מפוכחת(נשלטת) |
לפני 18 שנים •
10 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
10 באוק׳ 2006
מפוכחת(נשלטת) • 10 באוק׳ 2006
מסכימה עם כל מילה של AIKO ומוסיפה:
האיש גם דאג לאפטר קייר לא רע בכלל, שבוע נופש נוסף כשהיא חופשייה לגמרי. איש איש וטעמיו ואל לנו למתוח ביקורת. תמיד זכרו מה חושבים ה"ונילים" על ה"רגועים" יותר שביננו. אז מי אנחנו שנשפוט?! |
|
סקיפר |
לפני 18 שנים •
10 באוק׳ 2006
אני חושב שחוסר כנות מבזה את מי שכותב
לפני 18 שנים •
10 באוק׳ 2006
סקיפר • 10 באוק׳ 2006
אני לא מסכים עם אייקו ומפוקחת שאסור לנו לכתוב בכנות את דעתנו.
אם הוא לא היה רוצה תגובות הוא היה כותב ביומן הפרטי או מפרסם בבלוג ולא כותב בפורום. תגובות שקריות מבזות את מי שכותב כאילו הוא לא מסוגל לקבל את העובדה שמישהו מרגיש אחרת ממנו. היתה תגובה של אימי שכתבה שהסיפור גם גירה אותה בטירוף ותגובה אוהדת של sweetslave שהסבירה מה אהבה בסיפור. אדון ערן קרא את הסיפור ואמר מה הוא לא אהב בו ואם אני הייתי הכותב הייתי מעדיף תגובה כזאת על תגובה שמרגיעה אותה ואמרת לי:"שקט חמודי, אנחנו לא שופטים אותך.. כמעט והקאנו את ארוחת הערב אבל אתה יכול לכתוב, חמודי. אנחנו זוכרים שגם אותנו הוונילים לא אוהבים." אם אספר לחבר וונילי מה אני עושה אצפה לדיעה כנה ולא לתגובה עקרה וקרה מסוג של: "אני לא שופט אותך. חרבן עליה, היא תחרבן עליך, אתם ממש לא מעניינים אותי ואני לא שופט. אתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה ואני לא אגיב לנושא." מבחינת הפוסט שהוא כתב האפטר קייר הנפלא שמפוקחת כתבה עליו של שבוע נופש שהיא חופשיה לגמרי והוא לא עושה לה סשנים נראה לי כמו משל העז שהוציאו מהדירה הצרה בת החדר וכאשר הוציאו אותה היתה הרגשה של נופש אבל אם הסיפור אמיתי הוא מעניין כי היא נשארה איתו וכנראה אהבה את מה שהוא עשה. מצב כזה מעניין אותי. השאלה שעניינה אותי היתה אם הסשן הזה נערך במציאות או שהוא פנטזיה כי ההתיחסות שלי היא שונה אם משהו ממנו היה במציאות או הוא כולו פנטזיה. אגב, אותי הסיפור לא הגעיל ולא גרם משהו לארוחת הערב כי הינחתי שרוב התאורים הגרפיים היו פנטזיה אבל אם היה משהו במציאות הסיפור הזה והקשר ביניהם היה מעניין אותי באמת ולא ברמה של: "תכתוב מה שאתה רוצה ולא מעניין אותי מספיק מה שכתבת כדי להגיב תגובה כנה." נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שלישי אוק' 10, 2006 11:26 pm, סך-הכל נערך פעם אחת |
|
Mpro(שולט) |
לפני 18 שנים •
10 באוק׳ 2006
דעה
לפני 18 שנים •
10 באוק׳ 2006
Mpro(שולט) • 10 באוק׳ 2006
ישנם אנשים שיש להם דעה משלהם על דברים מסוימים
ולכן הם כותבים בתחילת דבריהם לדעתי . המשפט כל אחד והבדסם שלו הוא משפט נהדר יפה ואפילו נכון בחלקו אבל הוא לא יכול להפוך לצנזור של דעות על איך אנשים רואים BDSM מבחינתי הפנטזיה היא עדין דוחה וזה עניין של טעם כמו שזכותו של אחר לקבל תאבון מהפנטזיה הספציפית. ואם לוקחים את זה לא כפנטזיה אלא כמציאות עדין לדעתי להשאיר מישהי קשורה וללכת לבריכה או להשאיר מישהי בתוך הצרכים שלה במשך יומיים זה לא BDSM עבורי גם אם היה בסוף אפטר קייר ובאמצע מיונז עם ביצים . המשך ערב מהנה |
|
llulu(נשלטת) |
לפני 18 שנים •
11 באוק׳ 2006
לפעמים
לפני 18 שנים •
11 באוק׳ 2006
llulu(נשלטת) • 11 באוק׳ 2006
צריך להיתעלם מי הצורה ולהתרכז בתכן, בצהות שלהדברים
|
|
המלט |
לפני 18 שנים •
11 באוק׳ 2006
Re: אני חושב שחוסר כנות מבזה את מי שכותב
לפני 18 שנים •
11 באוק׳ 2006
המלט • 11 באוק׳ 2006
סקיפר כתב/ה: אני לא מסכים עם אייקו ומפוקחת שאסור לנו לכתוב בכנות את דעתנו.
אם הוא לא היה רוצה תגובות הוא היה כותב ביומן הפרטי או מפרסם בבלוג ולא כותב בפורום. תגובות שקריות מבזות את מי שכותב כאילו הוא לא מסוגל לקבל את העובדה שמישהו מרגיש אחרת ממנו. אני דווקא לא קראתי בתוך דבריה של AIKO את ה"איסור לכתוב בכנות את דעתנו" - ומה שנראה לי שעולה מן הדברים שלה הוא שאין לפסול פנטזיה כלא-בדסמית רק משום שהיא לא לטעמך ובכך היא התיחסה, למיטב הבנתי, למי שאמר "זה לא בדסמ". ברור שתמיד צריך לכתוב בכנות את דעתנו, אבל הרבה פעמים אתה מוצא שה"דעות" שאנשים כותבים בכנות רבה ביותר, הינן יותר קביעות של טעם ושל ריח, על אחת כמה וכמה בפוסט הזה, , ולא סתם הבעת דעה. לצורך הענין, יש הבדל בין הבעת דעה בנוסח: "וואלה, מגעיל אותי, ממש לא עושה לי את זה", שהיא כנה וישירה, לבין דעה בנוסח "זה מגעיל, זה לא בדסמ", שבעצם אומרת "אותי זה מגעיל, ולכן זה לא בדסמ", שזו קביעה שמנסה להוציא את מה שמגעיל-באופן-אישי מהתחום הבדסמי (האם יש דבר כזה בכלל?) ובדרך כלל מובאת על ידי אנשים שקשה להם לקבל שונות גדולה מדי ממה שהם רואים כבדסמ. ולגבי דעתי האישית -- לא הכוס תה שלי, אבל אני לגמרי מסכים עם AIKO שזה בדסמ כהלכתו. . |
|
DOM-SYNDrOME |
לפני 18 שנים •
11 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
11 באוק׳ 2006
DOM-SYNDrOME • 11 באוק׳ 2006
AIKO היכן ראית בדיוק הסכמה ?
בזה שאיים עליה שישאיר אותה עם נהג המונית או ברגע שאיים עליה בפעם אחרת ? אם זה שליטה בשבילכם תוך איומים .. אותי זה הגעיל ! |
|
עקשנית(נשלטת) |
לפני 18 שנים •
11 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
11 באוק׳ 2006
עקשנית(נשלטת) • 11 באוק׳ 2006
לדעתי ואני שונאת להיות זאת שעושה לפי הספר כי זה לא : יום שלם הוא עוזב אותה לבד בלי יכולת לצייץ לו אפילו, לקרוא במילה, להתנגד, להגיד לו שזהו מבחינתה. אם זה מה שאתם קוראים לו בסדר אני מאחלת לכם כל חייכם יחס כזה מהאדון שלכם בחיי. טיפשות לשמה להשאיר מישהי במצב הזה לבדה שעות ועוד להגיד זה בסדר. היה פה שרשור שלם לפני שנים על כמה מסוכן עשה דום שהשאיר את החברה שלו קשורה שם בים והלך. זה אותו דבר על אף שזה חדר סגור. בדיוק אותו דבר. מעניין ששמה כולם רטנו וכעסו על כמה הוא היה מטומטם ומסוכן ופה כולם צדיקים. אני מקווה שזו פנטזיה. באמת. |
|
Mpro(שולט) |
לפני 18 שנים •
11 באוק׳ 2006
Re: אני חושב שחוסר כנות מבזה את מי שכותב
לפני 18 שנים •
11 באוק׳ 2006
Mpro(שולט) • 11 באוק׳ 2006
המלט כתב:
ציטוט:
יש הבדל בין הבעת דעה בנוסח: "וואלה, מגעיל אותי, ממש לא עושה לי את זה", שהיא כנה וישירה, לבין דעה בנוסח "זה מגעיל, זה לא בדסמ", שבעצם אומרת "אותי זה מגעיל, ולכן זה לא בדסמ", שזו קביעה שמנסה להוציא את מה שמגעיל-באופן-אישי מהתחום הבדסמי (האם יש דבר כזה בכלל?) ובדרך כלל מובאת על ידי אנשים שקשה להם לקבל שונות גדולה מדי ממה שהם רואים כבדסמ. ולגבי דעתי האישית -- לא הכוס תה שלי, אבל אני לגמרי מסכים עם AIKO שזה בדסמ כהלכתו. יש שני מישורים של התיחסות הראשון הוא לפנטזיה וזכות של כל אחד לאוהב או להגעל מבחינתי כאשר מדובר בפנטזיה אין מה לפתח מעבר . והמישור השני הוא במקרה של סיפור אמיתי ושם למרות ש- BDSM זה צירוף מילים שמתגלגל ממש נוח על הלשון והמציאו אותו אי שם ולכל אחד יש את ה - BDSM שלו וזכותו של אדם לכתוב שעבורו זה לא BDSM למרות שיש אחרים שכל שנכתב נכנס ככפפה ליד בהגדרת ה - BDSM . אני הייתי מעלה שאלות לאלו שמצאו שם BDSM כהלכתו האם לקשור מישהי במקלחת וללכת ? האם להשאיר מישהי קשורה בחדר שאליו נכנס אדם אחר בלי ידיעתך ? האם להשאיר מישהי שגם אם תבחר לצעוק את מילת הביטחון בעודה קשורה במקלחת המקסימום שתקבל זה איבוד הקול לאחר זמן מסוים. האם באמת כל אלו הם BDSM כהלכתו ? |
|
פייה{O} |
לפני 18 שנים •
11 באוק׳ 2006
לפני 18 שנים •
11 באוק׳ 2006
פייה{O} • 11 באוק׳ 2006
Aiko כתב/ה: אבל בדס"מ? עם כל אי הנעימות, הבדס"מ בסיפור לא נעלם מעיני. הייתה שליטה? הייתה. השפלה? הייתה. כליאה? כניעה? חוסר אונים? הסכמה הדדית של שני בוגרים? הרי לכם בדס"מ כהלכתו. כנראה לא מהסוג שאתם או אני היינו מיישמים, אבל היי, מי ביקש מאתנו?
הבעיה שלי עם הסיפור הזה היא שכשאני אומרת שאני עוסקת בבדסמ ורואה את עצמי כחלק מהעולם הזה, אני לגמרי לא רואה את עצמי כחלק ממשהו שכולל להכריח מישהי תוך איומים באונס קבוצתי לאכול משהו שגורם לה לשלשל (רעיון מבחיל למדי), להשאיר אותה יומיים להתבוסס בצרכים שלה ולזנוח אותה לבדה יום שלם בחדר במלון זר. ואם נצמד להגדרות של 'שפוי, בטוח ובהסכמה' - נכון שזה סובייקטיבי וזו דעתי בלבד, אבל בעיני ה'שפוי' כאן חסר. ולכן זה לא נכנס תחת ההגדרה שלי לבדסמ. |
|
המלט |
לפני 18 שנים •
11 באוק׳ 2006
Re: אני חושב שחוסר כנות מבזה את מי שכותב
לפני 18 שנים •
11 באוק׳ 2006
המלט • 11 באוק׳ 2006
Mpro כתב/ה: המלט כתב:
ציטוט:
יש הבדל בין הבעת דעה בנוסח: "וואלה, מגעיל אותי, ממש לא עושה לי את זה", שהיא כנה וישירה, לבין דעה בנוסח "זה מגעיל, זה לא בדסמ", שבעצם אומרת "אותי זה מגעיל, ולכן זה לא בדסמ", שזו קביעה שמנסה להוציא את מה שמגעיל-באופן-אישי מהתחום הבדסמי (האם יש דבר כזה בכלל?) ובדרך כלל מובאת על ידי אנשים שקשה להם לקבל שונות גדולה מדי ממה שהם רואים כבדסמ. ולגבי דעתי האישית -- לא הכוס תה שלי, אבל אני לגמרי מסכים עם AIKO שזה בדסמ כהלכתו. יש שני מישורים של התיחסות הראשון הוא לפנטזיה וזכות של כל אחד לאוהב או להגעל מבחינתי כאשר מדובר בפנטזיה אין מה לפתח מעבר . והמישור השני הוא במקרה של סיפור אמיתי ושם למרות ש- BDSM זה צירוף מילים שמתגלגל ממש נוח על הלשון והמציאו אותו אי שם ולכל אחד יש את ה - BDSM שלו וזכותו של אדם לכתוב שעבורו זה לא BDSM למרות שיש אחרים שכל שנכתב נכנס ככפפה ליד בהגדרת ה - BDSM . אני הייתי מעלה שאלות לאלו שמצאו שם BDSM כהלכתו האם לקשור מישהי במקלחת וללכת ? האם להשאיר מישהי קשורה בחדר שאליו נכנס אדם אחר בלי ידיעתך ? האם להשאיר מישהי שגם אם תבחר לצעוק את מילת הביטחון בעודה קשורה במקלחת המקסימום שתקבל זה איבוד הקול לאחר זמן מסוים. האם באמת כל אלו הם BDSM כהלכתו ? כשמדברים על בדסמ כהלכתו, וגם זה ברור מאד מהניסוח של AIKO, מתכוונים לבדסמ על פי ה SSN, שאמנם הפך להיות מושג חבוט מרוב טעינת יתר, אבל בבסיס הפשוט, יש לך שני בני אדם שרוצים לעשות משהו ביחד. הם עושים את זה בהסכמה, והם עושים את זה בתוך מסגרת שנקראת "שפוי ובטוח". הבעיה היא, שאי אפשר להגדיר במדויק את תחומיה של המסגרת הזו. והפוסט הזה יוכיח: יש כאלה שעבורם להישאר קשורה במקלחת זה לא בטוח, כי "איך היא תגיד את מלת הבטחון"? ויש כאלה שרואים את זה אחרת. מה שבטוח הוא, שלא כולם רואים את אותו הדבר, ובסופו של יום, עד כמה שזה לא מספק מבחינה עקרונית, התשובה לשאלה "האם זה בטוח" יכולה במקרים מסוימים להינתן רק לאחר מעשה - ואם ישאל השואל -- אז מה המשמעות של 'בטוח'? צריך לענות בכנות -- בבדסמ אין בטחון מלא; המלה "בטוח" ב SSN לא מבטיחה אפס סיכון, אבל היא אמורה לכל הפחות להעלות סיכונים מחושבים וידועים על ידי שני הצדדים. יש כל מיני סיכונים שאנשים לוקחים באופן מודע, גדולים וקטנים, חלקם מחושבים יותר, חלקם פחות, כמו לקנות ולמכור מניות, לנסוע מעל למהירות המותרת, לחנות במקום אסור, להיכנס לבד למועדון לילה; לרוב האנשים יש מושג אינטואיטיבי לגבי מה "בטוח" ומה לא. והרבה פעמים, דברים שפלונית מרגישה בהם בטוחה, אינם מרגישים בטוח לאלמונית. אי אפשר לכפות רשימת פעילויות "בטוחות" בשום תחום בחיים, וגם לא בבדסמ. הסיכון הוא בפירוש חלק מהריגוש. הסיכון להישאר בודדה בחדר המקלחת עד שהאדון יבוא, הוא סיכון שכל אחת ואחת צריכה להחליט בינה לבין עצמה אם היא יכולה לקחת או לא - וצריך להדגיש כאן - שאלמנט ההסכמה שכה חיוני לבדסמ - הוא שבאמת יש לה אפשרות אמיתית להחליט האם היא לוקחת את הסיכון או לא, ואת זה, רק מקריאת התיאור - אף פעם אנחנו לא יכולים לדעת - כי לא ניתנו לנו הפרטים האלה. כשלעצמי, אני מניח תמיד, עד שברור שהוכח אחרת, כי בני זוג בדסמים מדברים עם השני -- ולא סתם קושרים אחד את השני במקלחת. לדעתי האישית, הסיכון להישאר קשורה במקלחת נופל בגדר מה שנתפס בעיני "בטוח" בתוך ה SSN הבדסמי. כשאני בא לשקול את הרווח הפוטנציאלי שבריגוש לעומת ההפסד שבסיכון -- הריגוש גובר. אבל זה רק אני - ולאחרים יש חישובי רווח והפסד אחרים, וכל מה שאני אומר כאן נראה לי כל כך טריביאלי, שאני אפסיק עכשיו. נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך רביעי אוק' 11, 2006 1:32 pm, סך-הכל נערך פעם אחת |
|