צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הודעה אישית

red-cell​(מזוכיסט)
לפני 17 שנים • 11 בפבר׳ 2007
red-cell​(מזוכיסט) • 11 בפבר׳ 2007
עמוס,
אתה הנחת את אבן הפינה, אתה היית האיש האמיץ שהפך חלום למציאות. אתה זה שבנית את הבית הראשון, אתה זה שנתת לנו בית חם ואיזה בית מקסים !
אני עדיין זוכר את הביקור הראשון שלי בדנג'ן, שבוע לפני שהוא נפתח רשמית, התרגשנו כמו ילדים. עברנו איתך את כל הגילגולים, הנסיונות, המשברים, הויכוחים, המסיבות הראשונות, פתיחת הדנג'נון, המסעדה. אני עוד זוכר את התקופה ששרצתי בדנג'ן גם בימי שלישי וגם בחמישי כל שבוע.
אומרים שמי שלא מנסה לא טועה, ואתה ניסית, בלי הפסקה. לפעמים טעית, לרוב הצלחת ועל זה מגיע לך צל"ש.
בשנתיים האחרונות נבצר ממני להגיע לדנג'ן מפאת היותי בחו"ל, כשאני מגיע אני תמיד בא לבקר. אני מסתובב הרבה מאוד במועדונים בחו"ל ואני חייב להגיד לך שבתור קהילה קטנה אנחנו יכולים להתגאות בבית הקטן והמקסים שיש לנו, בזכותך!!!

על כל זה מגיעה לך תודה ענקית !!!

חוץ מזה שאתה בן אדם מקסים ותמיד מוכן לעזור, אבל זה כבר סיפור אחר...

שתהיה לך הרבה הצלחה בהמשך והרבה אושר עם זוגתך !!!
FrozenLips
לפני 17 שנים • 11 בפבר׳ 2007
FrozenLips • 11 בפבר׳ 2007
בהחלט תודה icon_smile.gif

נתראה בשמחות icon_wink.gif
מנטרה​(שולט)
לפני 17 שנים • 11 בפבר׳ 2007

תודה

מנטרה​(שולט) • 11 בפבר׳ 2007
מצטרף לברכות הרבות ומוסיף אחת משלי. icon_wink.gif

בזכות המועדון הכרתי המון אנשים וחלקם אף הפך להיות חלק מחיי.
בשבילי זה לא עוד סתם דיסקוטק או פאב אלא בית. מקום שכיף לחזור אליו ותמיד מקבל אותך בברכה גם אם נעדרת חצי שנה או יותר.
ובינינו, נדרש הרבה על מנת להוציא אותי מהבית ביום שלישי עד 4-5 לפנות בוקר icon_lol.gif. גם בתקופות הפחות טובות, כשהיו מגיעים מעטים, עדיין הגעתי כי הרגשתי חלק ממשהו גדול יותר שחייב להניע את הגלגלים ולא לוותר. כאחד שפעם היה לו מועדון גם אני חוויתי על בשרי ערבים חלשים כשכמעט לא מגיעים אנשים ואני יודע כמה חשוב שהגרעין הקשה ימשיך להגיע ולתמוך.

אני רוצה גם להתייחס לנקודה שהעלית לגבי פתיחת הדלתות לאנשים שעדיין לא בעניין. אני מסכים איתך לחלוטין שכדי להכנס לעניין רצוי לראות במה מדובר ולדעת אם זה מתאים לך או לא. אבל אחת הסיבות שאני אישית לא הייתי מגיע בימי חמישי ושישי למועדון היתה בגלל ה"מציצנים" שלא רק באו לראות אלא חלק לא מבוטל מהם גם בא להפריע וללעוג. ולמרות שאותם גורמים טופלו, ולפעמים אף תחת ידו הקשה של המאבטחים, עדיין הם הותירו טעם רע בפי והרגשתי לא בנוח להיות בסביבה הזו.

אז דעתי בנושא היא שיש לברך כל אדם הרוצה ללמוד, לטעום ולהבין מהו עולם השליטה אך בכדי לסנן את אלו הבאים להפריע ולחבל לאחרים ראוי להפעיל מנגנון מתאים.
הדרך הטובה ביותר לדעתי היא שיטת החבר מביא חבר ואז על אותו האדם שהביא איתו חבר מוטלת חלק מהאחריות להתנהגותו. זה לא אומר שהוא יעמוד לדין, אלא כחלק מהקהילה הוא ירגיש מחוייבות לדאוג שחברו יתנהג כיאות ויסביר לו גם את כללי המקום וההתנהגות הראויה.
לגבי אנשים אחרים שרוצים רק לראות ואין להם חברים מהקהילה יש להעזר בטביעת עין מושכלת למרות שלדעתי גם כלי זה אינו עוזר ולכן, אף שהדבר הינו קשה לביצוע, על מנת לשמור על אותו גרעין גדול של אלו שמגיעים באופן קבוע לדנג'ן הייתי מפנה את החדשים שבאו ללא אדם מוכר מהקהילה קודם כל לקרוא וללמוד אודות העולם הזה בעזרת האינטרנט, להכיר אנשים מהתחום ואז להגיע איתם.

עמוס, השקעתך הרבה היתה מורגשת לכל אורך הדרך ואני מאחל לך ולבת זוגתך המון אושר ושלווה, תודה על הבית החם שפתחת בפני ובפני רבים אחרים.
מאי
לפני 17 שנים • 11 בפבר׳ 2007
מאי • 11 בפבר׳ 2007
גם כאן אני מאחלת לך בהצלחה בהמשך
ושיהיה לך המון טוב בחיים, לפחות כמו שעשית לאחרים.

מאי
icon_biggrin.gif
godisafemale​(שולטת)
לפני 17 שנים • 11 בפבר׳ 2007

עמוס.

godisafemale​(שולטת) • 11 בפבר׳ 2007
עמוס,

מצאת אישה - מצאת טוב! מצאת בית מלא באהבה! - זה קודם כל והכי חשוב לטעמי!

תודה לך על אירוח אישי שזכיתי לו תמיד! על יחס חם ומיוחד! נהניתי. שוב תודה.

בהצלחה לך בווריאציה החדשה, בדרך החדשה ובתחומים אחרים בהם אני משוכנעת שתפרוץ דרך ותעשה חייל!

ממני בהוקרה,

גודי
דקיקון​(נשלט)
לפני 17 שנים • 12 בפבר׳ 2007
דקיקון​(נשלט) • 12 בפבר׳ 2007
עמוס היקר
כבר הודיתי לך בשרשור אחר, אבל כאן השרשור שאתה יזמת ולכן אגיב שוב:

כולם חייבים לך המון ואני ביניהם.
נתת לאיש מלא רגשי אשמה כמוני בקשר לסטייתו להשלים עם עצמו.
האווירה בדנג'ן תמיד היתה כיפית, ותמיד היית דמות סימפטית.
ותודה שאיפשרת לי את התענוג לעלות על הבמה

בהצלחה באהבתך ובדרכך החדשה
המכשפה בג'ינס​(שולטת)
לפני 17 שנים • 13 בפבר׳ 2007
עמוס יקר,

תודה רבה מקרב לב על המעשה הנאור והנפלא של פתיחת המועדון. זה היה עבורי ועבור רבים כאן שחר של עידן חדש במסגרתו יצאו רבים מהוירטואליה אל המציאות.

במועדון מצאתי בית חם בו יכולתי להרגיש כמעט כמו בסלון ביתי, לשבת על הבר, לרקוד (אתה זוכר את התקופה שעוד לא רקדו במועדון והיו דיונים עקרוניים וקריאות שזה לא דיסקוטק icon_smile.gif), לפגוש אנשים חדשים ולהרגיש את אוירת הסמפטיה מסביב.

בשנה האחרונה הרגשתי קצת שובע, הפסקתי לבוא אבל אני בטוחה שהרעב יתעורר ואשוב לשם בעתיד, בינתיים אני קוראת ושמעת על חוויות של אחרים ועושה BDSM בעיקר בבית עם זה שאלמלא המועדון לעולם לא הייתי פוגשת icon_smile.gif.

מאחלת לך מכל הלב אושר וזוגיות נפלאה.

תודה!
kimberli Grand​(שולטת)
לפני 17 שנים • 22 בפבר׳ 2007
kimberli Grand​(שולטת) • 22 בפבר׳ 2007
לעמוס המדהים

תודה תודה על הכל, לעולם לא אשכח את הפתיחה של הדאנגן ששם חגגנו את יום הולדתי עם עוגה מדהימה עם נעל עקב שהכינו במיוחד בשבילי.
לא אשכח את הערב פמדום הראשון בישראל שארגנתי ערב פמדום אמיתי פליי פארטי של 100 אחוז משתתפים ...על הזרימה שלך על הראש הפתוח האהבה שקיימת בך פשוט תודה

מאחלים לך רק טוב וכיף והצלחה בהמשך

ליידי ולורד מקבת
    התגובה האהובה בשרשור