שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מועדון החלומות

תאיר​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 30 בספט׳ 2003

מועדון החלומות

תאיר​(נשלטת) • 30 בספט׳ 2003
קודם כל הקדמה: ההודעה הזאת לא באה כביקורת על המועדון. שום מועדון שקיים בעולם האמיתי, עם אילוצים כלכליים/שכנים/עיריה/קהל לא יכול להתחרות עם מה שבפנטזיות של כל אחד ואחד מאיתנו.

כללי המשחק: (כלובי, מרשה לי לקבוע פה כללים?) תארו את מועדון ה BDSM האידיאלי שלכם. זה לא חייב להיות דווקא מועדון בהגדרה הסטנדרטית - יכולה להיות גם כמה דונמים של יער או חוף ים או מערה. הרעיון הוא שזה המקום שבו תרצו להפגש עם אנשי בדסם אחרים.
תארו את המבנה (או השטח) התאורה, המוסיקה, הלבוש, חוקי המקום, אוכל, שתיה - מה שבראש שלכם.

מכיוון שלכל אחד מאיתנו יש חלומות ורצונות שונים, נסו לא להתמקד בביקורת על מועדוני חלומות של אחרים. יתכן שאצל מישהו יהיו במועדון החלומות רק עבדים גברים ונשים מלכות. אצל מישהו אחר המועדון יהיה ממוקם במדינה בה סמים קלים הם חוקיים. אני לא אמצא את עצמי במועדונים האלה, אבל זה בסדר - כי זה לא החלום שלי.

שאני אתחיל?
TopKnot​(שולט)
לפני 20 שנים • 30 בספט׳ 2003
TopKnot​(שולט) • 30 בספט׳ 2003
תתחילי
תאיר​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 1 באוק׳ 2003
תאיר​(נשלטת) • 1 באוק׳ 2003
טוב

מועדון החלומות שלי הוא קודם כל מקום שקל לי להגיע אליו ולחנות.

המועדון משתרע על שטח גדול אבל רוב השטח מחולק לחללים קטנים יותר - בסדר גודל של חדר שינה קטן. חלק מהחדרים האלו תחומים במחיצות שקופות או שקופות למחצה (לבידוד רעשים בין השאר) שום חדר אינו סגור לחלוטין.
הרצפה בכל המועדון מכוסה בשטיח רך להקלה על ברכי הזוחלים.

חדר אחד הוא גדול יותר ומצויד בכריות ישיבה ושולחנות נמוכים.

רמות התאורה משתנות בין החדרים - תאורה לבנה חזקה בחדר שמצויד בכיסא גניקולוג, ותאורה נמוכה יותר בחדרים אחרים. חדר הישיבה מואר.

המקום שקט. יש מוסיקת רקע, משהו אפלולי ואיטי, אולי גם Uriah heep יתאימו, לא מוסיקת לוויתנים. המוסיקה אף פעם לא ברמה שתפריע שתפריע לשיחה שקטה או שתמנע מדום לשמוע כל גניחה ואנחה של הסאבית שלו.

המקום נקי מאוד מאוד. בפינות כמה מהחדרים ישנם גלילים של יריעות ניילון או נייר שניתן לפרוס על הרצפה או על המתקנים כאשר מבצעים סשן מלכלך (שעווה למשל).
צוות שקט עובר אחרי הסשן ומחטא את המתקנים. אין עישון.

מתקנים שונים פזורים ברחבי המועדון - צלבים, סאדים, חמורים וכאמור כיסא גניקולוג. מעל חלק מהמתקנים ישנו לוח בו הדום יכול לכתוב משהו בקשר לסאבית הקשורה "נא לא לגעת" או "אפשר לשחק רק בשדיים" וכדומה. כמובן אנשים קוראים את הלוחות ומתיחסים אליהם.

יש אוכל במועדון, אבל לא ברמה של ארוחות מלאות - אולי וופל אמריקאי וצ'יפס. אין אלכוהול.

יש חוקים למועדון - ללא חדירות, ללא מין אוראלי, לא שום דבר שמערב הפרשות או דם או חודר את העור. אסור לגעת במישהו אחר בלי שהוזמנת לכך, אסור להפריע לסשן בהערות עידוד או ביקורת.
ישנם משגיחים מטעם המועדון, אנשים בעלי נסיון וידע בקשירות והצלפות וכו' שהם ורק הם רשאים להפסיק סשן אם הוא בבירור מסוכן. הם ישתדלו להעיר לדום בשקט על הטעות הספציפית שהוא עושה. הדומים יקבלו תיקונים ועצות ולא יראו בהם עלבון או איום על סמכותם.

אין הופעות במועדון. אנשים לא באים לשם כצופים. הם באים כדי להפגש ולדבר עם אחרים בקהילה, או כדי לעשות בעצמם סשנים בציבור. הסשנים שנעשים מתקיימים למען המבצעים אותם ולא למען הצופים, כך שהם עשויים להיות קצרים מאוד (סטירה אחת) או ארוכים ואיטיים (לך תעמוד עכשיו עשרים דקות בפינה).

ישנם ערבים ספציפיים שמוקדשים להרצאות והדגמות (ויש לנו גם מומחים שיכולים באמת להרצות ולהדגים). מתרגלים טכניקות שונות של הצלפה או סדנת תנוחות גוריאניות לסאביות, או סדנת מסאז נעים/כואב או צילום אירוטי. לוח ההרצאות ידוע כחודש מראש.

בערבי הרצאות אין קוד לבוש. בערבים אחרים יש דרישה לקוד לבוש מינימלי (לא חייבים הכל לייטקס ועור אבל להשתדל שיהיה סקסי ואלגנטי).

חלק גדול מהאנשים במועדון מכירים אחד את השני אבל אין סלקציה בכניסה מלבד בנושא גיל ודרס קוד או הרחקת אנשים מסוכנים. נציג של המועדון משוחח עם אנשים חדשים במועדון ומסביר להם על חוקי המקום והאווירה הכללית בו. גם אנשים מחוץ לתחום מוזמנים כל עוד הם שומרים על הכללים.

זהו אני חושבת, אם אני אזכר בעוד משהו אני אוסיף אחר כך.
זיקית
לפני 20 שנים • 1 באוק׳ 2003

נשמע כיף.

זיקית • 1 באוק׳ 2003
יוראייה היפ...איזה סרט.
תודה שהזכרת לי..
icon_smile.gif
pam
pam
לפני 20 שנים • 2 באוק׳ 2003
pam • 2 באוק׳ 2003
נשמע מושלם.

המועדון האולטימטיבי שלי הוא משהו בסגנון הסט של עיניים עצומות לרווחה.
Demi
לפני 20 שנים • 5 באוק׳ 2003
Demi • 5 באוק׳ 2003
המועדון האולטימטיבי שלי הוא זה שיש ביפו עם שינויים קלים.
ילדים החוצה.
בפנים כולם ערומים או בעירום חלקי.
לא כולם חייבים להשתתף אבל כולם בסופו של דבר מתחננים להשתתף וגם משתתפים.
מי שנוגע בלי רשות עף החוצה לאותו ערב עם בעיטה בתחת (רצוי בביצים).
וזהו icon_lol.gif
zap11​(נשלט){Lola}
לפני 20 שנים • 14 באוק׳ 2003
zap11​(נשלט){Lola} • 14 באוק׳ 2003
דמי אתה מגזים ?????????????
אני למשל בישן רצח
האיש בשחור​(שולט)
לפני 20 שנים • 16 באוק׳ 2003
האיש בשחור​(שולט) • 16 באוק׳ 2003
למרות שאני לא פריק של מועדונים, את המועדון הדמיוני שתיארה תאיר אהבתי מאוד.
ספרי לי כשתפתחי מועדון כזה. אשמח להגיע למסיבת החנוכה שלו.