צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מניפולציות רגשיות........לשיקי כלובי גולד וכל השאר

חצי אדון
לפני 20 שנים • 1 בנוב׳ 2003
חצי אדון • 1 בנוב׳ 2003


כלובי
נריסה
המלך אריה
דוםניובי
וכו......

מה דעתכם על ההודעה של פאם לנושא שהעלתה מתלבטת?

אני מכוון לאופן העברת המסר- לאנרגיה - לאכות שמתשקפת בין השורות - לתסכולים - לצרכים הסמויים - ל"מילים הגסות" או /ו לרדוד ....וכו...

אנשים - תפתיעו את עצמכם ותגיבו ....

וכן - אני לא שוכח שהיא "בקטע" או "משלכם"....

תאמרו את מה שבאמת!!!!! עולה לכם כרגע בראש על פאם....

icon_razz.gif
DOM Perignon​(שולט)
לפני 20 שנים • 1 בנוב׳ 2003

שני ציטוטים

DOM Perignon​(שולט) • 1 בנוב׳ 2003
ראשון אצטט את הפסיכולוג אריך פרום שאמר כמוטו לספרו "על אמנות האהבה": "מי שחושב שכל הפירות מבשילים יחד עם הענבים אינו יודע שום דבר על תות שדה"

אבל כאן בא ציטוט של הממזר מנצרת (זה שמוכר בעולם כישו הנוצרי) שהורה: "אל תשליכו פנינים לפני החזירים"

ומכיוון שכך אני חושש שאת מתלבטת לא תפיקי את התועלת האפשרית מהציטוט הראשון. אבל עדיין...

הבאתי.
DOM Perignon.
מתלבטת
לפני 20 שנים • 1 בנוב׳ 2003
מתלבטת • 1 בנוב׳ 2003
למעלה

אוי כמה קצר הוא זיכרון בן האנוש........כול עוד פרסם גולד כתובים שאינם נוגעים ישירות אליכם ידעתם להלל ולשבח את כתיבתו והמדובר ברובכם שכיום מזדעקים להם כנגד כתיבתו של גולד. ואתם מוזמנים לחפש בהודעות ישנות את התגובות שלכם בהן אתם אלו שמהללים את אופן כתיבתו.

אבל לא בגולד ענייננו ולכן בכדי לסיים את נושא גולד שאלה ישירה לכלובי האם חסמת או לא חסמת את גולד באתר? ובזה מסתכם עניין הדמוקרטיה.

ולכל השאר התלבטתי לי אם לענות לכם או לא.........יש בינכם שהגיבו בצורה עניינית ומנומקת, הביאו את דעתם באופן מכובד ואיתם ניתן לנהל דיון במישור ענייני, יש בינכם כאלו שירדו לפסים של התקפות אישיות...... כזכור לי לא התקפתי איש באופן אישי, אבל כשאין מה לומר כשכואב להביט במראה ששמים מולכם הרי הכי קל להתקיף מהנקודה הכואבת כן זו שכואבת לכם, זו שבוערת אצלכם בנשמה אותה מורסה שממנה אין אתם יכולים להיפתר ומצד שני לא למדתם לחיות איתה בשלום.

לורן היקרה, הסתובבתי, התחברתי, ואפילו יש פה 2-3 אנשים שזכו בהערכתי המלאה על ולו רק על עצם היותם, אנשים משיכמם ומעלה בכל קנה מידה, ניסיתי את שהתאים לי בגבלות שלי תוך דגש על הגבולות שלי! והניסיון רק חיזק בי את ההכרה שאני קינקית טוב אבל את זה תמיד ידעתי אבל מה לעשות נכון ונילית. אבל לורן עצם היותי ונילית לא פוסל אותי מלהבין את הגישה ה BDSMית בדיוק כפי שאת מהיותך נישלטת לא פסולה מלהבין את העולם הונילי כהגדרתך.

ללורן וזאפלון, " אני אוהב שוקולד ועוגות גבינה ומסטיק וסוכריות ותות גינה" למה? למה אני אוהב את הדברים האלו? תגידו טעים לי...... ואני אשאל למה? למה טעים לכם? תגידו אוהבים מתוק.....ואני אשאל למה אתם אוהבים מתוק?
וכן תגידו אני אוהב BDSM ואני אשאל למה? תגידו לי הצורך להיות שולט / נישלט...... ואני אשאל למה? מאיפה בא הצורך הזה? וצר לי אבל לא אין לכם תשובה כי כל תשובה שתתנו תיגרור את שאלת הלמה. בכדי להגיע לתשובה האמיתית צריך לקלף את כל המסכות, צריך להכיר את עצמכם לפנים ולפנים וככול הנראה צריך לבלות שעות על מיטת הפסיכולוג ולפני שתקפצו זה תקף לגבי כל אדם ואדם ולא משנה מה נטיותיו מאחר ורוב האוכלוסיה האנושית איננה יודעת מה המניעים / דחפים המביאים אותה לעשות / להיות / להתנהג וכו' בדרך בה היא נוהגת.
כך שלעניות דעתי גם אתם לא יודעים בדיוק מהכין זה בא לכם.......וזאפלון הבסיס הוא דבר נילמד איש לא נולד עם הידע הבסיסי והפוסל במומו פוסל אי לכך לגבך אסיים בציטוט מתגובתך סייג לחוכמה......

רחפנית היקרה, וזה נאמר ללא שום שמץ צניות, כן גם אני נושאת את התיבה שלי, וחלק גדול מהיותי מי שאני כיום מוכתב מעברי מה לעשות גם אני אנושית, ואין כמעט אדם שאינו נושא את תיבתו הוא הכוללת את עברו אכזבותיו ואשר עיצבה חלק מאופיו ללא קשר לנטיותיו. מסכימה איתך כי לא ניתן למדוד עומק לאהבה אבל בהחלט ניתן למדוד את מקורותיה. וצר לי אבל ילדות מבולבלות, שמשוכנעות ע"י אנשים בעלי כושר דיבור ושיכנוע וקוראות לזה אהבה זו לא אהבה בעיני לזה יש מילה אחרת ניצול!. ולפני שאתם קופצים נכון שלא אצל כולכם זה כך אבל נא פיקחו עינים והסתכלו מסביב. ואתן אותן ילדות האמינו לי שלא צריך לחטוף ולהתבזות בכדי לקבל חיבוק ואהבה וכן את זה אני מרשה לעצמי לומר ממרום שנותי.

תהיר, יפה אמרת לא את הכל אנו יכולים להבין וגם את מתחברת לך לחלקים מסוימים ולא מוכנה לעבור את הגבולות שהצבת לעצמך, ונישאלת השאלה האם בעיני אדם שאצלו גבולות אלו פרוצים את אכן משתייכת לעולם ה BDSM כהגדרתו או או אולי את בעצם כמוני? ונילית קינקית ברמה כזו או אחרת...........מה לעשות גם במערכות היחסים הוניליות תמיד יש צד אחד דומיננטי יותר וצד שני דומיננטי פחות. כי אלו אנחנו בני האדם אנו שונים זה מזה גם באישיותנו חישבי על כך.............

זרה תודה. ולך יש גם את השאלה מלמעלה.....למה? ועוד פעם למה? ועוד פעם אחת?
בכבוד הדדי.

בלק לוטוס, סלחי לי אבל את ילדה עוד לא גמרת לנגב את חלב האם מזוית פיך, דווקא אשמח אם תנסי להסביר לי מה ילדה בת 22 חוותה בימי חייה שבגילה הצעיר היא החליטה שזה מקומה וזה מה שהיא רוצה. הרי טרם התחלת לחיות את החיים.

תום , לגבי גולד צא ופשפש בתגובותיך שלך לכתביו בעבר. השאר לא ראוי לתגובה עניינית מאחר ולא קשור לנושא הויכוח, אלא נתת פה במה להתנצחות אישית. וטרול ? טרול הוא יצור מיתולוגי החי מתחת לגשרים במקומות חשוכים צץ לראשונה במיתולוגיות בימי הביניים יצור לא סימפטי אבל את האינטרנט הוא לא הכיר ...... לא היו מחשבים.

כלובי, גם אתה צא ופשפש בתגובותיו לכתבים אחרים של גולד בהן אתה מכתיר אותו ככותב מעולה למרות שאינך מסכים תמיד עם כתביו. לגבי...... לא זכור לי שביקשתי הוכחות. נכון שאדם הישר בעיניו יעשה. אבל גם אותך אני שואלת למה? ועוד למה? ועוד אחת ..... למה? ולגבי תגובות לפרסומים...... לא רק של גולד לא הגבתי לאף פרסום למרות שקראתי כל מה שנכתב פה מאז ניכנסתי לאתר כי כזו אני לא מגיבה אבל אם לדעתי יש לי מה לומר אני אומרת מה לעשות מוזרה זאתי מרשה לעצמה לדבר. ולסיום מפנה אותך לשאלה הכי פשוטה ששאלתי אותך בפתיח.

לירז........מה את שחה? איך לא שמתי לב? אולי אני צריכה בדיקת עיניים........זה לא האתר של כת האמיש? פשששששששש דווקא מה שאהבתי פה זה את הגישה הפתוחה שמסתבר שהיא לא בדיוק קיימת והרי כתבת פה בהודעה שלך ש BDSM לא מגדיר אותך אז לי את קוראת מתחסדת? ואולי את קצת אבל רק קצת צבועה? להיות באתר של BDSM להגדיר אותך כמלכה ולומר אבל אני לא BDSMית? לי מהצד זה נשמע קצת תמוה........ בכלל לא? אפילו לא בחלקקים? נו באמת........

קונורט....... כשכואב ואין מה להגיד ניתלים בשתיים שלוש מילים מהודעה שלמה ומפתחים סביבם את כל ההודעה שכותבים. אילו היה לך מה להגיד היית מתייחס לגוף הנושא והשאלות שהוא מעלה.

פאם היקרה.........שקלתי רבות אם לטרוח ולענות לך ברגיל לא הייתי מטריחה את עצמי אבל היום אם מורידים את הכפפות אז שיהיה........
דרכתי על פצע פתוח? כואב לך מתוקה? רוצה יוד תחבושת? רוצה נשיקה ואין מי שיתן?
את יודעת הפוסל במומו פוסל, אדם היכול להעלות בדעתו כי אדם אחר ניכנס בכינויים שונים ככול הנראה עושה זאת ואת יודעת ניתן לבדוק את הנושא אנשי מחשבים יכולים לבדוק את המחשב שלך ולדעת אם ניכנסת בעוד ניקים חישבי על זה אני מוכנה שיבדקו את שלי ואת?.
רוצה לדבר על הזיונים שלי מותק? אין בעיה תשאיר לי טלפון בפרטי אני מזמינה אותך לקפה ובמבטיחה לחלוק איתך את ספר הטלפונים שלי אפילו לתת לך לדבר אם המופיעים בו חופשי ובאותה הזדמנות נוכל גם לבדוק כיוונים מזעזעים........ נראה לי שתופתעי, אני לא יודעת למה? כי אני שופטת אנשים לפי זעזוע פנימי ולא חיצוני. ואדם שמגיב לנושא לא לעניין אלא באופן שאת הגבת יודעת מה זה מלמד עליו? ונשאיר את זה כשאלה פתוחה

מתלבטת
עדיין מעדיפה גלידה וטיול יד ביד
Ulver
לפני 20 שנים • 1 בנוב׳ 2003

הבהרה

Ulver • 1 בנוב׳ 2003
תום כתב (ציטוט)
"לבוא לפורום בדסמ ולהעביר ביקורת על הבדסמ עצמו והמהות של זה...
אז בלי קשר לאם הוא צודק או לא
זה עונה להגדרה של "טרול" באינטרנט"

אתה בעדינות רבה מקשקש.
הכל שאלה של איך מעבירים ביקורת ומהיכן היא באה, אני רואה עצמי חופשי להעביר ביקורת מתוך הקהילה פנימה כאדם שנמצא בעניין אי אלו שנים וראה לא מעט ואולי יותר מדי.

ואם אתם קוראים לזה השתכשכות בביצה שיבושם לכם: אולי אם היו יותר דיוני מהות בפן הרוחני מנטלי אמיתי וחודר של הבדסמ במקום זיוני מוח על ערב סטאלגים אז לא היתה ביצה אלא היתה קהילה יותר חכמה ויותר אינטיליגנטית.

ביקורת ושאיפה לשיפור זה דבר טוב כל עוד היא בונה ולא הורסת, מי שמעדיף לתקוע את הראש בחול - רק טוב אני מאחל לו, הוא יזדקק לו בעתיד.
המלך אריה הראשון
לפני 20 שנים • 1 בנוב׳ 2003
המלך אריה הראשון • 1 בנוב׳ 2003
אין בליבי על מתלבטת, אני לא חושב שהיא כתבה את אשר כתבה בנסיון להשפיע על מישהו, אני יותר חושב שהיא היתה צריכה תרוץ לעצמה. אני מבין שהיא נמשכת לתחום, אבל יש לה את המעצורים/פחדים/חינוך/דעות קדומות או כל סיבה אחרת שמונעים ממנה להביט במראה ולהודות שהיא כזאת. אולי יום אחד יהיה לה האומץ להכיר במה שהיא ולקבל את עצמה כפי שהיא ואולי לא, זאת הבעיה שלה ולא שלי או של אף אחד אחר.

כל זמן שהיא באה ואומרת את האמת שלה, גם אם אני לא מסכים איתה, זכותה. מותר לה לכתוב מה שנראה בעיניה מכתב פרידה מהתחום ואני אישית מאחל לה שתמצא את האושר שהיא מחפשת בכל דרך שתבחר לעצמה. שונה הדבר עם גולד וחצי אדם שרואים את עצמם כמיסונרים שתפקידם "להחזיר בתשובה" את "הסוטים". אנשים שנכנסים לאתר שיעודו BDSM על מנת "להטיף" ולנסות לסכסך בין האנשים זה כבר ענין אחר.

אסיים במשהו אישי למתלבטת. בהנחה שמה שפאם כתבה זה נכון (ואין לי סיבה לחשוב אחרת) אז הטעות שלך שניסית לבלוע את הכל מהר מדי. היית צריכה קודם לשבת וללמוד את התחום, לקרוא ולהבין לפני שאת נכנסת פנימה. הצורה שבה קפצת ישר למים הסוערים בהכרח מזמינה צרות עבורך. קודם היית צריכה להקדיש לפחות חודש חודשיים, אם לא הרבה מעבר לזה, ללמוד את הנושא ורק כשאת בטוחה שאת מבינה ומוכנה נפשית לנסות את זה, רק אז להיכנס לזה לאט ובזהירות ולא לנסות לבלוע הכל בבת אחת, בלי לבדוק עם מי את מנסה להיכנס לתחום ועד כמה הוא באמת מתאים לך.

בחרת להיות ונילית,אני מאחל לך הצלחה ואושר בדרכך.
מתלבטת
לפני 20 שנים • 1 בנוב׳ 2003
מתלבטת • 1 בנוב׳ 2003
אריה....... טול קורה מבין עיניך בהקשר של פאם וקרא את תגובתי לה.
בדקתי למדתי גיששתי ניסיתי והחלטתי ושוב לא לא מרבה אני לא שמות ולא רגליים. ושוב חוזרת הפוסל במומו פוסל פאם..... לא כן?

ומעבר לכך לכולכם....... ונסו להבין את הכתוב ....... קחו לכם דקה או שתיים לחשוב

שיר בלי שם / גבריאלה אלישע

לבשתי את זרועך אתה יודע אני אוהבת להחבק
לנסות ולחבוק משהו
שקשה לגעת כי אין בו מגע
כמו שקשה לגעת החשך או במחשבה
וביחוד קשה לגעת במחלה שהנפש חולה
כמו שאני מחפשת שושנה בלי קוצים
ואינני מאמינה בתועלת הקוץ לחוש
פניך חרושות זיפים ולבשתי זרועך
עת לבשתי זרועות
והייתי רוצה להיות כרוכה בזרועות
של אלוהים להחבק

קחו לכם כמה דקות למחשבה....................
T O M​(שולט)
לפני 20 שנים • 1 בנוב׳ 2003
T O M​(שולט) • 1 בנוב׳ 2003
מתלבטת כתב/ה:
למעלה

אוי כמה קצר הוא זיכרון בן האנוש........כול עוד פרסם גולד כתובים שאינם נוגעים ישירות אליכם ידעתם להלל ולשבח את כתיבתו והמדובר ברובכם שכיום מזדעקים להם כנגד כתיבתו של גולד. ואתם מוזמנים לחפש בהודעות ישנות את התגובות שלכם בהן אתם אלו שמהללים את אופן כתיבתו.




תום , לגבי גולד צא ופשפש בתגובותיך שלך לכתביו בעבר. השאר לא ראוי לתגובה עניינית מאחר ולא קשור לנושא הויכוח, אלא נתת פה במה להתנצחות אישית. וטרול ? טרול הוא יצור מיתולוגי החי מתחת לגשרים במקומות חשוכים צץ לראשונה במיתולוגיות בימי הביניים יצור לא סימפטי אבל את האינטרנט הוא לא הכיר ...... לא היו מחשבים.


מתלבטת:

אז אני מבין שזה לא משנה איך ענו לגולד בהתחלה כשנכנס לכלוב , אם זה בהתלהבות כלפיו או בהסתייגות מפניו , אנשים תמיד יצאו לא בסדר.


לגולד מותר להעביר ביקורת על האנשים פה
אבל לנו אסר להעביר עליו , נכון?

הביקורת כלפי חלק האנשים פה הייתה מאוד אישית.
וכשהם החזירו לו באותה מטבע הוא השתולל.
הכיצד מבקרים אותו???

ומה שהכי הפריע לי בקשר אליו זה לא הדברים שהוא כתב,אלא הצורה בה כתב את זה.
(כמעט בכל נאום שלו מצאתי כמה דברים שאני גם מסכים איתו)

יש דרך להתבטא מעל גבי פורום

זה פורום
לא במה לנאומים חד צדדים

--------------------------------

ulver:

ושוב אני חוזר על מה שלדעתי האישית קרה.
הוא נכנס לפה ואחרי כמה הודעות ספורות כבר התחיל לתקוף אנשים על דרך חייהם.
לא העלה בכלל דיון,פשוט כתב בתוקפנות.
זו דעתי האישית. כמובן שכל אחד רואה זאת אחרת.
וכמו כל טרול...אחרי שאמר את שלו ונאם את נאומיו , הוא עזב.

"נכנסתי , אמרתי את דיעותיי עליכם , וזהו עכשיו עוזב"
אני בספק אם הדיעות המנוגדות האחרות עניינו אותו.
הוא רצה רק לנאום

זה הרושם שאני קיבלתי.
אם אתה ראית זאת אחרת - גם מקובל עליי

-----------------------------------------


חולה , גוסס , מת , גילגול נשמות , תחייה מחדש , הללויה.


הנושא מוצה מבחינתי.
כל אחד יראה זאת אחרת את מה שקרה.
ולי נראה שעוד 10 עמודים לטופיק הזה לא יזיזו דיעה כלשהיא

-----------------------------------------------

נ.ב:
הערה קטנה לגבי עניין "המראה"
אנשי המראות באים מדי פעם ומנסים למכור את המראה שיצרו במיוחד בשביל תושבי הפורום
שאליו הם נכנסו
כלובי
לפני 20 שנים • 1 בנוב׳ 2003
כלובי • 1 בנוב׳ 2003
גולד אכן נחסם מהכלוב. זה קרה לאחר שהוא החליט לפרסם את הססמא שלו ברבים, מתוך חוסר ברירה. הגישה בכינוי שלו היתה חייבת להחסם מרגע זה. למעשה באופן תאורטי כל אחד שקרא את השרשור עם הססמא של גולד היה יכול להכנס בשמו, לשנות לעצמו את הססמא ולהיות הבעלים החדש על הכינוי "GOLD". כך שאפשר לומר שגולד חסם את עצמו מהכלוב.
אם יחליט להתחבר בכינוי חדש, כל עוד הוא לא יחשוף את הססמא שלו ברבים הוא מוזמן לכתוב כאן. אבל כדי למנוע בלגאן הכינוי "GOLD" נחסם מהכלוב אחרי שהאינטליגנט בחר שהוא בחר לפרסם את הססמא שלו.
וזאת אכן דמוקרטיה, את אולי מתכוונת למילה אחרת מתלבטת - אנרכיה.
ובכן אנרכיה זה לא.

יכולת אגב להבין את כל זה מהשרשור הארוך שלו כאן. בחרת כמובן שלא, אין כמו להתקיף מתוך בורות מתלבטת. הכי קל.

מתלבטת, למי יש זכרון קצר? את רוצה שאצטט מתוך הפרסום הראשון שלך בשרשור הזה כדי שתזכרי מי השתמש בהתקפות אישיות, מי התחיל את הטיעון שלו בפסים אישיים על אדון חורז שירה שלא מצא חן בעיניך בבית הקפה ועוד.

אז תעשי טובה, מתחסדת, ותבדקי את עצמך לפני שאת באה לבקר מישהו אחר פה.

באשר לגולד, במשך שהותו בכלוב נהגתי בו במירב ההגינות, הסרתי הודעות שהיה בהן משום רמז לפגיעה בפרטיותו וגם הסרתי הודעות לא שלו. היו לי גם דיונים עם כאלה שרצו שאוריד פרסוםמים כאלה ואחרים של גולד. הפרסומים לבסוף לא הורדו כל עוד לא היתה בהם פגיעה אישית.

בקיצור גולד התקבל לפה בזרועות פתוחות עד הרגע האחרון.

מעבר להתנהגות המגעילה שלו בעיני, וחוסר הכבוד האלמנטרי כלפי חברים אחרים בכלוב גולד גם שבר את חוקי המשחק כאן. כשמישהו שובר את חוקי המשחק ומפרסם פה את הססמא שלו ברבים. זה לא משאיר לי הרבה ברירות. אבל את חושבת שהרחיקו אותו. שסתמו לו את הפה.
גולד סתם לעצמו את הפה.

אז תבדקי את העובדות שלך לפני שאת קופצת מתלבטת.
המלך אריה הראשון
לפני 20 שנים • 1 בנוב׳ 2003

למה חשוב לך להוכיח שכולנו טועים ואת צודקת?

המלך אריה הראשון • 1 בנוב׳ 2003
מתלבטת כותבת
בדקתי למדתי גיששתי ניסיתי והחלטתי

בסדר, הגעת למסקנות המתאימות לך וזה מאה אחוז בסדר מבחינתך וכפי שכבר כתבתי, אני מאחל לך אושר וסיפוק בכל אשר תבחרי. אבל אני לא ראיתי אף אחד מהתחום שניסה לשכנע אותך להיות סאבית/שפחה מהסיבה הפשוטה שכל מי שנמצא בתחום מכבד את זכותו של כל אדם לחיות כהבנתו. אבל השאלה שלי אליך היא:

למה לך חשוב כל כך לשכנע אותנו שדרכינו מוטעית?

את מבקשת שנענה לך למה אנחנו כאלו...זה משנה? אני אוהב כדורגל למשל. זה משנה למה אני אוהב כדורגל? האם אסור לי לצפות במשחקים עד שאדע את התשובה המדויקת למה אני אוהב לראות משחקי כדורגל?

אחרים אוהבים בלט ואילו אני חושב שזה משעמם. האם אני רשאי לבוא ולהטיף להם שהם צבועים בגלל שהם לא יכולים לענות מה גורם להם לאהוב בלט?

למה אנשים אוהבים דבר אחד ולא את האחר אינו ראלונטי. מאז שלינקולן שיחרר את העבדים כל מי שנמצא בתחום נמצא בו בגלל שהוא אוהב/רוצה להיות בתחום. אני אמנם לא מכיר את כל אלו שבתחום אבל לפחות אלו שאני מכיר אין להם שום בעיה למצוא בן/בת זוג ונילים, רק שזה לא מדבר אליהם.
מתלבטת
לפני 20 שנים • 1 בנוב׳ 2003
מתלבטת • 1 בנוב׳ 2003
אריה אתה מפספס את העיקר אני לא מטיפה לכם אני שואלת למה בשביל להבין! להבין את הצורך הזה שלך ושל אחרים אבל ככול הנראה זו שאלה קשה, כי עליה וזו שאלת השאלת ששאלתי פה, עליה איש מכם לא ענה.
והשתלחויות זו לא תשובה.

כלובי מעניין בשום מקום לא ציינתי שמות, או איזכורים, גם לא ציינתי שום אדון חורז משורר הגלות לא מחייב להיות חורז יש משמעויות נוספות לביטוי. אתה זה שלקח את המשפט שכתבתי והשליך אותו על משהו חורז.......... וזה מה שנקרא מהרהורי לבך.........לקחת משפט שלא איזכר כלום והלבשת אותו על דמות שלדעתך בלבד מתאימה לתאור. מענין מה זה אומר אליך.......
כלובי צר לי אבל ההשתלחויות האישיות לא תורמות לך ולא כלום רוצה לנהל איתי דיון? ענה לי לעניין על השאלות שהצבתי.
אתה טוען שאני בורה? ענה תשובות עניניות או שמע לזה אתה לא מסוגל?