ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מזל טוב, עקרבים, עקרביות !!!

venus in our blood​(שולטת)
לפני 17 שנים • 23 באוק׳ 2006

מזל טוב, עקרבים, עקרביות !!!

venus in our blood​(שולטת) • 23 באוק׳ 2006

מזל עקרב, נקבה.

היא תוכל לכתוב ספר על איך שצריכים ללכת, לדבר, ולהיראות- כשמפתים גבר. היא מתמכרת לסיפוק ערגות גופה. רק גבר שהוא כמעט חסר מין לא ייענה לתשוקה החבויה בעיניה ובקולה. מבלי שתוציא הגה, היא מסוגלת לאיית "מין" בכל הניבים שמתחת השמש.
כשהיא פוגשת בגבר מושך, היא יודעת בדיוק איך לנתק אותו מן העדר, ולא יעבור זמן רב עד שיהא מסונוור מכדי שיבחין בכל אישה אחרת. מוטב לו שלא ייאבק: לא תהא כאן תחרות- מקרה של כוח אדיר כנגד עצם קל ונייד. אפילו אם אינה יפה באופן מיוחד, עיניה ההיפנוטיות והגדולות יביטו בו ישירות במבט שתלטני. הוא יידע בדיוק איך מרגישה ארנבת מיסכנה כשנחש הקוברה מהפנט אותה.
היא סולדת מבן-לוויה קמצני. לאן שלא תפנה, תמיד רוצה היא לנסוע במחלקה ראשונה ומוטב לך שתשלם עם חיוך. אם אתה נרתע קצת בשל גישתה האדישה לכסף, אל תראה זאת. אחרת תישכחו במהרה- אתה והכסף שלך.
יש לה מרץ שמספיק לכמה נשים גם יחד. היא אוהבת לעבוד קשה וליהנות הרבה. בכל פעילות שהיא, היא נוטה להפריז. זה עשוי לשלהב, אבל מתיש את הכוחות. אף פעם לא תשתעמם, אבל אולי תתגעגע לחיים שלווים ושאננים יותר.
היא מתייחסת לאהבה ברצינות. כמו הגבר שבמזלה, גם היא מתמכרת לתאוותיה, ואין זה תמיד מתייחס למין. חדוות החיים שלה קיימת בנפרד מכל גבר. זה גורן לכך שתכבוש לבבות גברים, ואלה שואפים להכניעה ולהפכה לתלויה בהם. אפילו כשהם מצליחים, אין הם בהכרח פולחים לעמקי הסוד של חושניותה הכמוסה.
בחדר-השינה היא תובענית, ויש גברים רבים שאינם מסוגלים להתמודד עם ציפיותיה. אין לה סבלנות יתרה לגברים שאינם עומדים בכך, או כלפי אלה שקיפחו אותה, כביכול. מאידך, היא יעילה ביותר עם אלה הסובלים מעכבות פסיכולוגויות. מסוגלת היא לחולל פלאים בגבר אימפוטנטי- כל זמן שהאימפוטנטיות היא בראשו. אין זה אלטרואיזם מלידה. היא פשוט עושה מה שנחוץ בכדי לעזור לו לספק אותה.
היא חריפת מוח ובעלת אינטואיציה מצויינת. ביקורתית ותובענית כלפי חוץ, היא מעמידה את מאהביה וידידיה לעתיד במבחן ממושך, לפני שתשבצם במסכת חייה. היא בוחנת כליות ולב כשזה מגיע לביקורת הזולת, אבל היא עצמה נשארת אטומה לחיטוטיהם. אופיה האמיתי כמוס תמיד.
היא עקשנית ויודעת מה שהיא רוצה ויש לה סבלנות וכושר להעמיד פנים עד שתשיג זאת. כל צעדיה מחושבים בדקדקנות. רק גבר תקיף מאוד בדעתו ובעל כושר החלטה יכול להתנגד לה, כי יודעת היא מה מבוקשה ותחתור לקראת המטרה בכוח מחץ, אי-אפשר להסיח את דעתה ממטרתה. אף לא תסגל עצמה לנסיבות המשתנות.
אזהרה: טבעה, שהוא רגשי בתכלית, עשוי להיות נקמני והרסני, אם יתסכלו אותה. אם יבגדו בה, עלולה היא להיות אוייבת מסוכנת. אין לה ייסורי מצפון כשהיא מחפשת לה נקמה באותו אחד, שלא היה ראוי לאימונה. לא זו בלבד שהיא רוצה להעניש אותו, אלא גם להשפילו ולבזותו.
הקינאה היא חסרונה הגרוע ביותר. היא מצפה שמאהבה ישמור לה את מלוא הערצתו. היא מוצאת לה מתחרות ותככים במקום שאינם בנמצא. במסיבה, כשבן-לוויתה מקדיש רגעים מספר לשיחה פרטית עם נקבה מושכת, היא מחליטה שהוא קובע פגישה סודית- והיא מתנהגת בהתאם. אין היא הטיפוס שיעמוד בשקט בפינה ויעמיד פנים שהוא מנורה עומדת. היא תנחת עליו בחרון אפה.
היא בזה לחולשה או למי שכורע תחתיו בשל לחץ. אם נחה עליה הרוח, תתייחס אל מאהבה בכבוד מלכים, אבל כשמצב-רוחה משתנה (והוא משתנה) תמוטט אותו כליל. מריבותיה יתנהלו תמיד בקולות וברעמים. אם לא השלמתם לפני שנפרדתם, חלילה לך לטלפן אליה למחרתו כאילו לא קרה דבר. או אז תרגיש אתה כאילו הינך משוחח עם אדם זר בתכלית, שיחה טלפונית בקווים מבולבלים.
בדבר אחד אתה יכול להיות בטוח: היא אמוציונאלית במלוא המובן, רגישה מאוד ונאמנה בתכלית לגבר שהיא אוהבת. היא תקריב קורבנות גדולים לכל מי ששבה את ליבה. אם הגבר יפגוש אותה ב"מחצית הדרך", תהיה שלו לעולם.
נשים "עקרב" נעשות פילגשות נאמנות שיגנו עליך קבלעם, ילחמו למענך בתנאים הקשים ביותר, ויבוזו למה שהשכנים אומרים או חושבים. אבל חלילה לך לייבב או להחלש- היא עצמה עלולה להפוך לך אוייבת.
נישואין? כפי שתיארת לעצמך עד כה, זה עלול להיות גן-עדן או גיהינום- אין באמצע. זכור: זהו הסימן הקיצוני ביותר במעגל המזלות. לבבות חלושים, מוטב שתסתלקו הצידה.

איזורים ארוגניים-

האיזור הרגיש היותר של ה"עקרב" הוא איבר-המין. לגבי הגבר, אפילו מגע קליל באיזור זה יהפכנו להר געש. הנקרבה בסימן "עקרב" מסוגלת לעורר עצמה, אם רק תשלב רגליה ותנענע אותן בתנוחה שבה שפתי הפות מתחככות זו בזו.
זום דבר לא יספק גבר "עקרב" יותר ממגע קליל של לשון האישה על ראש איבר-המין. כלום חייבת אני להוסיף שהאישה "עקרב" נהנית במיוחד הליקוק הפות?
מי שמשתעשע עם איבר-המין של "עקרב"- ממש שליט בו!


חיי המין של מזל עקרב, נקבה.

לילה ארוך לפניכם. היכונו, בחורים.
היא עלולה להתחיל מזה שתלחש באזנך דברים של ניבול פה מגרים. כשהיא רק מדברת על מין היא מתקרבת לאורגאזם. טיפוסי לה להשתמש במיטת-מים מרווחת וגדולה, או כל מיטה מעוגלת ומרווחת שאין לה מראשות ולא מרגלות, כך שכל תנוחת מין תבוצע בה בנוחות. היא פעלתנית בחדר-המיטות, תעשה הכל בכדי שיהיה זה לילה לזיכרון.
היא סקרנית, חקרנית ושוחרת חידושים. לא חשוב עד כמה עייפת כבר מכל טכניקות המיניות- כמה מפעולותיה הפזיזות בוודאי יפתיעו אותך. היא רוצה שתהנה ממין כמו שהיא נהנית- והיא נהנית בכל רמ"ח אבריה. זהו המזל המיני ביותר במעגל המזלות.
ארוטית, תובענית וזקוקה לגבר שיש בו להט שווה, כדי לקבל סיפוק מלא. ואולם הגישה הדקדקנית אינה בשבילה. התנהגותה נשלטת אך ורק על-ידי האינסטינקט. שום ספר לא ישכנע אותה שמין הוא תורה של תרגילי יוגה. היא אפילו מעדיפה מאהב גרוע על פני ספר טוב.
היא כמו ליטוף ל"אגו" הגברי. כשהיא מגורה- היא מראה זאת, וכתוצאה גם הוא יתגרה וישתלהב. היא אוהבת להתעלס זמן ממושך, ומסוגלת להשליט רצונותיה גל גבר, אשר עם האחרות הוא אימפולסיבי ומהיר. יודעת היא כי ארוטיקה כוללת הרבה יותר מאשר האקט המיני עצמו. אפילו הפרטים הפעוטים ביותר חשובים בעיניה, והיא תראה לו עד כמה חשובים הם.
היא תופיע בוודאי לפניך בתחתונים שקופים, אותו סוג הפתוח במפשעה לשם גירוי יתר ולשם נוחיות, או שתלבש חזיה חשופת-שדיים וחגורת גרביים שחורה. "עקרב" יכולה להיראות כגברת מכובדת בתכלית- כלפי חוץ, אבל תתלבש ותנהג כזונה מופקרת- בחדר-השינה. כשגבר מושך אותה תלך אחריו בהחלטיות, ואף פעם לא תקבל "לא" כתשובה.
בשעת משגל חשוב לה מאוד הפיקוח על האורגאזם, והיא תנסה כל שיטה כדי לעזור לגבר שלה לשמור על כושר הגברא שלו. "נופרקאין" או כל משתיק עצבים אחר, על קצת איבר-המין שלו, יבלום כל רגישות יתר שתביא לידי שיא מהיר מדי, וזו תחבולה שמצאתיה רווחת בקרב נשות ה"עקרב".
במרוצת שנות הניסיון הרב שרכשתי לי, פגשתי רבות שמשתמשות באיבר-מין מלאכותי. הן גם אוהבות שמני גוף ריחניים, מישחות מרככות בטעמי פירות, ויבראטורים ארוכים. אין היא מעודנת עד כדי להסתיר את התקפת המחץ שלה על המטרה- והמטרה היא תמיד סיפוקה המיני.
משהתעוררה לפעילות המינית, קשה לרסן אותה. היא רוצה יותר ממה שיש לך להעניק לה, ויש לה תכסיסים כדי שתיתן לה יותר: אולי יהיה זה איבר-מין מלאכותי שהוחדר לפי הטבעת במשגל, או ויברטור שיעסה את הערמונית. זוהי חוויה שלא במהרה תישכחנה!
היא תתוסכל מאוד, אם תיווכח לדעת שאתה משתף פעולה רק מתוך הכרח. האישה "עקרב" מתכוונת לשלוט על בן זוגה. לא מזמן קיבלתי מכתב מגבר שיש לו הרפתקה עם בת "עקרב". בתחילה מצא עניין רב בעובדה שיש לה רעיונות קיצוניים על משגל. אבל מאוחר יותר התחיל לדאוג: בפגישה האחרונה שלהם לבשה חליפת-עור הדוקה בתכלית מרגל ועד ראש, ונעלה נעליים מדהימות על עקב עצום, שדמה למסמר ארוך, אח"כ הכריחה אותו לנשק את חליפת-העור שלה, ללקק אותה ולגפפה. כל זאת בטרם תניח לו להתעלס איתה!
הבחור המסכן רצה לדעת איך לרסן אותה לפינ שתתקדם ל"מי יודע מה". אמרתי לו שסיגוייו לשנות "עקרבית" הם אפסיים ומוטב שיעזבנה. (ידעתי שלא יעשה זאת, כי הוא היה "דגים"!)
הדחף לשלוט נושא לפעמים ציביון לסבי, אפילו עם בן זוג. במרוצת השנים פגשתי נשים בנות מזל "עקרב", ששחו לי כי שיא הנאתן הוא לחגור איבר-מין מלאכותי למתוניהן ו"לאנוס" גבר. אישה תוקפנית במיוחד סיפרה לי שבתחילה השתמשה בידית של שוט כדי "לגרות" את ישבנו.
בחיפושיהן אחרי בני זוג נוחים ופאסיביים יותר, הן פולשות לפעמים לשטחי הלסביות. במשגל לסבי משתמשת האישה "העקרבית" השלטת גם בתנוחת ה"כף", שבה משגל פי הטבעת מתבצע בגירוי מאחור. המשחק המיני דומה ברובו להטרוסקסואלי, והאישה ה"עקרבית" מתנהגת לרוב בצורה גברית לא רק בפעילות המינית אלא גם ביחסי-אנוש אחרים.
תהיה השיטה כאשר תהיה, האישה "עקרב" תצווה על בן זוגה לנהוג כפי שהיא רוצה- מעל לחובות השוטפות. בשבילה, המין הוא רק ביטוי אחר ליחסי אדון-עובד, וה"עקרב" תמיד חייב להיות האדון!

מזל עקרב, זכר-

הגבר שנולד בסימן "עקרב" נשלט על-ידי איבר-מינו. הוא תאוותני, אמוציונלי, הפכפך. אופיו נמדד בתשוקותיו, ובכדי לספקן יסכים הוא לכל אתגר, יתמודד עם כל מיכשול. יכנוהו בשם דון ג´ואן חסר-לב? מה אכפת לו! דעותיהם לא יבלמו את חיפושו חסר-המנוחה אחר הרפתקאות מין.
לא קשה להבין מדוע אנשים נמשכים אליו כאל מאגנט. הם נענים לחושניות החייתית שיש בה משום קסם היפנוטי. הוא משלב שווה בשווה קסם אישי כוח אישי. דומה שיש בו כל כך הרבה מרץ עד שהוא מרווה בו את האווירה. מרץ זה מסובבו כהילה בכל אשר יילך.
אפס, אם האישה תתקרב יותר מדי אליו, צפויה לה סכנה: מיניותו התוססת עלולה להתפרץ בלי הודעה מוקדמת, הוא הפכפך, לא צפוי וכמעט שאינו טורך לשלוט בעצמו. מעצור זו מילה שאינה מצויה במילונו. אם רוצה את להשתעשע בסכנה מבלי לשאת בתוצאות, אל תתקרבי אליו. "מתח גבוה" כתוב על כל כולו.
משגל איתו עלול לשחקי התשוקה- או לרדת לתהומות הבזויים ביותר. אישה שנהפכת לבת זוג נכספת לגבר "עקרב", יש לה לצפות להרבה טובה, וגם להרבה פחד. שום דבר לא יעמוד בדרכו להשגת מטרתו, כי הוא קרבן לתשוקותיו. במשחק האהבה ההדדי, הוא עשוי להיות בן זוג לוהט שיעשה הכל כדי לעוררה. אם אין היא מוכנה לחיזוריו, יעשה הכל, יסתכן בכל, יעשה כל צעד שהוא לשכנעה להיכנע לו. ואם ייכשל בכל אלה- הוא מסוגל לאנסה!
ה"עקרב" לא ישכח מעשה טוב, לא יסלח על פגישה, ועם ייפגע- ישווע לנקמה! יחסיו על הזולת רצופים במידת-מה במאבקים ובלבטים. לפעמים נעשה הוא אלים. בקלות רבה הוא קונה לו אוייבים, ובכל ריב נהפך לאוייב מסוכן. הוא נועז, קשה-עורף ובעל כושר התמדה. המתחברים עם "עקרב" צריכים להיות מוכנים לעשות מאמץ עילאי לקיים את השלום. התכונה הרכה של רחמים אינה טבועה בו, ודרך הפשרה אינה מתכונתו. אם אתה מתחיל איתו עניינים, הייה מוכן לכל. כשקוראים עליו תגר יילחם, פשוטו כמשמעו, עד מוות. בוויכוח הוא יסכן הכל, יהמר על הכל או לא כלום, ושהשד יקח את המפסיד.
דחפיו מסובכים ומיסתוריים, כי יש באישיותו צד נסתר ופרטי. הוא דינאמי וכופה תשוקותיו על האחרים, אבל גם נאמן לידידיו, אינו רוצה להיות תלוי, אבל זקוק למישהו להישען עליו. בלתי יציב ריגשית, בז הוא לחולשות האחרים, אבל יש לו משיכה גדולה לטיפוסים מאזוכיסטיים, אשר חשים את נטייתו לאכזריות.
הוא נוהג לפזר את מרצו ברדיפה עיקשת אחרי תענוגות, ולעיתים קרובות מתמכר הוא לשתיה ולסמים. אפס, סיכוייו להתגבר על ההתמכרות טובים יותר משל אחרים, כי יש לו כוח רצון וכושר החלטה אדיר.
העבודה חשובה לו. אם גם שונא הוא עבודה פיזית קשה, יש לו כושר ריכוז בלתי רגיל, דימיון פורה, אומץ רב ויוזמה- גישות שלרוב מבטיחות הצלחה. הוא גם מעשי בענייני כספים. איש לא ישכנעו לשינויים בשל איזה שהוא סכום פעוט.
הבעיה היא שהוא מבקש למחוץ את הבעיה, ואז לשכוח אותה. וזה משאיר את הבעיה ללא פיתרון סופי.
בענייני לב, פשוט לא יקבל "לא" כתשובה. הוא מצפה שתתמכרי לו כל כולך. אם לא תעשי זאת, ינתק איתך מגע בלא התחשבות ורחמים.
אלה שנולדו במזל זה עלולים להיות ערמומיים, אנוכיים וחסרי מצפון. תכונות כאלו בולטות כשהללו מחפשים להם הרפתקאה מינית. בעיניהם התאווה היא חוק בפני עצמו! בין ה"עקרבים" תמצא את רעבי במין הפוחזים ביותר, המזדווגים שאינם יודעים שובעה. הם שואפים לריבונות, לשליטה מלאה על הליבידו ועל הרגשות.
בעיני גבר "עקרב", המין הוא משחק שהוא כבר הימר עליו וחישב מראש את כל השיקולים בעד ונגד- ויש לו סיכויים מקסימליים להצלחה. הוא עשוי ליהנות מחיזור, אבל מעוניין רק באישה שכל גבר אחר רוצה.
את עלולה לשגע "עקרב" בקינאה- אבל עשי זאת ושאי בתוצאות המסוכנות. מכיוון שהוא שתלטני עם נשים, בטוח בכוחו להכריחן לבצע משאלותיו, תשוקותיו החייתיות עלולות להביאו לידי ברוטליות.
ראי הוזהרת!


איזורים ארוגניים- (כמו של הנקבה)

איך לכבוש את מזל עקרב-

פעם טענתי שיש בעולם רק שני אסטרולוגים שמבינים את ה"עקרב"- ולדאבוני אינם מסכימים זה עם זה. זה נאמר בלצון. זה איננו נכון, התכוונתי להדגיש את הבלית צפוי הטיפוסי להתנהגותם, ולא את הסברה שבלתי אפשרי הוא לטפל בבעיותיהם.
בהחלט אפשר לקבוע לגבהים ככלי התנהגות. תחילה, התייחסו אליהם ברצינות. גאוותם נענית לחנופה שבתשומת-לב בלעדית. לא חשוב מה שה"עקרב" אומר- אל תקחו זאת יותר מדי ברצינות. לא נתכוונתי לעטון בזכות הצביעות. ל"עקרב" יש אינטואיציה נפלאה, הגובלת בתורת הניסתר, ומסוגל הוא לחשוף את מחשבותיך הכמוסות.
אף על פי כן, הם מאוד רגישים למחמאות, ולא ישתוממו למשמע החנופה הגלויה ביותר- אף כי לא תצליחו להוליך אותם שולל. אל תקמץ במחמאות. איך היא לבושה (לרוב, פרובוקטיבית, צעקנית, כדי למשוך תשומת-לב), כמה יפה היא, או איזו בת-שיחה חכמה היא. כשהוא מתלוצץ, צחקי- הוא ייפגע, אם לא תעשי כן. השתדלי להתעלם מחסרונותיו. למעשה, השתדלי לראותם בבחינת מעלות: למשל, "אני אוהבת גבר שיודע מה שהוא רוצה", "אף פעם לר ראיתי שמישהו ינצח אותך בוויכוח", או "אתה כ"כ גברי, יקירי".
אין להציע ללכת לתיאטרון, להפליג לנסיעה ארוכה או לצאת למסיבה סוערת, כי ה"עקרב" אוהב בית יותר מדי. לשבת ערב בבית, להאזין לתקליטים טובים- מבטיח התקדמות רבה יותר.
מוטב תמיד לבקש עצה, אף פעם אין להציע משהו שה"עקרב" מתעב. יש ללכת לקראתו יותר ממחצית הדרך בכדי שהיחסים יהיו תקינים. מין הדין לקבל את ההנחה ש"עקרב" יודע כל דבר קצת יותר טוב מכל אדם אחר, ובדרך זו ניתן לשבות את ליבו.
היו חמים ברגשות- ה"עקרב" זקוק להמון חמימות וייענה בהתאם.
מעל לכל, הקדישו תשומת-לב בלעדית ל"עקרב", בין שזה גבר או אישה- אחרת יהיה מלא תרעומת וקינאה. יש לשתף פעולה בכל תכניותיו. ה"עקרב" אינו אוהב שמנסים להסיטו מדרכו, הייעתר רק לשינויים קלים בה.
כשאתה מוציא אישה "עקרב", הייה חופשי עם כספך. אם היא מזמינה אותך לארוחת-ערב, דאג שתביא איתך בקבוק שמפניה יקר.
אם את מנסה למשוך גבר "עקרב", היי פרובוקטיבית, לבשי שמלות שיחמיאו לגופך, התבשמי בבושם המצודד ביותר.
ומה שנוגע למתנות- - לגבר או לאישה- נסו-נא תכשיט אקזוטי, קמיע מקסיקני או אפריקני. ה"עקרבים" אוהבים לעטר את גופם. תן לה ללבוש משהו חשקני ונועז בצבע ארגמני גועש. תני לו מגפיים מעור שחור, או חגורה מרשימה מאבני-חן. לגבי אישה "עקרב", נסה לתת לה עגילי טופז. הטופז הוא אבן-החן המביאה לה מזל, ועגילים גדולים ומתנודדים יגרמו לה התגרשות ארוטית סמויה, כשהם מתחככים על צווארה.
עצה קטנה: כשאתם אוכלים יחד ארוחת-ערב, הצע מסעדת דגים. המאכל החביב עליה הוא סרטן.
זה יעזור למצב-רוחו הרומנטי של ה"עקרב", אם האווירה יוצרת פיתויים. לפזר על הריצפה אי-אלה כרי-ישיבה, להבעיר קטורת, להשמיע תקליטים רומנטיים. לא שהאווירה והרקע כ"כ חשובים, כי, בסופו של דבר, מסוגל ה"עקרב" לרצות להתעלס גם על רצפת מלט של מוסך מלא אדי גז ומכונות שואגות.





איזורים ארוגניים-

האיזור הרגיש היותר של ה"עקרב" הוא איבר-המין. לגבי הגבר, אפילו מגע קליל באיזור זה יהפכנו להר געש. הנקרבה בסימן "עקרב" מסוגלת לעורר עצמה, אם רק תשלב רגליה ותנענע אותן בתנוחה שבה שפתי הפות מתחככות זו בזו.
שום דבר לא יספק גבר "עקרב" יותר ממגע קליל של לשון האישה על ראש איבר-המין. כלום חייבת אני להוסיף שהאישה "עקרב" נהנית במיוחד הליקוק הפות?
מי שמשתעשע עם איבר-המין של "עקרב"- ממש שליט בו!

איך להיפרד ממזל עקרב-

לנתק פרשת אהבים עם "עקרב" זה לפעמים מסוכן, ל"עקרב" מזל רתחני, והתמודדות ישירה פנים אל פנים עלולה להיות "רצחנית". מוטב להשתמש בתכסיסים מעודנים יותר.
לצנן את החמימות שה"עקרב" כל כך זקוק לה. לחדול לחבקו, לנשקו או לתת לו חיזוקי אהבה מילוליים.
להדגיש תחילה מה שרוצים ממנו. להתאונן על שאין מקבלים מספיק תשומת-לב. להזעיף פנים. להדגיש תכופות ובפרוטרוט מה לא היה בסדר בהם באירוע חברתי כלשהו. להתערב בשיחותיהם, אפילו מבלי לדעת בדיוק במה מדובר.
בחדר-המיטות, אין להניח לצד השני לעשות כרצונו. אף פעם לא לשבח אותו.
אם את אישה המנסה להינתק מ"עקרב", היי עקרת-בית גרועה, והניחי לבית להתפורר. הזמיני אורחים הביתה ובחרי כאלה המסוגלים לפורר את "הקן" במיקצת.
אם אתה גבר, השלך אפר סיגריות בכל מקום, פזר את בגדיך ואת עיתוניך, הטבע סימני אצבעות מלוכלכים על הקירות. לתת לביתו של ה"עקרב" להידלדל גרוע ממש כמו להטיל ספק בשלמותו!
לגרום ל"עקרב" שיהיה קנאי, ללעוג לייצר הקניינות שלו.
ואולם: זכרו: חלילה לכם לריב! אתם עשויים לנתק את היחסים, אבל גם לצאת משם על אלונקה!


( מי בכלל רוצה להיפרד מעקרבים\יות ??? )

התאמות :


עקרב וטלה-

שילוב הפכפכני ביותר. בענייני המין, ה"טלה" הוא חדשני ו"עקרב" מספק לו שיתוף-פעולה נלהב. אבל "טלה" יותר מדי קל-דעת בעיני ה"עקרב" הקנאי. שניהם מרוכזים בעצמם, דינאמיים ושאפתניים. המשיכה ביניהם עשויה להיות חזקה, אבל האינדיבידואליות שלהם תפריד ביניהם. סיכויים לפרשה קצרה, יחסים ממושכים רק עם תנודות קשות.

טלה ועקרב-

המין אמור להיות מעורר או מסתכל- קיימות כאן רק שתי האפשרויות האלו. לשניהם דעה קדומה במה שנוגע לפעילויות, שניהם נתברכו באנרגיה פיזית גדולה, אבל שניהם עצמאיים ושואפים לשלוט. אפילו אם תשרור ביניהם סערת חושים עזה, לא מן ההכרח שיעמדו במבחן. קינאתו של ה"עקרב" גם היא מהווה סכנה. פרשת אהבים לא תהיה יציבה, נשואין לא יישארו עניין שבמוסכמות.

עקרב ושור-

לשניהם כושר התמדה ותשוקה לספק זה את זה במיטה. אבל הם יצטרכו ליישר את ההדורי האישיות שלהם, אם רוצים הם לחבב זה את זה למחרת בבוקר. ה"עקרב" בז לעצלות וביסודו הוא חסכוני. ה"שור" הוא עצלני ונוטה לבזבז את הכסף אשר הרוויח. שניהם גאים, עקשנים, שתלטנים. הדחפים המיניים החזקים מאיימים על פרשיה אפשרית. נישואין- בספק רב.

שור ועקרב-

יחדיו יש להם תיאבון מיני ניכר. גם אין לאף אחד מהם צורך מיוחד לחפש הרפתקות מחוץ לבית. אם "שור" מתרגז, הוא עלול להיות קשה-עורף, ואילו מחמתו של ה"עקרב", כשזו מתעוררת, צריכים כל יתר הסימנים להישמר. נשואין יכולים להצליח רק בזכות סובלנות עילאית.

תאומים ועקרב-

מבחינה מינית ישנה התאמה, אבל שני אלה מוכיחים שמשיכה מינית גרידא אינה מספקת. "עקרב" קנאי, "תאומים" קל-דעת. כשה"עקרב" מושך ברסן יותר מדי, ה"תאומים" יתמרד כולו. הפרשה עלולה להסתיים בריב ואפילו באיבה. בנישואין- רק זוג יוצא מגדר הרגיל יצליח להצליח.

עקרב ותאומים-

מבחינה מינית הם מתאימים, אבל אין זה כל הסיפור כולו. נחוצים ויתורים הדדיים. ה"תאומים" לוקח עניינים בקלות יתרה, בניגוד ל"עקרב" הרציני. ה"עקרב" תקיף בדעתו, ה"תאומים" הפכפך ומשנה דעתו. ה"תאומים" ער מבחינה שכלית, ונהנה להתבלט בכל אירוע חברתי. ה"עקרב" רואה בכך ביזבוז זמן שאין לו כפרה. פרשיה בלתי חלקה, נישואין קשים.


סרטן ועקרב-

כוחו של ה"עקרב" וצרכיו הנפשיים להשתלט ולהגן- אלה הם הגורמים שה"סרטן" מחפש. "סרטן" רגיש יותר ביחסי-מין, ו"עקרב" תאוותני יותר. אבל השתוקקותו של "סרטן" לרצות עוזרת למנוע בעיות רציניות בשטח זה. קנאותו העזה של ה"עקרב" נשארת רדומה, כי "סרטן" נאמן לבת (בן)- זוגו. האהבה מסוגלת לשגשג, ופרשת אהבים יציבה עשויה להתפתח לנישואין מאושרים.

עקרב וסרטן-

שני סימני מים אלה אמורים להסתדר זה עם זה יפה מאוד. גם התחזית המינית יפה. תשוקתו של ה"עקרב" מוצאת לה שותף תאב ב"סרטן". ההתאמה המינית עוזרת לגשר על פני נטיות הקינאה ששני המזלות סובלים מהן. אם מפעם לפעם מתלקחת הקינאה, אין זה מקום בטוח למסתכל מן הצד! סיכויים טובים לקשר הרמוני של כוח וחסות. פרשיה טובה, ואף נישואין טובים.


עקרב ובתולה-

בשטחים רבים עיסוקיהם דומים, אבל השטח המיני אינו אחד מאלה. זה מקשה עליהם ליצור קשר. "בתולה" עלול להיות נרגן, ו"עקרב" יהיה ישיר ופתוח בצורה ברוטלית. אם ה"בתולה" מסוגל לעשות ויתורים דרושים, אולי יסתדרו ביניהם. התאמה שכלית לזמן-מה, אבל ה"עקרב" יתחיל במהרה לחפש לו אפיקים אחרים.


בתולה ועקרב-

ביסודם מתאימים הם, אם גם נוטה ה"בתולה" לצנן את אש תשוקתו של ה"עקרב". ה"עקרב" מנסה כל הזמן לדרבן את ה"בתולה" להנאה מינית, ואילו ה"בתולה" תמה לדעת מדוע ה"עקרב" תוקפני כ"כ. האם אינם מסוגלים להיות ידידים כשם שהם מאהבים? אם ה"בתולה" יסכים לפשרה, יישאר ה"עקרב" במחיצתו. פרשיה מעניינת עם ויברציות חיוביות לקשר הדוק וקבוע.


מאזניים ועקרב-"עקרב" קנאי מדי כלפי ה"מאזניים" הלא-איכפתי. "עקרב" לא יסכים אפילו לפלירטים הכי קלים. גישתו העניינית של "מאזניים" למין מרתיחה את "עקרב". "עקרב" מוכרח להשתלט. "מאזניים" חייב לשתף פעולה. ישנה משיכה מאגנטית הגונה בין שני אלה, אבל השדה המאגנטי עלול להגיע לכלל התפוצצות. פרשיה סוערת, ואף כך הנישואין.

עקרב ומאזניים-

ה"עקרב" יותר מדי קנייני ויותר מדי קנאי בעיני "מאזניים". ה"מאזניים" עצל ורגיש מדי, בעיני "עקרב". אף על פי כן, שניהם תאוותנים (אם כי "מאזניים" נפתח ונסגר חליפות) ויקחו ברצינות את אפשרות המגורים המשותפים. תהיה בעיה בדבר אהבת המותרות של "מאזניים". אותם לא יהיה אולי ה"עקרב" מסוגל לספק. פרשיה סוערת ובלתי תקינה. גם נישואין אינם מבשרים אושר.

עקרב ועקרב-

מבחינה מינית מסוגלים הם להדליק אש מתחת למים, אבל דומים הם יותר מדי. שניהם תקיפים בדעתם, קניינים, קנאים, ולשניהם מזג איום. כשלא יסכימו זה עם זה, יתחילו הכלים לעוף בבית, וגם הרגשות יתנדפו דרך החלון. המשיכה ההתחלתית החזקה לא תזכה לחיים ארוכים מחוץ לחדר-המיטות המחומם. פרשיה לוהטת, אבל נישואין- אוי ואבוי!

עקרב וגדי-

שניהם נכונים, שאפתניים ומסתדרים ביניהם מבחינה מינית. כמעט ולא יהיו להם בעיות. ה"עקרב" נוטה להיות יותר רגשי, וזה טוב לגבי אופיו המופנם והמהורהר של "גדי". ה"גדי" מקבל בברכה את הביטחון הנובע מקניינותו של ה"עקרב". ל"עקרב" לא איכפת לקיים מגע מיני בלי סנטימנטים, וזה גם תואם את דרישותיו של ה"גדי". פרשיה חמימה, נישואין יציבים.

גדי ועקרב-

המין בין שני אלה הינו מענג. ה"עקרב" הוא יותר בעל דימיון וה"גדי" יותר שיטתי, אבל הם מתאימים למדי בשטח זה, והצלחה בחדר-המיטות פותחת אפיקים אחרים של רגשות חמים. שניהם בעלי רצון חזק, אבל ה"עקרב" נוטה למשול. ה"גדי" מבין שקניינותו של ה"עקרב" היא למעשה ביטוי של אהבה. פרשה סוערת ונישואין מוצלחים.

דלי ועקרב-

ה"עקרב" הוא כה קנאי וקנייני ש"דלי" לא יהיה מסוגל להתמודד איתו. מסתבר שה"דלי" כה אדיש למין, עד שתאוותו הנמרצת של ה"עקרב" עלולה ליהפך לסאדיזם. כתוצאה, יחפש ה"דלי" את אושרו בעיסוקי חוץ, ולאו דווקא בבית, כלומר הרחק מה"עקרב". פרשיה שנועדה להיקטע, והוא הדין בנישואין.

עקרב ודלי-

"עקרב" מתעב את מצבי-הרוח המשתנים של "דלי". ה"דלי" מעורב בהרבה עיסוקים חברתיים מחוץ לבית. לעומת זאת, ה"עקרב" מעוניין בביתו. ה"עקרב" אינו יכול לשלוט על ה"דלי", כי זה מייחס חשיבות יתרה לחירותו. ה"דלי" חברתי מאוד, ה"עקרב" בכלל לא. ל"עקרב" אין כל עניין בתוכניות הבלתי מעשיות של ה"דלי". תרגילי מיטה לא ישכילו לשמור על איחודו של זוג מנוגד זה, והשניים יילכו כל אחד לדרכו.


עקרב ודגים-

לזוג זה משיכה חזקה זה אל זה. "דגים" יסמוך על כוחו של "עקרב" לתמוך בו בחוסר ההחלטיות שלו, ובפירוש יישען על חוש הקניין של ה"עקרב". חיי המין שלהם יהיו מלהיבים- "דגים" הוא בעל דימיון מפותח, ה"עקרב" בעל כושר התמדה. בין שזו פרשיית אהבים ובין כשמדובר בנישואין- הסיכויים מצויינים.

דגים ועקרב-

קרוב לוודאי שייהנו מקשר פיזי הדוק ועמוק. הם מתאימים ביותר בתור מאהבים. חוזקו של ה"עקרב" מעניק את התמיכה התקינה שה"דגים" זקוק לה בתחומים אחרים. ה"דגים" לא יעורר את קינאתו של ה"עקרב", והלה יראה את חוש הקניינות של ה"עקרב" כביטוי של אהבה ובאמת ביטוי הוא לאהבה. שניהם משתלהבים מהר בסערת החושים ומפיקים הנאה הדדית. ככל שימהרו להתחתן, כן יהיו מאושרים יותר.


אסטרולוגיה קבלית : אנרגיית חודש חשוון על פי הקבלה ומזל עקרב





חשוון הוא חודש קיצוני מכל הבחינות, זה חודש המאופיין בצורך בשליטה ותוקפנות, חוסר התחשבות בזולת, והוא מכונה, חודש הפחד.
כדי להבין את הכוח של החודש ולהתחבר אליו ברגש, אנו זקוקים לשינוי בחשיבה ובעשייה. בחודש זה קוראים בתורה על המבול. המבול הציף את העולם במים והחריבו. למים יש אנרגיה פנימית של חסד. המים מוליכים את כוח האור של הבורא, את כוח החיים, לכן הגוף מכיל ברובו מים. אז מדוע בחר הקדוש ברוך הוא במים כדי להרוס את העולם? כי אז היה מלא חמס. כבר אז בחר התנ"ך במילה חמס כדי לייצג את הכאוס והשחיתות.
שימו לב מה קורה היום, מה השתנה?
חודש חשוון נשאר בגדר תעלומה מבחינת הכוח שלו. וכדי לפענח אפשר לפנות לקבלה להבהרה. אז יש פה חיבור של חורבן ובניה והמקשר בינהם הוא המים. מומלץ בחודש הזה להיטבל בכל דרך שמתאימה לאדם, המנהג העתיק היא טבילה במקווה. מקובלים ידעו על כוח המקווה מאז ועד היום.
סוד המים הם הרחקת אנרגיות שליליות שדבקו באדם, הנקיון הרוחני והטהרה שאדם עובר דרך המים, ים זה גם דרך להיטהרות. הזמן הזה כל העולם נגוע בכאוס במידה כזו או אחרת.
כמו אז בזמן המבול הקדוש ברוך הוא היה צריך להציף את העולם באור שלו. חודש חשוון מוליך את כוח האור כדי לנקות את השליליות מן העולם והקדוש ברוך הוא עושה זאת במידת הדין.
חשוון מגיע אחרי המאמץ של החגים ביהדות כדי לתת לנו את הכלים הנחוצים.
הגימטריה של ח – ש – ו – ן היא 364. זהו הרמז מאברהם אבינו על המהות הפנימית של חשוון. יום אחד בשנה, הכאוס שם שלט על הדלת: "עזבתי לחופשה ליום אחד". השטן והכאוס מסוגלים לשלוט רק 364 ימים ולא 365 ימים בשנה ומכאן אפשר להבין מבחינה רוחנית, שלחודש חשוון יש את הכוח לסלק ולנקות כאוס מן העולם ולנו נמצאת האפשרות האנרגתית, לנקות את המרחב הפנימי שלנו, להביא ולהתחבר לכוח החיים, לכוח האור של הבורא, זה הזמן להוציא מתוכנו את האור הפנימי כדי להאיר את העולם.
היקום מחבק אותנו בטובו של הבורא. מזל עקרב מספק לנו הזדמנות להשיג כוח מגן. כל אחד מאיתנו יוכל לבחור להיטהר במים או מקווה או כל מים אחרים. המים מחברים אותנו למהות הפנימית, לרגשות, לחמלה. אדם רק צריך להיות מודע לכוח המים בחודש הזה. אם נטהר את עצמנו, נוכל להשפיע בכל הזדמנות לטובה.
החודש מומלץ להכנסות ביחד. יש החודש כוח להשפיע ממקום נקי וטוב עם כוונות טובות של אהבה, הבנה ותמיכה, להיות מודע לאור שבתוכנו. החודש, כדי לסלק את הכאוס, נעשה כמו הבורא, נשתמש בנתינה, במים.
המבול לא בא להרוס את העולם, הוא בא כדי לרפאו, כל עוד יש כאוס, חמס וקלקול, כל עוד שלא מתחשבים בזולת ואיננו נמצאים בנתינה. אין לעולם סיכוי, רק נתינה, חסד ומים יעזרו לעולם לצאת ולהשתחרר מהמשברים, מהמלחמה ומהחולי בהם הוא נתון.
י"א בחשוון מיוחס ליום הולדתם של רחל אמנו ושל בנה הקטן בנימין. אנשי הדת והקבלה חוגגים את יום הולדתם, חגיגה פירושה התקשרות לאנרגיה. אנו חוגגים ימי הולדת כדי להתקשר לאנרגיה הקוסמית הזאת ולחגוג עם החוגג את מקור כוחו. רחל אמנו היתה צדקת, ולפיכך נפטרה מהעולם ביום הולדתה. מאחר שנפטרה בעת הולדת בנה בנימין – הרי שיום זה, י"א בחשוון, הוא יום ההולדת של שניהם.
רחל אמנו היתה אישה של חסדים ולכן חשוון הוא חודש החסדים והנתינה. אדם מקבל את מה שהוא נותן, הכל חוזר אלינו. רחל נועדה לשמש ערוץ תקשורת של מידת הדאגה לכל הדורות שיבואו, עד לתחיית המתים ממש. לכן כתוב "רחל מבכה את בניה", כי היא הצינור שלנו לדאגה. רחל מקושרת למשולש התחתון במגן דוד ולכן יש לנו מבחינה רוחנית גישה ישירה אליה.
רחל נתברכה בתכונת הדאגה, משימת חייה היתה לדאוג. המרכז ללימוד קבלה בארץ, מכין את החוט האדום דווקא בקבר רחל ולא בשום מקום אחר, כי רק לרחל יש את הכול והיכולת להעביר לכולנו באהבה ובדאגה אמיתית ואין סופית, את ההגנה השלמה כנגד עין הרע והשפעת אנרגיות שליליות.

הקריסטלים המתאימים למזל עקרב









מלכית
המלכית היא אחת מהאבנים העתיקות בעולם, תיעוד על השימוש באבן זו קיים כבר בשנת ארבעת אלפים לפני הספירה, כאשר המצרים הקדמונים כרו אותה והשתמשו בה כהגנה חזקה כנגד רוחות רעות ושיפור השינה.
המלכית מסייעת בשיפור זיכרון חלומות, הגנה, הקלה בבעיות של סיוטי לילה ועין הרע.

בתחום הנפשי למלכית יכולת לשפר את האיזון האנרגטי בגוף, לעזור בבעיות בחלק התחתון של הגב, הקלה על כאבים ראומטיים וסיוע במקרים של גידולים.
אבן המלכית מעניקה לנעזרים בה גם הגנה מפני תאונות ופגיעות על ידי כך שהאבן נפגעת במקום המשתמש בה. אנשים רבים שהשתמשו באבן מלכית ספרו כי האבן התפוצצה להם ביד ולאחר מספר ימים ארעה להם תאונה קשה והם לא נפגעו.


מונסטון
מונסטון הינה אחת מאבני החן הבסיסיות והעתיקות שקיימות.

היא מביאה הרמוניה לזוגיות ומסייעת במציאת בן זוג. מרוממת מצב רוח, מרפאה את תהליך הנשימה, מקלה על כאבים. ביכולתה להקל על הריון ולידה.



אובסידיאן

האובסידיאן מהגוני עוזרת במילוי השאיפות של הנעזר בה תוך הסרת חסמים אנרגטיים בדרך, חסמים אשר מפריעים בהגשמה עצמית והשגת מטרות.

האובסידיאן שמשה תרבויות עתיקות ליצור כלי נשק חדים, שכן הרכבה הכימי -זכוכית וולקנית- איפשר יצירת כלי נשק חדים






אגת בוטצוונה

מחזקת את יכולת הבנת הבלתי נודע. מעודדת יצירתיות ומסייעת בשחרור רגשות. מקלה על רגשות דיכאון. מעוררת את צ'אקרת הכתר ומעניקה אנרגיה המחזקת את ההילה. מסייעת בריפוי, מצבים של חוסר איזון ותפקוד ומרחיקה רעלים.

טופז
הטופז היא אחת מהאבנים הידועות והוותיקות בעולם. אבני הטופז שמשו את המצרים להגנה וסימלו את אל השמש, היוונים השתמשו בה להענקת כח וכקמע כנגד רוחות רעות. טופז משמשת להרחקת עצב והרגשת דיכאון, הגברת יצירתיות, הענקת אנרגיה טהורה וחיזוק האהבה העצמית.3
באבקת טופז, בשילוב נוזלים השתמשו הקדמונים לריפוי אסטמה, עזרה במקרים של נדודי שינה וטיפול בכוויות.

הטופז השקופה היא הפופולרית ביותר מבין גווני הטופז והיא עוזרת ליכולת הריכוז, יכולת קבלת החלטות ואיזון נפשי רוחני.



אגת אש
האבן שמקורה במקסיקו, מעודדת עשייה, החלטיות, ומשיכת המשתמש בה לקידום משימות ואתגרים. האגת-אש מחזקת את תחושת הסיפוק והביטחון העצמי וכמו כן ביכולתה לסייע בטיפול בבעיות של זרימת דם, איבוד כוון ורצון לעשייה.


ג'ספר אדומה
לאבן הג'ספר האדומה יכולות מיוחדות. היא מסיעת באיחוד תת ההכרה והמודעות העצמית. היא מכוונת את האנרגיות של הצ'קרות ומאזנת את ההילה. ביכולתה להקל בתקופות של אשפוז ממושך ומצבים של חוסר אנרגיה. היא מסייעת בטיפול בתאי הגוף, בבעיות באיברים הפנימיים ככליות, טחול, שלפוחית השתן, הכבד והבטן.


סטירין צהובה
הסטירין הצהובה מוכרת בכל העולם כאבן השפע, כיוון שהיא משפיעה באופן חיובי על תחומי החינוך, העסקים, הקניות והיחסים הבינאישיים. מסייעת בפתרון בעיות משפחתיות וחברתיות. מחזקת יצירתיות, פיתוח אינטואיציה ואינטלקט. מעלה בטחון עצמי ושאיפה. מעניקה תחושת אופטימיות, מרחיקה כעס. טובה למערכת העיכול.

אופל-

האופל היא אחת האבנים הידועות בעולם ואחת הנמכרות ביותר מאז ומעולם. תרבויות קדומות האמינו כי לאופל תכונות קדושה, יכולת ראיית הנולד והגנה חזקה מפני מחלות. לאבן האופל יכולות רבות והיא עוצרת בתוכה עוצמות חזקות. האופל גורמת ליציאת האמת הפנימית החוצה: לאנשים פתוחים אבן האופל תעניק אושר, שמחה, ביטחון עצמי ותגביר את המודעות לרגש. לאנשים בעלי בטחון עצמי נמוך היא עלולה להיות שלילית משום שהיא תגרום לחיזוק התחושות השליליות

מזל עקרב – השיעור והתיקון הקרמתי


החודש העיברי המזוהה עם מזל עקרב הוא: חשון. צירוף האותיות של המזל נ' ו – ד'. עקרב נשלט ע"י האות נ' שמסמלת את הכוח הקוסמי.
מאת: פורטל אלטרנטיב לי, מזל הרוני



הקדמה: הכוכב ששולט על עקרב הוא מאדים, לפי הקבלה הוא ידוע ככוכב המלחמות והאות ד' ששולטת עליו מסמלת דלות, עוני, ריקנות וחוסר. מכאן אפשר להבין שמי שיוצא למלחמה זה אדם שיש לו חוסר, ריקנות, כי מי שמלא וביטנו מלאה ומסופקת, לא יוצא מהר למלחמה.
שבט דן הוא צופן לעקרב, השם דן שייך לדינים, המילה דן בקבלה זה חוק חזק, בחיים שלנו הדבר מסמל קושי, כאב, סבל, אכזריות וחוסר רגישות, זה כוח ששורף כמו אש.

התיקון של עקרב הוא לרפא להתחבר לרחמים וליישם את דין מרפא כמו שתרופה מרה יכולה לרפא, לעקרב יש כוחות של נפש שנמצאים עמוק וחבויים בתוך נשמתו וליבו. בתוך המילה "עקרב" נמצא את המילה "קרב", חשוב לתקן את אנרגיית הייצור של הקרב ולוותר על ההתנצחות.

השיעור של עקרב הוא: לשלוט על המחשבות, לשחרר שליטה ולהרשות לעצמו להיות חלש, כי ממקום של חולשה נבנה הכוח, ו"יוצא החוצה" הרגש האמיתי של רגשות וחמלה.
העקרבים צריכים ללמוד לשלוט על התגובות, לשחרר את העוצמה ולהפוך אותם לחמלה ורגש. הצורך של העקרב לאהוב אהבה חושנית. עליהם ללמוד לאהוב ממקום של סבלנות וקבלה עצמית, לשחרר שינאה וכעסים ולהפוך את הביקורת למשהו חיובי, לקבל ביקורת אמיתית ללא תנאי, להיות רגיש ולא אימפולסיבי, ללמוד כיצד להתפשר ולחמול
tripnotic​(שולט)
לפני 17 שנים • 23 באוק׳ 2006

ואוו

tripnotic​(שולט) • 23 באוק׳ 2006
לא ידעתי שאני כזה icon_eek.gif
Madame T​(שולטת)
לפני 17 שנים • 23 באוק׳ 2006

Re: ואוו

Madame T​(שולטת) • 23 באוק׳ 2006
tripnotic כתב/ה:
לא ידעתי שאני כזה icon_eek.gif


יש הפתעות בחיים.... icon_cool.gif

נוגה, תודה על ההשקעה בהבאת כל החומר הנ"ל. אקרא מחר בבוקר בעיון... אולי גם אני אגלה על עצמי כמה דברים, שלא ידעתי עד עכשיו icon_wink.gif
פייה{O}
לפני 17 שנים • 23 באוק׳ 2006

Re: מזל טוב, עקרבים, עקרביות !!!

פייה{O} • 23 באוק׳ 2006
נוגה כתב/ה:
תהיה השיטה כאשר תהיה, האישה "עקרב" תצווה על בן זוגה לנהוג כפי שהיא רוצה- מעל לחובות השוטפות. בשבילה, המין הוא רק ביטוי אחר ליחסי אדון-עובד, וה"עקרב" תמיד חייב להיות האדון!


אז
זה אומר שאני חייבת להיות דומית?


scratchead.gif
tripnotic​(שולט)
לפני 17 שנים • 23 באוק׳ 2006

Re: מזל טוב, עקרבים, עקרביות !!!

tripnotic​(שולט) • 23 באוק׳ 2006
אז
זה אומר שאני חייבת להיות דומית?


scratchead.gif[/quote]

חסר לך icon_wink.gif
לאקי​(נשלט){(אביב6363)}
לפני 17 שנים • 24 באוק׳ 2006

נוגה בזה את צודקת:)

לאקי​(נשלט){(אביב6363)} • 24 באוק׳ 2006
נוגה בזה את צודקת שדגים לרוב המיקרים מובל עי מזל עקרב ולא מעורר את קנאתם ושתדעו לכם בני מזל דגים לרוב מיסתדרים עם כולםicon_smile.gif אחרי מריבות לרוב המיקרים חחחחicon_smile.gifאנחנו בני המזל דגים.
venus in our blood​(שולטת)
לפני 17 שנים • 24 באוק׳ 2006

Re: נוגה בזה את צודקת:)

venus in our blood​(שולטת) • 24 באוק׳ 2006
לאקי כתב/ה:
נוגה בזה את צודקת שדגים לרוב המיקרים מובל עי מזל עקרב ולא מעורר את קנאתם ושתדעו לכם בני מזל דגים לרוב מיסתדרים עם כולםicon_smile.gif אחרי מריבות לרוב המיקרים חחחחicon_smile.gifאנחנו בני המזל דגים.


___________________________________________________________________


דגים מקסימים, דגים מושלמים
גם תורכם יגיע }{

מבטיחה !
icon_cool.gif
Yafit​(שולטת)
לפני 17 שנים • 24 באוק׳ 2006

כל הכבוד על ההשקעה נוגית

Yafit​(שולטת) • 24 באוק׳ 2006
וגם (כמעט) כל מילה בסלע icon_cool.gif icon_wink.gif
לפחות מבחינתי...


"המאכל החביב עליה הוא סרטן"
נתפשר על שרימפס?

"נסה לתת לה עגילי טופז. הטופז הוא אבן-החן המביאה לה מזל, ועגילים גדולים ומתנודדים יגרמו לה התגרשות ארוטית סמויה, כשהם מתחככים על צווארה."
MMM NOT

"אין להציע ללכת לתיאטרון, להפליג לנסיעה ארוכה או לצאת למסיבה סוערת, כי ה"עקרב" אוהב בית יותר מדי".
מממ...לא בבית סיפרי-אוהבת לצאת וכמה שיותרicon_exclaim.gif

"הקינאה היא חסרונה הגרוע ביותר."
גם לא בבית סיפרי-מפרגנות,במיוחד אם היא כוסית icon_lol.gif

זהו בגדול...כל השאר ובמיוחד
"ואף פעם לא תקבל "לא" כתשובה." נלמדים בשקדנות בבית סיפרי icon_wink.gif icon_twisted.gif
שבויה
לפני 17 שנים • 25 באוק׳ 2006

נוגה תודה

שבויה • 25 באוק׳ 2006
מצטרפת לגאוות היחידה icon_cool.gif
venus in our blood​(שולטת)
לפני 17 שנים • 26 באוק׳ 2006

Re: נוגה תודה

venus in our blood​(שולטת) • 26 באוק׳ 2006
שבויה כתב/ה:
מצטרפת לגאוות היחידה icon_cool.gif

_______________________________________________________


בבקשה.

אתם\ן אכן זן , יחיד ומיוחד במינו. icon_cool.gif

מזל טוב ויום הולדת שמח לכולם\ ן
flower3.gif flower3.gif flower3.gif