שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סאבית כן או לא ?

שפיץ רציני
לפני 17 שנים • 27 באוג׳ 2006
שפיץ רציני • 27 באוג׳ 2006
אני שמח לשמוע שגם אתה
כעוד רבים וטובים
הבנת כי הענקת תואר סאבית הוא ענין של מה בכך
ואסור להקל בו ראש
כי אחרת לונילים נידמה
ובין חובבי הדגדוגים נטמע (שה' ירחם על נשמותיהם).

כל אישה המתימרת להיות סאבית (להלן WannaSaBit)
יש לבדוק בציציותיה
ולהפוך ולשנות בה לאילה ולאילה
למען הסר כל חשש לחשד וניליות

למען מטרה ברוכה זו
אני מציע שירות חדש לציבור הסוטים הנבוך
החרד מזרם המתחזות
הקם עלינו לכלותינו.

ההצעה שלי היא תעודת כשרות לסאביות
שתפריד אחת ולתמיד
בין כל אותן סאביות רפורמיות
שלכל היותר מוכנות להניח אזיקוני פרווה
וגם זה, רק ביום כיפור שאינו חל בשבת
ובתנאי שהאזיקונים יהיו בצבע ורוד.

לבין סאביות אורתודוקסיות גאות
שחושלו בידי גדודים של קוזאקים אנטישמים
ועתה, גם סדרת שבי בצה"ל
היא טיול אחר צהריים בשבילם.

שלא יעבדו עליכם!
רק תעודת הכשר
של מועצת גדולי הבאט-פלאג
תעצור את הוניליות
הפושה בכל חלקה טובה.
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 17 שנים • 27 באוג׳ 2006

Re: סאבית כן או לא ?

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 27 באוג׳ 2006
מנטרה כתב/ה:
במצב שבו מישהי שמקיימת קשר עם שולט (היא מגדירה אותו כאדון רק בזמן הסשנים) המבוסס על סשן פעם בשבוע.

האם היא סאבית ? או סתם ונילית קיניקית ?

וזה מביא אותי לשאלה גדולה יותר, האם "סאבית" זו בעצם הרגשה אישית או הגדרה חברתית ?

זו שאלה פילוסופית ומטרתה היא לשמוע את התגובות של החברים כאן, ולא על מנת לקבוע חד משמעית בסוגיה.

הנושא מסקרן אותי כיוון שלמרות שאנו חיים בעולם שבו כל אחד עושה ומרגיש מה שנוח, עדיין יש נורמות, הסכמות והגדרות ופה נשאלת השאלה איפה נמתח הקו בין המוסכם לבין האינדיווידואלי ?


אודה לכם באם תשתדלו להגיב עניינית ולכבד את כל המגיבים. icon_wink.gif


אני מותח את הקו בין בדסמ לבין "משחק קינקי" בשאלה האם השליטה מועברת בצורה מודעת.

תדירות, סוגי הפעלויות, אופי מערכת היחסים - אל כבר משתנים אחרים לגמרי...

ולכן, בעיני - היא סאבית.
נאיבית
לפני 17 שנים • 27 באוג׳ 2006

Re: סאבית כן או לא ?

נאיבית • 27 באוג׳ 2006
Dan_Kap כתב/ה:
מנטרה כתב/ה:
במצב שבו מישהי שמקיימת קשר עם שולט (היא מגדירה אותו כאדון רק בזמן הסשנים) המבוסס על סשן פעם בשבוע.

האם היא סאבית ? או סתם ונילית קיניקית ?

icon_wink.gif


אני מותח את הקו בין בדסמ לבין "משחק קינקי" בשאלה האם השליטה מועברת בצורה מודעת.

תדירות, סוגי הפעלויות, אופי מערכת היחסים - אל כבר משתנים אחרים לגמרי...

ולכן, בעיני - היא סאבית.


דאן, icon_smile.gif אני בהחלט מעריכה אותך כמומחה בדסמי ואתה יודע הרבה יותר ממני אבל לא הבנתי את כל "העברת השליטה בצורה מודעת."

מובנת לי יותר ההודעה ההומוריסטית על הסאבית הרפורמית שמוכנה לשים אזיקונים מרופדים בפרווה ורק ביום שישי icon_razz.gif לעומת הסאבית האורתודוקסית.

היה מישהו שהגדרתי את עצמי כ"וונילית קינקית" איתו בזמן מסויים ובלי שהשתנה שום דבר כשראיתי שחשוב לו להרגיש "שולט" icon_wink.gif הסכמתי להגדיר אותו "שולט" ואותי סאבית בזמן אחר.
הקשר היה אותו קשר.

מה זאת "העברה מודעת" של שליטה?
בכל מצב קינקי או בדסמי עוברת שליטה לפחות לכמה זמן.
לדעתי האישה מגדירה את עצמה לפי ההרגשה שלה ויכולה לומר את ההגדרה הזאת לכולם.
הם צריכים לקבל את דבריה.
איך אתה בודק מה קורה בקשר בינה לבין הso called שולט שלה?
נאיבית
לפני 17 שנים • 27 באוג׳ 2006

מצחיק

נאיבית • 27 באוג׳ 2006
The Big Bad Wolf כתב/ה:
אני שמח לשמוע שגם אתה
כעוד רבים וטובים
הבנת כי הענקת תואר סאבית הוא ענין של מה בכך
ואסור להקל בו ראש
כי אחרת לונילים נידמה
ובין חובבי הדגדוגים נטמע (שה' ירחם על נשמותיהם).

כל אישה המתימרת להיות סאבית (להלן WannaSaBit)
יש לבדוק בציציותיה
ולהפוך ולשנות בה לאילה ולאילה
למען הסר כל חשש לחשד וניליות

למען מטרה ברוכה זו
אני מציע שירות חדש לציבור הסוטים הנבוך
החרד מזרם המתחזות
הקם עלינו לכלותינו.

ההצעה שלי היא תעודת כשרות לסאביות
שתפריד אחת ולתמיד
בין כל אותן סאביות רפורמיות
שלכל היותר מוכנות להניח אזיקוני פרווה
וגם זה, רק ביום כיפור שאינו חל בשבת
ובתנאי שהאזיקונים יהיו בצבע ורוד.

לבין סאביות אורתודוקסיות גאות
שחושלו בידי גדודים של קוזאקים אנטישמים
ועתה, גם סדרת שבי בצה"ל
היא טיול אחר צהריים בשבילם.

שלא יעבדו עליכם!
רק תעודת הכשר
של מועצת גדולי הבאט-פלאג
תעצור את הוניליות
הפושה בכל חלקה טובה.


rffl.gif rffl.gif rffl.gif rffl.gif rffl.gif rffl.gif
שפיץ רציני
לפני 17 שנים • 27 באוג׳ 2006
שפיץ רציני • 27 באוג׳ 2006
דן קאפ הוא מוהנדס
או מה שנקרא בעיברית אל-אנג'ניר
הוא מפרק כל דבר לחוקים, הגדרות, אלגוריתמים ופרוטוקולים.
ומה שאני לא מצליח להבין זה
איפה יש מקום לקסם, בין כל היצורים ההנדסיים הללו?


גישה דומה נקטו הרבנים האורתודוקסים
שניסו לנסח מקבץ הלכות שיביא גאולה לעולם
והתוצאה המגוחכת של פועלם גלויה לעיני כל מי שעניו בראשו.
אין מה לעשות
כנראה שהעולם הזה לא נברא עם ספר הוראות
ולמרות שזה מפחיד
אין לנו ברירה אלא להתמודד עם זה.


הגישה שלי שונה
אני מתמקד בטעמים ובריחות במקום במילים.
השאלה האחרונה שיכולה לעניין אותי היא
האם אישה מסוימת היא סאבית במובן גפן או במובן גופן.
אני, לעומת זאת, מתענין בפחד, הנאה, התרגשות ואהבה.

זו אולי גישה קצת נאיבית
אבל זה בדיוק מה שאני אוהב בה.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שני אוג' 28, 2006 12:08 am, סך-הכל נערך 2 פעמים
זאלופון​(שולט)
לפני 17 שנים • 27 באוג׳ 2006
זאלופון​(שולט) • 27 באוג׳ 2006
ציטוט: לדעתי האישה מגדירה את עצמה לפי ההרגשה שלה ויכולה לומר את ההגדרה הזאת לכולם.
הם צריכים לקבל את דבריה


עם המשפט הראשון אני מסכים. עם השני לא.
אם זה נראה כמו ברווז, ונשמע כמו ברווז, ולא שוקע במים... כנראה שזה ברווז, גם אם הברווז חושב שהוא לא ברווז אלא פומפיה. אבל אם המילה "פומפיה" מוגדרת אצל הברווז כבעל חיים שיש לו מקור ומגעגע וצף ובאופן כללי נראה כמו דונאלד דאק - לגיטימי שהוא חושב שהוא פומפיה לפי ההגדרה הזו, אבל לא חייבים להסכים איתו שזו ההגדרה הנכונה לפומפיה ואפשר לחשוב שדווקא "ברווז" יגדיר אותו טוב יותר.

ואם נצא מדוגמאות לגיל הרך, המילה "סאבית" היא מילה שאין לה הגדרה מילונית ברורה ומוסכמת (למיטב ידיעתי). לכן, כדי לקבוע אם מישהי היא כן או לא סאבית, צריך להגדיר מה זה "סאבית" ואז לבדוק אם היא מתאימה להגדרה הזו. ההגדרה ל"סאבית" משתנה מאדם לאדם. מי שבשבילו "סאבית" היא "כל מי שנמשכת לבדסמ מהצד הנשלט" (כמוני), יגדיר כסאבית את כל מי שעונה להגדרה זו. חלק מהסאביות לפי שיטתי עשויות שלא להגדיר את עצמן כסאביות, מפני שעבורן הפירוש של המילה "סאבית" הוא, למשל, "כל מי שאין לה שום רצון משלה אלא נושמת אך ורק כדי למלא את רצון אדונה". זכותן להגדיר "סאבית" בצורה הזו, אבל אף אחד לא חייב להסכים עם ההגדרה שלהן ואפשר לראות אותן כסאביות לפי הגדרה שונה, גם אם הן עצמן אינן רואות זאת כך. אנשים אחרים לא צריכים לקבל את הגדרתה של הסאבית את עצמה, ממש כפי שהם לא צריכים לכנות מישהו "אדם ישר" רק משום שההגדרה של אותו אדם ליושר לא סותרת פעילויות החביבות עליו כגון קבלת שוחד או מעילה בכספי ציבור, מה שמאפשר לו לראות עצמו כאיש ישר.
(חייב לציין שאני ממש מופתע שזה יצא כל כך ארוך. כשהתחלתי הייתי בטוח שזה יהיה 3 שורות מקסימום).
אושה{אוש}
לפני 17 שנים • 28 באוג׳ 2006

סאבית?

אושה{אוש} • 28 באוג׳ 2006
mind games כתב/ה:
אני חושבת שבסיס ההגדרה פה הוא שגוי. בעיני, ההגדרה של סאבית נובעת מהתחושה שמרגישה אותה אישה, מתשוקותיה ומאווייה ולא מתדירות מפגשיה עם השולט שלה.
אם היא עושה את זה רק לשם הגיוון בסקס ולא מעבר לכך - כנראה שהיא לא ממש סאבית.
אם היא עושה את זה כדי לספק צרכים אחרים שלה כנראה שהיא סאבית.


אני מסכימה עם החלק הראשון לגמרי - לא חייבים להיות במערכת יחסים בדס"מים כדי לכנות את עצמך סאבית. כמו שמישהי מגדירה עצמה לסבית - עפ"י תשוקותיה למשל ולא אם שכבה עם אישה בפועל.

החלק השני קצת יותר בעייתי לי. אולי כי נוגע בנקודה רגישה.
גם הגיוון בסקס הוא משהו מהותי בעיניי.
השאלה האמיתית היא אם מישהי עושה בדס"מ כנשלטת - רק כדי לגוון אפילו - היא לא סאבית ?
האם סאבית היא הגדרה אישיותית או מצבית?
כמישהי שזקוקה להגדרות בחייה, לטקסים ולסמלים, אני חושבת שהתשובה היא - גם וגם. או אפילו : או או.
מספיק בעיני (כך הייתי רוצה לחשוב) שאת מגדירה עצמך כסאבית - לא משנה עקב מעשים או תשוקות - אז את סאבית.
תמיד יהיו אנשים שירימו גבה ויחליטו עבורך על קריטריונים שונים אבל בשורה התחתונה ההחלטה וההרגשה היא אישית.
נאיבית
לפני 17 שנים • 28 באוג׳ 2006

דוגמאות שלא לגיל הרך.

נאיבית • 28 באוג׳ 2006
זאלופון כתב/ה:
ציטוט: לדעתי האישה מגדירה את עצמה לפי ההרגשה שלה ויכולה לומר את ההגדרה הזאת לכולם.
הם צריכים לקבל את דבריה


עם המשפט הראשון אני מסכים. עם השני לא.
אם זה נראה כמו ברווז, ונשמע כמו ברווז, ולא שוקע במים... כנראה שזה ברווז, גם אם הברווז חושב שהוא לא ברווז אלא פומפיה. אבל אם המילה "פומפיה" מוגדרת אצל הברווז כבעל חיים שיש לו מקור ומגעגע וצף ובאופן כללי נראה כמו דונאלד דאק - לגיטימי שהוא חושב שהוא פומפיה לפי ההגדרה הזו, אבל לא חייבים להסכים איתו שזו ההגדרה הנכונה לפומפיה ואפשר לחשוב שדווקא "ברווז" יגדיר אותו טוב יותר.

ואם נצא מדוגמאות לגיל הרך, המילה "סאבית" היא מילה שאין לה הגדרה מילונית ברורה ומוסכמת (למיטב ידיעתי). לכן, כדי לקבוע אם מישהי היא כן או לא סאבית, צריך להגדיר מה זה "סאבית" ואז לבדוק אם היא מתאימה להגדרה הזו. ההגדרה ל"סאבית" משתנה מאדם לאדם. מי שבשבילו "סאבית" היא "כל מי שנמשכת לבדסמ מהצד הנשלט" (כמוני), יגדיר כסאבית את כל מי שעונה להגדרה זו. חלק מהסאביות לפי שיטתי עשויות שלא להגדיר את עצמן כסאביות, מפני שעבורן הפירוש של המילה "סאבית" הוא, למשל, "כל מי שאין לה שום רצון משלה אלא נושמת אך ורק כדי למלא את רצון אדונה". זכותן להגדיר "סאבית" בצורה הזו, אבל אף אחד לא חייב להסכים עם ההגדרה שלהן ואפשר לראות אותן כסאביות לפי הגדרה שונה, גם אם הן עצמן אינן רואות זאת כך. אנשים אחרים לא צריכים לקבל את הגדרתה של הסאבית את עצמה, ממש כפי שהם לא צריכים לכנות מישהו "אדם ישר" רק משום שההגדרה של אותו אדם ליושר לא סותרת פעילויות החביבות עליו כגון קבלת שוחד או מעילה בכספי ציבור, מה שמאפשר לו לראות עצמו כאיש ישר.
(חייב לציין שאני ממש מופתע שזה יצא כל כך ארוך. כשהתחלתי הייתי בטוח שזה יהיה 3 שורות מקסימום).


הסכמת עם המשפט הראשון על ההגדרה העצמית ושאלת על המקרה שנראה כמו ברווז, נשמע כמו ברווז ולא שוקע במים והחליט להגדיר את עצמו כאווז למרות שהאווז שוקע במים. icon_smile.gif
מה יגידו האחרים?
אני מסכימה שהאחרים יגדירו לעצמם לפי ההגדרות האישיות שלהם.

מכאן לדוגמאות שלא לגיל הרך.
נשים לא מגדירות את עצמן כסאביות, למרות שלפי ההגדרה שלך הן נכללות בהגדרה, כאשר הן חושבות שההגדרה של האחרים לסאבית היא ההגדרה הטוטלית שהזכרת. icon_wink.gif
נשים מגדירות את עצמן כסאביות בחברה כאשר הן חושבות שההגדרה החברתית דומה למה שהן מרגישות.

ההגדרה שלך היא הגדרה שנותנת מרחב עצום להגדרת סאבית וכוללת הרבה ווניליות קינקיות. הבעיה מתחילה כשיושבים עם זוג טוטלי והדום מתחיל בגינוני הנימוס הבדסמיים המקובלים של פניה לאדון לפני רשות לפניה לסאבית בהכחשה.icon_smile.gif
הסאבית בהכחשה חושבת: "מההה?? הפכתי לעציץ בתהליך ההגדרה?" icon_wink.gif
ההגדרה כנראה תלויה בהשקפה של המעגל החברתי הקרוב. אם יש זוגות בדסמים שמגדירים כמוך וכמו לוטוס ההגדרות רחבות יותר. אם המעגל החברתי הקרוב הוא מאוד טוטלי ההגדרות צרות יותר.
Dark Artist​(שולט)
לפני 17 שנים • 28 באוג׳ 2006

אני מסכים עם רוב מה שאומרת מיינד

Dark Artist​(שולט) • 28 באוג׳ 2006
mind games כתב/ה:
אני חושבת שבסיס ההגדרה פה הוא שגוי. בעיני, ההגדרה של סאבית נובעת מהתחושה שמרגישה אותה אישה, מתשוקותיה ומאווייה ולא מתדירות מפגשיה עם השולט שלה.
אם היא עושה את זה רק לשם הגיוון בסקס ולא מעבר לכך - כנראה שהיא לא ממש סאבית.
אם היא עושה את זה כדי לספק צרכים אחרים שלה כנראה שהיא סאבית.

אני סבור שהרבה תלוי בתחושה הפנימית ועצם הוויתה של אותה נשלטת
סאבית הינו שם רחב מדיי וכוללני לכל מי שאוהבת להישלט,בין אם מדובר במערכת יחסים קינקית של שליטה ומשחקי תפקידים ובין אם מדובר במערכת טוטאלית.
מנטרה,אני חושב שבהגדרת השרשור שלך התכוונת לסאבית ספיציפית
שאני אוהב להגדיר בתואר "שיפחה". שיפחה בעיניי היא אותו אדם שבתוך התת מודע שלה,והאישיות שלה עצמה היא נשלטת כל הזמן ולא רק בסשנים. היא חייבת את השליטה. היא חייבת לדעת שמישהו מכוון את צעדיה ולא נותן לה ליפול. רק מתי שהיא נותנת את כל כולה למישהו אחר,רק אז היא מרגישה "אמיתית" וזה בניגוד לנשלטת שרק מוצאת בהתמסרות הזו ריגוש מיני ולא מעבר לזה. אין פה רצון להראות העדפה זו או אחרת לכיוון השיפחתי או הסאבי קינקי.
יש כן רצון להסביר שיש גם וגם אולם החוכמה בעיניי,היא למצוא את הסאבית שמתאימה לצרכי השולט ושאותה סאבית תמצא את עצמה עם הדום המתאים לה. בין אם הוא מייחס חשיבות נפשית,רגשית ומנטאלית טוטאלית לקשר,או בין אם הוא רואה בקשר בדס"מי חלוקה נפרדת של זוגיות ונילית עם סשנים.
ולפי מה ששמעתי משיחות וקראתי מבלוגים,לרוב הסאביות יודעות בדיוק מה הן רוצות
devotion​(מתחלפת)
לפני 17 שנים • 28 באוג׳ 2006

Re: סאבית כן או לא ?

devotion​(מתחלפת) • 28 באוג׳ 2006
מנטרה כתב/ה:
במצב שבו מישהי שמקיימת קשר עם שולט (היא מגדירה אותו כאדון רק בזמן הסשנים) המבוסס על סשן פעם בשבוע.

האם היא סאבית ? או סתם ונילית קיניקית ?

וזה מביא אותי לשאלה גדולה יותר, האם "סאבית" זו בעצם הרגשה אישית או הגדרה חברתית ?

זו שאלה פילוסופית ומטרתה היא לשמוע את התגובות של החברים כאן, ולא על מנת לקבוע חד משמעית בסוגיה.

הנושא מסקרן אותי כיוון שלמרות שאנו חיים בעולם שבו כל אחד עושה ומרגיש מה שנוח, עדיין יש נורמות, הסכמות והגדרות ופה נשאלת השאלה איפה נמתח הקו בין המוסכם לבין האינדיווידואלי ?


אודה לכם באם תשתדלו להגיב עניינית ולכבד את כל המגיבים. icon_wink.gif


ואם אין לי אדון תקופה מסויימת אז אני לא "סאבית"
ואם אני קוראת לו אדון רק במעמד של סשן אני ונילה קינקית?

כבר שנה אני מסתובבת ומנסה לחפש את התנ"ך של הבדס"מ שכולל את אותן "נורמות הסכמות והגדרות"
אני חושבת שכמו כל חברה בהתהוות מתפתחים להם מנהגים, וגם הם שונים במקצת אם מסתכלים על הקבוצות השיבטיות יותר שנוצרו פה.

מה עוד כשכל אחד מאיתנו נמצא במסלול כל שהו שבו הוא כל הזמן לומד ומתפתח {למעט האומללים שנתקעים במקום} ומה שחשבת על בדס"מ לפני שנה . זה לא מה שאתה חושב/ מרגיש היום.

ברור שזה עניין של הרגשה אישית בלבד.
כשמישהו יצליח לאלף אותי זה לא יהיה בגלל איך שאני קוראת לו ומתי.
לעומת זאת לא כל מי שאני אקרא לו אדון כחלק מהשלמת פנטזיה מסויימת בסשן באמת יהיה אדוני..

ולי אישית נשבר הסטרפאון מהגדרות.
לא להגדיר אותי. תודה .. : )