שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

יש עוד מישהו

Marie
לפני 20 שנים • 17 באוק׳ 2003

בעניין החיים

Marie • 17 באוק׳ 2003
החיים מפסיקים להיות משחק והופכים ל"חיים" כשאת תופסת שליטה עליהם. עזבי אותך מ-בדסמ ושאר דברים, למרות שאם הם בדמך, אז מן הסתם גם הם קשורים, כשתמצאי את "מי את" ותודי שזו אכן את, כשתשלימי עם זה - אז לפתע תפסיקי להסתכל מהצד והכל יתגבש למונה אחת - החיים.

את מוזמנת אלי לפרטי לשיחה!
חצי אדון
לפני 20 שנים • 17 באוק׳ 2003
חצי אדון • 17 באוק׳ 2003


מריה....

מאסטר....רק שפחה....גלגל......

לענייך - ולא בלבד.

icon_rolleyes.gif icon_rolleyes.gif

האישה האקטיבית הגברית

האישה האקטיבית היא אישה גברית ביחסיה עם גברים. היא מוחצנת, מעשית, שאפתנית, אינטרסנטית, מניפולטיבית, עצמאית, המשיגה תמיד את מה שהיא רוצה ואת מי שהיא רוצה - מתי שהיא רוצה. היא משוחררת, מתפקדת בכל מצב כמעט, חזקה במיוחד במצבים קשים, ואינה מניחה לרגשותיה לעצור אותה. היא מתייחסת לגברים כאל כלי משחק ומחפשת גברים מעריצים, המסתכלים בה מלמטה. למעשה, היא מחפשת ילד חמוד. זוגיות בשבילה היא קורס מזורז באמהות, תחנה זמנית בשרשרת הכיבושים שלה.

האישה הגברית אוהבת להיות בשליטה. היא רואה בגבר כלי במשחק השחמט הפרטי שלה ויודעת היטב כיצד להוביל אותו למשבצת שהיא רוצה. האישה הגברית אינה מחפשת יחסים יציבים שיש בהם תוכן של ממש. אף שבמקרים רבים היא תקפיד להצהיר שאלה הם היעדים שלה, לאמִתו של דבר, האתגר שבכיבוש הוא שמגרה אותה. המחשבה שהיא עומדת לכבוש גבר שמוצא חן בעיניה ולהפוך אותו ל"שלה" - היא זו שמעוררת אותה. האישה הגברית שומרת על מרחק בטוח מהגבר שלה. היא אינה נוטה לחשוף את רגשותיה העמוקים לפניו. היא תמיד תשמור על הקלפים ה"טובים" לעצמה. האישה הגברית אינה יודעת כיצד להתמסר רגשית לגבר שלה, והיא אינה מסוגלת להקרין לו את התחושה שהיא שלו לחלוטין. מבחינתה - אף גבר אינו מסוגל להיות הבעלים שלה. קשר עם גבר, שהופך להיות רגשי ו"קרוב מדי" לטעמה - מפחיד אותה, כי היא אינה יודעת כיצד להתמודד עם רגשות. לכן ברגע שהיא תחוש מאוימת, היא תברח מהגבר שלה כל עוד נפשה בה. האישה הגברית היא אדם חיוני ואנרגטי בדרך כלל. היא מקרינה עוצמה רבה ושמחת חיים - וזה סוד קסמה. העובדה שהיא יודעת להיות מחוזרת, שהיא יודעת לפלרטט ולשדר מסרים ארוטיים רק מוסיפה למסתוריות שלה ולכמיהת הגברים אליה. היא אוהבת ליזום מערכת יחסים עם גבר, אך היא עושה זאת בתנאים שלה. היא תעמוד על תנאים אלה ולא תוותר, עד שהגבר שלה יהיה "מאולף" היטב. האישה הגברית אינה מניחה לרגשותיה להשפיע במידה רבה על אורח חייה ועל תכניותיה - על-פי-רוב היא נשארת רציונאלית ומעשית. גם כשהיא שבורה רגשית מבפנים, היא תדחיק את רגשותיה ותציג כלפי חוץ חזות של "עסקים כרגיל".

מבחינת האישה הגברית - אין אמצעי פסול. היא תשתמש בכל כישוריה כדי לפתות גבר או כדי לגרום לו לעשות כרצונה. הכלי החזק ביותר שהיא משתמשת בו הוא המיניות שלה והנשיות שלה, כמובן. האישה הגברית האקטיבית אינה בוטחת בגברים שלה, כיוון שהיא חוששת שהם ינטשו אותה. לכן כשהיא נפגשת עם גבר שמוצא חן בעיניה, היא תנקוט שתי טקטיקות ידועות מראש: האחת, אם הוא גבר נשי ופאסיבי היא תתחיל אִתו, היא תיזום את הקשר ותוביל אותו אל חייה. השנייה, אם הוא גבר דומיננטי ויוזם, היא תברח ממנו כדי למשוך את תשומת לבו. על ידי ההתרחקות ממנו, היא תנסה למשוך אותו אליה. הבריחה היא מבחן שהיא עורכת לו, עד כמה הוא רוצה אותה ומוכן לעשות בשבילה. היא תפסיק לברוח, רק כשהיא בטוחה שהגבר כבר שלה - רק אז היא תיענה לו. אבל בתוך זמן קצר היא תתחיל לפחוד שוב שמא הוא ינטוש אותה, ולכן היא תתחיל לשלוט בו ובחייו. היא תנסה לקצץ את כנפיו, כדי שלא יוכל לעוף ממנה. אבל הטרגדיה היא, שבכל מקרה היא תהיה זו שתנטוש אותו. אם הוא יאפשר לה להחליש אותו, היא תזנח אותו, כי היא כבר השלימה את הכיבוש שלה. הוא כבר לא יהיה פנטזיה בשבילה - הוא יהיה יותר מדי בהישג ידה. לעומת זאת אם הגבר יתעשת ויתחיל לפתח כוח ועצמאות משלו - היא תנטוש אותו מחשש שמא הוא יעזוב אותה ראשון. האישה הגברית אחוזת פחד מרעיון הנטישה, ולכן היא נוטשת תמיד את הגבר שלה.

לאישה הגברית יש כִשרון טבעי לגרום לגבר שלה להיפתח אליה מבחינה רגשית. זה מעניק לה עוצמה ושליטה בו. ברגע שהוא נפתח לגמרי, היא נבהלת מעֹצמת רגשותיו ונוטשת אותו המום ומופתע. היא נרתעת מגילויי חולשה ורגש מצד הגבר שלה, כיוון שבתוך תוכה היא פוחדת מהצד הנשי והרגשי שבה ומנותקת ממנו. האישה הגברית נמשכת בדרך-כלל אל גברים נשיים, עדינים ורגישים - אבל זו בדיוק הסיבה, שבסופו של דבר היא נוטשת אותם - התלותיות שלהם בה, ההולכת וגדלה, מפחידה אותה. האישה הגברית היא בעלת נטייה מובהקת לסרס את הגבר שלה, וזו גם הטרגדיה שלה. היא מפנטזת על גבר חזק ובעל ביטחון רב שישלוט בה, אבל כאשר היא מוצאת אותו, היא מסרסת אותו בהדרגה ומתעוררת יום אחד עם חלום שבור. האישה הגברית מחלישה בהדרגה את הגבר שלה, ובסופו של דבר מוצאת את עצמה לבד עם הכוח שלה.
Marie
לפני 20 שנים • 17 באוק׳ 2003

וואו

Marie • 17 באוק׳ 2003
איזה דטרמיניזם לוחמני!
מניין כל הידיעות האלו?
מחקר מעמיק שמה מקורו?
או שמה כרגע כתבת את כל התורה השובניסטית על רגל אחת?
חצי אדון
לפני 20 שנים • 17 באוק׳ 2003
חצי אדון • 17 באוק׳ 2003
אחותי

שמעתי שיש מבצע באולמי רסיטל לרווקים - שלמי תשלום חד פעמי של 24 דולר ומובטחת לך מנה ב- 25 דולר בלבד (שזה ממש "כלום") ל - 30 שנה !!!

אני מציע שלא תשקלי אפילו לרגע את ה"הצעה" שלהם בחיוב - חבל לך על הכסף - הרי זה לא יהיה רלווטי עבורך במידה ותמשיכי לחיות בפחד......

את ? שפחה? אדון ? השתגעת ?????

נ.ב

גלידה - ים - יד ביד - וכאלה....
loren
לפני 20 שנים • 18 באוק׳ 2003

חצי אדון.....

loren • 18 באוק׳ 2003
בוא נעשה סדר- אתה תלך בים יד ביד עם גלידה
ואני אקרא את מה שבא לי ואהיה שייכת למי שהחלטתי
רק תעשה לי טובה- אל תחליט בשבילי ותשתדל גם לא לחשוב בשבילי
אין לך מושג קלוש בכלל על מה מדובר, אם אתה מכנה מלכה "שרלילה"
רק בגלל שלה יש צרכים אחרים משלך אז באמת... אתה יושב בפורום בדסמ
אם לא שמת לב, וחצי הרי ממה שמדברים כאן אתה הרי לא מבין
אז לפחות אל תטיף בפרצי מוסר מתחסדים לאנשים כאן איך לחיות
מישהו כאן מפריע לך לטייל לך בים עם הגלידה הוונילית שלך?
על מה אתה בעצם מלין?????.? שיש עולם בדסמ?
אתה אולי רוצה גם לחנך אותי במקרה? icon_rolleyes.gif
חצי אדון
לפני 20 שנים • 18 באוק׳ 2003
חצי אדון • 18 באוק׳ 2003
ים-גלידה = סרט - יד ביד - וכאלה......

עוד שאלה?
Marie
לפני 20 שנים • 18 באוק׳ 2003

כן

Marie • 18 באוק׳ 2003
חצי אדון - חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וזו השאלה.
מעורר מהומות קטן... icon_rolleyes.gif
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 18 באוק׳ 2003
infinite​(נשלטת) • 18 באוק׳ 2003
אווופס ,רשמתי על שם של גבירתי
בכל אופן, זה מה שרציתי לומר לך
אז עוד פעם ,מהתחלה :

על מנת להחליט שאתנה חצי ,יש קודם כל למצוא את השלם . הבנתך גובלת בלהכריז כל פחדיך שלך כאילו היו פחדים וחולשות של אחרים ,להחליט מי במצב תובנה ראוי להבינך ...תובנתך גובלת בהכרזות שאולי נראות לך כשיא התובנה, אך למעשה אם נתעמק, הן אסטטיקה ולא יותר ,הן חסרות בסיס ושטחיות כי אינך מכיר את הנפשות ואינך יודע על מה אתה מדבר ולכן יש להניח שכל דבר שאמרת כאן הן זעקות של תיאוריטיקן , יותר מכך , כל משפט שנאמר כאן על ידך הוא פחד ובעיקר פחד מאד מאד בולט מנשים . אתה חשדן ,ציני , מתגונן ...החוק שעליו דיברת מהיכן הוא ? אין בך שמץ של כנות וואני חושבת שאתה חיי את החיים מלהביט מהצד , אם כך אתה הצופה האולטימטיבי אך אם אין בסיס קיומי לתיאוריה ,לא ניקח אותה בחשבון . אני אישית לא.
והיכן נשמתך כיום ? הדבר היחיד הבעל ערך שאמרת ,זה אולי הכינוי שלך..."חצי" ..?
וטיפ -על תחליט בשביל אחרים למה הם זקוקים כדי לחוש ולתת אהבה , כדי להיות שייך , מה הם חוקים ,
כי אתה אינך יודע אהבה מהי , אינך יודע מה זה להשתייך . אינך יודע מה זה לשייך.
ולכן גם הכינוי שלך מביע זאת . הרי חצי תמיד יישאר זה השואף לשלמות דמיונית ואף לא נוכל לדרוש ממנו יותר מכך .
חצי אדון
לפני 20 שנים • 18 באוק׳ 2003
חצי אדון • 18 באוק׳ 2003
ילדה

לכי לישון

מאוחר

מחר בית ספר.

נ.ב

כפי שאני נוהג לומר - אני התיקון שלך וכן....אני גם העונש שלך!
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 18 באוק׳ 2003
infinite​(נשלטת) • 18 באוק׳ 2003
1. האם אתה המורה בבית-ספר ? cause we don't need an education
2. מאוחר אולי בשבילך (-: