סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כוסות רוח - המדריך

Belisana​(שולטת)
לפני 17 שנים • 3 בספט׳ 2006

כוסות רוח - המדריך

Belisana​(שולטת) • 3 בספט׳ 2006
כוסות רוח - נשמע מפחיד? אין סיבה. מדובר באחד מהדברים הכי כיפיים, מרגשים ומשמחים שקלייר ואני עשינו יחד וזה אפילו לא מאד כואב. רק קצתicon_smile.gif

כל מה שרציתם לדעת על כוסות רוח - המדריך


מה זה: כוסות ששואבות את העור ומזרימות את הדם אליו. קיימות כוסות מזכוכית, מפלסטיק קשיח ומחומרים נוספים. קראתי קצת על הנושא וגיליתי שמדובר בשיטת טיפול ידועה מימי קדם ומוזכרת אפילו אצל הרמב"ם, שקרא להן "קרני מציצה". כן, כן, מה שקראתם. בתהליך הטיפול משתחררות חומצות לקטיות שהיו באזור הכואב וגרמו לכאב וכך המטופל נרפא. אם אתם מתעקשים על הסבר מלא יותר, כנסו ללינק :
http://www.ima-adama.co.il/healling_methods/more/moshe_bash2_wind_glass.htm
אבל אנחנו לא באנו לכאן לענייני רפואה, אז תמשיכו הלאה.


דוגמאות ניתן לראות באתר הבא. רק שתי התמונות העליונות רלוונטיות, כל השאר לא הסוג בו אני השתמשתי ומתאים לאקסטרימים בלבד ואני כידוע, לאicon_smile.gif
http://www.medicaltoys.com/cupping.htm

היכן קונים: בחנויות שמתמחות בצורכי מספרה וריפוי אלטרנטיבי. אני קניתי את שלי בחנות לציוד לקוסמטיקאיות בשוק בצלאל, שמסתתרת מאחורי הדוכנים (לא זוכרת את שם הרחוב, אבל מדובר ברחוב שבו דוכן הפלאפל ועוף שמעון).

מחירים: ערכה של 6 כוסות עלתה 150 שקלים והיא בהחלט מספיקה. המהדרין יקנו סט של 12 כוסות במחיר כפול. היתרון היחיד של ה-12 הוא שמכל גודל של כוס יש שתי כוסות זהות ואילו בשישיה יש כוס אחת מכל גודל. לדעתי אין צורך להשקיע בערכה הגדולה, אלא אם אתם שוקלים להפוך למטפלים אלטרנטיביים.

מה בערכה: כוסות שקופות בגדלים שונים. בקצה של כל כוס יש צ'ופצ'יק, שניתן לשחרר כדי לשחרר את הואקום (מושכים כלפי מעלה). בתוך כל כוס מונח צ'ופצ'יק נוסף עם מגנט - מוציאים ולא משתמשים בו. לכל ערכה מצורפת גם משאבה, שמתחברת לצ'ופצ'יק של הכוס וכששואבים נוצר הואקום. בכוסות הקטנות משתמשים לדגדגן ובגדולות לפיטמות, לכוס וכו'

מה עושים: מתחילים בפיטמה אחת. שואבים אותה ומשאירים אותה כלואה למשך דקה. מה שקורה זה שכל הפיטמה נשאבת לתוך הכוס וכלואה בו בואקום. לאחר הדקה הזאת, מושכים את הצ'ופצ'יק של הכוס ומשחררים. מאחר ופיטמות שונות מגיבות בצורה שונה, חשוב לבדוק מה ההשפעה על הפיטמה הספציפית, כדי לא לגרום לנזק. ממשיכים לשתי דקות, שלוש וחמש - בהתאם לרגישות. רצוי לא להשאיר ליותר מחמש דקות. אפשר לשחרר ולהמשיך אם הכל בסדר. למעשה, כל הדם זורם אל הפיטמה והיא הופכת לרגישה בטירוף. אפשר ללטף מסביב תוך כדי או לצמרר בדרכים נוספות: נוצה, מזלג (בעדינות) וכו'. אפשר ומומלץ להקיש על הכוס קלות כשהפיטמה בתוכה, עם עט, מצית או כל משהו קל אחר.את האפקט תבינו לפי הגניחות הרמות.

אזהרה: הפעם הראשונה כואבת יותר מהאחרות הבאות אחריה. בפעם הזאת תשאבו עד שמגיע ה"איייי" של השפחה. בפעמים הבאות ניתן לשאוב שאיבה אחת אחרי ה"איייי-אאוצ'" icon_smile.gif לא יותר מזה. מהפיטמה עוברים לכוס. ניתן לשאוב את השפתיים, אחת אחת או את שתיהן. כשהשפתיים שאובות ניתן להעביר אצבע בעדינות רבה על שאר השפה ואל תתפלאו אם השפחה שלכם תגמור רק מזה. הקישו קלות בכוס כמה פעמים. ניתן גם להחדיר אצבע, לשחק בדגדגן. לא צריך לפעול הרבה כדי להשיג עוד ועוד גמירות. מכאן אנחנו עוברים לדגדגן (אפשר לחזור לפיטמה בדרך, לא תקבלו עונש על סדר אחר, אבל מומלץ להשאיר את הדגדגן לסוף, לשלב גירוי מתקדם). הדגדגן מתנפח, עד כמעט פי שלוש מהגודל הרגיל. מספיק לגעת בו אחר כך כדי להשיג גמירה נוספת. ומכאן אפשר להמשיך עוד ועוד ועוד כיד (וכוס) הדימיון שלכם.

המלצות ואזהרות:

* מומלץ למרוח את הפיטמות ושפתי הכוס בקרם גוף ללא אלכוהול לפני השאיבה.
* לא להסחף עם זמן השאיבה
* קחו בחשבון שזמן הספייס הרבה יותר ארוך מכרגיל ואחרי הכוסות ממש אי אפשר להמשיך בסשן. אם יש לכם תכנונים על דברים נוספים באותו הסשן - עשו אותם לפני הכוסות.
* אם הכוס רטוב מאד, יתכן שהכוס תחליק כמה פעמים. אל תתיאשו. ייבשו קצת ושאבו שוב.
* הכוס, הפיטמות, הדגדגן וכל דבר אחר שנשאב רגישים עוד זמן רב אחרי הסשן, גם ביום למחרת. לעיתים יש אפקט של גירוד. זה בסדר ונורמלי ובמיוחד - עובר.
* למפחדים מסימנים - הסימנים מהכוסות בהחלט קיימים. העור לא הופך לצבעוני, אבל יתכן שהסימן של הכוס ישאר לזמן מה (הזמן משתנה בהתאם לסוג העור ולרגישות שלו).

נסו, תתענו ותהנוicon_smile.gif
קלייר​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 3 בספט׳ 2006

ולפני שתתעלפו מפחד...

קלייר​(נשלטת) • 3 בספט׳ 2006
את זה כתבתי בבלוג שלי בעקבות סשן כוסות הרוח שעשתה לי גברתי. אני מביאה את הדברים גם כאן כדי שתבינו את התחושות שסשן שכזה יכול ליצור.



מראש אני מודיעה, אחרי שעה של ספייס חלק מהסשן פשוט נמחק לי מהראש. אני חוששת שזו תוצאתן של 20 האורגזמות (פחות או יותר, נראה לי שיותר) שחוויתי בסשן הזה.

את סוף השבוע בילינו גברתי ואני יחד. כבר ביום רביעי הודיעה לי גברתי שהיא קנתה הפתעה לסשן שלנו. הרמזים שלה גרמו לי לחשוד במהות הקנייה, אבל גברתי סירבה לגלות לי.

אני עירומה על הספה וגברתי מושיטה לי קופסה עטופה.
"תפתחי." היא מורה לי בחיוך.
אחרי יומיים של ניחושים העטיפה מוסרת בזריזות מהקופסה ומתגלה בפני אריזה לכוסות רוח.
ברגע הראשון חששתי שמדובר בכוסות של פעם שהונחו על הגוף תוך שימוש בחום, אבל גברתי (לשמחתי), קנתה כוסות שיונקים מהן את האוויר באמצעות משאבה.
"את תבטחי בגברתך." אומרת לי גברתי כשהיא מחבקת אותי אליה ומלטפת את שערי.
"ברור שאני בוטחת בך." אני עונה ומתכרבלת אל החיבוק שלה.
הידיים של גברתי עוברות לי על כל הגוף. מלטפות, צובטות, מצליפות בספנקים עדינים שמטריפים אותי בצורך שנבנה לעוד, ליותר.

"תכרעי על הספה," פוקדת גברתי, "תישעני על המשענת שלה שיהיה לך נוח שפחה שלי, את הישבן תבליטי אליי."

אני ממהרת אל הספה השנייה. הגוף שלי רעב למגעה של גברתי, לעונג ולכאב שהיא מעניקה לי. גברתי מתחילה להצליף בידה על ישבני, מכינה אותו. בתוך דקות אני רטובה וגברתי עוברת לשוט רצועות העור, ובעקבות האנחות שתוכפות להן נלקח שוט הרכיבה בידיה.

ההצלפות שלה מדודות. היא מתחילה בהצלפות קלות שהולכות ומתחזקות, הצלפות שפוגעות כל פעם בחלק אחר של הישבן והירכיים שלי, מפזרות את הכאב שהופך לחום מענג על פני כל השריר.

התגעגעתי לכאב הזה. אני עוצמת את עיניי ומתמכרת לתחושות. רגע לפני שאני מתחילה בטיסה ללא מצנח, מפסיקה גברתי להצליף ומורה לי לשכב על גבי על הספה.

הגיע הזמן לכוסות הרוח.

אני קצת חוששת. פעם ראיתי תמונה של פטמה שהפכו אותה לבולטת יותר בגלל שימוש בכוסות כאלה. אבל, אם בגברתי לא אבטח, אז במי כן?

"את הולכת לגמור היום שפחה שלי." מחייכת גברתי, "את הולכת להתפתל לי פה..."
"גברתי אני כבר מתפתלת." אני עונה לה בגניחה כשהיא מעבירה את אצבעותיה בתוכי.

גברתי מורחת קרם על שדיי ומניחה על פטמתי השמאלית את אחת הכוסות. אני מתבוננת בסקרנות. בתנועה מדודה היא שואבת את האוויר מהכוס. הכאב הראשוני מעקצץ בחדות כשהפטמה נשאבת, אבל אז אני כולי נשאבת לתחושות שמעולם לא הכרתי.

השפחות שעברו עיטוף יוכלו אולי להבין על מה אני מדברת. כאילו השד במנותק עובר עיטוף שמושך את כל התחושות מהבטן אל הפטמה. זו התחושה. אי אפשר לתאר אותה אחרת.

גברתי מניחה כוס שניה על השד השני ושואבת גם אותו. שוב הכאב החד לרגע, ובתוך שניות אני בחצי הדרך אל עולם אחר.

אני מרגישה את גברתי מלטפת לי את השדיים. העור שעליהם מתוח, רגיש... כל תנועה שלה, ולו העדינה ביותר, המרפרפת ביותר, מוציאה ממני אנחות בלתי נשלטות בעליל.

גברתי מתחילה להקיש על הזכוכית בה כלואות הפטמות שלי. אני מרגישה כאילו היא נוקשת ישירות על קצות העצבים שבבית החזה שלי. הגירוי מתפשט בכל השד, וחוזר ומתמקד ישירות בפטמות. אני מתחילה להשתולל מעונג על הספה.

גברתי משחררת את הפטמות שלי ואני מרגישה ריקה כשהוואקום מתפוגג.

עוד לפני שאני מספיקה להתרגל לחוסר, מניחה גברתי כוס רוח על שפתי הכוס שלי. היא שואבת אותן. מעולם לא הרגשתי את מה שהרגשתי באותו הרגע. אי אפשר לתאר את זה. כל המיניות שלך נשאבת באותן הדקות אל הכוסות הללו ומאבדים שליטה.

גברתי מעבירה את אצבעותיה בעדינות על שפתי הכוס שלי - אני גומרת. גברתי מחדירה אצבע ביניהן - אני גומרת. גברתי מצליפה בעדינות על השפתיים - שוב ניחשתם... אני גומרת. גברתי אומרת לי לגמור - אני גומרת ומתחננת לשתי שניות של הפסקה כי בחיים לא גמרתי חזק כל כך.

"רק התחלתי לשחק בצעצוע שלי עם הצעצוע החדש שקניתי. הצעצוע שלי לא יפריע לי." נוזפת בי גברתי, ואני מחליטה שחכם יותר להתרכז באנחות במקום בלהפריע לגברתי לשחק בצעצוע שלה.

כל נגיעה של גברתי בגוף שלי הביאה בעקבותיה אורגזמה. כל ליטוף, כל משחק שגברתי שיחקה בשפחה שלה גרר בעקבותיו התפתלויות בלתי נשלטות. ושוב גברתי מניחה את הכוסות על הפטמות שלי. הפעם זה כבר לא כואב, אני מייחלת לתחושה המדהימה הזו.

גברתי משחררת את שפתי הכוס שלי ושואבת את הדגדגן עצמו באמצעות כוס קטנה יותר. זה כואב, זה מסעיר, זה מטריף. אני מרגישה איך הוא נשאב, מתמלא בדם, ממלא את הכוס, נעשה רגיש עד טירוף. גברתי מקישה על הכוס מבחוץ ואני מרגישה את הנקישות הללו בתוך הדגדגן. אני לא חושבת שאי פעם גמרתי כל כך הרבה פעמים ובגמירות ארוכות כל כך שהרגישו כאילו הן נמשכות שעות. אני רק יודעת שלא יכולתי להפסיק.

בשלב מסוים הפסקתי לספור את הגמירות שגמרתי שם. גמירות שמעורבבות בספייס שלא נגמר. השאיבה הזו שגורמת לכל הגוף להתפוצץ אל הנקודה השאובה גרמה לי לספייס מטורף ולאיבוד שליטה טוטאלי בגוף שלי.

נדמה לי שחלק מהגמירות נמשכו לאורך דקות ארוכות של איבוד שליטה ונשימה מרוב עונג. הגוף שלי הפך למוליך אורגזמות. פשוט כל נגיעה של גברתי באזורים השאובים גרמה לאורגזמה.

במהלך הספייס שלי שיחררה גברתי את גופי מהכוסות. אני הייתי כמעט מחוסרת הכרה מרוב עונג. לא יכולתי לזוז. מעולם לא חוויתי ספייס שנמשך שעה שלמה. הייתי מסוממת מעונג, מאורגזמות ומכאב שונה כל כך.

גברתי כיסתה אותי וישבה לידי, מלטפת את שערי ומוודאת שאני בסדר. יכולתי להנהן, בשלב מסויים יכולתי אפילו לדבר איתה, אבל לא יכולתי לזוז.

שעות אחר כך עדיין הרגשתי כאילו הפטמות והכוס שלי אחוזים בכוסות. החזייה גירתה אותי, התחתונים גרמו לי להירטב. כל חיכוך ולו הסתמי ביותר גרם לגניחות.

24 שעות אחרי הפטמות עוד היו רגישות בטירוף למגע. אבל רגישות בקטע טוב, בקטע שמזכיר את מה שקרה יום קודם. כמה נקודות אדומות הופיעו עליהן ונעלמו עד הערב.

זה היה סשן שהותיר אותי חסרת יכולת לזוז. גם אם רציתי לענג את גברתי, פשוט לא יכולתי. הכוסות הללו משתקות מעונג.

אני יכולה רק להודות לגבירה שלי על הסשן המדהים הזה. על עונג שלא חלמתי שקיים.

תודה גבירה שלי, אני אוהבת אותך.

שפחתך.
Queencie​(שולטת)
לפני 17 שנים • 3 בספט׳ 2006
Queencie​(שולטת) • 3 בספט׳ 2006
אוחחח.... ו-אויישששש.... ו-גרררר......
פשוט מדהים!

אהבתי כבר בקריאת הבלוגים שלכן .....

עוררתן את דמיוני ואת רטיבותי גם יחד.
ויש לכך משמעות אחת - חייבת לנסות את זה!!!

סאבית יקרה, תתכונני icon_twisted.gif

ואגב, יש למישהו מושג האם האפקטים דומים גם עבור זכרים?
והאם יש מגבלות בטיחות כל שהם למעט מה שבליסינה ציינה - משך הזמן של ה"שאיבה"?
מיתוסית​(שולטת)
לפני 17 שנים • 3 בספט׳ 2006
מיתוסית​(שולטת) • 3 בספט׳ 2006
נשמע מעניין...
ניסיתי את זה פעם אחת על הפטמות, גם ככה אצלי הן די רגישות ואז זה פשוט הגביר את הרגישות פי כמה וזה אפילו התחיל לכאוב ואז ביקשתי להפסיק...
icon_rolleyes.gif
כשהוא הוציא לי את הכוס מהפטמה, זה ממש כאב..
icon_sad.gif

והיה מן סימן עגול ואדום מסביב לפטמה...
לא יודעת, לא כזה נהניתי, אולי עשינו משהו לא בסדר?
icon_rolleyes.gif
השולט אור​(שולט)
לפני 17 שנים • 4 בספט׳ 2006
השולט אור​(שולט) • 4 בספט׳ 2006
יכול להיות שהוא שאב ליותר מדי זמן ויכול להיות שהוא שאב עד לוואקום מוחלט ולא עצר בנקודה בה זה התחיל להיות לך לא נעים.
לא חייבים לשאוב עד לוואקום מוחלט, אלא רק עד לנקודה בה זה מפסיק להנעים.
דולי .​(שולטת)
לפני 17 שנים • 4 בספט׳ 2006
דולי .​(שולטת) • 4 בספט׳ 2006
Queencie כתב/ה:
אוחחח.... ו-אויישששש.... ו-גרררר......
פשוט מדהים!

אהבתי כבר בקריאת הבלוגים שלכן .....

עוררתן את דמיוני ואת רטיבותי גם יחד.
ויש לכך משמעות אחת - חייבת לנסות את זה!!!

סאבית יקרה, תתכונני icon_twisted.gif

ואגב, יש למישהו מושג האם האפקטים דומים גם עבור זכרים?
והאם יש מגבלות בטיחות כל שהם למעט מה שבליסינה ציינה - משך הזמן של ה"שאיבה"?





בהחלט , קיים סוג של כוסות רוח מותאם לביצים ולזין.
העיקרון הינו זהה , פועל על שיטת הואקום.
כוסות רוח לזין - מולבש על הזין ...בתחילת הסשן, ומתפקד כחגורת צניעות משוכללת יותר icon_smile.gif
על שפת הכוס יש מעין רצועת בד על מנת לא לפצוע את מקום החיבור לעור, מכיוון שמדובר במקום רגיש במיוחד.
הכוסות לביצים מגיעים בזוגות מחוברים , צמדים צמדים, כאשר בינהן רצועת בד גמיש הנכרכת מתחת לזין.
בזמנו נתקלתי גם במתקן מאוד מעניין , שהינו למעשה שילוב של כל השניים, דהיינו כוסות רוח לביצים + הזיין.
כורך את כל החבילה גם יחד.
את הואקום אני נוהגת ליצור עם להבת נר.
ואז פשוט להלביש על האובייקט.
ניסיתי את כל 3 האפשרויות ,
כולן מהנות ,
גורמות לגירוי עז אצל הסאב.
קיימים בשני גדלים, מומלץ לקחת את הגדול יותר , מתלבש ומתהדק טוב יותר .
אם משלבים גם חדירה אנאלית , בכלל חגיגה אמיתית
Queencie​(שולטת)
לפני 17 שנים • 4 בספט׳ 2006
Queencie​(שולטת) • 4 בספט׳ 2006
דולי . כתב/ה:
Queencie כתב/ה:
אוחחח.... ו-אויישששש.... ו-גרררר......
פשוט מדהים!

אהבתי כבר בקריאת הבלוגים שלכן .....

עוררתן את דמיוני ואת רטיבותי גם יחד.
ויש לכך משמעות אחת - חייבת לנסות את זה!!!

סאבית יקרה, תתכונני icon_twisted.gif

ואגב, יש למישהו מושג האם האפקטים דומים גם עבור זכרים?
והאם יש מגבלות בטיחות כל שהם למעט מה שבליסינה ציינה - משך הזמן של ה"שאיבה"?





בהחלט , קיים סוג של כוסות רוח מותאם לביצים ולזין.
העיקרון הינו זהה , פועל על שיטת הואקום.
כוסות רוח לזין - מולבש על הזין ...בתחילת הסשן, ומתפקד כחגורת צניעות משוכללת יותר icon_smile.gif
על שפת הכוס יש מעין רצועת בד על מנת לא לפצוע את מקום החיבור לעור, מכיוון שמדובר במקום רגיש במיוחד.
הכוסות לביצים מגיעים בזוגות מחוברים , צמדים צמדים, כאשר בינהן רצועת בד גמיש הנכרכת מתחת לזין.
בזמנו נתקלתי גם במתקן מאוד מעניין , שהינו למעשה שילוב של כל השניים, דהיינו כוסות רוח לביצים + הזיין.
כורך את כל החבילה גם יחד.
את הואקום אני נוהגת ליצור עם להבת נר.
ואז פשוט להלביש על האובייקט.
ניסיתי את כל 3 האפשרויות ,
כולן מהנות ,
גורמות לגירוי עז אצל הסאב.
קיימים בשני גדלים, מומלץ לקחת את הגדול יותר , מתלבש ומתהדק טוב יותר .
אם משלבים גם חדירה אנאלית , בכלל חגיגה אמיתית



..... <מגרגרת בהנאה>......

תודה דולי !

מעניין אם יש להשיג את זה עם משאבת ואקום - נראה לי שהשליטה ברמת הואקום טובה יותר במתקן כזה.
דולי .​(שולטת)
לפני 17 שנים • 4 בספט׳ 2006
דולי .​(שולטת) • 4 בספט׳ 2006
Queencie כתב/ה:
דולי . כתב/ה:
Queencie כתב/ה:
אוחחח.... ו-אויישששש.... ו-גרררר......
פשוט מדהים!

אהבתי כבר בקריאת הבלוגים שלכן .....

עוררתן את דמיוני ואת רטיבותי גם יחד.
ויש לכך משמעות אחת - חייבת לנסות את זה!!!

סאבית יקרה, תתכונני icon_twisted.gif

ואגב, יש למישהו מושג האם האפקטים דומים גם עבור זכרים?
והאם יש מגבלות בטיחות כל שהם למעט מה שבליסינה ציינה - משך הזמן של ה"שאיבה"?





בהחלט , קיים סוג של כוסות רוח מותאם לביצים ולזין.
העיקרון הינו זהה , פועל על שיטת הואקום.
כוסות רוח לזין - מולבש על הזין ...בתחילת הסשן, ומתפקד כחגורת צניעות משוכללת יותר icon_smile.gif
על שפת הכוס יש מעין רצועת בד על מנת לא לפצוע את מקום החיבור לעור, מכיוון שמדובר במקום רגיש במיוחד.
הכוסות לביצים מגיעים בזוגות מחוברים , צמדים צמדים, כאשר בינהן רצועת בד גמיש הנכרכת מתחת לזין.
בזמנו נתקלתי גם במתקן מאוד מעניין , שהינו למעשה שילוב של כל השניים, דהיינו כוסות רוח לביצים + הזיין.
כורך את כל החבילה גם יחד.
את הואקום אני נוהגת ליצור עם להבת נר.
ואז פשוט להלביש על האובייקט.
ניסיתי את כל 3 האפשרויות ,
כולן מהנות ,
גורמות לגירוי עז אצל הסאב.
קיימים בשני גדלים, מומלץ לקחת את הגדול יותר , מתלבש ומתהדק טוב יותר .
אם משלבים גם חדירה אנאלית , בכלל חגיגה אמיתית



..... <מגרגרת בהנאה>......

תודה דולי !

מעניין אם יש להשיג את זה עם משאבת ואקום - נראה לי שהשליטה ברמת הואקום טובה יותר במתקן כזה.




בכיף ....
את הכוס לזין ניתן להשיג עם משאבת ואקום.
את הכוסות לביצים , ואת המתקן המשולב שכולל כוסות רוח לביצים + זין לא נתקלתי עם משאבת ואקום.
אבל , לעצם הענין....ממש לא בעייה להשתמש בלי המשאבה, השימוש הוא פשוט ונוח.
master281
לפני 17 שנים • 7 בספט׳ 2006

משהו/י יודעים איפה

master281 • 7 בספט׳ 2006
אני מחפש המון זמן כוסות רוח אבל לא את הקטנות

מישהו יודע אם הן קימות בכלל בארץ ומה מחירן כולל משאבה וצינורית חיבור ?

תמונה של מה שאני מחפש מצורפת