לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זנזונת בהתהוות

sssssss
לפני 17 שנים • 31 בדצמ׳ 2006

זנזונת בהתהוות

sssssss • 31 בדצמ׳ 2006
הזמן- לפני כמה שנים.
המקום- דירתי החביבה.
השעה- קצת אחרי חצות.
אני, נענש בישבנו, אז נשלט בתחילת דרכי, ממתין לבואה של השולטת הראשונה שלי. לבוש חוטיני נשי קטן,שקוף וזנותי שלא משאיר הרבה מקום לדמיון. מתוח היטב בין הישבנים המתחננים שלי. לצווארי קולר. לא קולר בדסמי מובהק. קולר עור של כלבים אמיתיים.
ואז שמעתי את קול עקביה מטפסים במעלה המדרגות, הדלת הייתה חצי פתוחה כפי שביקשה, הייתי במרכז הסלון, על ארבע, אחוריי כלפי הדלת, מבטי מרוכז ברצפה, ואוזניי מרוכזות בקול עקביה העולים ומתקרבים לפתח דירתי. יכולתי לשמוע את קול עקביה מתערבבים עם לבי הלום הציפייה. כל-כך רציתי כבר לפגוש בה, בהוד מעלתה. רציתי לקום ולהספיק לחטוף עוד מבט במראה הגדולה שבחדרי, לבדוק במבט אחרון שאני מסודרת טיפ טופ. רציתי, אבל לא הספקתי כי שמעתי את רחש הדלת הנפתחת לרווחה.

יכולתי לחוש אותה מאחוריי, מביטה, סוקרת אותי במבט של טורפת מנוסה, "בודקת את הסחורה", הנאה היא בעיניה?!
-יפה זונה! פלטה לבסוף. לאחר שתיקה ארוכה בה תהיתי מה מתרוצץ במוחה הקודח ובראשה היפה. שמעתי אותה מתקרבת, סובבת אותי בעיגול רחב.
- יפה! אמרה בשנית בטון פסקני של גבירה מרוצה. "לכך בדיוק אני מצפה ממך כשאני באה לביקור", הוסיפה בארסיות מה.
- "כן, גברתי!" עניתי בלחש.
- "לא שמעתי אותך חור מושתן" הייתה תגובתה הראשונית, ועוד לפני שהספקתי לחזור על משפט הכניעה בשנית, חשתי את סוליית עקביה על עורפי, לוחצת, מצמידה את פניי לרצפה.
- "כן גברתי!" עניתי הפעם בקול רם.

יכולתי להרגיש את חיוכה ננעץ בגבי. חיוך השווה יהלומים, חיוכה של הוד מעלתה. היא הרפתה מעט מעורפי רק כדי להניח במקום הרצפה הקרה את מגף נעליה עשוי העור המבריק.
-"זאת התקדמות עבורך" ליוותה הגבירה את מעשיה במשפט ארסי, ומייד הוסיפה: לקקי זונה קטנה!
הרגשתי איך כולי מתהפכת בקרבי, נכנעת לקולה הסמכותי, רוצה להגיב אבל כל מה שיוצא ממני זאת לשון ארוכה ורטובה שהבריקה את זוג מגפיה של הוד מעלתה...



לאחר שערכתי היכרות מעמיקה עם תוואי מגפיה של הגברת הרגשתי אותה מצמידה שרשרת לקולר שהיה מהודק בקפידה לצווארי. עמדתי על 4 כמו כלבה טובה הממתינה להוראות בעליה. ואלה אכן לא אחרו לבוא:
- אני הולכת לערוך היכרות עם המלונה הפרטית שלך, כלבה. את תלכי אחריי כשלשונך מוצמדת לפי הטבעת המלכותי שלי. כל הינתקות מהחור הקדוש תעלה לך ב-10 מלקות סרגל. אני ברורה כלבה?
- הוד מעלתך ברורה כשמש, הגבתי מיידית.
מצאתי עצמי מהלכת על 4 כשלשוני עמוק בתוך הישבן המלכותי בעוד המלכה סוקרת את מלונתי החביבה. ואולם, מה שהחל כהליכה איטית של הגבירה הפך עד מהרה להליכה מהירה יותר עם תנועות גוף חדות לכאן ולכאן. נדמה היה בעיניי שהגבירה רוצה "להכשיל" אותי. ואכן היא הצליחה. לשוני ניתקה מפי הטבעת המלכותי 3 פעמים בדיוק. לבסוף חזרה המלכה לנקודת המוצא, בסלון.
- את יודעת שאת חייבת לי 30 מלקות. נכון כלבה? שאלה הגבירה בסיפוק.
- יודעת, הוד מעלתך. השבתי בכניעה.
- 30 מלקות סרגל כשאת סופרת כל אחת ואחת ומודה לי על כל אחת ואחת. טעות בספירה ונתחיל מהתחלה...ומעכשיו כל מילה שלך תהיה רק כמענה לשאלותיי. איני רוצה לשמוע אפילו ציוץ מעבר לכך. ואני מאוד מקווה שאני ברורה לך...המשיכה הגבירה לנווט את צעדיה...
- ברורה כשמש, גברתי.
המלכה התיישבה לרווחה בסלון ופקדה עליי להניח את בטני על ברכיה. ידיה המיומנות שלפו מתיקה סרגל מתכת ארוך. הישבן שלי החל לספוג את המלקות אחת אחת. בתחילה חלשות מעט ואיטיות ואח"כ חזקות יותר ובקצב מוגבר. חשתי את הישבנים שלי מאדימים ומתחממים מהמלקות המיומנות. מלקות שהעידו שבעליהן בהחלט יודע מלאכתו. ספרתי והודיתי לגבירה על המלקות. למזלי, לא טעיתי בספירה. בין לבין, הגבירה העבירה יד מלכותית מלטפת על ישבני הדואב.
- ישבן של זונה יש לך. אני תוהה כמה גברים כבר זיינו אותו...פלטה הגבירה.
- אני זונה רק של נשים, אמרתי. ומייד התחרטתי.
- מה זה? שאלה הגבירה. מה צייצת? אני שאלתי אותך בכלל? האם לא הבנת מה שאמרתי לך? האם יש לי עסק עם כלבה מטומטמת?
עוד לפני שהספקתי לספור עד 3 שלפה הגבירה גאג מתיקה מלא ההפתעות והצמידה אותו לפי. אוי אני הולכת לרייר הערב...הרהרתי לעצמי.
- כלבה טיפשה עדיף לי שלא לשמוע! אמרה הגבירה בקול עדין וסמכותי. נראה היה שהיא מודעת היטב לכל צעד ושעל שלה.
וככה מצאתי עצמי שוב במרכז הסלון. על 4. מבטי מושפל לכיוון הרצפה. הישבנים שלי אדומים ולוהטים ממכות הסרגל הנוקשה ופי חסום היטב בגאג. לצווארי הקולר והימנו שרשרת משתלשלת המסתיימת בכף ידה המלכותי של הוד מעלתה.
הגברת קשרה את השרשרת לידית הכורסה בסלון והלכה לה לכיוון המטבח...


כעבור דקות ספורות חזרה הוד מעלתה ובידה בקבוק שמפניה תוסס. לתומי חשבתי שהגבירה תפנק עצמה בדרינק אלכוהולי אולם לא צפיתי את המתרחש...
- זונה לפני שטוחנים אותה כדאי לה מאוד שתהיה נקייה. נכון שרמוטה? פלטה הגבירה בטון עוקצני כשברור לה היטב שאיני יכולה לענות עקב הגאג השם מצור על פי. הנהנתי בראשי להן, וזאת למרות שאת הניקיון לכבודה כבר ביצעתי כחלק מההכנות שלי לקראת פגישתי בהוד תפארתה, וכיאה לזונה היודעת לקראת איזו פגישה היא הולכת...
הגבירה נעמדה מאחוריי. הסיטה הצידה את הפס הדקיק של החוטיני הנשי והסקסי שלבשתי לכבודה, וגילתה את פי הטבעת שלי לאוויר העולם. הרגשתי מיוחמת מעצם המעמד. הדבר הבא ששמעתי היה את הוד תפארתה מנערת היטב את בקבוק השמפניה התוסס. ואז כרעה הגבירה על ברכיה ממש מאחוריי, חלצה את פקק הבקבוק ועוד לפני שהקצף התוסס פרץ החוצה, הצמידה המלכה את פיית הבקבוק לחור הזנותי שלי. הרגשתי את הקצף התוסס פורץ פנימה, חודר אותי במהירות, ממלא את תוכי. חשתי אותו בבטני. זה היה החוקן הכי טוב שחוויתי אי פעם. גופי לא נשאר אדיש למאורע והגיב בהתאם. המשקה התוסס ניקה אותי מבפנים. כמה שמחתי באותם רגעים שכבר הייתי נקייה וכל מה שיצא זה אותו הקצף שנכנס פנימה.
המלכה בחיוך מרוצה פקדה עליי להניח את שתי ידיי מאחורי גבי. ביד של אמן קשרה אותי הגברת קשור היטב בקשירה שניכר בה שנלמדה כהלכה.
-אין רצוני ששרמוטה כמוך תפריע לי בזמן שאני אונסת אותה אמרה הגבירה בעודה מהדקת את החבלים על ידיי. עד מהרה הייתי קשורה ללא יכולת לזוז. על ברכיי, ידיי מאחורי הגב, וישבני המצוחצח מובלט החוצה. המלכה השאירה אותי בתנוחה זו שעה שהיא עצמה לבשה את הסטרפאון שלה. סטרפאון בצבע סגול, עשוי סיליקון, מוארך ועבה. הגבירה התיישבה לה בספה כשהיא אוחזת באיברה הגדול והמבריק. ואני כמו שאני מולה על ברכיי. הגבירה הסירה מעל פי את הגאג, כיוונה את האיבר המתוח שלה לפה הזנותי שלי והחלה לשחק איתו על השפתיים.
-שפתי מוצצת. פלטה המלכה. קדימה קחי רק את הכובע בפה שלך! ציוותה. לקחתי את הכובע בשפתיי וינקתי אותו. המלכה השתעשעה לה בפה שלי. מדי פעם שלפה את הכובע הסיליקוני מתוך פי כשהיא מפליקה איתו על שפתיי ועל פניי. לפתע נעמדה הוד מעלתה ותחבה את האיבר המוארך והעבה עד לגרוני. מכאן מצאתי עצמי נטחנת בפה על ידי המלכה הכבודה.
-ועכשיו כמו שאת תעמדי ככה על השולחן בסלון כשהישבנים שלך ממתינים לבואי. עשיתי כדבריה והתכוננתי לבאות. הוד מעלתה משחה בחומר סיכה את האיבר הסיליקוני לכל אורכו. הרגשתי אט אט את הכובע הסיליקוני חודר לפי הטבעת שלי.
-חור של זונה מיוחמת יש לך! אמרה המלכה בחיוך עוקצני. הממ...בעצם...חככה הוד מעלתה בדעתה...זה החור שלי ולא שלך. ועוד לפני שהספקתי לומר: קדוש קדוש קדוש חשתי את איברה הגדול נתחב עמוק לתוכי. פלטתי אנחה עמוקה שפרצה החוצה בספונטניות מתבקשת. הוד מעלתה השתהתה מעט כשכל גודל איברה עמוק בתוכי. כאילו מבקשת לתת לי זמן מה של חסד על מנת שאוכל להתרגל לאיבר הגדול שלה. לאחר מכן עברה גברתי לטחינה מאסיבית של חור הישבן שלי. את גניחותיי הזנותיות דומה היה שגם אחרון שכניי שמע...



-הוד מעלתה סיימה להשתמש בחור הזנותי שלך חתיכת שרמוטה זולה, אמרה הגבירה לאחר שמלאכת החדירה הסתיימה לשביעות רצונה, ומייד הוסיפה, וכעת אשתמש בלשונך החלקה.
הגברת הפכה אותי על גבי, כשידיי עדיין כבולות מאחורי גבי. היא הפשילה מעט את המיני מעור הקטן והסקסי שלבשה אותו ערב, הסיטה את פס תחתוניה הצידה, והתיישבה במלוא תפארתה על פניי. שלחתי לשון ארוכה ורטובה קדימה, כשהגבירה מכוונת את עצמה בדיוק למקום בו היא חפצה. נחוש הייתי להודות לגבירה על הזיון המדהים שחוויתי זה עתה. ומה לי הודיה טובה יותר מאשר פייס סיטינג כהלכתו?! בלשון מאומנת ומתורגלת היטב ליקקתי את הודה של תפארתה ברעב ובתשוקה. הוד מעלתה רכבה ודהרה לה על לשוני המלקקת, אחורה וקדימה, ועמוק יותר. לא הרפיתי ולא הפסקתי ולו לרגע קט. לבסוף, חשתי בפרץ תשוקתה של הגברת זורם במורד גרוני. שתיתי בשקיקה את מיצי תאוותה. הגבירה נשארה רגעים נוספים על לשוני ופניי כשהיא מניחה לי לנקותה היטב. הודיתי להוד מעלתה על הזכות...
-אני חייבת לציין, אמרה לבסוף הוד מעלתה, שאני מרוצה מהשרמוטה הזולה שלי. וכשאני מרוצה את מקבלת פרס.
הוד מעלתה לקחה בשנית את הגאג וחסמה את פי. לאחר מכן היא התירה את ידיי הכבולות. סימני הקשירה ניכרו היטב על פרקי ידיי. הרגשתי את הדם זורם לאיטו. הוד מעלתה ציוותה עליי לשכב על גבי ולגלות החוצה את איבר מיני. החוטיני נשאר רק האיבר בחוץ. עשיתי כרצונה באהבה ובהערצה. הוד מעלתה כרעה מעל איבר מיני.
-התאפקתי ערב מלא לקראת הרגע הזה, אמרה בחיוך שלאחריו הטילה גברתי את מימיה החמים ישירות על איבר מיני המגורה.
-את רשאית לאונן כלבה. אמרה המלכה ומייד ציוותה: כשאחרונת הטיפות תצא החוצה את גומרת!
שפשפתי את איבר מיני שהיה מגורה ביותר אחרי ליל התענוגות הזה. הוד מעלתה שטפה את האיבר בשתן החם במקביל למעשה האוננות. כשסיימה- גמרתי. פרץ תאוותי כיסה את בטני. הזרע הרב העיד כי אין ספק שהייתי מיוחמת אותו לילה. הוד מעלתה הסירה את הגאג אך לפני כן פסקה:
-כשהגאג יורד אני רוצה לשמוע מהשרמוטה הקטנה רק שתי מלים!
-תודה מלכתי! אמרתי מייד כשהגאג ירד.
הגבירה התיישבה בשנית על פניי כשהיא מניחה לי לנקות ולהבריק את כבודתה. נראה היה שהמלכה שבעת רצון כי מייד לאחר מכן היא הוסיפה דברים:
-את מקבלת ממני פרס שני וזה הישג באותו הלילה. תהני לך מהשמפניה הטבעית שלי.
המלכה לא הייתה צריכה להוסיף דבר. מייד התהפכתי על בטני וליקקתי את השתן של הוד מעלתה שזרם בינתיים על הרצפה בסלון מלונתי. בזווית העין יכולתי לראות את הגברת מתלבשת לקראת היציאה. ואכן כשסיימה להתלבש, בעודי מבריק את הרצפה בלשוני, פסעה לכיוון הדלת. רגע לפני שיצאה את ביתי סובבה הוד מעלתה אך את פניה ואמרה בציווי אחרון לאותו הלילה:
- תסיימי לנקות את הרצפה בלשונך ותישארי שכובה במיצי התאווה שנותרו על הרצפה עוד כרבע שעה. לאחר מכן את רשאית לקום ולהתנקות. ליל מנוחה זונה קטנה!
הוד מעלתה נבלעה מאחורי הדלת במורד המדרגות. יכולתי לשמוע את פעמוני עקביה מתרחקים והולכים. עשיתי כדבריה. לא החסרתי דבר. ומיד לאחר מכן התחלתי לחשב את הזמן לאחור עד לביקורה הבא של הוד מעלתה.

--------סוף-------
gal33​(נשלט)
לפני 17 שנים • 2 בינו׳ 2007
gal33​(נשלט) • 2 בינו׳ 2007
וואהו!
קל להתחבר לדברים מנקודת המבט של הנשלט (לי לפחות...).
כתוב מעולה.
Queencie​(שולטת)
לפני 17 שנים • 4 בינו׳ 2007
Queencie​(שולטת) • 4 בינו׳ 2007
אתה כותב יפה מאוד, קולח ומרתק .... שלא לומר ... מעורר icon_smile.gif

תודה ששיתפת...
מיתוסית​(שולטת)
לפני 17 שנים • 4 בינו׳ 2007
מיתוסית​(שולטת) • 4 בינו׳ 2007
גרררררררררררררררר

הייתי מרותקת וזה עשה לי את זה בטירוף!!!

icon_razz.gif

כבר מזמן לא קראתי פאמדום טוב כזה icon_smile.gif