סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שרשור סיפורי לילה של אחרי חצות -עדכון

אפרוח קטלני{Lilu FemDo}
לפני 20 שנים • 17 בנוב׳ 2003

קולנוע - סיפור לא פמיניסטי

אפרוח קטלני{Lilu FemDo} • 17 בנוב׳ 2003
הקדמה ואזהרה : לבקשת הקהל (יה, יש לי קהל icon_smile.gif ) בסיפור הזה יש אשה. אבל זה לא סיפור לסבי, ולא סיפור בדס"מי, ולא סיפור פמינסטי. יכול להיות שיהיו כאלו שיחשבו שזה סיפור קצת שוביניסטי אפילו - זה לא. זה סיפור אישי, והאישיות שלי מאוד רחוקה משוביניזם. בקיצור, נא לא להרוג אותי... icon_cry.gif



מיד אחרי שהתישבנו באולם, עוד בפרסומות, היא לחשה לי "ממי, אתה יודע שאני אוהבת אותך?" אמרתי שכן, ושגם אני. היא חיבקה אותי חזק, ושמה עלי את הראש, שמה עלי את הפופקורן והתחילה לכרסם גרגיר גרגיר.
האריה שאג, והסרט התחיל.

"אני משוגעת עלייך". היא לחשה לי באוזן. "אתה כל כך מקסים."
המהמתי.
בראד פיט ואדוארד נורטון הולכים מכות על המסך, והיא שמה עלי את הראש. פעם בכמה דקות היא מסובבת אליה את הראש שלי, מנסה ללכוד את המבט שלי בחושך, מנשקת אותי על השפתיים. היא רוצה שאני אדע שאני הגבר הכי מדהים שהיא יצאה איתו, אז היא אומרת לי. בלחש, כדי לא להפריע לקהל. וכמה שטוב לה. ושהיא רק רוצה לשבת איתי כאן בקולנוע, ולשים עלי את הראש. היא כבר יצאה עם הרבה גברים, ואף אחד מהם לא יודע להקשיב כמוני, ולתת לה תחושה שהיא רצויה ונאהבת ככה. רק חשוב לה שאני אדע את זה, היא אומרת. היא אפילו חושבת, קצת בהיסוס, שאני יכול להיות אבא נהדר. היא קצת מפחדת להגיד את זה, אבל היא אומרת בכל זאת. היא רוצה שאני אדע, כי היא אוהבת אותי.
על המסך יש סצינת סקס, והיא מחליקה את היד שלה בין הרגליים שלי ונושפת לי באוזן. קצת קשה לי עם קהל, והיא יודעת את זה, אז אני מזיז לה את היד בעדינות, והיא לוחשת לי כמה שהביישנות שלי מקסימה אותה. הפופקורן שלה נגמר כבר כמעט לגמרי, אז היא מטלטלת את המיכל, ומנסה לאתר איזה פופקורן אחד ששרד.

כשהסרט נגמר, אנחנו יוצאים החוצה מחובקים, עולים במדרגות עם ריח השתן התמידי, ואני מדליק סיגריה. שואף את העשן עמוק עמוק ומשחרר.
בכיכר שבחוץ, היא נעמדת מולי פתאום. אני יודע שקרה משהו.
"ממי, אני צריכה להגיד לך משהו. אתה יודע, מדהים לי מאז שפגשתי אותך, ואני חולה עלייך. וגם על החברים שלך. אבל תראה, אני לא יודעת איך להגיד לך, מאז שהכרת לי את גלעד, דברים השתנו."
אני מסתכל עליה בשקט.
"הוא פשוט בחור מקסים - טוב, אתה יודע, לא סתם אתה החבר הכי טוב שלו - ובאמת שאתה יותר מקסים. אבל ממי, אני לא יודעת איך להגיד לך את זה, אני נורא אוהבת אותך, אבל הוא כל כך יפה וסקסי, ובזמן שהיית בחו"ל... אתה מבין? אם הייתי יותר מבוגרת, אתה הגבר שהייתי רוצה להתחתן איתו, אבל אני עוד צעירה. אני רוצה עוד לטעום דברים בחיים שלי, ואני צריכה ריגושים בחיים. אתה כמו סלע להישען עליו, אבל גלעד הוא כמו אש..."
אני מסתכל עליה ולא אומר כלום.
"אתה לא מבין? אני מצטערת, חמוד, אני לא רוצה לפגוע בך, אבל טוב לי נורא להיות עם גלעד קצת. זה לא פייר כלפייך שאנחנו נמשיך ככה, אז... אני מנסה להגיד לך שאני עוזבת אותך. למה אתה לא אומר כלום?"
אני באמת לא אומר כלום. רק לוקח עוד שכטה מהסיגריה.
"חמוד שלי, אני מצטערת נורא, אני יודעת שאני שוברת לך את הלב, רק תגיד משהו. בבקשה? בבקשה?"
אין לי מה להגיד.
"תכעס עלי, תקלל אותי, רק אל תשתוק ככה, בבקשה? בבקשה?"
שתיקה.
היא מתחילה לבכות.
"אני כזאת רעה... אני כזאת זונה... אני מצטערת... רק תגיד משהו?"
עוד שכטה מהסיגריה.
עכשיו הבכי כבר לא מאפשר לה לדבר יותר, והיא מאמצת את התיק שלה קרוב אליה, כאילו זה ילד, ובורחת בריצה, מנגבת דמעות.

"פאק" אני חושב לעצמי " אבל איזה סרט!!!!!"
מסתובב, הולך לקופה, ונכנס לראות את מועדון קרב פעם שנייה ברציפות. הפעם לבד.
ובשקט.
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 18 בנוב׳ 2003
infinite​(נשלטת) • 18 בנוב׳ 2003
1. עצוב מעט...אבל גם שמח -כנראה שכך זה היה צריך להיות...חוץ מזה ,"מועדון קרב" הוא סרט שגם אני נהניתי יותר לראות לבד ((-: (אחד הסרטים ההכי אהובים עליי !) icon_smile.gif
2. מרדן ,הא ? icon_wink.gif גם הסיפור הזה אינו שייך לפורום "בנות על בנות" אז עכשיו אני באמת מחכה לפיצוי
!! (כפליים) icon_biggrin.gif
זיקית
לפני 20 שנים • 19 בנוב׳ 2003

אפרוח מה יהיה איתך ?

זיקית • 19 בנוב׳ 2003
אבל היא באמת מסוג הנקבות המעצבנות שבא לך להוריד להן לאטמה.

זיקית השובינסטית (ברגע זה).
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 19 בנוב׳ 2003
infinite​(נשלטת) • 19 בנוב׳ 2003
זאת בסיפור עיצבנה גם אותי חחח , מצחיק
חוצמזה שכמו שאמרתי - "מועדון קרב" זה סרט שכיף לראות לבד icon_smile.gif
אפרוח קטלני{Lilu FemDo}
לפני 20 שנים • 20 בנוב׳ 2003

פיצוי (:

אפרוח קטלני{Lilu FemDo} • 20 בנוב׳ 2003
גרפיטי על הכותל

האמת היא שהכל התחיל בשנה שעברה, בטיול לירושלים, בביקור בכותל המערבי.

אבל כשישבנו בסדר פסח, אצל סבתא, בדירה ממול, לא היתה לי דרך לדעת שמשהו התחיל אז - אני הייתי מרוכז לגמרי בלנסות לא להקיא. אתם מבינים, דוד סשק שישב לידי אכל מרק פקצ'י.
למי שלא יודע, דוד סשק הוא בן 91, והוא אינסטלטור. כן, עדיין. עם החריץ והכל. והשפתיים שלו רועדות יותר מאלו של עראפת. ולמי שלא יודע, מרק פקצ'י זה משהו עם ריח, טעם וטקסטורה של מעי חזיר. אולי זה קשור לזה שהוא עשוי ממעי חזיר. כזוהי המשפחה שלי - מרק מעי חזיר בליל הסדר, ודוד סשק שואב את המרק מהכף בפוווווו רעשני, ומשפריץ עלי טיפות קטנות.

פתאום סבתא אמרה שזושה, חברה נורא טובה שלה, עוברת לגור איתה בדירה. דווקא נורא שמחתי בשניה הראשונה ששמעתי את זה, כי מאז שסבא מת היא נורא לבד,אפילו שהיא גרה דלת ממול, ואני מאוד אוהב את זושה ( היא נותנת לי שוקולדים כל פעם, אפילו שאני כבר גדול), אבל בדיוק אז דוד סשק התחיל להשתעל, משפריץ עלי רסיסי מרק פקצ'י, ואני לא הצלחתי יותר להתאפק והקאתי. על השולחן של ליל הסדר.

בואו נגיד שזה גנב את תשומת הלב לכמה דקות.
אבל כבר עבר מאז זמן, מאז ליל הסדר, ואת ההקאה הגרנדיוזית שלי על השולחן ועל דוד סשק כבר הספיקו לשכוח קצת, וזושה עברה לגור אצל סבתא והכל נראה די בסדר.
עד שבערב היום התחלתי לשמוע צעקות מוזרות מהדירה של סבתא ונורא דאגתי, אז נכנסתי בריצה לשם, וסבתא וזושה היו במיטה ביחד. ערומות. שיישרפו לי העיניים.
רצתי החוצה, נכנסתי לאוטו, ונסעתי לירושלים, לכותל.
כשהגעתי לשם היה מאוחר בלילה, או בעצם מוקדם בבוקר, ואני התחלתי להוציא את הפתקים מבין הלבנים. לא רציתי לחטט - רק רציתי למצוא את הפתק ששמתי שם בשנה שעברה, ולהוציא אותו. אולי זה יעזור איכשהו.

כולם שמו שם פתקים בטיול, ובטח כל אחד ביקש משהו רציני כזה, כמו שלום - ורק אני, עם היחס המזלזל שלי לדת ולאלוהים, רשמתי על הפתק שאני רוצה לראות שתי לסביות במיטה ביחד.

הוצאתי יותר ממאה פתקים, אבל לא מצאתי את שלי. כל הזמן חשבתי שאולי אלוהים פשוט לא אוהב שאוכלים חזיר על שולחן ליל הסדר. אבל זה לא הייתי אני - זה היה דוד סשק, ולמה זה מגיע לי?

חזרתי לאוטו בעצבים, הוצאתי את מיכל הספריי מהבגאז', וריססתי "אלוהים בן זונה". על הכותל. האמת היא שאני חושב ככה עוד מימי הצבא - תמיד אמרו שם "אלוהים ישמור", אבל הוא התעצל. אפילו פעם אחת הוא לא עלה לשמירה. רק אנחנו טחנו במגדלים ובש.ג, והוא הסתלבט לו שם למעלה. נצנצן. אני שונא כאלה.
כשהסתובבתי לחזור לאוטו, פגע בי ברק.
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 20 בנוב׳ 2003
infinite​(נשלטת) • 20 בנוב׳ 2003
חחחח....
סיפורון על אובדן האמונה ? אבל אם לדבר ברצינות ,עם כל האירוניה שבזה מסתבר שאתה ההכי מאמין מבני המשפחה שלך...(להקיא את החזיר ? (: - זו היתה אחלה נקודה ...זה פשוט "תת-מודעי" אצלך ((: )

2. אחלה משאלה הבעת שם ולמה שתשפוט מה זה משהו רציני ומה זה לא רציני ? אתה מבקש ,אלוהים כבר ישפוט בעצמו אם זה מספיק רציני או לא icon_lol.gif

3. אז לא יצא לך בסוף לראות שתי בנות במיטה ?

4. יקירי זה לא היה ברק, זה אני רצית אחריך והצלפתי בך מאחורה עם שוט גומי icon_biggrin.gif
אפרוח קטלני{Lilu FemDo}
לפני 20 שנים • 20 בנוב׳ 2003

לגבי 4....

אפרוח קטלני{Lilu FemDo} • 20 בנוב׳ 2003
אינפי,
לא לוקחים מפתחות של חביתוש בלי רשות של רגע ודודלי.
ולא מצליפים באפרוח בלי רשות של.... לא משנה. icon_smile.gif
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 20 בנוב׳ 2003
infinite​(נשלטת) • 20 בנוב׳ 2003
עכשיו דווקא אני אפתיע אותך בחדר"ג (חדר מדרגות) בפינה אפלה ואצליף בך ללא רשות של כל מיני icon_biggrin.gif