|
|
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
לא בא לכם לפעמים לנטוש את המקום
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
DRAKULLA(שולט){ביתו של דר} • 27 בפבר׳ 2007
לא בא לכם לפעמים בעקבות שיחה עם מי מחברי הכלוב פשוט לא להכנס לכאן יותר?
לאחר קריאה של בלוג מזעזע ומעורר בחילה לא לחזור ..... |
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
Re: לא בא לכם לפעמים לנטוש את המקום
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
כלבלב אימתני{אירנה} • 27 בפבר׳ 2007
► DRAKULLA כתב/ה: לא בא לכם לפעמים בעקבות שיחה עם מי מחברי הכלוב פשוט לא להכנס לכאן יותר?
לאחר קריאה של בלוג מזעזע ומעורר בחילה לא לחזור ..... כן בהחלט קורה ולא רק בגלל בלוג אלא גם אינסידנטים יותר עמוקים אבל בסוף, זה הבית לטוב ולרע, אז חוזרים בחזרה. בלי קשר לכלום - אין ספק שינקת לאחרונה דם לא טרי |
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
אכן
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
shuki boy(נשלט) • 27 בפבר׳ 2007
ולא רק זה, גם הדיונים בפורומים נהיו ממש משמימים.
אבל מה לעשות שתמיד יש תקווה שמשהו מעניין יקרה או מישהו מעניין יצוץ. |
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
המקום הזה הוא ככל המקומות
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
עינבר • 27 בפבר׳ 2007
בהחלט יש כאן ואפילו בוצרה מוחצנת דברים מעוררי בחילה.
אבל הם קיימים בכל מקום, במינון זה או אחר. במקומות מסויימים מטאטאים אותם מתחת לשטיח ושותקים, במקומות מסויימים כל אדם חי עם עצמו והוא לא יודע כלום. ואז אתה יכול לחיות מאושר ולא להתמודד עם הרוע שיש בעולם, עד שזה מגיע אליך ממש ממש קרוב. באמת שאף אחד לא חייב להיות כאן, או לקרוא כאן (יש חיים בחוץ). אבל מה שאני אהבתי כאן, שגם הדברים הנפלאים והטובים, מוחצנים כאן, יותר מאשר בכל מקום אחר. יש כאן הפגנות חיפה, יש כאן תשוקה, יש כאן אינטלגנציה. ולפעמים יש יותר ממשהו אחד ופחות ממשהו אחר. אבל המקום הזה הוא רק מקום, ככל המקומות. |
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
Madame T(שולטת) • 27 בפבר׳ 2007
ההשתתפות באתר זה כמובן אינה בגדר 'חובה'. נראה לי קצת קיצוני לנטוש את המקום עקב שיחה אחת או בלוג מזעזע כזה או אחר. תמיד אפשר הרי להמנע משיחה עם אותו אחד או אחת ולא לקרוא בלוג שלא מדבר אליך מסיבה זו או אחרת. אופציה נוספת היא לקחת פסק-זמן, להתנתק לתקופה ולחזור שוב...
|
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
FireBoy • 27 בפבר׳ 2007
חופשי זה קורה שמישהו מביא לך את הגועל.
קרה לי יותר מפעם אחת קרה גם שהבאתי את הגועל לעצמי. זה קורה פה, זה יכול לקרות בכל מקום. הולכים הצידה או החוצה ומתקררים. אם יש סיבה טובה חוזרים, אם אין נוטשים לנצח. |
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
עינבר • 27 בפבר׳ 2007
► electro-z כתב/ה: אם יש סיבה טובה חוזרים, אם אין נוטשים לנצח. לנצח ? זה לא החלטה קצת דרמטית? האמת, אני לא מאמינה גדולה בנטישות. אם משהו מעורר בך תחושות, עדיף שתשאר. אין רע בלקחת צעד אחורה, אבל גם אין צורך לברוח. הזמן הכי טוב ללכת זה שלא מעניין אותך מכלום. |
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
FireBoy • 27 בפבר׳ 2007
מה לעשות
אני DRAMA KING |
|
|
|
|
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
מUחדת • 27 בפבר׳ 2007
► electro-z כתב/ה: מה לעשות
אני DRAMA KING DREAMASTER. כי המקום מחייב וזה. |
|
|
| walking dead |
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
לפני 19 שנים •
27 בפבר׳ 2007
walking dead • 27 בפבר׳ 2007
► electro-z כתב/ה: מה לעשות
אני DRAMA KING |
|
|

