.com/domidea/abused.htm פרויקט מידע ארצי של ה-NLA - http://gloriabrame.com/domidea/nla/nla1.htm |
|
בל{SK} |
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
לפני 18 שנים •
15 באוג׳ 2006
בל{SK} • 15 באוג׳ 2006
...
|
|