בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מניפולציות רגשיות - מסמך לשיקי

Tame
לפני 20 שנים • 31 באוק׳ 2003
Tame • 31 באוק׳ 2003
טוב..
אני קצת כועס על עצמי
קראתי את כל ההתחלה.. דילגתי המון
קראתי קצת מהסוף.. הבנתי שהריב הלך והתפשט לאנשים שבכלל לא קשורים..
קצת מצחיק, בכלל לא עצוב, זה היה עצוב אם הייתי יודע שאין יותר טוב מזה..
אבל אני יודע שמתישהו אתם תוציאו את הפנים שלכם מתוך הבוץ ותוכלו לראות עולם אחר..
לא טוב יותר ולא רע יותר, פשוט חוקים אחרים שלא ידעתם שקיימים..

גולד כתב הרבה בהתחלה, הכעיס אנשים.. למה?
זה ברור הרי שכל הפוסל - במומו פוסל וגולד הרי פוסל הרבה.. למה לא לנסות לעזור לבנאדם שזועק לעזרה באדום זוהר??
גולד: אהבתי את מה שאמרת על פחד=דחף.. פתרת לי חידה קטנה מלפני המון זמן..
אגב.. גולד... הבנתי שאתה מטיף לשבירת עצמות.. מילים הן זולות (אפילו שאפשר לעשות מהן כסף) אם אתה חושב שצריך לשבור - צא ושבור! למה אתה מניח את גורלך בידי אחרים?

לכל השאר שכעסו וניסו להכעיס וניסו להיות צודקים וחכמים וטובים ורעים..
אם נהיניתם זה מה שחשוב, אם לא, חבל על האנרגיה..

*מסתכל למעלה* כתבתי הרבה לא? למה כתבתי כל כך הרבה? מה גרם לי להוציא כל כך הרבה אנרגיה? - כל הפוסל במומו פוסל הרי...
כנראה שגם אני כמו כולם, כנראה שכל מה שכתבתי מיועד גם אליי...
אני אקח את זה לתשומת ליבי...
תודהicon_smile.gif
האדון
לפני 20 שנים • 31 באוק׳ 2003
האדון • 31 באוק׳ 2003

קראתי בעיון את דברי גולד ואת ההתיחסויות icon_rolleyes.gif
זאת דעתי!
ומי שלא הבין: גילגול עיניים לשמיים.
עוד דרך לפורקן שאינה מעלה ואינה מורידה.
אז שיהיה לכולנו רק טוב............
וחברים יקרים אחרי החגים הגיע אז........... whip.gif
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 1 בנוב׳ 2003
infinite​(נשלטת) • 1 בנוב׳ 2003
אינני יודעת אם יש ערך לדבריי על פני 4 עמודים של מסמך אלקטרוני זה , במיוחד שגם עברתי חתיכת טראומה בחיי הילדות ואני מודה על כל רגע שעברתי אותה
(כמו שאמרת גולד -לחיות את הרגע (-: ) ,אך יש לי כמה דברי רגש קטוע לומר שבעצם מכוונים רק לגולדי (זה אינו ניתוח פסיכולוגי אלא רק מתוך רגש) - גם אתה עברת טראומה .כן ,אז כשהתעסקת במחשבים, עם השותף שלך. זה הכה בך כל כך חזק שאפילו על מנת להרגיש היית צריך להחליט. העובדה שהצלחת להחליט על כך העידה לך על משהו מסויים . על כך שיש בך כח נפשי למרות שחשבת שאין זה כך. אבל זה רק נקודתי לדעתי. ובאותו ערב , אחרי התהליך שעברת ואתה חושב שכולם עוד הרבה מלפניו (-: ...,באותו ערב במועדון ,עקבת במבטך אחרי האישה השמנה ההיא ,באופן נקודתי (זה מקל ,אני יודעת) , אך כמו שעקבת אחריה והבטת מהצד ,חושב על דברים ,אל תשכח שאולי אני הייתי צעד אחד מאחוריך ,עוקבת קצת אחריך (-: , מביטה מהצד ואומרת ...הנה ,הוא מביט בה ולבטח חושב -
"אני דן אותה ,אני בז לה.אנשים שלא מעריכים את חייהם אינם שווים אותם" .ולמרות החוזק בו אתה שופט ,היית כל כך אנושי באותו רגע, פשוט כי כל כך ראו עלייך את מה שאתה חושב . חייכתי לעצמי , מציתה לעצמי עוד מנת ניקוטין ורציתי לומר לך , שאותה שמנה כרגע בדיוק חייה את הרגע שלה , מרגישה הכי נחשקת שבעולם וכרגע היא אינה צריכה לעבור את התהליך שאתה עברת ולא צריכה בכלל לעבור כלום. היא חייה באותו רגע ואתה לא ,לא בגלל שטעית לגביה אלא אולי בגלל שהקדת לכך כל כך הרבה בוז ומחשבה שלילית , חוסר השלמות הניכר הזה גרם לך לעירעור דיי רציני באותו רגע ועל כך הכעס שלך ,לא על היותה שמנה ולא עליה . הבוז הוא לעצמך . כי ברגע שאנחנו מזדהים עם מישהו סימן שמשהו בו נגע בנו ואתה באותו רגע כן הזדהית .כעסת על עצמך על כך שהזדהית וחשת צורך להפוך את זה לביקורת .
גם אני באותו רגע אולי לא "חייתי את הרגע" בדיוק בגלל שהזדהיתי עמך ומחשבותייך , אולי בגלל שגם אני עברתי טראומה וראיתי עליך שגם אתה עברת לבטח איזה משברון והקדשתי לכך מחשבה ,אך בשבילי זה כן היה לחיות ,כי אני רציתי בשבילך רק טוב . אמרתי "שיהיה לו רק טוב ,הכי טוב שבעולם". (-:

אגב ,היתה לי טאוריה דווקא ,שאולי אותה אישה שמנה היתה רזונת כשנכנסה לענייני בדסמ למיניהם ואז פתאום השמינה ,נגיד כי עברה איזה טיפול או שהיתה בהריון או שאולי משהו אחר, יכול להיות ,הרי אתה לא פוסל אפשרות כזו ,נכון ? חבל ,על העונש מוות. (-:
גם אני עברתי את הטראומה אחרי שכבר הייתי "ככה" ולא מעט זמן . ולא נהייתי "ככה" אחרי זה . זה לא שאני איזה "מוטציה" שהופכת להיות "ככה" רק בשעת חצות בירח מלא (-:

ועוד שאלה - היפוטתית לגמרי ((-: - לו היית מתעורר יום אחד בבוקר ,כמו אותו יום שהתעוררת שעשית החלטה נכונה והיה לך מזל (ומה היה קורה אילו כל אותם כן היו הופכים מולטימיליונרים ? היית אוכל את הלב ? תענה בכנות ,אבל רק לעצמך ) , לו הייו אומרים לך - מהיום ,עליך לקחת אחריות מלאה על כל מילה שאמרת במניפסט החיים שלך לשיקי , ביום ככה וככה בפורום הכלוב . זהו -אתה אלוהים שלנו ויש לך עבודה לעשות ,לקחת אחריות על כל מילה שם. אתה חושב שהיית עומד בזה ?
לא, כי לכל מילה שאנחנו אומרים יש משמעות שכן יכולה להשפיע . ונתתי בשיא הכנות למילים שלך להשפיע עליי. אבל רק לרגע כי זה פשוט עשה לי טוב . אני ..אמשיך ללכת לי . (-:
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 1 בנוב׳ 2003
infinite​(נשלטת) • 1 בנוב׳ 2003
אויש כמה שגיאות כתיב , קבל התנצלותי ,אני לא מושלמת
Ulver
לפני 20 שנים • 1 בנוב׳ 2003

אני לא יודע

Ulver • 1 בנוב׳ 2003
כמה יטרחו לקרוא את ההודעה הזו שכבר נמצאת בסוף שרשור ארוך ומייגע , אולי הארוך ביותר באתר.

גולדי, אמנם יש בך מן הנרקסיזם ובשפע רב, אך לא בזאת עסקינן.
כתבת מסמך שאם היה חד יותר היה אולי מוביל לדיון.
אתה מזכיר לי מוסיקאי בתחילת דרכו שעל מנת להראות תחכום כותב שירים של 12 דקות כשכל 20 שניות משתנה הקטע, מרוב סלט החצילים שהכנת איבדת את החוד והמסר והכל בלנדר אחר שלם.

אין אמת אבסולוטית אבל יש נכון ולא נכון.
כן, רובינו המוחלט הגיע ל BDSM לא עקב אהבת טבע ונוף...
אבל השאלה היא מה אנו עושים עם זה? האם אנו לוקחים את מקור הבעיה לחוויה בונה והוייתית שתתרום לנו.
או עוסקים בשנאת חינם.
ומה שעשית זה לשפוט אנשים שאינך מכיר שעוסקים בחוויה שהיא התגשמות האמת הכמעט אבסולוטית שלהם, שלהם ולא שלך או שלי ולכן האור אתם.

גולדי, אני מתעב את הצביעות ושוק הבשר בקהילה הזו, אני מכיר אותה לא כמה חודשים אלא כמעט 5 שנים, אני יורק בפרצוף של כל הצבועים השקרנים ומחפשי אישוש לאגו חסר הבינה שלהם ע"י ניצול אדם אחר.

א ב ל
אני מתחבר לתחום ולא רואה בו דבר רע אלא חלק מתהליך מנטלי שיכול ואף רצוי שיחזק.
ניתן לומר שאני אוהב את נופי הארץ, קשור למקומות בה אך מתעב את מה שנהייה ממנה.

והכי חשוב.
אני מאמין שהשמש עוד תעלה על הארץ התיכונה.