שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המלכה מיכל המאלפת

red-cell​(מזוכיסט)
לפני 17 שנים • 21 בפבר׳ 2007
red-cell​(מזוכיסט) • 21 בפבר׳ 2007
תשמעו, גם בלי התגובה של מיכל, שאני מאוד שמח שהיא הגיבה בצורה שהגיבה, התגובות של חלק מכם, בעיקר אלו הבכיינים ממש מעצבנת.

יש דבר כזה שליטה פיננסית, יש אנשים שנמשכים לזה, משני הצדדים. אתם יכולים לצעוק עד מאה , להחרים, לנדות, לצעוק ואפילו לצרוח. לפעמים אתם מתנהגים כמו במאה שערים, תכף גם תקרעו את הבגדים ותעטו על עצמכם שק ואפר.

יש אנשים שאוהבים ללכת ולקנות למלכה שלהם דברים מאוד יקרים, לפעמים גם המלכה דורשת את זה, זה קיים, על אפכם וחמתכם. מי שלא נמשך לזה שלא יפנה, יש כאלו שזה מושך אותם ומוכנים לשלם\לקנות\לממן או להיות מנוצלים, ולא, לא מדובר על מלכה בתשלום.

לא מתאים לכם תסתמו את האף ותעברו הלאה, אף אחד לא כפה עליכם את זה, אף אחד לא הצמיד אקדח לרקתכם ויותר מזה אף אחד לא פתח שרשור בנושא.

תתמקדו בפרופיל שלכם, לחפש פרופילים ולהציג אותם כנלעגים בפני כולם זה באמת לא ראוי ומראה על חוסר תרבות מינימלי.

אם מישהי היתה פותחת שרשור בנושא הייתם יכולים להגיב, אבל לחטט בפרופילים רק בשביל להעלות "כוכבים" זה באמת מיותר.

בסופו של דבר המסקנה מהשרשור הזה שיש פה כמה קמצנים שמוכנים לאכול חרא ולא להוציא שקל בשביל לקנות משהו למלכה שלהם, אני לא בטוח שכדאי לרוץ עם הגילוי הזה בראש חוצות...
זאלופון​(שולט)
לפני 17 שנים • 21 בפבר׳ 2007
זאלופון​(שולט) • 21 בפבר׳ 2007
אין שום רע בשליטה פיננסית, בטח כמו זו שהציגה מיכל, כשזה נעשה לרצון שני הצדדים. אם עבד רוצה לפנק את מלכתו במתנות יקרות, תפאדל. אם עבד מעוניין לתמוך כספית במלכתו, פנאן. אותי זה מגעיל כשזה מהווה תנאי ליחסי השליטה או חלק בלתי נפרד מהם. אז אני חושד מאד שהתענוג שבכסף, ולא העונג שבשליטה, הוא המניע פה, והקלות שבה ניתן לסובב את הבדסמ באופן מניפולטיבי (כך שזה ייראה "טבעי" לשלם למלכה) ולנצל את יחס ההיצע-ביקוש המזעזע שבין מלכות לעבדים היא זו שקורצת לאותן "מלכות", לא שום דבר אחר שקשור לבדסמ. ממש כמו שבמיילדום לא פעם יש תחום אפור מאד בין הסכמה למניפולציה, כך גם בפמדום, בעיקר בתחום הזה.

היו מלא, מ-ל-א שרשורים בנושא וממש לא בא לי שוב לדון בכך כי זה חוזר על עצמו. אבל לא, אם משהו לא מתאים לי אני לא "סותם את האף ועובר הלאה". אני אומר בריש גלי. אתה מוזמן להתמקד בעולמך הצר ולהניח לדברים שלא מוצאים חן בעיניך ואתה סבור שהם בגדר עוול להוסיף להתקיים ללא הפרעה (אם כי במקרה זה לא ברור מדוע אתה מוצא לנכון להעיר למי שכותב דברים שלא נראים לך). אם מישהו עושה דבר בזוי בעיניי, אני לא מתבייש להצהיר על כך. מצדי שלא יהיה חבר שלי. לדעתי זה יותר ראוי מאשר לטמון את הראש בחול ולשחק אותה בסדר עם הכל ועם כולם.
מביט לרגע
לפני 17 שנים • 21 בפבר׳ 2007
מביט לרגע • 21 בפבר׳ 2007
הבחינה של התופעה אינה צריכה להיות ברמת ההצהרות אלא ברמת המעשה .
אם כפי שכתבה מיכל , הסגידה הפיננסית מסתכמת ב"תיסע באוטובוס ולא במונית" או ב"היום יש לך 30 ש"ח לאוכל " זה סבבה כל עוד הדבר מהנה את שניהם . בעיניי אגב זה הרבה יותר שליטה מנטלית מאשר פיננסית , אבל כאמור ההגדרות לא חשובות.
המפתח הוא עניין המהות / כמות . האם בסופו של יום עוברים כספים רבים מן העבד למלכה או לא .
פשוט מאד.
במידה ובסופו של דבר זה התהליך וזה מה שמתרחש , זהו סוג יחסים שמבוסס על ניצול דוחה
וראוי בעיניי להוקעה חריפה .
מעבר לכך אני אחזור שוב על המשפט שכתבתי בתגובה לדורון 111 :
לא כל הסכמה , או שמא צריך לכתוב "הסכמה " , בין שני אנשים בוגרים , הופכת את המעשים לכשרים . יש הרבה מאד דוגמאות להסכמות שונות ומשונות , שחובתו של הצד השולט / מוביל , להימנע מלשתף אתם פעולה , קל וחומר לעודד אותן .

מילה אחרונה לך רד-סל .
כתב פה זאלופון מילים כדורבנות , אי אפשר היה לנסח זאת טוב יותר.
אני אביא את הציטוט שוב , במיוחד בשבילך . תקרא ותפנים .
זאלופון כתב/ה:

אבל לא, אם משהו לא מתאים לי אני לא "סותם את האף ועובר הלאה". אני אומר בריש גלי. אתה מוזמן להתמקד בעולמך הצר ולהניח לדברים שלא מוצאים חן בעיניך ואתה סבור שהם בגדר עוול להוסיף להתקיים ללא הפרעה (אם כי במקרה זה לא ברור מדוע אתה מוצא לנכון להעיר למי שכותב דברים שלא נראים לך). אם מישהו עושה דבר בזוי בעיניי, אני לא מתבייש להצהיר על כך. מצדי שלא יהיה חבר שלי. לדעתי זה יותר ראוי מאשר לטמון את הראש בחול ולשחק אותה בסדר עם הכל ועם כולם.
red-cell​(מזוכיסט)
לפני 17 שנים • 21 בפבר׳ 2007
red-cell​(מזוכיסט) • 21 בפבר׳ 2007
זאלופון, עמדותייך בעיניין מלכות בתשלום ידועה, זה לא אומר שאתה צודק (עולם צר? מעניין של מי...) וזו לא הנקודה כאן.
יש מניפולציות בבדס"מ, גם של עבדים על מלכות, בוקר טוב, זה לא חדש.
ניצול? יש כאלה שאוהבים את זה, אתה יכול לצעוק עד מחר, הם לא יעלמו, לא המנצלים ולא המנוצלים, כמו שלא יעלמו אוהבי המחטים ומלקקי העקבים עם כל הבוז שלך להם (עולם צר? המממ)
גם פה יש רמות שונות של מנצלים ומנוצלים, זה תחום מאוד אפור, ולא מדובר בכלל במלכה בתשלום כי זה לא בדיוק קשר של ניצול.
מכאן ולצרוח חמס ולקרא לנידוי הדרך ארוכה, וזה דרך אגב לא היה אלייך בכלל.
המסע ה"קדוש" הזה נגד, מוביל אנשים כמוך ללעוג לאנשים אחרים תוך נבירה בפרופילים שלהם, זו סתם רשעות. לזה בדיוק קראתי "לסתום את האף ולהמשיך הלאה" לקרא פרופיל שלא מוצא חן בעיניך ולעבור הלאה. אתה קורא לזה סתימת אף? שיהיה. אבל לשיטתך, לקרא פרופיל, לא להבין את הנקרא ולצאת במסע צלב חסר בסיס זה נקרא "רחב אופקים".
אז הנה שברתי לך מיתוס, הנה אני לא בסדר עם כולם, ואני אגיב כשאני אמצא לנכון, אני לא זקוק לאישור ממך (ואוו, אני ממש לא בסדר עם כולם, פויה...)

התרומה היחידה שלך לשרשור זה, היא נבירה בפרופילים והשמת אנשים ללעג, ולזה בעצם התייחסתי. אני עדיין מחפש את העוול הנורא שחפרת בשירשור הזה ואת המעשה הבזוי.

תמשיך להיות "רחב אופקים" ולצאת כנגד כל "רשעי העולם". רק תקרא קודם מה שאנשים כותבים ותתחיל להבדיל בין עיקר לטפל.
הכי חשוב, אל תשים מילים בפיהם של אנשים אחרים.
אני מבין שאתה עוקב אחר כל מה שאני כותב בפורומים (זה מאוד מחמיא דרך אגב) וכבר הסקת מסקנות מרחיקות לכת לגבי אופיי, שאני מניח לדברים שלא מוצאים חן בעיני לעבור ללא הפרעה, עולמי צר ושאני בסדר עם כולם (אם כי גם אתה מצאת כשל לוגי בדברייך המיוחסים לזה) וכו'.

אני לא זוכר שביקשתי ממך חוות דעת.
זאלופון​(שולט)
לפני 17 שנים • 21 בפבר׳ 2007
זאלופון​(שולט) • 21 בפבר׳ 2007
red-cell כתב/ה:
זאלופון, עמדותייך בעיניין מלכות בתשלום ידועה, זה לא אומר שאתה צודק (עולם צר? מעניין של מי...) וזו לא הנקודה כאן.
יש מניפולציות בבדס"מ, גם של עבדים על מלכות, בוקר טוב, זה לא חדש.
ניצול? יש כאלה שאוהבים את זה, אתה יכול לצעוק עד מחר, הם לא יעלמו, לא המנצלים ולא המנוצלים, כמו שלא יעלמו אוהבי המחטים ומלקקי העקבים עם כל הבוז שלך להם (עולם צר? המממ)
גם פה יש רמות שונות של מנצלים ומנוצלים, זה תחום מאוד אפור, ולא מדובר בכלל במלכה בתשלום כי זה לא בדיוק קשר של ניצול.
מכאן ולצרוח חמס ולקרא לנידוי הדרך ארוכה, וזה דרך אגב לא היה אלייך בכלל.
המסע ה"קדוש" הזה נגד, מוביל אנשים כמוך ללעוג לאנשים אחרים תוך נבירה בפרופילים שלהם, זו סתם רשעות. לזה בדיוק קראתי "לסתום את האף ולהמשיך הלאה" לקרא פרופיל שלא מוצא חן בעיניך ולעבור הלאה. אתה קורא לזה סתימת אף? שיהיה. אבל לשיטתך, לקרא פרופיל, לא להבין את הנקרא ולצאת במסע צלב חסר בסיס זה נקרא "רחב אופקים".
אז הנה שברתי לך מיתוס, הנה אני לא בסדר עם כולם, ואני אגיב כשאני אמצא לנכון, אני לא זקוק לאישור ממך (ואוו, אני ממש לא בסדר עם כולם, פויה...)

התרומה היחידה שלך לשרשור זה, היא נבירה בפרופילים והשמת אנשים ללעג, ולזה בעצם התייחסתי. אני עדיין מחפש את העוול הנורא שחפרת בשירשור הזה ואת המעשה הבזוי.

תמשיך להיות "רחב אופקים" ולצאת כנגד כל "רשעי העולם". רק תקרא קודם מה שאנשים כותבים ותתחיל להבדיל בין עיקר לטפל.
הכי חשוב, אל תשים מילים בפיהם של אנשים אחרים.
אני מבין שאתה עוקב אחר כל מה שאני כותב בפורומים (זה מאוד מחמיא דרך אגב) וכבר הסקת מסקנות מרחיקות לכת לגבי אופיי, שאני מניח לדברים שלא מוצאים חן בעיני לעבור ללא הפרעה, עולמי צר ושאני בסדר עם כולם (אם כי גם אתה מצאת כשל לוגי בדברייך המיוחסים לזה) וכו'.

אני לא זוכר שביקשתי ממך חוות דעת.

עכשיו הגזמת.

בדוק את עצמך לפני שאתה מאשים אחרים. כתבת "הכי חשוב, אל תשים מילים בפיהם של אנשים אחרים" ממש אחרי שעד לשם לא עשית דבר מלבד לשים מילים בפי! אתה לא מתבייש?

אני דיברתי כאן על מלכות בתשלום? לא, אז למה הודעתך המתייחסת אליי פותחת בכך?
אני הבעתי עמדה כלשהי נגד מחטים או מלקקי עקבים?? לא, אז למה אתה טוען שיש לי בוז כלפיהם?
אני קראתי לזה "סתימת אף"? אתה הוא שקראת לזה כך! אז למה אתה טופל זאת עליי?

אני באמת נוטה לחשוב שלא הבנת אותי במשך כל השרשור הזה ולכן אני לא מגיב ביתר חריפות, אבל עשה לי טובה, קרא את שאני כותב ונסה להבין לפני שאתה משתלח בי.

אה, זה עוד חלק בבדוק את עצמך תחילה. כתבת שאני מצטט פרופילים של אנשים שלא הבנתי מה בעצם הם כתבו. מה לא הבנתי מן הפרופיל שציטטתי? הבנתי נפלא. למה אתה חושב שהבנת יותר טוב ומה הבנת בדיוק שאני לא?

גם את טענתי לגביך לא הבנת. אתה אמרת משהו שהשתמע ממנו: לא מוצא חן בעיניך? תתעלם. בתגובה אמרתי שאם זו גישתך, אתה מוזמן לאמץ אותה ולהתעלם ממה שלא מוצא חן בעיניך. אני נוקט בגישה אחרת. איזו הכנסת מילים לפיך היתה פה בדיוק?

לסיום, אני לא מבין מה ההזדעקות הגדולה שלך על ציטוט פרופיל בפורום. האם פרופיל הוא חסוי? מה האסון הגדול? איפה הפשע הנורא? עשית מזה לפחות אאוטינג.
electro-z
לפני 17 שנים • 21 בפבר׳ 2007
electro-z • 21 בפבר׳ 2007
ערן 1 כתב/ה:
מצטער להרוס לכם את החגיגה הזו אבל -

מתוך הפרופיל של הגברת המדוברת :

"סגידה פיננסית גם היא סוג של קבלת מרות."


ואני הייתי בטוח שמדובר בסגידה והערצה לעושרה הפיננסי של המלכה. הרי אחרי הכל אנחנו חיים בעולם קפיטליסטי ועושר הוא מושא לסגידה, לא?
פחחח, אני כבר לא מבין כלום icon_smile.gif
מיכל המאלפת​(שולטת)
לפני 17 שנים • 21 בפבר׳ 2007

האמפרי - יש לך גם אייקיו וגם תשומת לב וירטואלית :)

מיכל המאלפת​(שולטת) • 21 בפבר׳ 2007
האמפרי - יש לך גם אייקיו וגם תשומת לב וירטואלית icon_smile.gif
בדיוק דיברתי על הנושא הזה עם העבד שלי. הוא בהחלט לא יודע מה לעשות מבחינה פיננסית ואילו אני אלופת הארץ בכלכלה וחיסכון למרחקים ארוכים...
לא יאומן!!!
סוף סוף בן אדם שמבין לאן הדברים זורמים...
icon_lol.gif
אגב, קראתי שוב את השירשור ובנוגע למה שניק כתב - וואלה לא יודעת מאיפה הוא אמור לדעת איזה הצעות קיבלתי אם בכלל, אבל יפה שהוא לפחות מנסה להיות מפרגן. אני חושבת שהוא התכוון להגיד שאני בוררת את העבדים או משהו כזה, מה שנכון.

אני מאמינה שדמיון מפותח הוא חלק מאוד חשוב בעולם הבידיסמי, מה שהופך את רובנו לאנשים מפותחים ויצירתיים יותר משאר "בני התמותה" וזה פלוס ענק כשמדובר בגיוון חיי הבידיסמ, אבל מינוס מטורף כשמתחילים לתהות על קנקנו של כל אחד שאומר את מילת הקסם "כסף".... במיוחד אם היא אישה (ובכוונה לא אמרתי מלכה).
Swell
לפני 17 שנים • 21 בפבר׳ 2007

המלכה מיכל המאלפת

Swell • 21 בפבר׳ 2007
אף כי די ברור שהפוסט מיצה את עצמו, חייב לציין שני דברים.
הראשון, לא מכיר את מיכל, אבל משהו בתגובה המתונה שלה לדברים שנאמרו, מדבר אלי, ומעלה את ערכה בעיני.
השני-, כתב ערן, [quote="ערן 1"]"הבחינה של התופעה אינה צריכה להיות ברמת ההצהרות אלא ברמת המעשה .
אם כפי שכתבה מיכל , הסגידה הפיננסית מסתכמת ב"תיסע באוטובוס ולא במונית" או ב"היום יש לך 30 ש"ח לאוכל " זה סבבה כל עוד הדבר מהנה את שניהם . בעיניי אגב זה הרבה יותר שליטה מנטלית מאשר פיננסית , אבל כאמור ההגדרות לא חשובות.
המפתח הוא עניין המהות / כמות . האם בסופו של יום עוברים כספים רבים מן העבד למלכה או לא .
פשוט מאד".


לא ממש מבין ולא חושב שנכון. נראה לי שכסף נכנס להגדרת תורת היחסיות של אינשטיין, ולכן גם אינו מוחלט. מה זה בכלל כספים רבים? הרי ברור שזה בעיני המתבוננן ובהתאם ליכולתו. המסקנה שמונח יחסי לא יכול לקבוע מהות או להוות מבחן למהות.
מיכל המאלפת​(שולטת)
לפני 17 שנים • 4 במרץ 2007
דורון, תודה.
ובקשר לתורת היחסות.... וואלה...
אם איינשטיין בכבודו ובעצמו הגיע עד לשרשור שנושא את שמי - כנראה שעשיתי משהו חיובי.

icon_lol.gif
אי זוגי
לפני 17 שנים • 4 במרץ 2007
אי זוגי • 4 במרץ 2007
וכעת הגיע הזמן לעבור למכניקת הקוונטים.......icon_smile.gif

פשוט מדהים איך בכל שרשור ,שעל פניו נראה תמים לכאורה, תמיד ימצא המישהו ש"יחפור" עד שימצא איזה חלקיק משפט שהופך את אותו שרשור לוויכוח ברומו של עולם כביכול.

יצא לי לפגוש במיכל במועדון הדאנג'ן והבחורה רחוקה שנות אור מההגדרה "מלכה בתשלום"

אולי כדאי בפעם הבאה לפני שמפרסמים דברים בפומבי לברר בהודעה פרטית במה בדיוק מדובר שהרי מניסוח הדברים בפרופיל הדברים ניתנים לפירושים שונים .