צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

קושיה חדשה לסאבים

Tame
לפני 20 שנים • 16 בנוב׳ 2003
Tame • 16 בנוב׳ 2003
לדעתי זו שטות להתחיל להחליף שמות משפחה, משום מה המין האנושי התחיל לציין מתישהו את השם של ה"שושלת" (מנהג אירופאי), לפני כן אדם היה מציין רק את שם אביו ואישה את שם אימה ואולי מוסיפים איזה תואר שקיבלו הם או הוריהם.

אבל אם כבר התחילו לעשות את זה הדבר יכול להיות אמצעי מצויין לקביעת השושלת הגנטית של אותו אדם (ככה יהיה קל יותר לעקוב אחר מחלות תורשתיות או כישורים יוצאי דופן ה"עוברים במשפחה") אולם דבר כזה יצריך גם שתתקבל החלטה לגבי השם שיקחו צאצאי זוג מסויים עם שמות משפחה שונים.

לדעתי חייבת להיות דרך טובה יותר לקטלג בני אדם ( לפי תחזיות עתידיות קודרות הנובעות מהכיוונים אליהם נמשכת הרפואה הגנטית של ימינו אפשר לומר שדבר שכזה יהיה אף חובה ואולי ישמרו ארכיונים גנטיים לכל אדם ואם להיסחף יותר לתחומי המדע הבדיוני אפשר שאף יהיו הארכיונים האלה שמורים בסוד וישמשו להכלאות גנטיות בין בני אדם - משהו בסגנון בנות גשרית בספרי חולית)

בכל מקרה אני לא חושב שיש טעם בכך שאדם ישנה את שם משפחתו אחרי לידתו. אם כבר השאלה האמיתית היא בנושא בחירת שם המשפחה של הצאצאים...
Max Payne​(נשלט)
לפני 20 שנים • 17 בנוב׳ 2003

למה לא?

Max Payne​(נשלט) • 17 בנוב׳ 2003
לדעתי בכל נישואים, גם בין ונילים, אפשר פשוט לקחת את השם של בן/בת הזוג. בשם-המשפחה טמון הקשר ה"שבטי", ואני לא הייתי רוצה לוותר על שלי- ולא הייתי מצפה מאף-אחת שתרצה לוותר על שלה.
Tame
לפני 20 שנים • 17 בנוב׳ 2003
Tame • 17 בנוב׳ 2003
אפשר אף לפתח את השאלה ולשאול גם עד היכן יהיה מוכן אדם (בין אם הוא מגדיר את עצמו כעבד או כסאב) להשתנות עבור המלכה או הדומית?

זה יכול להתחיל מקעקועים, לעבור דרך שינוי שם המשפחה וכלה בשינויים גופניים בלתי הפיכים או ויתור על כל ממונו...

מה ששאלות מסוג זה באות לשאול (ושאלות רבות מסוג זה אף נשאלו בפורומים הללו בעבר) זה "היכן עובר, או צריך לעבור (אם יש חיה כזו), הגבול של כל אחד ואחד (אם יש כזה) מאלו שמגדירים עצמם כחפץ ורכוש של גבירתם והאם (מתוך התשובות שיענו) הגדרה כזו יכולה אי פעם באמת להתממש במובן המילולי של המילה?"

(ושוב, בלי הקטע הזה של "אני לא אבחר במישהי שתבחר דברים שיעברו את הגבול שלי" כי זה הרי לכשעצמו גבול...)
aleks​(נשלט)
לפני 20 שנים • 29 בנוב׳ 2003
aleks​(נשלט) • 29 בנוב׳ 2003
התשובה שלי לשאלת השרשור היא : לא
אלון-סאב​(נשלט)
לפני 20 שנים • 5 בדצמ׳ 2003
אלון-סאב​(נשלט) • 5 בדצמ׳ 2003
כן. בהחלט כן. מכיוון שאם אזכה להגיע לשלב של חתונה עם מלכתי, מלכה שאני מאוהב בה עד מעל לראש מן הסתם, אקט לקיחת שם משפחתה כשמי שלי יראה באמת פעוט בעיניי. אך אני מאמין שכשנגיע לגשר נעבור גם אותו, כך שזמן לחשוב על זה לא יחסר לי.
מחונך​(נשלט){גוגל-מוגל}
לפני 18 שנים • 17 בנוב׳ 2005

Re: קושיה חדשה לסאבים

מלכה מלקה כתב/ה:
חושבים שאם תמצאו את המלכה אותה אחת הכי מתאימה לכם בעולם
ונאמר ותמסדו את הקשר - תמצאו מה שהרבה שואפים לו - BDSM ויחסים זוגיים ,
תעלו עוד שלב ותחליטו להתחתן -
השאלה היא ( אחרי ההקדמה המטורפת icon_redface.gif )
האם תסכימו לקחת את שם משפחתה של המלכה שלכם ?
queen.gif

כן, בשמחה!
מבחינה אידיאולוגית אני תומך בשם-משפחה חדש לכל זוג ש"מתמסד" כשמדובר ביחסים וניליים או וניליים-למחצה (שבהם בעלות של אחד על השני היא דבר ארכאי שצריך להיפטר ממנו). אבל להיות שייך למלכתי כמו שבעבר (וכיום בעולם השלישי ואצל שוביניסטים מקוללים גם בארצנו) נשים היו שייכות לגברים? הרעיון דיי מגרה!
zboy{זאתי}
לפני 18 שנים • 17 בנוב׳ 2005

בהחלט כן

zboy{זאתי} • 17 בנוב׳ 2005
בהחלט כן, יחד עם זאת אני רוצה לציין שהכן שלי לא היה כל כך מוחלט אם אבא שלי עוד היה בחיים, זאת אומרת, אני יעשה כל דבר ששייך וקשור אלי, אבל לא יתן לדברים שפוגעים באחרים קרובים לי לקרות.