בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על גג העולם

titan
לפני 17 שנים • 28 באוג׳ 2006

על גג העולם

titan • 28 באוג׳ 2006
הוא רצה לרצות את מלכתו במציאת מקום מושלם. דממה סררה בזמן הנסיעה. כאשר התבוננה לכיוונו ראתה חיוך קל עולה על שפתיו וניצוץ קל בעיניו. עצם המחשבה על תגובת מלכתו ברגע שתראה את המקום ותודה לו בדרכה המיוחדת שימחה אותו.
הם הגיעו לבניין חברה מוכרת במרכז ת"א, והחלו לטפס במעלה המדרגות. הם עלו כשהוא אחריה מתבוננן על עכוזה בתשוקה רבה, עד אשר הגיעו לגג הבניין. מיד כשהגיעו הסתובבה אליו וקשרה את עינייו בצעיף שחור. ציוותה עליו לפשוט את בגדיו וללכת על ארבע ע"פ קולה בלבד. בגג מצאה חדרון קטן ובו צינור עבה שהיה ממוקם מעל הריצפה כמו שנועד לתליית כלבים שכמותו. הכלבלב הגיע לצינור, התרומם על ברכיו, הושיט את ידיו מעלה ולחש "מלכתי קשרי אותי... אני מתחנן". ללא היסוס וללא מילים שלפה מתיקה כמו מטה קסמים מטפחת לבנה צחורה וקשרה את ידיו בחוזקה כזו אשר גרמה לכלבלב להתרומם עוד ולעמוד על שתי רגליים. את הקשירה חיזקה ע"י ליפוף לצינור סמוך.
ציוותה על הכלבלב "הסתובב! עם הגב אלי אפס!" עשה כך והשפיל את ראשו. עברו כמה רגעים שעמד בתנוחה זו ולא הבין מה מתרחש. הוא לא שמע אותה. לא הרגיש בנוכחותה. החלו מתרוצצות מחשבות רבות בראשו – מה מלכתי מתכננת? על מה חושבת היא?- תוך כדי המחשבות ניסה לגשש את הסביבה עם אוזניו ושמע את רעש העיר מתחתיו. ברגעים אלו הרגיש כאילו הוא תלוי מעל מיליוני אנשים כשכולם צופים בו. הוא לא הספיק להרגיש מושפל ומיד הרגיש על גבו שתי ידיים עדינות מלטפות. פתאום כל המחשבות נמוגו. הוא התמסר למגע. פשוט נע עם התענוג. הרגיש כי הוא רוצה להשתחוות למלכתו ולהתענג על כפות רגליה. כשכלבלב זה הרגיש את הרגשות האלו וחשב את מחשבותיו ראשו החל נע ונד עד אשר הגיע למצב שבו ראשו היה מול ראשה. הוא הקיץ ממחשבותיו ומיד החזיר את ראשו למצבו הקודם. מכופף. מקווה שלא שמה לב לכך. ליטופה הגיע לכיוון איברו ולפתע אחזה בחוזקה. הוא לא הבין מה קורה וזעקה חלשה שוחררה לאויר. היא אמרה "זה לא מספיק!" אחזה בחוזקה שוב, "איי.." נשמע בשקט ששר באיזור. " אני מצטער מלכתי..." התבוננה בו בכעס וזעם. הלחיצה היתה חזקה עד כדי כך שהיה אפשר להרגיש את הדופק... "איייי!!!!!!" נשמע ממעלי הבניין.

היא ידעה שהוא חיפש מקום מושלם. שניהם היו שקטים בזמן הנסיעה. היא התבוננה לכיוונו וראתה חיוך קל על שפתיו. היא הסיקה מכך שהוא חושב איך היא תגיב על המקום אליו הם נוסעים.
לפני שיצאה מן הבית לא שכחה לתחוב שני צעיפים לתיק, אחד שחור ואחד לבן. המקום היה על גג בניין חברה מוכרת במרכז ת"א. מיד הריצה בראשה סשן שתוכל לבצע למען הכלבלב שלה, לכן החליטה שתגרה אותו מעט וברגע שראתה שישנם מדרגות לגג החליטה כי זה הזמן להתחיל ומשם להמשיך עם הרגשות והמחשבות. היא היא החלה לעלות מלפניו במדרגות בצורה איטית וסקסית ביותר. בזמן שעלו תכננה כיצד תקשור את עיניו ותכוון אותו ע"י קולה בלבד למקום שבו תרצה, התענגה על הסיגריה הראשונה שלה להיום.
בזמן שכיוונה את הכלבלב, בעודה עם הסיגריה, מעיפה מבט חטוף על הבגד שלבשה לכבוד האירוע. היה זה מחוך בצבע פנינה, הדוק עד כי שדיה הבינוניים נראו גדולים ומגרים. לפלג גופה התחתון לבשה חצאית ארוכה שחורה ולכפות רגליה מגפיים בעלי עקב גבוה. לבוש זה גרם לה להרגיש כערפדית שתפסה את טירפה ומתכוננת לארוחת הלילה.
הכלבלב הגיע לחדרון בו שהתה היא הורתה לו לעמוד מתחת לצינור שהיה שם. עדיין חושבת במהירות מה היא מתכננת לבצע בו והנה היא שומעת את לחישתו " מלכתי קשרי אותי..." כידיו מושטות מעלה. היא שמעה עוד לחישה אך לא הבינה מה היא מכיוון שהיתה עסוקה בלהוציא את המטפחת הלבנה מהתיק. בזמן שקשרה את ידיו כל כך רצתה לגעת בו. ללטף את גופו. לגרום לו להשתנק מתשוקה וכאב. כדי לתפוס את השליטה במחשבותיה העדיפה כי הכלבלב יהיה עם הגב אליה. החליטה שישאר כך כמה רגעים כדי שיוכל לקלוט את הסביבה. שירגיש באמת חסר מפני שהיא איננה לידו. הלכה רגע לשירותים, הדליקה סיגריה והסתכלה על העוברים ושבים מלמעלה. הרגישה ממש כיצור לילה. הנה היא על הגג, אף אחד אינו יודע שבחדרון קטן תלוי כלבלב אשר מחכה רק לה. חזרה אליו והתבוננה בו. ראתה כי חסר אונים הוא לחלוטין והחלה ללטף את גופו. היא הרגישה את התמסרותו למגע וחייכה לעצמה. ראשו היה לרגע מול ראשה אך מיד הושפל. "הרגשת התענוג נגמרה הגיעה הזמן לסבול." אמרה. אחזה את איברו בליטוף ומיד אחזה בחוזקה. הוא זעק. לא מספיק. אחזה יותר חזק. הכלבלב מילמל.היא כעסה עוד יותר, רצתה שכולם ישמעו. האחיזה היתה עכשיו בכל כוחה. היא הרגישה את הדופק ושמעה את שרצתה לשמוע. לתוך הלילה השקט השחררה צעקה "אייייי!!!" מפיו כמו סכין באוויר.

היה נדמה כי גג הבניין זעק.
טבח בשמנה
לפני 17 שנים • 28 באוג׳ 2006
טבח בשמנה • 28 באוג׳ 2006
nice

גבריאל נהנה icon_exclaim.gif
Queencie​(שולטת)
לפני 17 שנים • 28 באוג׳ 2006
Queencie​(שולטת) • 28 באוג׳ 2006
יפה ! אהבתי את הצגת הסיפור משני צידיו.
titan
לפני 17 שנים • 1 בספט׳ 2006
titan • 1 בספט׳ 2006
המון תודה.
שמחה שאהבתם icon_biggrin.gif