סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הספור שהבטחתי...

מאסטר יקיר​(שולט)
לפני 20 שנים • 6 באוק׳ 2003

הספור שהבטחתי...

מאסטר יקיר​(שולט) • 6 באוק׳ 2003
טוב, כפי שהבטחתי, הנה ספור הסשן שהיה...


לענג את האדון


ירדתי מהמונית. שלחתי מבט אל פריחת עצי התפוזים הננסיים, וחשתי איך פריחת לבי העסיסית עולה ומטפסת במעלית, אל עבדי-יקירי, אשר המתין ליד הדלת לקבל את עוצמת אדונו בפתח. עיניו זרחו. גם עיניי לא חסכו את הבעתן וחיבוק חם, מלווה בנשיקה של געגועים, עטף את שנינו בזרועותינו המיוחמות.

התיישבתי על הספה בסלון. שלפתי את הסיגריות והתערטלתי משעוני. מזגתי לנו שתייה קלה, שהייתה מוכנה כבר על השולחן. הוא התיישב לידי. הענקתי לו חיבוק של 'לא התראינו מזמן' והוא פישק את שפתיו לקלוט את לשוני, שתצליף את ייחומה בלשונו המורעבת.

לפתע, כל איבריי בערו. החרמנות תקפה אותי בעוצמה עזה. חשתי איך התאווה, לקחה לעצמה יוזמה, והחליטה לפרוץ את כל הגבולות האפשריים. הזין שלי נטרף בתוך התחתונים, מבעד למכנסיים. האשכים שלי, כמו חגגו את שמחת בית השואבה, איימו לשלוח את זרעי לכיוון פתח העינוגים - הראש של הזין. הרגשתי, איך רטיבות אכזרית מציפה את בד תחתוניי. התנערתי מהם ומן המכנסיים, ואת הגרביים והנעליים שילחתי אל הפינה.

הוא אסף את הזין שלי אל תוך פיו הלוהט. אני מוללתי את פטמותיו תוך כדי ניסיון, כמעט נואש, להתרכז בכאב שלו כדי שלא אגיע להתפרצויות גועשות. נשכבתי על הספה והוא המשיך לסגוד לזין שלי. לטפל בו. לינוק אותו ולענגו. לשונו החליקה אל האשכים. ירדה אל אחוזת פי טבעתי וליקטה משם תשוקות מרטיטות.

אחזתי בזין שלו והכאבתי. חבטתי ומשכתי בעוצמה. ידי לפתה את אשכיו ולשוני הרגיעה במעט את סימני הדרך, אשר הותירו עליהם שיניי החדות. והוא שב אל החור שלי. עינג אותו בחדירה לשונית עמוקה ומקפיצת רטטים. הייחום זרק אותי להזיה מטורפת ועצמתי את עיניי... לשקוע... להיסחף... לרחף עם העונג הזה...

עברתי לכורסת הטלוויזיה. נשענתי על מרפקיי ועל בירכיי והגשתי ללשונו את הישבן שלי. היא ביצעה בתוכו שמות. תוהו ובוהו של עינוג צרוף, אשר מיד שלח אותי שוב אל מרחב ההזיות. הוא הניח אצבעו על קידמת החור שלי. הסתובבתי, אחזתי בידו, מוללתי את פטמותיו ושאלתי:

"מה אתה עושה, אתה רוצה לזיין את האדון שלך?"
"אני מבקש לענג את החור של האדון שלי. אתה מזיין אותי, אני מענג אותך".

תשובתו הכניסה אותי לבליל של מחשבות. האדון שאני, זעם על רצונו לענג לי את החור, אך ההיגיון שמאחורי התשובה, הביא אותי לראות את צרכיי כגבר דו מיני, ולחשתי לכבוד האדון שבי, שאם כבר אני רוצה שיענגו לי את החור, למה שזה לא יהיה העבד הקבוע שלי, שאותו אני אוהב.

שלחתי אליו מבט מאיים, שחלילה לו לנסות להכאיב או לקחת שליטה, אפילו לא מלמטה! הוא קלט את המבט והנהן בהבנה. הסתובבתי שוב אל אותה תנוחה על כורסת הטלוויזיה. הוא התכוון אל פי טבעתי וביצע כניסה איטית ומתחשבת. כניסה מושלמת, עד שחשתי איך הזין שלו ממלא את תוכי ביראת כבוד, בהערצה ובסגידה.

"אדוני, כבודך לא נפגע בעיניי. אני כל כך מעריך את הפתיחות שלך. זה מעניק לך המון נקודות זכות!"
מילותיו אלה נחסמו על ידי שפתיי בנשיקה מסעירה.

הוא ניגש אל המקלחת. אני הדלקתי סיגריה של אחרי ונסחפתי עם העשן שלה אל התחושות המדהימות. אחרי שנתתי לגופי לספוג את זרם המים החמים, הכנתי אותו לטיפול מחטים. על כל עכוז כתבתי בצבעוניות את המילה: "זין". מתחת ל-נון הסופית, טפטפו מחטי זרע בגוונים שונים. עיטרתי את המילה בשיער ערווה ממחטים וידי טיפסה אל הגב. צורה של טרפז בצבע כתום משני צידי עמוד השדרה ולכל כתף הענקתי תקיעות של דרגת סרן.

בין מאה וחמש המחטים הצבעוניות, העברתי חבלים לבנים הלוך ושוב והלוך ויצרתי קליעה של חלת שבת. נשימותיו נעתקו. התפזרו בחלל אחר. נשימותיי שלי, בתוך אוזנו, סחפו אותו אל ריחוף אדיר ואצבעותיי, אשר מדי פעם סובבו את המחטים, הגבירו את זרימת האנדרנלין בגופו וה"טיסה" שלו הרקיעה אל מחוזות הזויים. פרמתי את החבלים ושלפתי את המחטים אחת אחר אחת, במגע רך ומלטף.

בשובו מן המרחבים, עדיין בתחושות של ריחוף, הוא דידה אל המקלחת, להיאסף אל בין טיפות המים, להגביר את עינוגי הרחף. בשובו, הוריתי לו לכרוע על המיטה, על ארבע. ידי כוסתה בכפפה וקערית עם קרם, הנחתי לצד גופו. השתחלתי מתחתיו, כשפי עובר על הזין שלו בצורה קלילה... מגרה... ומייחם.

טבלתי את ידי בקרם, ושיחקתי בפי הטבעת שלו. ככל שהחדרתי את אצבעותיי פנימה, שפתיי התקרבו אל הזין שלו. כאשר החור שלו הכיל את כף ידי, פי הכיל את הזין שלו לנשיכות קלות ולמציצות מדודות, בקצב כניסת ידי אל תוכו. אחר כך הוריתי לו לשכב על הגב. התיישבתי על פניו כשלשונו מענגת את החור שלי וידי חופרת בחור שלו.

אחרי הפסקת מציצת הזין שלי, התחבקנו אל עשן הסיגריה והסיגר, ליטפנו את יכולתנו להיפתח ולהתחבר האחד אל השני, בדרך הכי אוהבת שיכולה להיות. הכי מענגת. אמיתית. הוא נפתח אל היד שלי, והיא פלשה אל קרביו באדיקות מהממת. חפרה ונגעה, ליטפה ועטפה את כל תשוקות החור שלו, שהתמסר ללא חת לאורכה של ידי.

אל הבוקר התעוררנו כשידי שוב נדחפת אל תוכו עד מעט לפני המרפק ועיניים של אושר הביטו אלה באלה, בידיעה שזו אך תחילתה של דרך, המשכם של מפגשים מטורפים, משולבי כאב ועונג, עטורי קירבה ופתיחות אין קץ.
תודה לך, עבדי היקר, על שזכיתי בך!
מלכת הלילי​(אחר)
לפני 20 שנים • 6 באוק׳ 2003
מלכת הלילי​(אחר) • 6 באוק׳ 2003
אואוייי איזה תאור..איזה סשן..
כמה תאווה..
איזה פתיחת שנה בויי אוויי..
מחטים..זה דבר מדהים..
איזה כיפור..פששששששש
שולמית​(לא בעסק)
לפני 20 שנים • 6 באוק׳ 2003

אוי אתה עושה לי קפקפת לב...

שולמית​(לא בעסק) • 6 באוק׳ 2003
כל פעם אני נדהמת מחדש ...

כל פעם אני מגלה עוד אוצר שגלום בך.
כאדם, כאדון, כחבר.

אתה רק צריך לבוא אלי כמו שהבטחת ואז תהיה מושלם!

אוהבת אותך }{
crazy_toast​(שולט){אליס}
לפני 20 שנים • 6 באוק׳ 2003
crazy_toast​(שולט){אליס} • 6 באוק׳ 2003
תזכיר לי באיזה מהן לא ללחוץ לך את היד..
icon_biggrin.gif

היית צריך להגיד לו כשהיד הייתה בפנים:" אני אתלוש לך את הכבד"...לא היית רחוק ממנו..

אני רואה יותר מדי סרטי פעולה/אימה....קבל בהבנה..
ZEUS​(שולט)
לפני 20 שנים • 6 באוק׳ 2003

אוי...אוי...

ZEUS​(שולט) • 6 באוק׳ 2003
מה אגיד שלא נאמר קודם לכן?

למעט הקטע של המחטים (מצטער אבל מפחיד אותי...) והפיסטינג (גורם לי לנוע בחוסר נוחות בכסא בכל פעם מחדש) אהבתי!
סוף כל סוף שליטה מלאת רכות, רוך ואהבה כמו שזאוס אוהב.

מאוד אהבתי את הקטע של הרשית לו לחדור אליך.
הדבר הכי נועז שהרשיתי לאחד מהעבדים הקבועים הוא להחדיר לי אצבע תוך כדי רימינג...יודע מה? קונטרול פריק שכמוני אבל מה זה נהניתי! גמרתי כאילו מחר.
ולמרבה הפליאה, לא היתה לי תחושה ולו לשניה שלכאורה ירדתי במעמדי, נהפוך הוא.

(ועכשיו זאוס יורד להתנקש בשכנה שלו שכבר למעלה משעה משמיעה בפול ווליום את "ים של דמעות" בביצוע של נינט בריפיט!!!)
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 6 באוק׳ 2003
infinite​(נשלטת) • 6 באוק׳ 2003
וואוו...ואוו...איזה כיף לחזור ולקרוא אותך יקירי ! במיוחד אחרי כל הזמן הזה שהזלתי ריר כי ידעתי
שכתבת משהו חדש...
אז קודם כל -געגעתי ! ודבר שני -אתנ מדהים כרגיל !
כל המחטים האלה..אוךךךךךך
והאמת שבסיפור הזה הרגשתי משהו מעבר לכך...יש בו המון קירבה ,גם רגש, גם יצרים שלא רצית לרסן וזה טוב , כי זה מעיד על כך שפשוט הרגשת המון אליו...
לא ?
שולמית​(לא בעסק)
לפני 20 שנים • 8 באוק׳ 2003

מה תודה????

שולמית​(לא בעסק) • 8 באוק׳ 2003
ניסיתי לשים ניילון נצמד על הציצי שלי..

והוא נמס icon_eek.gif


חכה אני אתפוס אותך יום אחד icon_smile.gif
מרי-אן​(לא בעסק)
לפני 20 שנים • 13 באוק׳ 2003

אמנם באיחור (כהרגלי...מצטערת....), אבל....

מרי-אן​(לא בעסק) • 13 באוק׳ 2003
....מישהו היה צריך לשים שימן אזהרה על ההודעה.

אהבתי את האינטימיות והגעגועים, אהבתי את ההתייחסות החמה והאוהבת שלך אליו, את ה- "עבדי-יקירי"....

אז נכון, מחטים הם באמת לא כוס התה שלי, אבל ההומור השובב ריכך אותי גם שם icon_smile.gif

והכתיבה, אוךךךךךך הכתיבה.... תהיה לי בריא.....

הרבה אהבה,