BrutallDom |
לפני 18 שנים •
21 בספט׳ 2006
לפני 18 שנים •
21 בספט׳ 2006
BrutallDom • 21 בספט׳ 2006
.
אפלבי כותב .... "לאלקטרוz וברוטאלדום שלגלגו עלי ועל אנשים שלא יודעים להרגיש את הסאביות אזכיר מי נבהל מרשימת הדומים המסוכנים וטען שלא קיים דום שסאבית לא סיפרה עליו שהוא דום מסוכן" מי לגלג עליך ? איפה לגלגו עליך ? ותזכיר בבקשה, עם רשימת ניקים, מי נבהל ומי טען. אמרת שאתה רוצה להזכיר, אבל לא הזכרת, אז תזכיר בבקשה. אל תהיה דמגוג ותרמוז כאילו מישהו טען ומישהו נבהל. תהיה אמיתי ותגיד שמות של מי נבהל ומי טען... מצפה לתזכורת עניינית ושמית אפלבי. . נ.ב. לא היה במילים שלי בפוסט הקודם בשרשור זה שום דבר אישי כלפיך, כן היה בפוסט שלי הרבה נגד העיסוק האובססיבי בכללים וחוקים ותתי כללים ותתי סעיפי חוקים וכו'. וכן היה בפוסט שלי אנשים ששכחו שהם מנסים ורוצים לנהל מערכות יחסים, ולא מערכות חוקים וכללים. מחכה לתזכורת אפלבי. . |
|
מקופלת(נשלטת){Blue eyed } |
לפני 18 שנים •
21 בספט׳ 2006
לפני 18 שנים •
21 בספט׳ 2006
מקופלת(נשלטת){Blue eyed } • 21 בספט׳ 2006
electro-z כתב/ה: בל כתב/ה: Aiko כתב/ה: הסעיף החמישי, לעומת זאת, גרם לי להרים גבה. אם את שוכבת עם גבר שהעיד על עצמו כי הוא עשיר ורווק, ואחרי חודש מגלה שהוא דווקא עני ונשוי (ושקרן), זה הופך את מה שקרה ביניכם לאונס?
היה שופט שקבע שכן. לגבי סקס בהונאה. מי שהתחזה לטייס. עכשיו יש תקדים. לא קוראים לזה אונס אלא קבלת דבר במרמה. ולברוטל - יש אנשים אטומים, לא יודעים להרגיש, מה לעשות. לכאלה האופציה המילולית הרבה יותר זמינה, ואם היא כזו ואין אחרת יותר טוב שהם יפתחו את הפה מאד ידמיינו שהם בסדר. כן קוראים לזה אינוס. "אינוס (א) הבועל אישה - (1) שלא בהסכמתה החופשית. (2) בהסכמת האשה, שהושגה במרמה לגבי מיהות העושה או מהות המעשה. (3) כשהאשה היא קטינה שטרם מלאו לה ארבע עשר שנים. אף בהסכמתה, או (4) תוך ניצול מצב של חוסר הכרה בו שרויה האשה או מצב אחר המונע ממנה לתת הסכמה חופשית. (5) תוך ניצול היותה חולת נפש או לקויה בשכלה, אם בשל מחלתה או בשל הליקוי בשכלה לא היתה הסכמתה לבעילה הסכמה חופשית. הרי הוא אונס ודינו - מאסר שש עשרה שנים. (ב) על אף האמור בסעיף קטן (א), דין האונס - מאסר עשרים שנים אם האינוס נעשה באחת מנסיבות אלה: (1) בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים ובנסיבות האמורות בסעיף קטן (א)(1), (2), (4) או (5), (2) באיום בנשק חם או קר (3) תוך גרימת חבלה גופנית או נפשית או הריון (4) תוך התעללות באשה לפני המעשה, בזמן המעשה או אחריו (5) בנוכחות אחר או אחרים שחברו יחד עמו לביצוע האינוס בידי אחד או אחדים מהם." חוק עונשין מס' 345. שימו לב לסעיף קטן (א)(2). |
|
נ.ב. |
לפני 18 שנים •
21 בספט׳ 2006
Re: האם יש אונס כשאישה אומרת לא אבל לא אומרת מילת בטחון?
לפני 18 שנים •
21 בספט׳ 2006
נ.ב. • 21 בספט׳ 2006
אפלבי כתב/ה: האם יש אונס כשאישה אומרת לא ללא הפסק אבל לא אומרת את מילת הבטחון?
אם למחרת האישה תאמר שנהנתה לא תהיה בעיה אבל מה אם למחרת האישה תטען שהיה אונס? מה אתם חושבים על מקרה כזה? אונס או לא? כן כן כן ברור שיש לא זה לא. אין צורך להגיד סופרקאליפרג'ליסטיאקפאלידווסי במידה וזה מילת הבטחון |
|
אפלבי |
לפני 18 שנים •
21 בספט׳ 2006
לפני 18 שנים •
21 בספט׳ 2006
אפלבי • 21 בספט׳ 2006
ברוטאלדום, שאלתי שאלה תאורתית.
המקרה הזה יכול להיות. שאלתי מה תחשבו כי השאלה עלתה בשרשור שלא קשור לתאור הזה ולא יכולתי לשאול אותה שם. נזכרתי שיכול להיות מקרה של קצר בתקשורת וסאבית שתרגיש אונס ושאלתי עליו כי אני חושב שמקרה כזה יכול לקרות.. BrutallDom כתב/ה: .
מדהים כמה אתם עסוקים בחוקים וכללים ועוד חוקים ועוד כללים ואז קצת הגדרות לסיום. מה עם פשוט להרגיש אותה ? להרגיש מה עובר עליה איפה היא ואיך היא ? מה עם תקשורת שהיא לא מילולית ? אני לפעמים תוהה מאין העיסוק האובססיבי הזה בכללים ובחוקים, אני תוהה אם זה חוסר בטחון, ואז כשיש כללים ויודעים בכל פיפס וכל דבר איך לנהוג אז חוזר הבטחון. או שזה איזה אגו טריפ והאדרה עצמית, תראו אותי אני קובע חוקים יש לי כללים ותתי כללים, תראו כמה אני חכם פקח ופולטקלי קורקט בעיקר. במערכות יחסים, ביחסים, רובנו הגדול לא עובד עם כללים וחוקים, רובנו הגדול עובד עם אינטואציות רגישות קליטה ותובנות. ומהסתכלות בבערך מליון פרופילים נראה שרובנו המאד גדול מחפשים מערכות יחסים, ולא מערכות חוקים וכללים. . נ.ב. אנחנו רק בני אדם, אנחנו עושים טעויות, אנחנו עוד נעשה טעויות(אין אופיצה אחרת), ויש לנו גם יכולת מאד אצילית למחול ולסלוח על טעויות, לרובנו לפחות. לכל אלו שירצו או ינסו להוריד את המים יחד עם התינוק. שנה טובה. . נילי ונילי כתב/ה: אחרי שאתה מבין על עצמך כזה דבר ("אנס. אני אנס. היא לא באמת רצתה את זה. האם הצלחתי לפספס את ההתנגדות שלה? איך יכול להיות שאני אנס?!"), מה זה משנה בכלל מה המשטרה תגיד בעניין ? כן שופט, לא שופט, כן תוכיח, לא תוכיח, מה זה משנה בכלל? נראה לי שאי אפשר להמשיך לחיות עם עצמך אחרי ידיעה כזו. או חוסר הידיעה. אבל אולי אני תמימה. יש אנשים לא רגישים. יש אנשים שלא מסוגלים לקרוא את זולתם. טעויות יכולות לקרות לכל אחד. יש אנשים שלא מבינים את החשיבות של תקשורת טובה (אלקטרו, הידד!). איך בנאדם כזה קם בבוקר ומתחיל להתמודד עם העובדה (או השאלה, או החשד) שהוא אנס? כי היה אונס. אם היא הרגישה את זה ואם היא לא רצתה את זה, אז היה אונס. ..אבל אולי לא היה אנס. ברוטאלדום, כשעניתי לאלקטרוz הסברתי את הכוונה שלי. BrutallDom כתב/ה: .
אפלבי כותב .... "לאלקטרוz וברוטאלדום שלגלגו עלי ועל אנשים שלא יודעים להרגיש את הסאביות אזכיר מי נבהל מרשימת הדומים המסוכנים וטען שלא קיים דום שסאבית לא סיפרה עליו שהוא דום מסוכן" מי לגלג עליך ? איפה לגלגו עליך ? ותזכיר בבקשה, עם רשימת ניקים, מי נבהל ומי טען. אמרת שאתה רוצה להזכיר, אבל לא הזכרת, אז תזכיר בבקשה. אל תהיה דמגוג ותרמוז כאילו מישהו טען ומישהו נבהל. תהיה אמיתי ותגיד שמות של מי נבהל ומי טען... מצפה לתזכורת עניינית ושמית אפלבי. . נ.ב. לא היה במילים שלי בפוסט הקודם בשרשור זה שום דבר אישי כלפיך, כן היה בפוסט שלי הרבה נגד העיסוק האובססיבי בכללים וחוקים ותתי כללים ותתי סעיפי חוקים וכו'. וכן היה בפוסט שלי אנשים ששכחו שהם מנסים ורוצים לנהל מערכות יחסים, ולא מערכות חוקים וכללים. מחכה לתזכורת אפלבי. . אפלבי כתב/ה: היה שרשור שטען שכמעט אין דום שלא נתקל לפחות בטענה אחת של סאבית שלא הבין אותה והדומים לא יודעים איך קובעים את הרשימה ומי נמצא בה.
אני חושב שאין גבר וונילי שלא קיבל הערה של אישה שלא הבין אותה אבל לפחות אין סכנה שלא יבין "לא". תקשורת טובה היא, כפי שכתבת, לא רק לחזבאללה בצפון אבל הדרך לגהינום רצופה כוונות טובות. הדום חושב שהוא קרא את מחשבותיה של הסאבית והיא חושבת שהוא צריך קורס בקריאה. אני לא יודע שמות ומי נבהל אבל אם כל הדומים היו יודעים להבין כל סאבית לא היו קצרים בתקשורת ולא היתה שאלה אם הדברים שהסאביות מספרות אחת לשניה נראו באותה צורה לדומים. בשרשור נאמר שהרבה דומים לא אהבו את הרשימה ואף אחד לא יודע מי נמצא בה. אני לא יודע שמות. השאלה היתה כפי שהיא נוסחה. מה תחשבו על אדם שטעה בתקשורת ומואשם. כולם בשרשור אומרים שהמקרה לא יכול לקרות להם. כולם מקבלים שהמקרה לא יקרה לאף אחד מאלה שכתבו. אני יודע שהוא לא יקרה לי כי אני אשמור שהוא לא יקרה. מה נחשוב על מי שהמקרה קרה לו? נאמר לו שהיה צריך להיות פיקח ולא להגיע למצב הזה ונחרים אותו או נרחם גם עליו? |
|
ילדה יפה |
לפני 18 שנים •
21 בספט׳ 2006
לפני 18 שנים •
21 בספט׳ 2006
ילדה יפה • 21 בספט׳ 2006
אני לא חושבת שאם תעמוד מול שופט ותסביר לו ש"נכון שהיא אמרה לא, אבל היא לא התכוונה לזה כי היא לא השתמשה במילת ביטחון" הוא יבין ויגיד "אה כן, ברור... לך הביתה...." וינזוף בנערה...
מסקנה פשוטה: לך עם בחורות יציבות בנפשן שיודעות מה הן רוצות ולא עם ילדות או נשים מטורפות כמו שהיו פה לא פעם ולא פעמיים. |
|
babydoll |
לפני 18 שנים •
21 בספט׳ 2006
לפני 18 שנים •
21 בספט׳ 2006
babydoll • 21 בספט׳ 2006
לנסות שלא יקרה בכל הדרכים.
לנסות לקרוא אותה ואת התגובות שלה ולא לחכות רק למילת הבטחון. כשקורה יש מצב של lose , lose . יכול להיות אונס בגלל טעות. כולם מפסידים. |
|
נוריתE |
לפני 18 שנים •
22 בספט׳ 2006
לפני 18 שנים •
22 בספט׳ 2006
נוריתE • 22 בספט׳ 2006
לא, זה לא,וזהו זה.
הגיע הזמן שכל הגברים כולל האדונים יפנימו את זה. מילות ביטחון וכל החארטות האלו ,לפעמים.... מילא. ברגע שנאמרת המילה לא בין שפחה לאדון בין חברה לחבר שלה אישה לבעלה זיון ללילה אחד והיא לא מכובדת מיידית זה הופך לאקט של אינוס וכפיה נגד רצון או במיקרה זה אי רצון להמשיך. דהיינו אונס |
|
ללא גבולות' |
לפני 18 שנים •
22 בספט׳ 2006
לפני 18 שנים •
22 בספט׳ 2006
ללא גבולות' • 22 בספט׳ 2006
laila כתב/ה: לא, זה לא,וזהו זה.
הגיע הזמן שכל הגברים כולל האדונים יפנימו את זה. מילות ביטחון וכל החארטות האלו ,לפעמים.... מילא. ברגע שנאמרת המילה לא בין שפחה לאדון בין חברה לחבר שלה אישה לבעלה זיון ללילה אחד והיא לא מכובדת מיידית זה הופך לאקט של אינוס וכפיה נגד רצון או במיקרה זה אי רצון להמשיך. דהיינו אונס אני רוצה לחלוק על דבריך אני אומנם דומית אבל אני נהנת מכאב שלא תוך סשן כאב נטו מנשיכה למשל ואני צריכה להבהיר 70 פעמים שכשאני צועקת וזה נשמע כאילו אני עוד רגע מתעלפת אסור להפסיק רק כשאני ממש מפסיקה פיזית את מי שנושך אותי . אם הייתי בסשן ממש , סביר להניח שהיתה מילת בטחון ואז הלא , היה חסר משמעות . אלא אם היה נקבע כמילת בטחון ... אגב בדיוק בגלל זה אני לא מאמינה במילת בטחון . אבל זה מורכב יותר... יש נשים שנהנות להביע התנגדות , גם נתקלתי בגברים כאלים .....מה תעשי איתם ? יש נשים שנהנות להגיד לא יש נשים שנהנות מכפייה מדומה ויש כאלה שלא !!! הרצון לאפיין את כולן יחד הוא לא נכון עובדתית . המסקנה היא אחת ויחידה שדומים לוקחים על עצמם סיכון רציני וייתכן שיימצאו עצמם במצבים קשים גם ללא אשמה המבנה הסטראוטיפי של החברה שלנו מסיר ממני את האחריות הזאת כדומית לפחות משהו אחד יצא לנו מהאפליה שקיימת כלפיי נשים .... |
|
llulu(נשלטת) |
לפני 18 שנים •
22 בספט׳ 2006
התיאוריה והמציאות
לפני 18 שנים •
22 בספט׳ 2006
llulu(נשלטת) • 22 בספט׳ 2006
החוק קיים כדי שהאנשים ילכו לפי החוק, לפי מודל "ברור" ההוא
אבל הוא "רק" תיאוריה במציאות קיימת חוקיות אחרת שלא מצדיקה אלא מכניסה את המקרה בתחום האפר כמה מקרים גבוליים ולא גבוליים גם. ברגע שעוזבים את התחום של הכתוב, ניכנסים בתחום של פרספציה ופה הקושי. בשביל זה יש טובעים וע"ד. בתחום שלנו, ה"חוק" הוא הסייוורד ולא תמיד ה"לא" לכן הקושי והצורך לרגישות גדולה לסואבית ואחריות גדולה לדום שלה ההפךהוא גם נכון: אחריות מיצד הסאבית לעצמה ורגישות להתאמה אם היא נמצאת במצב של סירוב מרצונה להיות סאבית משמאות לא ליהיות פסיבית לעצמה אפילו אם ההתמסרות הוא שם המשחק מעבר לזה, הבתי משפת מלאים בדוגמאות של מקרי אונס של נשים שלא היו בטוחות בעצמן וניצלו חולשתם ובגברים שלפי החינוך המקובל, לא רצו להקשיב כבר והמשיכו במעשיהם. והחוק צריכה להבחין ולהפריד ביניהם אני בוודאי לא מדברת על המיקרים הברורים של אנשים שהשתמו ביודעין בכוח שלהם על החלש.ה יוהם וכאן החוק הוא חד וחלק וטוב שכך. ולבסוף, אנו רואים היום הרבה יותר מיררים של אונס וניצול כי סוף סוף החברה יותר רגישה לחלשים.ות יש גם ניצול הפוך שמכניס את האנשים בברוך עצום והכעס שלהם כלפי הסיסטם מוצדק אבל שוב ברגע שעוזבים את התחום התיאוריה בלבד, מבחן המציאות הוא באפריות שלה ותעמינו לי, פגשתי מספיק ע"ד שאמרו לי עד כמה הצדק לא ניכנס לבתי משפת הרבה פעמים אלא נישאר בחוץ, לפני הדלתיים סגורות יש רק לקרוא גם קצת על ההיטוריה של הצדק כדי להבין עד כמה המוסג שונה והשתנה עם הזמן אם לא בתוך ספר להרדמה, לפחות לשם סקרנות שליחה על השגיעות כתיב ועל פגיעה ברגשות של....אם פגעתי ....-) לא היתה כאן הכוונה |
|
נוריתE |
לפני 18 שנים •
23 בספט׳ 2006
כל הדיון הזה יכול להסתכם ב.....
לפני 18 שנים •
23 בספט׳ 2006
נוריתE • 23 בספט׳ 2006
כשאת אומרת לא
ביצוע: התרנגולים מילים: דן אלמגור לחן: סשה ארגוב כשאת אומרת "לא", למה את מתכוונת? למה את מתכוונת, כשאת אומרת "לא"? האם ה"לא" הוא "לא" - ובאמת אולי הוא רק "אולי, אך לא כעת", או שה"לא" הוא רק "עוד לא" אולי הוא "או", אולי הוא "בוא" כי את אומרת "לא" כל כך בחן שהוא נשמע לי עוד יותר מזמין מ"כן". כשאת אומרת "לא" אני כבר לא יודע מבולבל ומשתגע כשאת אומרת "לא" כי אם אומר: "היא לא רוצה ממש" אולי מחר תכריזי: "הוא חלש!" "זה גבר זה? זה סתם קטין - שומע לא - ומאמין". ואם אלך אולי תאמרי "חבל" אם אשאר אולי תגידי: "מנוול". כשהיא אומרת "לא" למה היא מתכוונת? למה היא מתכוונת כשהיא אומרת "לא"? האם זה "לא" כזה מוחלט או שה"לא" הוא רק זמני בלבד, אולי הוא "טוב, אך לא עכשיו" אולי זהו בעצם "נו" אך אם היו אומרים רק "לא" ו"כן" אז מה בכלל היה נשאר פה מעניין... כשאת אומרת "לא" למה את מתכוונת? למה את מתחננת כשאת אומרת "לא"? כי אם אינך רוצה בכלל בכלל הגידי לי "סתלק כבר וחסל!" תגידי "די" או: "עוף מפה" רק אל נא, אל תגידי "לא" כי את אומרת "לא" כל כך בחן שהוא נשמע לי עוד יותר מזמין מ"כן". כשהיא אומרת "לא" לזה היא מתכוונת, לזה היא מתכוונת כשהיאאומרת "לא", לכן ה"לא" שלה ממש מוחלט, כי היא קובעת, לא שום בית משפט, ואל תהיה לי תרנגול ואל תהיה חכם גדול היא לא רומזת "כן" או "לא" או "בוא" כשהיא אומרת "לא", היא מתכוונת "לא!" |
|