שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מזל טוב קשתים, קשתיות !

venus in our blood​(שולטת)
לפני 17 שנים • 24 בנוב׳ 2006

מזל טוב קשתים, קשתיות !

venus in our blood​(שולטת) • 24 בנוב׳ 2006
מזל קשת, נקבה.

היא הדונה ז´ואנה של מעגל המזלות. רחבת אופקים בבחירת מאהביה. גבר עשוי למשוך אותה בגלל תכונה מסויימת: התלהבות או חוש הומור. היא תתעלם מיתר תכונותיו שהן פחות רצויות. היא תעבור מהרפתקאת מין אחת לשניה בצעד קליל, כך שבסופו של דבר יישארו ידידים.
ואולם, אין היא מסוגלת לקשר אמוציונלי עמוק, ונוטה יותר להיתפס לרגשות רומנטיים של הרגע. היא מהמרת במשחק האהבה. כל מאהב חדש היא קוביית רולטה, אשר היא מטילה כדי למצוא את מספר המזל שלה. אם הפרשה נסתיימה, יש לה תגובה פילוזופית: בעוד זמן קצר יבוא מאהב חדש, מדוע לבכות על אהבה שפנתה?
היא מקפידה על הופעתה: כשתגיע לבגרות, בוודאי תלך למנתח הפלאסטי הקרוב. אישה "קשת" ממכרותי הלכה לקליניקה של מנתח פלאסטי מפורסם מברזיל, ושעה שהחלימה שם שבועות מספר- פניה היו רוב הזמן חבושות- ניהלה כמה פרשיות אהבה!
אישה "קשת" מעוניינת לשעשע ולהתשעשע. אם העניינים מתחילים לשעמם אותה, בוודאי תחתוך את גרונה רק כדי שיהיה לה משהו מענין לדבר עליו!
רגשותיה גלויים לכל. היא ישירה וישרה- טובת-לב ונדיבה. היא אוהבת את החופש שלה ומוכרחה ממש להיות חופשית כדי לערוך מסעים. היא זקוקה לגוון את חייה, ותמיד מחפשת שינויים וחידושים. אפילו כשהיא מרוצה, אין היא מסוגלת להיות מרוצה לבד. היא זקוקה לאנשים סביבה, לקהל שיראה אותה ברגעי שימחתה.
ביסודה, היא מוכנה להתנסות במין עם בן הזוג הרצוי, אבל מעוניינת יותר בידידות, החלפת דעות והרפתקאות רומנטיות. ואולם, לפעמים, עשויה היא להתגרות בגבר. לעיתים קשה לו, לגבר, להחליט אם אמנם מעוניינת היא בו כבן זוג למין, או כסתם ידיד. "מדוע איננו מסוגלים להישאר ידידים?" שאלה זו בוודאי השאלה בתחילה על-ידי נקבה "קשת"! ואין לך דבר המצנן להט נמהר יותר משאלה שכזו!
דומה שלעולם לא תשליך עוגן במקום אחד. דירתה נראית לרוב כאילו ברגע זה עברה אליה, או שהיא בשלב עקירה לדירה אחרת. במהירות תעבור ממישרה למישרה או מגבר לגבר, אם אין מוצאת עניין במה שיש לה. תמיד יש משהו מרתק לעשות. ואם כך- מדוע שתשתעמם? היא בת-לוייה אידיאלית לגור איתה על בסיס יומי. כשארנולד בנט, הסופר האנגלי המפורסם, טען שלהסדר תמידי כגון נישואין יד צרה אחת, "היום-יומיות" שהם- הרי שבהחלט לא תיאר חיים עם "קשת". התלהבותה, שיתוף-הפעולה שלה, חוש ההומור הלבבי ושנינותה משמשחים לב כל גבר.
היא גם יודעת להקשיב היטב, רעיה טובה לגבר האוהב ספורט, הרפתקאות ואירועים מחוץ לבית. היא גם משמשת מארחת חברה למופת, המחייה ברוחה כל מסיבה ומרתקת אליה את האנשים המעניינים ביותר.
לפני שתפסיק לקרוא את כל זה, ותתחיל לחפש לך אישה "קשת", שתעזור לך לנהל משק-בית קל, שקול את הגורמים הבאים: היא מתגרה בגברים, מנהלת אהבהבים מקצועית. היא מצננת מעריצים רבים בעשותה רושם שהיא "יודעת הכל". מה שבאמת מרגיז- היא לא למדה מספיק על שום נושא בכדי לעשות אפילו רושם של "יודעת הכל".
כנותה ופתיחותה בעסקי הלב מתמיהות גברים, היא לא תרסן את דחפיה כאשר יפקוד אותה החשק לדבר על גברים אחרים, אותם הכירה בטרם פגשה אותך. ואם נתאכזבה במאהב, לא תהסס לומר זאת במפורש.
לא ייפלא, איפוא, שרבות ממזל "קשת" נשארות רווקות זקנות!

חיי המין של מזל קשת, נקבה.

מגרש המשחקים המיני שלה הוא בחוץ, שם תתהולל: תתעלס באוהל, במכונית, במחנה הקיץ, או על החולות בחוף הים. "קשת" ממכרותי נהגה לנסוע עם גבר שפגשה באותו ערב לשביל צדדי ברוחק, כדי לעשות זאת על גג המכונית. (למזל, לא היה זה גג פתוח!) ייתכן כי בשל ערגה לפעילות-חוץ הופכות רבות מבנות ה"קשת" לחסידות של מחנות הנודיסטים.
היא נהנית ממין, אבל אל תמשוך יותר מדי את ההקדמות. בראש וראשונה, מעוניינת היא לספק את צריכה שלה. לא איכפת לה להתחיל בהקדמות, אבל עד מהרה תשתוקק להגיע היישר אל המנה העיקרית. היא מסוגלת לקבל אורגאזמות רבות, אם גם לא כל כך חזקות.
יש גברים הרואים את התנהגותה המינית כחסרת טאקט, ואכן אמורה היא להיות חסרת התחשבות המאהבה. אם אינו מספק את מבוקשה, תאונן לפניו.
נוטה להתגרות בבן הזוג עד שהוא מאבד עשתונותיו. זה מתבצע באמצעות טכניקת "הפסקה והתחלה". משעוררה את המאהב כמעט עד השיא, תנחת ממש מעל לאיבר-המין הזקוף ולאיטה תנמיך עצמה לעברו. כשהוא מגיע שוב לשיא בריגוש, עד שאי-אפשר לו להתאפק, שוב תתרומם ותתרחק כלשהו. לא איכפת לה שהגבר מגיע יותר מדי מהר. היא תהדק את שרירי נרתיקה מסביב לאיבר-מינו ותחלוב אותו, בכדי להפיק הנאות נוספות. מיד תתחיל להתכונן לניסיון חדש. ככלות הכל, לא תמיד חייבים להצליח בפעם הראשונה. לינדברג צריך היה לחלץ עצמו מארבעה מטוסים שונים, עד אשר הטיס את עצמו מעבר לאוקיינוס האטלנטי.
היא נהנית מהשלב שלאחר משגל, בו שוכבת היא לצד מאהבה, מעשנת סיגריה או לוגמת כוס משקה, תוך כדי כך היא אינה מבינה מאהבים המתנהגים כאילו העולם כולו התהפך בזה הרגע.
הבעיה היסודית שלה נעוצה בעובדה שאינה מסוגלת להתמכר כל-כולה לחוויה מסויימת. ללא אבחנה תקיים מגע עם האחד כמו השני, בלא שתתנגד הרבה ואף בלא שתפיק הנאה מיוחדת. יש לה יותר מדי חוויות מיניות ופחות מדי רגש של ממש.
שלא בדומה לבן זוגה, האישה שמזלה "קשת" אינה להוטה לניסויים ולחידושים. אין היא מעוניינת ב"דיגדוגים צרפתיים", ויבראטורים חשמליים או זילופים בטעמי פירות. צעצועים אקזוטיים אלה של חדר-המיטות אינם קוסמים לה. אינה מצטעצעת בארוטיקה. היא בהחלט מעדיפה את הבדוק והמנוסה.
לא מזמן סרה לי לייעוץ אישה "קשת" בגיל ארבעים וחמש בערך. היתה לה בעיה: אמנם נסחפה במהירות להרפתקה עם גבר יפה וצעיר ממנה, אבל לא היה לה שום חשק להמשיך בלהטוטי המין שלו. מאהבה היה מאיץ בה, לדבריה, לנקוט בתכסיסים משונים כמו לתקוע בננה בתוך נרתיקה, ואזי להדק את שריריה כדי להרים ולהוריד את הבננה, כך שיוכל נגוס ממנה מבלי שהשתמש בידיו. ה"קשת", באורח טיפוסי, סלדה ממעללים אלה. (כלום חייבת אני לציין שהוא היה "עקרב"?) הסכמתי איתה שזה לא התבשיל המבטיח יחסים מאושרים וממושכים.
השקפותיה המשוחררות של אישה "קשת" בענייני המין מביאות אותה לעיתים לידי מגע מיני גם עם נשים, לא רק גברים, ולפעמים גם עם שני המינים גם יחד. ברומאן לסבי היא לרוב הצד הפועל. משום מה, ביחסים כאלה היא לעיתים אכזרית וסאדיסטית. במקרה הטוב, מעוניינת היא אך ורק לספק את כיסופיה המיניים, ותו לא. עם בת זוג לסבית תעדיף את השימוש באיבר-מין זכרי מלאכותי כפול, עם שני ראשים, כשכל ראש מוחדר לנרתיק אחר.
ואין לומר שהיא תגביל עצמה לבני-אדם, כי היא מאד אוהבים בעלי-חיים. חוסר האבחנה שלה בעסקי הלב יוביל אותה לחייתיות; ביחוד אוהבת היא כלבים וסוסים, או כל חיה אחרת שתוכל לאלפה. קסאביירה הולנדר, בספרה "הפרוצה העליזה", מתארת מקרים כגון אלה. ואם גם לא נערך סקר של קוראים בנידון, חלק מהצלחת הספר הזה מקורו בעובדה שתיאוריה סיפקו גירוי ארוטי לתשוקות המדוכאות של המוני נשות ה"קשת"!


מזל קשת, זכר.

תתעוררי לחיים ברגע שתפגשי בו. הוא עליז, מלבב, שנון, ויתן לך תחושה שאת האישה המעניינת ביותר שפגש אי- פעם.
אל תתפתי. אם תבחני אותו היטב, תראי שעיניו מרצדות מאישה אל אישה בחדר. האמת היא שהוא רוצה בכולן!
כשאישה נאה נכנסת לחדר, יילך בעיקבותיה, ימזוג לה משקה נוסף, יציע לה ממתקים וכיבודים מהמסיבה, ירעיף עליה מלוא תשומת- ליבו, ינסה לסחרר אותה בכל אמצעי, הוא יקח את כתובתה ואת מספר הטלפון שלה, יציף אותה בשיחות טלפוניות, בשוקולד, פרחים ומתנות אחרות.
ברומאן הוא אידיאליסט הסבור, כי הנערה הבאה תהיה זו היעודה. ולא חשוב כמה פעמים כבר התאכזב- האופטימיות שלו איננה פגה. בעיניו כל יום חדש הוא בבחינת הזדמנות חדשה, מה גם שיום כזה לא ראה מעולם. זה יכול ממש להלהיב להתעורר בבוקר ולגלות שהיום יום שלישי.
הוא סנטימנטלי. יש לו לב שפשוט משווע להישבר. להיפלח. ליבו יוצא לאהבה, אבל חושש מקשר הדוק. שום פרשיה לא תימשך זמן רב, כי מטבעו מעורר הוא בעיות כשאינן בנמצא. אופיו האנליטי משתלט עליו, והוא מפצל את הבעיה בדרך שיש בה כדי להוכיח כי בעיה זו אין לה פיתרון.
הוא נלחם נגד התקשרות הדוקה ומתעב קינאת נשים. מעדיף הוא קשר עם אישה שיש לה ניסיון- מה, כי כזו תתייחס לרומאן האהבה באותה קלילות כמוהו. הוא מוכן גם לספק אותה במידה שהוא מספק את עצמו, וכסבור הוא שראוי לתבל את הרומאן בחוש הומור.
למעשה, אין הוא מוכן לקשר ממושך, איתן ואינטימי, הוא מתייחס למלאכת האהבה יותר מדי בקלילות. כשהוא באמת מתאהב, אין הוא רוצה להרגיש שהוא חותם חוזה. דרוש לו בחוזה סעיף של בריחה. לעולם אינו יודע מה שהוא באמת רוצה. אכן, הוא מסוגל לשכנע את עצמו שהדבר החשוב בחיים הוא דווקא לדעת מה שאינך רוצה.
גברים בני מזל זה פתוחים וגלויים. האמת מכאיבה לפעמים, אבל "טאקט" לא יהיה לעולם כיניו של גבר "קשת". מאידך, אם הוא נותן לך את מילת הכבוד שלו, את יכולה לסמוך עליה.
בתור חבר, הוא נוח, סובלני, רחב-אופקים. כשהוא הופך המאהב שלך, את הופכת למשימתו: הוא ירצה לעזור לך להתפתח ולגדול. אם הוא משקיע בך זמן ואת מאכזבת אותו, תיהפך המשיכה שלו אליך לתרעומת. אזי לא יחזוך ממך את ביקורתו הקטנונית או את שתיקתו הזועפת. הוא שוחר שלמות. דורש התאמה שכלית ופיזית מצד זו שהינו אוהב, אבל ביקורתו משתמעת גם כסימן שהוא מרגיש אליך קירבה.
יש לו נטיה לסודיות, וישמור את הקשר לעצמו, אפילו אם אין צורך בכך. הוא נוטה למצבי-רוח ולדיכדוך, ויסבול מפעם לפעם מעצבות ואפילו מהזיות משונות. למזלו, אין התקפות אלו נמשכות זמן רב.
את עלולה להירתע מהתקפות הזעם שלו. הוא רוצה לעשות מה שעם ליבו בלא להסכים לוויתורים. הניסיון הורה לו שמסוגל הוא להשיג כמעט כל דבר אליו הוא שואף.
הוא מעשי מאוד מענייני כספים, אבל חולשתו היא שהוא מבזבז את מרצו על משימות שאינן ראויות לו. תיווכחי שהוא נדיב, נהנה ממותרות ומעניק מתנות יקרות-ערך.
במסיבות הוא איש שיחה מבדר ואורח בלבב. הוא מעדיף מפגשים קטנים: יותר מדי אנשים תחת קורת גג אחת מתסכלים אותו. האמת היא שהוא מעדיף שלא להיות בכלל תחת גג. הוא נהנה מהמרחבים הפתוחים תחת שמיים חסרי ענן ומשובצים כוכבים.
הוא אוהב לנוע. המראות המשתנים לבקרים, פנים חדשות לרוב, מגע עם בני-אדם, חוויות- כל אלה תואמים בתכלית את מזגו של "קשת". הוא אב-טיפוס של הגבר, אשר ניגש לסוכן הנסיעות וביקש כרטיס לכל מקום שהוא, "כי יש לי חברים בכל מקום".
תמיד מחפש הוא עובדות. לסקרנותו אין גבול, ומתעניין הוא עד מאוד בחינוך מיני.
אישה שנישאה ל"קשת" חייבת לזכור, כי זהו גבר אשר בליבו- בין אם נשוי הוא או רווק- יישאר תמיד רווק.

אזורים ארוגניים-


הירכיים והשוקיים הם האזורים הארוטיים ביותר מעיני אנשי הסימן התשיעי של מעגל המזלות.
האיזור הרגיש שלו הוא בקרבת איבר-המין. נשיקות בצד הפנימי של היריכיים, או לקיקות לשון מרפרפות מן הברך ועד המפשעה- אלו ישמחו אותו.
לגבי גבר או אישה במזל "קשת": נסו למרוח שמן חם, בתנועות מעגליות- על הירכים ובתנועות מאונכות- על השוקיים. רפרפו בציפורן על פני האיזורים המעוגלים- דבר שידליק תחושות ארוטיות כלפי מעלה עד חוט-השדרה.
ואל תהיו מופתעים, אם לא תגיעו אף פעם לסיום העיסוי.


חיי המין של מזל קשת, זכר.

זוכרים את השיר על הברנש שנבצר ממנו להיות ליד אישה שאהב ולכן אהב את האישה שלידו? כנראה שמדובר היה בגבר "קשת". ה"קשת" מתעופף מאישה לאישה כדבורה מפרח אל פרח, מוצץ את הצוף מכל אחת. אין בכוחו להתגבר על כך. מאוהב הוא בחלום אידיאליסטי ורומנטי, וגם נסחף אחרי האידיאל שלו בכל אשר יקרוץ לו.
המין לגביו הוא לעיתים רחוקות חוויה עמוקה. נהנה הוא מן המין, אבל אינו מרגיש שהאדמה זעה. מי זה ירצה לחיות בעיצומה של רעידת-אדמה? הוא מעדיף לנדוד בגן שלוו רבוד פרחים מרהיבים ולקטוף את הפרח המושך אותו.
הדבר המרגש אותו הוא הרדיפה, הבידור הוא בהקדמות. מכל מקום, אם מצליח הוא לפתות את הנערה לחדר-המיטות, היא עלולה להתאכזב. התיאור של זימן זה הוא הקַשָת המותח את קשתו, אבל החץ שלו לא בהכרח יקלע למטרה- לפחות, לא בפעם הראשונה! נחפש הוא להגיע למטרה הנכספת, לעיתים עד כדי כך שהאישה נשארת תלויה וזנוחה כמו בגדים בארון.
(כאן עשויה לעזור כמות קטנה של משחת "דיבוקאיין")
מאידך, המין לא ישעממו אף פעם. הוא אוהב להתעלס. הוא יהיה הראשון לנסות תנוחה חדשה, אווירה חריגה וכך הלאה. רק תציעי לו-וכבר יהיה מוכן! לא מזמן קיבלתי מכתב מאישה צעירה ששאלה אם בן זוגה, "קשת", לא יהרוס את בריאותו בשל מנהגו להזדווג שלוש-ארבע פעמים ביום. עניתי לה שלא תצפה לפחות מכך מגבר שנולד בסימן ה"קשת".
הגבר "קשת" אמור להיות הלוטאריו המקצועי, המנהל שתיים-שלוש הרפתקאות בעת ובעונה אחת. על כל פנים, אם הנשים שאיתן הוא מתעלס היו מתאחדות, היו בוודאי מגלות שאם כי מאהבן נמהר, הוא בכל זאת מפצה אותן במובן אחד: הכמות היא התחליף לאיכות!
הוא אוהב משחרק אוראלי ומין אנאלי, ולעיתים קרובות עשלב שני אלה. אל תתפלאי, אם ידחוף אצבע לפי הטבעת כדי להביאך לאורגאזמה.
הוא מומחה שבמומחים לעיסוי ארוטי- בין בפה ובין ביד: אצבעותיו פועלות כשתי רגליו של הכביש, מגעו קליל ומגרה חלקי גוף רגישים. לשונו מסוגלת להיות מכשיר מרושע כשהוא נטפל לאזורים הארוגניים של אהובתו: הפטמות, הבשר הרך שבצד הפנימי של ירכיה ואיזור איבר-המין.
אותם גברי ה"קשת" שהם מומחים גם בעוד שיטות באמנות האהבה, יקחו לפעמים שני כדורים פלאסטיים קטנים ובשעת ליקוק הפות ידחפו אותם לתוך הנרתיק. שילוב הפעילות של לשון, שפתיים ואצבעות המפעילות את הכדורים, יעורר לרוב "התפוצצות" אדירה.
גבר "קשת" מגלה עניין רב ברגליהן של נשים, שוק וירך, הגרובים בגרבי ניילון שקופים, יעוררו אותו. הוא משתלהב יותר בשעת משגל, אם האישה גורבת גרביים.
האדווה של שרירי השוק והירך, החימוק של קימור הרגל- בעיניו זוני אירוטיקה טהורה. אם האישה יושבת כשרגליה משולבות, ונעל אחת משורבבת ברפיון, נתלית רק באצבעות- הוא מוכן לאבד עשתונותיו.
יש לו לפעמים נטיה גם לסגידות אחרות. כשהוא מתעלס, מסוגל הוא לבקש מהאישה שתלבש כפפות או תנעל נעליים- או אף את שתיהן יחד. אפילו יהיה נוטה להחזיק בבד משי ובתחתוניה- עדיפים אלה שזה יתה פשטה מעליה- ולהצמידם לאפו ולנשום עמוקות. כל הערת ביקורת על כך רק תעורר מצידו תגובה שנונה או מבודחת- אך לא מבוכה.
יש לו משיכה חזקה לדו-מיניות. אם זה גלוי אצלו, יתעופף לו שווה בשווה ממאהבת למאהב- אף אחד מהם לא יזכה בנאמנותו הבלעדית. סוג זה של "קשת" היה רוצה בוודאי לנסח גירסה חדשה של סרט הוליוודי בזו הלשון: "בחור פוגש בחורה- בחור עוזב בחורה- בחור מוצא לו בחור".
פרשיותיו רבות ומגוונות. אין לו בכלל עקרונות מוסריים. לגביו, המין הוא החיים, ורוצה הוא להתנסות בחיים עד תום. הוא יסכים בכל לב עם הסופר הרמן מלוויל שאמר: "אני מנסה הכל, אני משיג מה שאני יכול".

איך לכבוש את מזל קשת-

הם אנשי שיחה חמימים ומעניינים, ועל כך יש להקשיב היטב ולהציג שאלות מתאימות. רצוי לגלות לו, ל"קשת", מוח ערני ופעיל, ולאפשר לו להפגין את חריפותו שלו. אם לא ניחנת בחריפות מוח, נא למצוא לך אובייקט אהבה אחר. ה"קשת" משתוקק אך ורק אל אנשים עם שכל ובעלי תגובות מהירות. לבני "קשת" חוש הומור דק, הם אינם אוהבים שיחות בטלות, או את אלה שאין בכוחם להתמודד בשיחה מתוחכמת.
אם יש לך חולשה לסוסים או כלבים, הרי נושא משותף טבעי לשניכם. גם חתולים הוא אוהב- אם כי אינם חשובים בעיניו כד כדי כך, מכיוון שהחתולים המבוייתים אינם מחלקים את ה"קשת" את אהבתו לפעילות בחוץ.
במפגש הראשון, עשו משהו בחוץ, לכו לשחות בים (חוף לשוחים בעירום, אם יש כזה באיזור מגוריכם), שכן "קשת" ייענה ברצון לבלתי מקובל ולנועז. או אפשר להציע פיקניק ביער, רכיבה על סוסים, סקי או טיפוס הרים- נא לדאוג שיהא בכוחך להתמודד עם זה. ה"קשת" ידוע בכושר ההתמדה והמרץ שלו.
אפשא גם להציע לצאת למחנה נופש ללילה או לסוף שבוע. הצעה כזו לא תעשה על ה"קשת" רושם שלילי, שהרי הוא פתוח וגלוי בעניין המין, ולא ייתרשם לרעה שרעיון הרפתקני וחריג.
אולי לעניינו בקונצרט של "רוק נ´רול"- בפרט כשזה בחוץ? אולי להשיג כרטיסים לקומדיה מוסיקלית או לבלט- ה"קשת" אוהבת את שניהם. הוא נהנה מכל דבר שיש בו מוסיקה ותנועה על הבמה.
מסיבה בבית? אין להזמין חבורה גדולה. ה"קשת" מעדיף שהמפגש יהיה קטן, כך שיוכל להרשים מבחינה חברתית.
מתנות הוא מקדם בברכה. נא להעניק משהו שאפשר ללבוש בחוץ- כפפות נהיגה מעור חזיר, כומתה וסודר מצמר, או דבר אחר שיפעיל את האינסטינקטים הצועניים שלו- תיק לנסיעות או נרתיק לדרכונים. זה לא חייב להיות מהודר. המחיר אינו מהווה גורם- המחשבה היא הקובעת.
הדבר החשוב לזכור הוא שה"קשת" מוכן תמיד להיות ידידך. זה תלוי בך, אם אמנם יש בך שאיפה שיחסים אלה יהפכו למשהו עמוק יותר.


צעדים אחרונים-


אם תחפשו פתח לנסיגה, לא תיתקלו בבעיות יתרות.
ה"קשת", ללא ספק, ירגיש אותו דבר. זוהי הפרשה שאותה תוכלו לנתק בלא רעמים וברקים. אפשר להחיש את מלאכת הפרידה על-ידי התנהגות שתלטנית- כמו לומר לו איך להתלבש או להתנהג בציבור. ניתן למתוח ביקורת על מלבושיו, על בעלי-החיים שלו ועל ידידיו. להיות חמומי מוח, לראות השלילי. ה"קשת" אופטימי, הוא מאמין שההזדמנות מחכה על סף כל בית. נא להבהיר לו אמת מרה יותר במלוא האכזריות.
אם אתה רוצה להיפטר מ"קשת" אישה, הייה יושב-בית, מצוברח וחרישי, התעקש שתחליף את מישרתה או סיגנון תסרוקתה. סרב לנהוג במכוניתך מהלך שלושים קילומטר, "רק כדי לראות סרט". בעודך מוסיף לצאת איתה, נהל אהבהבים עם נשים אחרות.
אם גבר "קשת" מתחיל לעצבן אותך, גברתי, ערכי מסיבה גדולה והזמיני אליה אנשים שלדעתו אינם רצויים, התלונני על שכלבו מלכלך בכל מקום, החלי לנדנד לו על שרעיונותיו החדשים אינם מעשיים, וכן כי תוכניותיו הדמיוניות חלום באספמיה.
בלילה סגרי את החלונות, כך שלא יהיה לו אויר צח. הגבילי פעילותכם המינית רק לחדר-השינה.
בוקר אחד תתעוררי ותמצאי פתק צמוד לכר שלך, בו כתוב שעכשיו את חופשיה כמוהו.


התאמות :



תאומים וקשת-

שניהם חסרי מנוחה, הפכפכים ומסוייגים במיקצת בגילוי רגשות. "תאומים" בוודאי ימתח ביקורת על התנהגותו המינית של ה"קשת" מתחת לסדינים. ישנן עוד נקודות תורפה ביחסים אלה, אבל מקור חוזק אחד הוא בעובדה שאף אחד מהם אינו תובעני או קנייני. הפרשה תתחיל בצורה אימפולסיבית ותסתיים באותה צורה. שניהם חייבים להתאמץ קשה כדי לשמור על נישואיהם, ואם יעשו זאת- יצליחו.

קשת ותאומים-

הם יותר מדי חסרי מנוחה וחסרי שורשים מכדי שיקיימו התאמה אמיתית. במהירות יפתחו עיסוקים חדשים וייסחפו אחריהם. שניהם אוהבים בידור ונהנים האחד מהשני- רק לזמן-מה. כמעט חסר סיכוי, אבל במקרים נדירים אפשר שיתלהבו זה מזה.


סרטן וקשת-

לשני אלה מטרות הפוכות ותשוקות שונות. ה"קשת" הינו שוטטני ואינו מוכן להיכבל בכבלי המין. "סרטן" זקוק לביטחון ולאהבה, אשר "קשת" אינו מסוגל להעניק. "סרטן" חי למען העתיד, ה"קשת"- ל"כאן ולעכשיו". כש"קשת" משתעמם ומתחיל לחפש אופקים חדשים, ה"סרטן" ייפגע ויתמרמר. סיכוי קלוש לקשר תקין.

קשת וסרטן-

שני אלה ערוכים בקצוות מנוגדים של מעגל המזלות. "סרטן" זקוק לביטחון ויציבות, בו-בזמן ש"קשת" רוצה להיות בן-חורין להרפתקה. "סרטן" רגיש מכדי שיתמודד עם "קשת", הגלוי והחשפני בלשונו. ייתכן ותשרור ביניהם הרמוניה מינית, אבל לא יעבור זמן רב עד ש"קשת" יתחיל להרגיש את סורגי הברזל של הכלוב שסוגרים עליו- והוא יתעופף לו. הם עשויים להיות חברים טובים יותר מאשר מאהבים. ויבראציות עלובות לנישואין.


אריה וקשת-

לשניהם חושים ערים לאהבה ולהרפתקאות. הם אקסטרוברטיים, תאוותניים ונוהים אחר נטיותיהם המיניות בלא לעורר תרעומת הדדית. שניהם זקוקים למשגלים תכופים. "קשת" מגרה ומעודד השראה אצל ה"אריה", ואילו ה"אריה" מעורר אצל ה"קשת" את כל הנאמנות שהלה מסוגל לה. פרשת אהבהבים מהנה, ונישואין מאושרים בלא כל ספק.

קשת ואריה-


קשר זה חובק פתיחות רבה וחופש. בידיו של "אריה" שמור מפתח התשוקה הפותח את ה"קשת". בוודאי יהיו משלהבים במיטה. הם גם מכבדים זה את זה ונהנים האחד מהשני. לשניהם אהבה להרפתקאות, ויכולת להתמודד עם קשיים בלב קל. פרשיה תקינה, שעשויה להיות גם שידוך שנעשה בשמיים.

קשת ובתולה-

הקשר שלהם יתרופף. גישתו קלת-דעת של "קשת" תשגע את ה"בתולה". מבחינה מינית, ניתזים אמנם גיצים, אבל זה עדיין משאיר עשרים ושלוש וחצי שעות לפעילות אחרת. ל"בתולה" שוחר הדעת והשקט, הנוטה לחיים פשוטים ולמרומי מחשבה, אין הרבה במשותף עם "קשת" הפזיז, האימפולסיבי ושוחר הפעילויות שמחוץ לבית. מצידו, ימצא "קשת" שה"בתולה" משעמם עד מוות. שכחו זאת.

בתולה וקשת-

"קשת", המחפש לו חיים קלים באהבה, מרגיז מאד את ה"בתולה". חוש הביטחון של ה"בתולה" באמת נפגע ביחסים שכאלה. "קשת" כמעט ואינו עושה מאמץ בכדי להבין את צרכיו הנפשיים של ה"בתולה". הוא מגלה חוסר סבלנות כלפי גישותיו השמרניות והזהירות של ה"בתולה". ניתן להניח שה"קשת" יתחיל לחפש לו אפיקים מיניים חדשים. השניים מסוגלים איכשהו לבלות יחד סוף שבוע, אבל לא את כל החיים.


דלי וקשת-


שניהם בלתי צפויים, מלאי חיים. מאהבים פעילים. מה שצופן התעלסויות משלהבות בחדר-המיטות. סקרנותם המינית המקפת עומדת בסימן של דימיון פורה והמחשת ההזיות. התחזיות טובות גם בשטחים אחרים: שניהם חברתיים, אוהבים לצאת, אנשים מעניינים ותוססים, אשר לא יקנאו זה בזה בחייהם הפרטיים. בני זוג מצויינים לקשר קצר או ארוך.

קשת ודלי-

ה"דלי", היציב ברוחו, עשוי לשמור על יחסים בלא עליות וירידות. לשניהם אהבה להרפתקאות ולעיסוקי חוץ. המין יהיה חדשני, בין בחדר-המיטות ובין על מצע של מחטי אורן בחורשה. אף אחד מהם אינו קנאי, ולא ירצה להשתלט על השני. יהיה זה זוג מאהבים חומדי חיים, בעלי דימיון, ויחסיהם אפילו יועמקו בנישואין.


קשת ודגים-


אינם מספקים זה לזה את המהימנות, אשר להם הם שואפים. ישנם רגעים של סערת חושים, אבל חרבו של דמוקלס תלויה על בלימה מעל לראשיהם. ה"קשת" מתוסכל מחמת חוסר התעוזה של "דגים", ומרצו והאופטימיות שלו שוקעים לאיטם לתוך ביצה של דיכאון. רומאן קשה ביותר, נישואין- כמעט בלתי אפשריים.

דגים וקשת-


מבחינה ארוטית, לשניהם עליות ומורדות, אבל ה"קשת" עצמאי והרפתקני, וה"דגים", בחושו זאת, נעשה אפילו תלוי יותר ודבק יותר מבחינה רגשית. התעלסותו האפאטית של "דגים" פשוט משעממת את ה"קשת" חסר המנוחה, השואף לנוע לעבר עיסוקים חדשים. ה"קשת" נוטה להתגרות וללגלג על כיסופיו הסנטימנטליים של "דגים". הפרשיה תסתיים כמעט בטרם התחילה, נישואין יהיו אסון.



מזל קשת – השיעור והתיקון הקרמתי


חודש כסלו הוא החודש המזוהה עם מזל קשת. קשת נשלט ע"י הכוכב צדק שהוא סמל השפע והמזל הטוב. האות העיברית המזוהה עם מזל קשת היא ס' שמייצגת סגירות ופגיעות.
מאת: פורטל אלטרנטיב לי, מזל הרוני



ילידי חודש זה (חודש כסלו) ניחנים בנאיביות, מאמינים בחיים, ביקום והם נמצאים בתקווה ושאיפה מתמדת שהכל יסתדר.
הייעוד הוא להגשים באמצעות כשרונות יוצרים ולמצוא את החופש האישי בעשייה. השיעור הוא ללמוד ביטוי עצמי, חופש פעולה ומחשבה, להימנע מהגזמות ומפיזור אנרגיות מיותרות, להביא שמחה לזולת ולהתבטא בחופשיות ביצירה ובאומנות.

התיקון של קשת: בא לידי ביטוי בצורך להיות מוקף באהבה, עליו לרפא את הילד הפצוע הפנימי שלו, לתקן את הפחדים (ממקום של ביטוי מילולי וקרבה ריגשית), לא להתעלם מהעבר אלא להפיק לקחים מכשלונות, ללמוד להתמקד במה שהוא עושה, לחדש דברים בעשייה ולהתעניין במבחר תחומים.

בכדי להצליח בביצוע התיקון- תאפשרו לרבגוניות שלכם לצבוע את העולם הפנימי, על מנת להשפיע את הטוהר והיופי שיוצא מיכם. עליכם ללמוד להוציא כלפי חוץ את מה שיש בפנים, תחלקו עם אחרים ובואו במגע קרוב וישיר, חזקו את בטחונכם האישי והרגשי. אל תצטנעו- יש הרבה קסם פנימי, פזרו אותו החוצה והשפיעו, לימדו את עצמכם ודעו שיש בכם



סמל המזל - קנטאור, שחציו העליון - אדם יורה חץ למרחבים, וחציו התחתון - סוס דוהר הקשת זקוק ל:
- חופש
- מעמד
- עצמאות
- מרחבים פיסיים ורעיוניים
- הרחבת אופקים באמצעות למודים ונסיעות לחו"ל
- יושר
- הרפתקאות

יסוד - אש
איכות - משתנה
שליט - יופיטר
אזור בגוף - כבד, ירכיים
כאשר צרכיו מסופקים - יפעל בהתלהבות, נדיבות, אופטימיות, גישה פילוסופית, ראיית המכלול והרפתקנות, חופש בחירה ועצמאות, טיולים והעשרת הידע, כנות, פתיחות, כושר שיפוט ויכולת תזמון.
כאשר הוא מתוסכל - יפעל בהגזמה, חוסר התחשבות ברגשות הזולת, חוסר טקט, יהירות, ראוותנות, נהנתנות, פזרנות יתר, התעלמות מפרטים, נטייה להימורים.

1. תיאור כללי של מזל קשת
2. הקשת במשפחה
3. הקשת בתחום המקצועי
4. הקשת בתחום הכספי
5. הבריאות
6. הזוגיות
7. המיניות


1. תיאור כללי של מזל קשת

סמל המזל מתאר נכונה את תכונותיו הבסיסיות של יליד קשת: סוס דוהר מסמל את האנרגיה רבת העוצמה בה ניחן ואת אהבת המרחבים, ואילו האדם היורה חץ למרומים, מסמל את מחשבתו המבזיקה ואת הדחף הנמרץ לגעת במרחבים אינטלקטואליים. יושרו, והיותו כנה וגלוי לב, לצד פטפטנותו הבלתי נלאית, עלולים לגרום לפגיעה בזולת ללא שמץ של כוונה רעה. אין הוא מסוגל לומר דבר שקר, ויותר מכל שנואה עליו ההונאה. חוסר טקט בו הוא לוקה נובע מתוך רצון כנה להתבטא באופן גלוי - מתוך תמימות ילדותית, ולעתים יסבך אותו באמירה שיש בה משום עלבון ופגיעה באדם הניצב מולו. האופטימיות, השמחה, ההתלהבות והספונטאניות המאפיינים את בן המזל, גורמים לסובבים אותו להמשך אליו. החום והנדיבות שהוא מקרין, מזמנים לפתחו קשרים חברתיים רבים. אמונתו היא שהמחר תמיד יהיה טוב יותר. הוא נהנה לחיות את הרגע, אינו מתרפק על העבר ולא יחשוש מהעתיד. סיסמתו: "אכול ושתה כי מחר נמות". נהנתנותו עלולה להביאו לידי זלילה והשמנת יתר. הקשת עלול להיות מהיר חמה עם נטייה לצעקנות. עליו לתת ביטוי חיובי לחוסר המנוחה המאפיין אותו. לעתים ילקה בנטייה להגזים - אם בפטפטנותו וחוסר יכולתו לנצור סוד, ואם בפזרנותו או בהימוריו. יליד המזל הוא שוחר חופש מובהק - תרתי משמע: הוא בוחל בהגבלות וזקוק למרחבים פתוחים, ובהיותו כלוא הוא נתקף בקלסטרופוביה. הוא זקוק גם לעצמאות לפעול בדרכו שלו, ואין הוא מוכן לקבל תכתיבים מאחרים. הוא יצא לכל מסע, שהיעד שלו מרתק - בין אם זה מסע רוחני, או מסע גיאוגרפי. תאוות הנדודים מקננת בו ומאפשרת לו לתור את העולם ולהרחיב אופקיו. כל הרפתקה שיש בצידה סיכון - מהווה אתגר עבורו ומעוררת אותו. לעומת זאת, אמות המידה הגבוהות בהן ניחן, מובילות אותו תדיר לחיפוש אחר אמיתות משלו. הוא יגבש לעצמו כללי מוסר שינחו אותו ופילוסופיות חיים שיספקו את רוחו החקרנית.
לחץ לחזרה למעלה ולתוכן העניינים


2. הקשת במשפחה

ההורה:הקשת הינו אידיאליסט וחשוב לו להעניק לילדיו חינוך ליברלי ומתקדם. הוא ישפיע על התפתחותם האינטלקטואלית, יסייע להם לרכוש ידע ולפתח כבוד וסובלנות לדעות שונות משלו, לרבות משיכה לדתות ותרבויות אחרות. החופש מהווה "ערך" עבורו, לכן יעניקו בשפע לילדיו ויאפשר להם עצמאות, חופש מחשבה וחופש ביטוי. ספורט, נסיעות וטיולים - חביבים עליו במיוחד, לכן יעודד גם את ילדיו לפעילויות מסוג זה. בשל דרכו הישירה הוא עלול ללקות בחוסר טקט ולפגוע שלא במתכוון בילדיו. לרוב הוא נוטה לברוח מגלויי רגשנות.

הילד: הקשת מלא התלהבות, סקרנות, בעל אנרגיה עודפת ושמחת חיים. רצוי לאפשר לו לתת מוצא לשפע חיוניותו ע"י עיסוק בספורט, ברכיבה על סוסים או באמצעות טיולים בטבע. הוא זקוק לחופש כאוויר לנשימה. על ההורה להעניק לו את מנת החופש הדרושה, עם זאת להעמיד בפניו גבולות סבירים. הוא יקבל את מרות ההורים, אם אלה ישתמשו בהגיון, ביושר ובגלוי לב. הילד הקשת חופשי מגינוני נימוס ולעתים - יביך את הוריו בשל כך.
לחץ לחזרה למעלה ולתוכן העניינים


3. הקשת בתחום המקצועי

הקשת נמשך לעיסוקים שיאפשרו לו מידה רבה של חופש פעולה, דרכם ייתן ביטוי לאנרגיות הפיסיות והרוחניות שלו. הוא זקוק לקריירה, שתספק לו אתגרים ויכולת התרחבות ואשר תעורר את התלהבותו. הוא נוטה להגזים ולפעול בגדול, ובהיותו חסר סבלנות, הוא עלול ללקות ברשלנות. רב צדדיותו, סקרנותו ותאוות הנדודים מובילים אותו, לעתים, לבחירת קריירה הקשורה לחו"ל. גישתו הפילוסופית עשויה להביאו לתחום האקדמי. תחושת הצדק והיושר לצד אמות המוסר הגבוהות בהן ניחן, יכשירוהו לתחום המשפט. האופטימיות בה התברך, תסייע לו במכירות.
לחץ לחזרה למעלה ולתוכן העניינים


4. הקשת בתחום הכספי
הכסף איננו מהווה מטרה בפני עצמה עבור הקשת המצוי. בשל אהבת החופש - יהא מוכן לעבוד קשה על מנת להגיע לעצמאות כלכלית. הוא נוטה לקחת סיכונים בכל הקשור להשקעות, ולעתים, מתוך התלהבות הוא עלול להיסחף ו"להניח את כל הביצים בסל אחד". אהבת ההימורים עלולה להיות בעוכריו. הוא חסר סבלנות לעסוק בפרטי פרטים של חשבונותיו, לכן רצוי שיעסיק מומחה על מנת להימנע מטעויות רשלניות. הוא נדיב ולרוב ילווה כספו לחבר בצרה. אין הוא דואג לעתיד, סיסמתו: "אכול ושתה כי מחר נמות."
לחץ לחזרה למעלה ולתוכן העניינים


5. הבריאות
אופיו האופטימי של הקשת וחיוניותו הפיסית תורמים לבריאותו הטובה. אין הוא נוטה לפתח מחלות בד"כ, אלא כשהוא מצוי בנסיבות חיים מגבילות. רגישותו טמונה בגב התחתון, בירכיים ובכבד. עליו להימנע מאכילת מזונות עשירים מדי. רצוי שיעסוק בפעילות ספורטיבית באוויר הפתוח, ויחפש עניין וגיוון בתחומים אינטלקטואליים שונים. מדיטציה ותרגילי יוגה עשויים להרגיעו.
לחץ לחזרה למעלה ולתוכן העניינים

6. הזוגיות

הקשת יחפש לרוב קשר פתוח. כל ניסיון להגביל את החופש שלו עלול להוביל לניתוק הקשר. הוא פתוח לשינויים ומשוחרר מגילויי קנאה. על בן/בת הזוג לכבד את הצורך שלו בעצמאות ולאפשר לו לנוע, ללמוד ולהתפתח כרצונו. לעתים, יחפש קשרי אהבה נוספים כדי להוכיח לעצמו שאינו כבול, אולם אין זו דרכו לחיות חיי שקר. הקשרים הרומנטיים שהוא בונה הינם על בסיס של כנות והגינות. הוא מביע רגשותיו בספונטאניות, משולל צביעות, רחב לב ונותן אמון. רצוי שמערכות יחסים יספקו לו גירוי אינטלקטואלי ויהיו בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים.
לחץ לחזרה למעלה ולתוכן העניינים

7. המיניות
בהיותו שייך למזלות האש, הינו בעל תיאבון מיני בריא, מתלהב, ספונטאני ושופע אנרגיה. הוא כנה וישיר בגישתו למין, ויתאר בפני בן/בת זוגו היכן טמונות רגישויותיו, על מנת שיוכלו להסב עונג זה לזו ללא עכבות והליכה סחור סחור. אולם אין הוא בהכרח כרוך אחרי השגת יעד מיני. חשוב לו ביותר יחסי שיתוף המשלבים אהבה עם ידידות, אכפתיות והדדיות.

פרופיל כללי של מזל קשת :

תכונותיהם החיוביות: אופטימיות, עליזות ושמחת חיים, חוש הומור מפותח, כנות, מסירות.
תכונות שליליות כאשר הן מוקצנות: אופטימיות חסרת תקנה גם במצבים אבודים, חוסר זהירות, חוסר אחריות, שיטחיות, חוסר טקט ונטילת סיכונים מיותרים.
הקשתים מזוהים בעיקר עם תכונתם הבולטת שמשפיעה על כל חייהם והיא - ה ח ו פ ש. הם אוהבים לשוטט, הן פיזית בטיולי טבע והן נפשית ורוחנית במסעות לגילוי עצמי ומדיטציה רוחנית. הם אינם אוהבים להיות קשורים למקום או לאדם ספציפי.
הם נודדים בעקבות האמת וימשיכו לנדוד ולשאול את כל מי שיענה על שאלותיהם.
היידע והחוכמה הם הדלק המספק להם את האנרגיה להמשיך בחיפושיהם ומאפשר את גישתם הליברלית והסובלנית לחיים.
קשתים נמשכים לרוחניות ולפילוסופיה על מנת לספק את תשוקתם הבוערת לקבלת תשובות על הבעיות שלהם. כאנשי הרוח של גלגל המזלות הם הוגי דעות המעריכים את כל מי שמגיע לאותם המסקנות שהם הגיעו אליהם.
לעיתים הם כל כך בטוחים במסקנותיהם עד שהם מתווכחים עם כל מי שחולק עליהם ואינם מוכנים לקבל דעה שונה.
למרות זאת, קשתים אוהבים ללמוד דברים חדשים ולצבור יידע בכל נושא שמעניין אותם ואם הם מרגישים כי מונעים מהם זאת, הם הופכים לחסרי מנוחה ולעצבניים.
לעומת זאת, כשהם מקבלים את החופש שהם זקוקים לו כל כך, הם מאוד נחמדים, אופטימיים, ברי מזל ולא פוחדים לקחת סיכון מידי פעם.
הקשתים, ברגע שקיבלו את החופש הם מחזירים חיבה ואהבה ונחשבים למקסימים ונעימים בחברה.

קשת באהבה וזוגיות:

באהבה וביחסי הזוגיות שלהם הקשתים אוהבים לנסות דברים חדשים באהבה שמגרים ומסעירים אותם.
למרות שהם סובלנייים ומשתוקקים להשביע רצון, הישירות והכנות שלהם עלולה לפגוע בכל מי שמעדיף פחות כנות ויותר מסתוריות בקשר הרומנטי.
קשתים מסתדרים היטב עם בעלי אופי יציב וחזק שמוכנים להבין את הצורך שלהם לחופש אישי ואת חוסר המנוחה שלהם.
קשתים לא אוהבים להיות קשורים למישהו או למקום כלשהוא אך מוכנים לנסות קשרים רומנטיים מכל הסוגים והגוונים היות והם מאוד פתוחים וליברליים.
כל עוד ייתן הפרטנר שלהם לקשתים את מרחב המחיה הפרטי שלהם וישמור על ההתעניינות שלהם בקשר עימו, מובטחת הצלחת הקשר לאורך זמן ארוך.

אנשים מפורסמים במזל קשת :וינסטון צ'רצ'יל, לודוויג ואן בטהובן, מארק טווין, פרנק סינטרה, ג'ים מוריסון, וולט דיסני, ברוס לי, סטיבן ספילברג, פיל דונאיו, אורי גלר והדלאי למה.
מקצועות מועדפים:
• מחקר.
• סוכני מכירות.
• צילום.
• דיפלומטיה.
• מסחר, בעיקר יבוא ויצוא.
• סוכני נסיעות.
• מדריכי תיירים.
• סוכני השקעות.
• מקצועות בעלי מימד של סיכון ונסיעות.
מספרי המזל:
9, 18, 27, 36, 45, 54
כוכב שולט: יופיטר.
אבן המזל שלך: טופז.
אלמנט מאפיין: אש.
מזלות מתאימים: דגים ואריה.
רחפנית-הדומית המרחפת​(שולטת)
לפני 17 שנים • 24 בנוב׳ 2006

בתור קשתית

ובשם הקשתיות באשר הן,
מודה לך על הפוסט המעניין הזה.
(שחלקו אגב כמו נלקח מסיטקום המציג את חיי icon_lol.gif )
God's Daughter​(מתחלפת)
לפני 17 שנים • 24 בנוב׳ 2006

נורא ואיום

God's Daughter​(מתחלפת) • 24 בנוב׳ 2006
בתור קשתית גאה
רוב הדברים לא נכונים לגבי ( ואני קשתית הכי קשתית שיש - 8.12), כשאני מתאהבת - אני מתאהבת לטווח ארוך ומתאהבת עמוקות וקשות (ע"ע THEBOUNCER), רווקה זקנה זה ממש לא אני - שואפת להתמסד בקרוב (ולא זו לא בשורה), ועוד כל מני דברים שכשקראתי אותם לא יכלתי לחשוב שהם לא מטופשים להחריד

בכל אופן
משעשע
העיקר שהשעשעתי.

נ.ב
אני כן מאמינה שקשת הוא עם אריה וטלה, בין המזלות הטובים ביותר, ואני גאה להיות קשתית, כמו כן ישנן תכונות הנוגעות לי - כמו אהבת עניין, אהבת אנוש, וחוש הומור וכל מני דברים חביבים...
שכחת לכתוב מצבי רוח משתנים, וחייכנות יתר.(אם יש דבר כזה בכלל icon_smile.gif )

מזל טוב
בטי בום​(שולטת)
לפני 17 שנים • 24 בנוב׳ 2006
בטי בום​(שולטת) • 24 בנוב׳ 2006
מצטרפת לרחפי , כקשתית עם 6 פלנטות בקשת מזדהה עם 95% מהכתוב .
השנה יופיטר שהוא שליט המזל שלנו ניכנס לקשת וישהה שם כשנה מה שיביא איתו אפשריות חדשות שפע והצלחה לבני המזל אז שיהיה לכולנו מזל טוב .
משתמושים
לפני 17 שנים • 24 בנוב׳ 2006

מצטרפת לרחפי ובטי

משתמושים • 24 בנוב׳ 2006
כמעט הכל נכון...

ובעיקר

דלי וקשת-

שניהם בלתי צפויים, מלאי חיים. מאהבים פעילים. מה שצופן התעלסויות משלהבות בחדר-המיטות. סקרנותם המינית המקפת עומדת בסימן של דימיון פורה והמחשת ההזיות. התחזיות טובות גם בשטחים אחרים: שניהם חברתיים, אוהבים לצאת, אנשים מעניינים ותוססים, אשר לא יקנאו זה בזה בחייהם הפרטיים. בני זוג מצויינים לקשר קצר או ארוך.
Tיפוס​(שולט)
לפני 17 שנים • 24 בנוב׳ 2006
Tיפוס​(שולט) • 24 בנוב׳ 2006
באמת כאילו פורשים לך את החיים מול העיניים icon_twisted.gif

מזל טוב קשתים ,
בחורות - לעמוד בתור . ( גם זוגות ושלשות הולך icon_twisted.gif )
ים_yam​(לא בעסק)
לפני 17 שנים • 25 בנוב׳ 2006
ים_yam​(לא בעסק) • 25 בנוב׳ 2006
Tיפוס כתב/ה:
באמת כאילו פורשים לך את החיים מול העיניים icon_twisted.gif

מזל טוב קשתים ,
בחורות - לעמוד בתור . ( גם זוגות ושלשות הולך icon_twisted.gif )


רק בחורות קשתיות או שכל מי שרוצה?
icon_rolleyes.gif
ToOwnNoa
לפני 17 שנים • 25 בנוב׳ 2006
ToOwnNoa • 25 בנוב׳ 2006
תודה לך נוגה על הפוסט.

כקשתית יכולה לומר שאני מזדהה עם 75% מהכתוב בפוסט.

מה שכן,כעת יודעת מה לבקש כמתנת יום הולדת...

"כפפות נהיגה מעור חזיר,כומתה וסודר.." icon_rolleyes.gif

מזל טוב לכל הקשתיות הגאות!
master281
לפני 17 שנים • 28 בנוב׳ 2006

תודה נוגה

master281 • 28 בנוב׳ 2006
ישבתי וחיוך על פניי

כמעט הכל נכון

בכל אופן לא תמיד זה תופס לכולם

ושוב תודה נוגה

והמון מזל טוב לנו הקשתים