סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלום ארוטי שקרה במציאות

DanaDomme​(שולטת)
לפני 17 שנים • 25 באוק׳ 2006

חלום ארוטי שקרה במציאות

DanaDomme​(שולטת) • 25 באוק׳ 2006
הכרנו באתר היכרויות סליזי, אחד כזה שנוצר על מנת לחבר בין אנשים לצורך הגשמת פנטזיות מיניות בעיקר. הוא פנה אלי, אחד מיני רבים שמחפשים פורקן מיני עם אישה זרה שתמונתה מצאה חן בעיניהם ותוכן כרטיסה גם. הוא צרף תמונה, בתמונה ראיתי גבר יפה, עוטה חליפה מוקפדת, עומד על דוכן נואמים ונראה שמישהו תפס אותו בזמן שנאם וצילם את התמונה, זה בהחלט הספיק לי כדי לרצות לראות אותו.

עובר זמן מה, הוא פנה אלי מספר פעמים, אני לא נפגשת כל כך מהר, אני צריכה את הטיימינג המוצלח הזה, זה שהוא גם מתאים לי מבחינת רמת החרמנות, הרגשה טובה לגבי עצמי, בטחון עצמי גבוה, כל התמהיל הזה יחד יגרום לי להרים טלפון ולהגיד לו "בוא, ורצוי עכשיו" וכך עשיתי איתו, בהפתעה, התקשרתי והוא אמר שהוא אצל חברים אבל הוא יכול לצאת מיידית ולהגיע אלי.

צילצול בפעמון, אני מסתכלת מבעד לעינית ורואה אותו, בדיוק כמו בתמונה ההיא, רק הרבה פחות מוקפד בלבושו, פתחתי את הדלת, בחור יפה עם חיוך כובש, מכנסי ברמודה וכפכפי אצבע נכנס פנימה, קליק ממבט ראשון, ללא ספק.

נכנסנו לדירתי, "שב" אני אומרת לו, הוא מתיישב, מדברת איתו קצת, מספיק כדי להבין שמדובר בבחור אינטליגנט, אוף כמה קסם, כמה טוב נפל בחלקי, רוצה לאכול אותו אבל מתאפקת. אני לא מבזבזת זמן, מכבה את האורות, משאירה אור קטן, נעמדת מולו, יודעת שהוא לא בא מעולם השליטה אבל הולכת על זה בכל זאת.

אני מבקשת ממנו להתחיל מליקוק בטני, מרימה את החולצה והוא מתמסר ומלקק בתאווה, יכולתי לראות את הזיקפה מבצבצת לה דרך מכנסי הברמודה שלו. בזמן שהוא מלקק את בטני אני מלטפת את ראשו, תספורת קצוצה דק דק, כמעט קרח, נעים לגעת, אני מורידה את החולצה, נשארת בחזיה ומכנס, הוא מרים את מבטו ולא מתאפק, עולה למעלה ונושק לחזי, מלקק, טוב לו, גם לי.

הוא מנסה לפתוח את החזיה ואני אומר לו "עדיין לא", מנסה לגרום לו להבין שאני מחליטה כאן. נשכבת על המיטה מורידה את המכנס, נשארת בתחתון וחזיה בלבד, מבקשת ממנו ללקק את רגליי מלמטה למעלה, הוא עושה זאת ללא היסוס, עולה למעלה, נצמד עם אפו לאיבר מיני המבעבע, התחתון עדיין עלי, הוא לא מנסה להוריד, "מצויין" אני חושבת לעצמי, "הוא הבין".

אני כל כך מגורה שבא לי למות, איזה אושר, הוא כל כך יפה, גופו השחום מעט בנוי לתלפיות, חלק, עיניו ירוקות, חיוכו מדהים, שפתיו אדומות אדומות, רוצה לנשק אותו עד זוב דם.

אני מסיטה חלק של התחתון ימינה ומבקשת ממנו ללקק רק את החלק החשוף, הוא מתחיל ללקק, זרמים חשמליים עוברים בי, הליקוק שלו מושלם, עדין, נעים ובקצב הנכון. מחזירה את התחתון למקומו, מסיטה חלק אחר, יותר נמוך, בדיוק היכן ששוכן לו מקור המעיין הבלתי נדלה שלי, גם שם הוא עושה עבודת מעגלים מצויינת ומיומנת. לא מחכה יותר, מורידה את התחתון, הוא עוזר לי להתפטר ממנו במהירות וניגש מיד למלאכה. פניו לא מגולחות, זה עוקץ ומפריע ואני מעירה לו על כך, אבל מכיוון שהוא "הוקפץ" אין ממש אל מי לבוא בטענות ובעצם ההנאה כל כך גדולה שאני לא נותנת לזה להפריע. בשלב כלשהו הוא מנסה להחדיר אצבע, ואני אומרת "לא לא, בלי אצבעות, רק לשון אני רוצה", אצבעו נסוגה במהירות.

אני מבקשת ממנו לשכב על הגב ומתיישבת על פניו היפות, מתחילה להניע את האגן, רוקדת על פניו ריקוד בטן קטן, מצמידה את פניי אל הקיר, נשענת עם ידיי על המיטה משני צידי ראשו, הקצב שלו מותאם לשלי, אנחנו רוקדים ריקוד חושני, של שפתיים לשון וכוס, ההתרגשות שלי גוברת, האיבר שלו זקור כל הזמן והוא לא נוגע בו, הוא מתרכז בי, אני נצמדת לפיו, מרגישה את זה מגיע, עברה רק חצי שעה מאז התחלנו והנה אני נוגעת באושר, מתפוצצת על פניו, גונחת בהנאה, מתמוטטת לצידו באפיסת כוחות, הוא היה מדהים.

שוכבים זה לצד זו, אני על הבטן, הוא על הצד, נשען על היד ועם היד השניה הוא מלטף לי את הגב, מעסה לי אותו קלות, אנחנו מדברים על מפגשים שהיו לנו, אני מספרת לו שאני אוהבת השתנות, הוא נדלק ומבקש שאשתין עליו, אני אומרת לו "לא עכשיו", הפנים שלנו קרובות, אני מסתכלת לתוך עיניו הירוקות, והדבר שהכי בוער לי כרגע הוא לנשק אותו, נשיקה כזו רטובה.

אוי לי, זיק של רומנטיקה מתגנב לפגישה הזו של סקס פרופר וזה קצת מפר את שלוות נפשי, רוצה כל כך לנשק אבל מרגישה שזה לא מתאים, מחכה לו, אולי הוא יזום, הלוואי שיזום, הוא לא יוזם ואני מוותרת, נשארים ככה עוד קצת, מדברים קצת, מחליטים להיפרד, הוא מתלבש, אני לא יכולה להפסיק להביט בו, לא רוצה שהוא ילך והכי רוצה לנשק, כועסת על עצמי שאני מחזיקה את עצמי, דבילית שכמותי, מה יהיה איתי?

לפני שהוא יוצא אני אומרת לו שהוא היה מדהים והוא מבקש שאעשה בו שימוש חוזר גם בעתיד, אני מבטיחה לעשות בו שימוש נוסף, רוצה להגיד לו: "תישאר, אל תלך, אם תלך אני אצטרך להתעורר מהחלום הנפלא הזה", אבל הוא הולך, מותיר אותי עם תחושת ריחוף נעימה שמזמן לא הרגשתי.

אני חייבת לראות אותו שוב ולו רק בשביל לנשק...
godisafemale​(שולטת)
לפני 17 שנים • 25 באוק׳ 2006

סיפור כייפי ואמיתי..

godisafemale​(שולטת) • 25 באוק׳ 2006
סיפור כייפי ואמיתי..
ואת כותבת מקסים!

אכן יש הבלחות של עונג מכל מיני מקומות סליזיים..

וטיפ קטן - אולי עדיף שהוא הלך ושאינך מכירה אותו לעומק...

כך את נשארת עם טעם טוב בפה (סליחה - בשפתיים)

נהניתי..

תודה }{
Madame T​(שולטת)
לפני 17 שנים • 25 באוק׳ 2006
Madame T​(שולטת) • 25 באוק׳ 2006
דנה, תיאור יפה, קולח, מגרה עם טעם של עוד...אהבתי. (חוצמזה, גמני לא הייתי מתנגדת לאחד כזה icon_wink.gif) תהני!
אורלי​(שולטת)
לפני 17 שנים • 25 באוק׳ 2006
אורלי​(שולטת) • 25 באוק׳ 2006
וואוו...איזה תיאור מדליק.

נשמע כמו חלום רטוב של כולנו icon_smile.gif
DanaDomme​(שולטת)
לפני 17 שנים • 25 באוק׳ 2006

תודה

DanaDomme​(שולטת) • 25 באוק׳ 2006
תודה גודיס, מאדאם T ואורלי, שמחה שהצלחתי להעביר את התחושה ונגעתי.
האמפרי
לפני 17 שנים • 25 באוק׳ 2006
האמפרי • 25 באוק׳ 2006
הופה הופה וג'ימי הופה !!!

אהבתי את מה שכתבת ומאחר ואני מכיר אותך הצלחת גם לרגש אותי בשמחתך.



תמשיכי ככה, סוטה חביבה שלי. icon_smile.gif
דובדבן
לפני 17 שנים • 25 באוק׳ 2006

הוא להשאלה?

דובדבן • 25 באוק׳ 2006
מתוק מאד.
זהו. עכשיו הציעי אותו להשאלה. תראי כמה יקפצו עליו.
בקיצור זה לא הרעיון שמשנה אלא ההיצע.
וכשההיצע טוב הרעיון מקודש.
: ))