בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שפחה טוטאלית- האמת העירומה

איימי_​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 22 בינו׳ 2007

שפחה טוטאלית- האמת העירומה

איימי_​(נשלטת) • 22 בינו׳ 2007
השאלה קלאסית- התשובה פשוטה.

שפחה טוטאלית- אם הוא אומר לה לרצוח את אמא שלה- רוצחת? התשובה היא- כן. או שהיא לא טוטאלית. אין באמצע.

זורקת לכם- לתגובות icon_smile.gif
מUחדת
לפני 17 שנים • 22 בינו׳ 2007

הנה התגובה שכתבתי בבלוגך:

מUחדת • 22 בינו׳ 2007
אין דבר כזה "שפחה טוטאלית".
אם לפי הבנתך שפחה טוטאלית היא מי שמבצעת בלי טיפה מוסריות, מחשבה, רצון חופשי ובחירה חופשית את רצון אדונה- אין דבר כזה.

לא הכרתי אף נשלטת שתהייה מוכנה להרוג את חיית המחמד שלה כי אדונה {הטוטאלי?} ציווה עליה, תודה לאל.

ואם שפחה טוטאלית היא באמת מי שמבצעת בלי טיפה מוסריות, מחשבה, רצון חופשי ובחירה חופשית את רצון אדונה- אין הבדל בין אותה שפחה טוטאלית לבין אותה טיפשה פסיכוטית שתהרוג את אימה/ כלבה או את עצמה בגלל מילה שמישהו אמר.
גם אם הוא אדונה המהולל.
איימי_​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 22 בינו׳ 2007

Re: הנה התגובה שכתבתי בבלוגך:

איימי_​(נשלטת) • 22 בינו׳ 2007
מיוחדת. כתב/ה:
אין דבר כזה "שפחה טוטאלית".
אם לפי הבנתך שפחה טוטאלית היא מי שמבצעת בלי טיפה מוסריות, מחשבה, רצון חופשי ובחירה חופשית את רצון אדונה- אין דבר כזה.

לא הכרתי אף נשלטת שתהייה מוכנה להרוג את חיית המחמד שלה כי אדונה {הטוטאלי?} ציווה עליה, תודה לאל.

ואם שפחה טוטאלית היא באמת מי שמבצעת בלי טיפה מוסריות, מחשבה, רצון חופשי ובחירה חופשית את רצון אדונה- אין הבדל בין אותה שפחה טוטאלית לבין אותה טיפשה פסיכוטית שתהרוג את אימה/ כלבה או את עצמה בגלל מילה שמישהו אמר.
גם אם הוא אדונה המהולל.


הגבתי גם בבלוג icon_wink.gif

הרעיון הוא שאת בדיוק צודקת. ואני חושבת שכן, זו שפחה טוטאלית. מה זו שפחה? אחת שמשרתת ומצייתת לאדונה. מה זו טוטאלית- שרצונו ופקודתו מעל לכל. ואם אינם מעל לכל, היא מצייתת לחוקים אחרים מלבד לחוקיו, ולכן אינה טוטאלית.

אני מוקיעה את הטוטאליות מכל וכל.
ימית 2000
לפני 17 שנים • 22 בינו׳ 2007

איימי_

ימית 2000 • 22 בינו׳ 2007
אז אולי הבעיה היא בהגדרה. לדעתי, הנחת היסוד שלך שגויה. אין צורך להוקיע את הטוטאליות, רק להתייחס אליה בצורה שונה. שפחה טוטאלית אינה זו שממלאת כל ציווי של אדונה, כשם שאדון טוטאלי אינו זה שדורש ממנה לעשות דברים בלתי אפשריים/מוסריים/ראויים. אם אדון פוקד על שפחתו לפגוע בעצמה או באדם אחר, הוא לא טוטאלי, הוא סתם מופרע. ואם היא מצייתת - הוא הדין גם עליה.
טוטאליות, לתפיסתי, היא הרבה פחות במעשה והרבה יותר ברגש. היא בתפישה, במסירות הרגשית, באמונה והביטחון באדון. לטוטאליות יש ממד נפשי חזק, והיא מושגת לאחר תהליך של קירבה, וגם הקרבה. לכן היא דורשת זמן ואינה יכולה להגיע יש מאין, כבר בתחילת הקשר הבדסמי.
טוטאליות היא הנכונות לעשות כדבריו של האדון - מתוך ידיעה ואמונה חזקות שהוא לא ידרוש לעולם משהו לא הגיוני. לכן אין טוטאליות במקרה ההיפותטי שאת מתארת, סתם פסיכוטיות.
איימי_​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 22 בינו׳ 2007
איימי_​(נשלטת) • 22 בינו׳ 2007
סאנדיי כתב/ה:
למי את מטיפה - למשוכנעים או לעצמך?


גם וגם. נמאס לי שאנשים מאלילים את הטוטאליות כערך, שפשוט קשה או בלתי אפשרי להגיע אליו. חושבת שקיימת בעולמנו האללה של ערכים מסויימים, כגון צייתנות. כחברה וכקבוצה בעלת ערכים שבחלקם שונים מהמקובלים בחברה, עלינו להזהר מאוד באלו ערכים אנחנו מעלים על פלטפורמה. לפעמים מרוב ריגוש והתלהבות, אנחנו מתבלבלים.

בטח שגם לעצמי. הרי בדיוק שם הייתי. אבל לו הייתי היחידה, לא הייתי טורחת. הערכים אליהם חתרתי לא צמחו בוואקום. הם באו מכאן- מעולמנו.
איימי_​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 22 בינו׳ 2007

Re: איימי_

איימי_​(נשלטת) • 22 בינו׳ 2007
ימית 2000 כתב/ה:
אז אולי הבעיה היא בהגדרה. לדעתי, הנחת היסוד שלך שגויה. אין צורך להוקיע את הטוטאליות, רק להתייחס אליה בצורה שונה. שפחה טוטאלית אינה זו שממלאת כל ציווי של אדונה, כשם שאדון טוטאלי אינו זה שדורש ממנה לעשות דברים בלתי אפשריים/מוסריים/ראויים. אם אדון פוקד על שפחתו לפגוע בעצמה או באדם אחר, הוא לא טוטאלי, הוא סתם מופרע. ואם היא מצייתת - הוא הדין גם עליה.
טוטאליות, לתפיסתי, היא הרבה פחות במעשה והרבה יותר ברגש. היא בתפישה, במסירות הרגשית, באמונה והביטחון באדון. לטוטאליות יש ממד נפשי חזק, והיא מושגת לאחר תהליך של קירבה, וגם הקרבה. לכן היא דורשת זמן ואינה יכולה להגיע יש מאין, כבר בתחילת הקשר הבדסמי.
טוטאליות היא הנכונות לעשות כדבריו של האדון - מתוך ידיעה ואמונה חזקות שהוא לא ידרוש לעולם משהו לא הגיוני. לכן אין טוטאליות במקרה ההיפותטי שאת מתארת, סתם פסיכוטיות.


לדעתי זו סתם התחסדות ובירבור פילוסופי, וסליחה ימית- זה לא אישית נגדך, אלא נגד הרעיון שאת מביעה, שמוכר לי. שפחה טוטאלית, לא יכולה להסכים לציית לכל, מתוך אמונה וידיעה שיש דברים שלא ידרוש, כי אז, למעשה, היא מסכימה לכל במסגרת של גבולות מסויימים. איפה כאן ההתמסרות הטוטאלית? נסי להבין שפילוסופית, אין בכך היגיון. זה בסדר אם יש לו גבולות, אבל היא לא אמורה להסתמך עליהם.
ימית 2000
לפני 17 שנים • 22 בינו׳ 2007
ימית 2000 • 22 בינו׳ 2007
את צודקת בעניין ההתברברות הפילוסופית, אבל אין בכך סתירה. אני לא חושבת שטוטאליות וגבולות בהכרח אינם מתיישבים זו עם זה. אפילו בצבא המהולל והטוטאלי-ללא-חת שלנו קיימת פקודה לא חוקית בעליל שלה החיילים רשאים לסרב. אז לשפחה לא?
דווקא ברמה הפילוסופית, יש בכך הרבה היגיון, אף כי הוא לא נראה על פני השטח. גם הטוטאליות מגדירה את עצמה. ההגדרה שלך לטוטאליות - ולפיה, שפחה צריכה להיות נכונה לרצוח את אמה אם היא מתיימרת להיות כזו - היא שרירותית ומקרית ככל הגדרה אחרת. מה שאת מתארת זו התנהגות רובוטית, ולרובוטים, כידוע, אין פילוסופיה.
Whip​(שולט)
לפני 17 שנים • 22 בינו׳ 2007
Whip​(שולט) • 22 בינו׳ 2007
כל אחת וגבול הטוטאליות שלה.
יש מי שיש לה מלאך קטן על הכתף, ויעיר אותה עם תעשה משהו מסוכן לעצמה או לאחרים,
ויש מי שתחתוך ורידים ותדמם לממות אם אדונה-אלוהיה יגיד לה לעשות זאת.

איפה הגבול הנכון? כל אחד וההגדרה שלו.
לצלק על עצמך את שמו זה גבול או לא?
להתנתק מהמשפחה?
להתפטר מהעבודה ולחיות בכלוב, מחכה לו שישוב מהעבודה?
להרוג במו ידייך את הכלב שלך כי הוא מקריז אותו?
אז יש גבולות ברורים, אבל זה לנו. אחרות יגידו אולי כן.
ראש השבט​(שולט)
לפני 17 שנים • 22 בינו׳ 2007
ראש השבט​(שולט) • 22 בינו׳ 2007
היה מקרה באר"הב שאשה רצחה והטביעה את שני ילדיה , היא עשתה זאת בקור רוח. , כל זה כי הגבר שלה הופרע ע"י הילדים ואמר שמישהו צריך לחסל את הילדים האלה, שיהיה שקט בבית.. .. במאמר לא הגדירו זאת כשפחה ואדון..אבל טוטלי מזה אפשרי?