בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חברים, אתם כוכבי קולנוע

צ'יטה​(שולט)
לפני 17 שנים • 28 בנוב׳ 2006
צ'יטה​(שולט) • 28 בנוב׳ 2006
אני מבקר המון, ממש המון, לצערי, ממש לצערי, לא בדאנג'ן. עכשיו אולי אני מבין למה.
מסיבות סגורות ?
יש מקומות אחרים, הם מקצוענים, הם לא עושים דברים כאלה.
זה ממדי האסון בשבילך ? אתה חי בסרט איש. זה לא צריך להיות אסון בכלל. פשוט בושה פשוטה. פשוט ביזיון.
חבל לי מאד שאתה לא מכיר בזה.
בכל מקרה, אני חושב שאתה איש מאד מיוחד, אקהביציוניסט, חכם מאד, יצרי מאד. עם הרבה מאד חן. אתה גם מאד Playfull. חבל רק, שפה, אתה טועה מאד בעיני. כל כך טועה, שגם מטעה. שהרי עלולים לחשוב שהכל היה בסדר בכלל, והרי לכולם ברור שלא כך הדבר.

בית של בדסם ? פעם היה. עכשיו אתם בכלל מתבלבלים נורא. כל כך מתבלבלים, שתוותרו לבד, כמו עד לא מזמן. שקירותיכם עמדו שוממים. תתפקחו ידידי. אני אהיה הראשון שאשמח, ואפקוד את דלת המועדון, וגם בפנים. ופה אני עומד במילתי. תתפקחו, ואני שם. בחיי.
teacher​(שולט)
לפני 17 שנים • 28 בנוב׳ 2006

לא יודע

teacher​(שולט) • 28 בנוב׳ 2006
לא יודע על כל הויכוח האידיאולוגי בנושא הבגידות כן או לא,
אבל אני הייתי שם כדי לראיין את MOUSE לפני שפתחו, והצלמים צילמו מכל כיוון.
מכיוון שהכרתי אותם, ביקשתי בחצי משפט לא להיכלל בתמונה, ואכן, לדקי האבחנה, מגף הניו-רוק שלי מתנוסס לו בקושי בתמונה.

וכשלא מכירים?
באופן אישי אני משתדל לא להשאיר דברים ליד המקרה, או לגורל (וואט-אבר)
יש לי את האפשרות להתרחק מהצלם או להסתיר בעצמי את הפנים שלי, דבר שעשיתי לא מעט פעמים.

הבחירה הזו קיימת עבור כולנו. הגיע הזמן שתפסיקו לסמוך על המערכת.
אחריות לא ניתנת לחלוקה.
ואנחנו אחראים על עצמנו.
Venus in Furs
לפני 17 שנים • 28 בנוב׳ 2006

צ'יטה גיבור וחזק ( :

Venus in Furs • 28 בנוב׳ 2006
וול, אז כנראה שגם יש פה דברים מעבר, וזה לא רק ה'אירוע' הזה (שבו באמת לא נגרם נזק, תודה לאל, לאיש)

בכל מקרה נראה לי שכבר אמרתי את כל מה שהיה לי לומר, וכנראה גם מעבר.

כל אחד יעשה מה שטוב לו, אנחנו בתקופה של שפע מקומות בילוי כקהילה, וטוב שכך.
לבנה​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 28 בנוב׳ 2006

Re: צ'יטה יקירי...

לבנה​(נשלטת) • 28 בנוב׳ 2006
Venus in Furs כתב/ה:
שום נזק לא נגרם לאף אחד, להזכירך, כך שאין על מה להתנצל.

אם בטעות אני דורכת על מישהו, אני מתנצלת-גם אם לא כאב לו ולא נגרם נזק.
אם בטעות הרכב שלי "נתן נשיקה" לרכב אחר ולא נגרם נזק, אני מתנצלת.
אתה לא?
מידת הנזק היא האומדן הנכון לחומרת המעשה?
Venus in Furs
לפני 17 שנים • 28 בנוב׳ 2006
Venus in Furs • 28 בנוב׳ 2006
ב nba ובספורט בכלל,נהוג לומר no harm no foul. אם לא נגרם נזק אין עבירה. גם במשפט הפלילי, להבנתי, יש משמעות לכמות הנזק שנגרם עקב העבירה, בכל מה שקשור ללהעריך את חומרתה.

לטעמי התגובה של עמוס ופסיכו ביצ' הפגינו איכפתיות עניינית, אבל זה כאילו לא מספיק לפותח השירשור ולמגיבות. רוצים התנצלות. רוצים התרפסות. ושוכחים שגם בצד השני יש גם בני אדם רגישים שכן משתדלים לעשות, עם רגשות ואינטרסים לגיטימיים משלהם. מה, הכל אגו? רוצים פה ליקוקי רקטום? אני מעדיף שפשוט ידאגו שהצלמים יטשטשו פנים לפני שהם מפרסמים וימנעו מלהראות תמונות לחברים שלהם לפני שטושטשו.
AIR​(נשלט)
לפני 17 שנים • 28 בנוב׳ 2006
AIR​(נשלט) • 28 בנוב׳ 2006
באחד השירשורים בפורומים צ'יטה כתב :


08:54 03/11/06

דו קרב לא צמוד. קבוצת הבית, הדאנג'ן, חברו יחד עם אייר, ועלו לזירת ה- WWF, לתשואות קהל המעודדים הנלהב. זוג הFאמיליה המלכותי, מראה סימני מצוקה בזירה. F הועף מהזירה, ואמילי הצוציקית האלימה, עדיין מפזרת מכות מדוייקות, אל עבר היריב. F משתרך חזרה לזירה, כשסימני חבורות, על ידו הימנית <האוחזת בשוט>, לעזור לאמילי נגד היריבים המסוכנים.
בקהל, קבוצות המעודדים, לאור תשורת הצוות המוביל <הכניסה חינם>, ולאור ההובלה הברורה <ראה שירשורים>, מחליפים מדיהם לצהוב, ומעודדים בקול רעש גדול את קבוצתם.
המעודדים הלא נאמנים, של הקבוצה האורחת, עומדים משמימים, מבויישים, עם טוסיק אדום, שיהיה מספק הפעם, כקוד לבוש מחמיר ומוקפד, למסיבה האדומה. אז זהו, שהוכח ממש לאורך ההיסטוריה, שקבוצות אוהדים לא נאמנים, Sucks <חבורת מוצצים>.
ואני לכשעצמי, חמוש בגננת, שתראה לאוהדים הלא נאמנים, איך מתנהגים <בגני ילדים, ו> בכלל, שלא יודעים קודי התנהגות בסיסיים, ולא עלינו, חוסר נאמנות שכזה, לטורחים כה רבות, להנאתנו הצרופה.
אני כאן.
לא שיש לי נגד הקבוצה הביתית מאום, נהפוך הוא. עדיין, מדי אדומים, ולא רק מהסשן של אתמול שילשום.
אנחנו בנו לימיטס הערב.
ואתם ? "



ציטה , יקירי , פתחת עוד זירת WWF ? icon_lol.gif


כל השירשור הזה נגרר למקומות כאלו לא נכונים ,
בואו נתחיל בכך ,
קרתה טעות , נכון , היה פה משהו לא בסדר , הצלם פירסם תמונות בלי לשים לב שיש פרצופים ברקע ונעשה פה האוטנינג , אבל זו טעות , כן כן טעות שתוקנה במהרה , עובדה שהתמונות נמחקו מהשירשור , יש להדגיש שאינני מפחית בחומרת האוטנינג .

עמוס איננו פירסם את התמונות , על מה תרצו התנצלות? ואם הוא תיקן את הטעות אז אתם עדיין רוצים התנצלות ? הרי זה ברור שעמוס לא ילד והוא לא היה מפרסם את התמונות האלו אם היה רואה אותן לפניי שעומדים לפרסם , הוא כבר 4 שנים בעסק של הקהילה . כשיש לך עובדים הם עושים טעויות ( כן זה קורה ) ותפקידך בתור בעל עסק שלאחר הטעות צריך לדעת למנוע זאת להבא .

בכלל , אני לא מבין למה צ'יטה טרח לתת לינקים אחרים לתמונות האלו ולהמשיך את האוטנינג וכל זה בשביל מה ? להוכיח שמישהו פה צודק ? אתה ממשיך את החטא וזה לא עושה אותך יותר טוב .

טוב צ'יטה , אלו שינויים אתה רוצה שיהיו ?
אתה אומר שזילזלו בך , שפשעו בך , ושכף רגלך יותר לא תידרוך (כפיים)
תגיד מה השינויים שאתה רוצה בצורה קונקרטית , מבטיח לך שעמוס ייקח זאת בחשבון .


אז הטעות תוקנה , הייתה התנצלות מטעם המקום , הפנימו אותה .... מה עוד תרצו הלאה ?

דרך אגב , לדעתי צריך לחסום גם את הלינקים לתמונות שצ'יטה פירסם .

מקווה שפעם הבאה הביקורת תהיה בונה יותר .

בכבוד air .
mind_games
לפני 17 שנים • 28 בנוב׳ 2006

לאלו שהתענינו - התענינות כנה

mind_games • 28 בנוב׳ 2006
נראה כי הסערה האחרונה צמחה עקב 3 תמונות שצולמו במופעה של mouse. ופורסמו.

בתמונות אכן הופיעה האומנית , וברקע - ליד הקיר , דמויות מסוימות. מראש - ניתנה ההסכמה לצילומן של אותן דמויות , ותחת רושם זה אותן תמונות הועלו.

מנהלי הדאנג'ן ומפעיליו , כידוע , מקפידים הקפדה יתרה על עצם הרשות לצלם , כיווני הצילום , רגישות אל מול הקהל וכו , וגישה זו ננקטה גם הפעם.

למרות שאכן היה אישור , נעשה פניה לעמוס ובקשה להסיר את התמונות , עמוס פעל מיידית , ואותן תמונות הוסרו.

טרח מי שטרח לשמור את אותם לינקים מוצפנים ( שהוסרו כאמור ) , ולהמשיך ולפרסמם , וחבל.

השורה התחתונה היא שמדובר פה - ואני כאמור מדבר על אותן 3 תמונות - ולא על מקרים הסטוריים בהם איני מעודכן - בטעות בשיקול , אך לא בכוונת זדון או בזילזול באיש זה או אחר.

היה ומישהו מהמצולמים מוצא או מצא עצמו נפגע , הרי שזה המקום להתנצל.

המשך דיון פורה

m.g
צ'יטה​(שולט)
לפני 17 שנים • 29 בנוב׳ 2006
צ'יטה​(שולט) • 29 בנוב׳ 2006
האמת שחשבתי לא להגיב בשירשור הזה יותר. אבל לאור התגובות העינייניות אגיב שוב. מקווה שבפעם האחרונה בעניין שלעוס קצת כבר יותר מדי.
אתייחס עיניינית.

אתחיל מהסוף הקל, מינד גיימס. כתבת "טרח מי שטרח לשמור את אותם לינקים מוצפנים ( שהוסרו כאמור ) , ולהמשיך ולפרסמם , וחבל."
אתה מתבלבל, איש יקר. תסירו אתם בבקשה את התמונות הללו מן האינטרנט, ואולי גם אחרות, שעליהם אנחנו לא יודעים. לשם כך שמרתי את הלינקים הללו, וכתבתי שכך, מראש. זה לא אני שלא בסדר ששם את הלינקים הללו, זה מי שפירסם את התמונות, ולא מוריד אותם, לא בסדר. אין לו זכות, לשים תמונות כאלה באינטרנט, באתר ציבורי, מלכתחילה.

וונוס, איש יקר. אני לא עוסק פה באגו במיל. אתה מחמיץ לצערי את כוונתי, כנראה בגלל שאני לוקה בהסברי.
הנקודה היא, מהתחלה, עד לרגע זה, ומקרינה רחוק לעתיד. שכן קרה פה משהו. לא רק שכך, הוא אפילו מחריד אותי. מחריד אותי שיקרה שוב. אני לא מוכן להנס למועדון, כי אני חושש למקרה נוסף שכזה. בעיקר בגלל העובדה שאתם לוקים לטעמי בהבנה הפשוטה, שכן קרה משהו מחריד. מה שקרה זה שאתם לא מבינים את הצורך שלי, ולא רק, בפרטיות. אתם לא מבינים כמה זה חשוב לי, ולא רק לי. אתם לא מבינים למה אני כל כך נפגע, כשאתם פוגעים בצורך הזה שלי. זה לא קשור, אם אני הייתי באחת התמונות, או לא. ואם אותם מצולמים {אחד}, לא איכפת להם, או כן איכפת להם, שתמונותיהם יתנוססו, {ועדיין}, ברחבי האינטרנט. לי איכפת, כי מחר זה אני עלול להיות שם, שלא השכלתי, להתחמק, בזריזות של ענפי ספורט ידועים, מהפלאש האימתני של מצלמה חולפת.

אייר, איש יקר. אני מאד אוהב את המסיבות שלך, ואף פקדתי אותם רבות. ואשמח גם בעתיד. תגובתי שם, ההיא שציטטת, הציפה רוח דברים שהיתה מתחת לפני השטח, של תחרות לא סמויה, באופן שהיה ילדותי לטעמי. היתה לנו שיחה בהודעות פרטיות בנושא, ואפילו התנצלתי שכך הבנת את דברי שם, באופן שלא היתה כוונתי. והצעתי התנצלות, כל אופן בו תרצה, כולל התנצלות פומבית, שלא גילית בה עניין.
אני בכלל חושב, שעד אותה מסיבה, שבה הגבתי, הפאמיליה היו עושים מסיבה פעם בשבועיים, ואתה פעם בחודש. וניתן היה להגיע להסכם ג'נטלמני ביניכם. כעת, כשכולם עושים מסיבות בכל יום שישי כמעט, אכן אין מקום להסכם ג'נטלמני שכזה. המצב היום הוא לגיטימי לגמרי, ראוי ומקסים בכלל, להנאה המלאה של כל הקהילה, הלא קיימת הזו.
תשמע איש, יש לי כבוד רב, למסיבות שלך, וגם לדאנג'ן. יש בי חוש צרכני מפותח, בו אני דואג, באופן אגרסיבי משהו אולי, אבל עדיין, מבקש ודורש, ממקום שבו דורכת רגלי, שיכבד את הצורך שלי בפרטיות. אני מוצא במעשה שנעשה, ובכל השירשור הזה, עדויות נחרצות, שיש כישלון להבין את הצורך הזה שלי. זה בסדר גמור. זכותכם לדחות אותי בתור צרכן, ויחד עם זאת, זכותי לדחות אתכם בתור ספק, ואף להתלונן על הסיבות לכך.

הרבה כבוד, בלי ציניות במיל, לכל עורכי המסיבות המדהימים הללו, שעושים הרבה, להנאה הגדולה של הקהילה הבדסמית, ובטח שעבורי בפרט. לאור ההיצע הגדול, איש איש, יבחר את אשר עושה לו טוב.

ים של הצלחה והנאה לכולם.
AIR​(נשלט)
לפני 17 שנים • 29 בנוב׳ 2006
AIR​(נשלט) • 29 בנוב׳ 2006
צ'יטה ידידי ,
אף אחד לא דוחה אותך בתור צרכן וכן קיבלנו את טענתך לפרטיות והטעות תוקנה במהרה , זה אומר שכן הבנו אותך עוד מההתחלה וגם הייתה פה התנצלות ( למרות שאינני חלק מעניין זה )...
השאלה שלי היא : למה הביקורת לא נעשתה בצורה יותר בונה ? הריי זה ידוע לכולם שהייתה פה טעות אנוש והדברים לא נעשו מתוך זילזול או חוסר איכפתיות כפי שנאמר פה בפוסט .
למה כל אחד חייב להוכיח שהוא הכי צודק , הכי חזק והכי חכם .?
גם אני טועה לפעמים , זה אנושי .

נ.ב - להזכיר שאין לי שום קשר לתמונות או לאירוע , רק שראיתי מה קרה ולא יכולתי שלא להגיב .

צ'יטה , אתה מוזמן לבוא ולראות כמה עמוס כן איכפת לו וכמה הוא כן משקיע במקום ובקהילה (קח לדוגמה את הערבים של המסיבות שלנו ). תבוא ותראה כמה כן ישנה אווירה נעימה במועדון , אתה מוזמן לבוא יום שישי הקרוב למסיבה שלנו , להיכנס חינם , להנות ממחירים מוזלים של אלכוהול , מריקודים , סשנים , חבריי קהילה (כולם מקסימים) ופינוקים , וכל זה בשביל הקהילה .

תבוא ותיווכח , גם אתה דן קאפ .

בינתיים שיהיה לכולנו רק כייף , לא משנה איפה .

air
ממתין בסבלנות​(שולט)
לפני 17 שנים • 29 בנוב׳ 2006

מי שמשחק באש

קשה לעבור בשתיקה על כל מה שנאמר כאן.
מצד אחד לגבי הצעירים ביננו ברור שלגביהם זה אולי משחק
חסר פשרות חסר גבולות...
ואולי במידה מסויימת חסר אחריות.

לגבי הנשואים ביננו.
אלה שמאמינים שבדס"מ זה דרך חיים ולא יכולים
להרשות לעצמם להפסיק זאת ולא מכורח רצון לבגוד
אלא משום אי התאמה, בין צרכים לצרי בנות/בני זוגן.
ברור שהיום בעולם מטורף זה
ובעידן הטכנולוגיה, הצתקדמת ביותר, מצלמות אבטחה קיימות בכל פינה.

לפני כשבועים פורסמו תמונות של השוטר בכניסה לנו לימיט,
ואולי בתמונה זו היה או היתה מישהי שלא רצו להחשף
והסיבות עימהם? מישהו שאל אותם?
כמה סרטני מצלמות אבטחה מככבות המיילים המסתובבים העולם?
ברור שמי שבא למקום כזה , יצפה לחשיפה מסויימת.
אין הכניסה למקומות אילו נטולת סיכון החשפות.

נכון על בעלי המועדונים, לנסות ולעשות את המכסימום על מנת למנוע חשיפה
אבל לדוגמה\ ארוע חריג שיקרה , ובלשי המשטרה ישבו ויצפו בסרט האבטחה
ולפתע תככב שם , השכנה\ או בת הדודה, או האישה.
אינכם חושבים שזה יכול לקרות? ברור לי שכן.


אתמול פורסמה כתבה שבלונדון כל אדם מצולם לפחות 300 פעמים ביום
על ידי מצלמות אבטחה, אז ראו הוזהרתם, גברים שתלכו בלונדון
עם שפחה או מלכה או סתם מישהי לפתע מסיבות אלו ואחרות תתפרסמו.
אז מה? לאתצאו ללונדון?
לא תצאו מהבית לשום מקום?
ברור לי שכן כי , מי שצריך את זה, ילך וייקח את הסיכון.

.לך רננה, אל לך להכנס לויכוחים מיותרים,
ולתת הסברים לגבי "בגידות" או כל דבר אחר
זה לא מעניינו של אף אחד, ואינך חייבת דין וחשבון לאף אחד
על צורת חייך.

מי שאוהב אותך, כמוני, (34 רק חברים)
יקבל אותך בדיוק כפי שאת, ואינך חייבת להתעמת או להסביר
זכותך על גופך וצרכייך היא שלך אבסולוטית
ואנחנו חייבים לכבד את זה.

בכלל כבר דיברנו על כבוד בשרשורים רבים,
גם אתה צ'יטה ידידי מודע לזה.
מי שלא מכבד את חברין לעולם הזה.
ברור שגם נושא הצילום והתמונות זה חלק נכבד מהעניין.

בכל לשון של בקשה.
כבדו אחד את השני,
כבדו את הפרטיות את החשאיות.
כבדו את השייכות
ותעזרו ככל האפשר למנוע
חשיפה מיותרת.

ממתין בסבלנות