בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מניפולציות רגשיות

GOLD
לפני 20 שנים • 18 באוק׳ 2003

ועוד משהו,

GOLD • 18 באוק׳ 2003
משהו שתשובתך לו מאוד מסקרנת אותי.
תגיד,
אתה מאמין באהבה ממבט ראשון?
או בפרץ אהבה מקרי לכל דבר?

אם כן,

אז תגיד,
אם היית מכיר מישהי שלא בעניין של בדסמ, והיית מתאהב בה ראש לרגליים, האם עדיין היית כאן?
ואשאל אף אחרת,
אם מלכתך - את זה אני שואל כהקדמה לתשובה כמו: "אני מאוהב במלכתי"- היתה אומרת לך שהיא פושטת את מגפי העור ועוזבת את עולם הבדסמ, האם עדיין היית בתחום?
ואם אתה "הולך שבי" אחרי מלכתך -כפי שניתן להבין מבין דבריך-, והיא היתה אומרת לך שלא רק שהיא עוזבת את התחום, אלא אף חוזרת בתשובה ורוצה להקים בית בישראל ובלה בלה בלה, האם היית שם לצדה או עובר הלאה בחיפושך?

מצפה לדברייך,
GOLD.
שיקי​(נשלט)
לפני 20 שנים • 18 באוק׳ 2003

לגולד

שיקי​(נשלט) • 18 באוק׳ 2003
אכן יש אמת בדבריך גולד לעניין "וניליות" אני עצמי גם נגד הגדרות ואולי, דווקא בשל כך, חטאתי בכך שכאילו קבעתי קבוצה בשם וניליים – כוונתי הייתה לכל אותם שאינם רואים עצמם כחלק מעולם השליטה – אלא רואים אותו מבחוץ...בוודאי שלא התכוונתי להתנשא מעליהם (אל תשכח שבחוץ אני נחשב הסוטה).

והרי כבר נאמר שהכל יחסית – בעיני אחד אחשב וונילי...ולאחר אחשב סוטה... לכן אני נגד עניין ההגדרות – אני מקווה שהפעם הצלחתי להבהיר את עמדתי לעניין המושג הזה.

קראתי בעיון מה שכתבת...גם לגבי אבולוציית הזיונים המפורטת (זו הכותרת המהירה ביותר שהצלחתי לדלות בזמן הקצר שעבר) אותה טרחת באדיבותך להעלות על הכתב בדרכך המיוחדת – אבל היה חסר לי משהו במה שכתבת – אל דאגה – אין זה אומר שמה שנכתב לא נכתב בצורה איכותית ויפה, כפי שהנך נוהג לכתוב – מה שחסר שם הוא משהו שאין בך, ואין לך על מה להתנצל שאין לך אותו.

מה שחסר שם הוא את אותו חלק איתו נולדים (חלק יודעים עליו מייד כבר בגיל אפס – כמוני וחלק מגלים את הפן הזה מאוחר יותר) – או שלא נולדים איתו בכלל.

כאחד שנולד עם הרצון והשאיפה להיות "עבד" אני יכול לומר לך שלפני שידעתי מהי "נשיקה" קל וחומר זיון – ידעתי שאני שואף למצוא את אותה אחת – לה אהיה שייך – ידעתי שאהנה מאקטים שונים ומשונים שאותם מכנים היום פטישים - היית מאמין ילד בכיתה א' שרוצה להשתתף בסשן? עם דומית? קשה אה? זו האמת לאמיתה.

זה מה שהיה חסר בתמונה שציירת.

ציירת רק חלק מהפסיפס – חלק אחד – שהרי יש אנשים שמגיעים מהמקום אותו אתה תיארת – אין גם בכך פסול לדעתי – להיפך אני חושב שתבלין עולם השליטה מוסיף להם המון והרבה מגיעים לשם מכיוונים טובים וחיוביים. ויש אחרים – כמוני אותם אין לך כלים להבין – פשוט אין כי מעולם לא היית במקום שלי.

אני כותב את התגובה הזו עם חיוך, כי אני יודע שאם כתבת את הפתיח לתגובתך - תבין למה אני מתכוון – ואף אם לא, לא תשנא אותי על מה שאני ועל דעותיי השונות.


ובאשר לשאלה ששאלת בהודעה השנייה שלך – ראשית, אני מקוה שלא באמת חשבת שהייתי עונה לך תשובה בנוסח "אני מאוהב במלכתי" שנית, מחמיא לי שאתה שואל דווקא אותי והרי יש כאן המון אנשים.

ולגופו של עניין: באשר לשאלה המקדמית – אם הייתי מכיר מישהי שלא בעניין ומתאהב בה מעל הראש – כיום קשה לי להאמין שהייתי יוזם מלכתחילה קשר עם מישהי שאינה בעניין – אבל אם זה היה קורא (משהו היפותטי לחלוטין) הייתי עומד מול בחירה מאוד מאוד קשה – לוותר על עניין השליטה כולו מול אהבתי אליה – למזלי טרם נתקלתי במציאות זו – ולכן אשמח לדחות את ההכרעה הקשה למקרה מעשי – כפי שאני רואה את העניין כיום – סביר להניח שהייתי מוותר (ותדע עבורי לוותר על עניין השליטה שהוא חלק ממני היא בחירה קשה – אולי הקשה מכל) והולך איתה – אך אם זה היה קורה – לא הייתי מעיז להביט לאחור.

ובאשר לשאלה השניה – כן בעיני זו שאלה – נפרדת – אפילו יותר היפותטית מהראשונה – ואני כל כך שונא להשיב לשאלות היפוטתיות... אך אנסה לתת תשובה קצרה.

כאן צריך לבוא פרק שלם בנוגע לדעתי על מוסד הנישואין... אגלה ברמיזה שדעתי אינה נוחה ממנו.

ובאשר לשאלתך – ככל שהזמן עובר אני חש באותה טוטאליות – שעליה חלמתי כבר אז – כשהייתי אותו ילד בכיתה א' – כלפי אותה אחת ויחידה.

אני יודע – שגם אם מחר יקרה הדבר הכי דמיוני בעולם והיא תגיד לי שהיא עוזבת את עולם השליטה ותשאל אותי לאן דרכי – אענה לה ללא היסוס כי אשמח להישאר עימה ככל שתרשה לי ובדרך אשר היא תבחר.

הבחירה הזו היא יחסית קלה – כי כל מה שחוויתי איתה בעבר נותר בי ולא "הולך לאיבוד"- לא אוותר על כלום למעשה שהרי היא ואני תמיד נדע מהיכן באנו – ושנינו נדע שכל בחירה שכל אחד מאיתנו בחר (ואני מדגיש כל אחד) היא מודעת, מרצון חופשי ומבלי לוותר על כלום.

עכשיו תעצור, ותשאל – אבל מקודם אמרת שזו בחירה קשה – הרי אתה כן מוותר על חלק ממך – זהו שלא – זו לא אותה בחירה. במקרה שלה – אם בכלל דבר כזה יכול לקרות – כשזה יקרה זה יראה עבורי הדבר הכי טבעי עבורי בעולם – כאילו הוכנתי אליו מהיום בו נולדתי – הרי אגשים עוד רצון שלה – אם היא תהא מאושרת במקום הזה – גם אני אהיה.

תבין – כשאמרתי "אהבה טהורה" נטולת אינטרסים - כזו שאינה תלויה בדבר – התכוונתי בדיוק לכך.

וגולד, השתדל להמנע משאלות היפותטיות - התשובות עליהן גוזלות זמן ומחשבה מהחיים האמיתיים.

שיקי{L}
Ulver
לפני 20 שנים • 18 באוק׳ 2003

שיקי

Ulver • 18 באוק׳ 2003
אחלה תגובה, נורא נהנתי לקרוא, כתוב מטריף !!!!
צל
לפני 20 שנים • 19 באוק׳ 2003

גולד כאשר אתה חובש כובע

צל • 19 באוק׳ 2003
אתה מוגן מפני השמש מלמעלה
לעולם לא תהיה מוגן מפני האור והועצמה מלמטה
זכור
אהבה שוברת גבולות ומי כמוני וכמוך יודעים להוסיף לזה אותיות(ואוסיף ואומר שנהנה אני לקרוא את כתיבתך )
הגדרות הן כובע וכל אחד יחליט מה רדיוס הצל שהוא צריך על מנת לשרוד

אין זו ביקרות אין זה תלונה זו דרכי להביט ולהגיב תגובה icon_cool.gif

צל
שנהיה כאנשים ולא כצל הרים
galia​(לא בעסק)
לפני 20 שנים • 25 באוק׳ 2003
galia​(לא בעסק) • 25 באוק׳ 2003
גולד, לא כל כך נוח לי להסכים איתך, אבל - מסכימה עם כל מלה . כל כך הרבה זמן חשבתי על הדברים בדיוק כמוך, (כמה שאני לא יודעת להתבטא בכתב כמוך).
אתה מכיר את אלה שאנשים פונים אליהם שיכתבו להם פניות, בקשות, הרגשות וכו' וכו'?