לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המתמחה המלקה-סיפור בהמשכים

מתחלף ליברלי
לפני 17 שנים • 28 בפבר׳ 2007

המתמחה המלקה-סיפור בהמשכים

מתחלף ליברלי • 28 בפבר׳ 2007
השעה כבר הייתה תשע, חשבתי שנותרתי לבדי במשרד. אחרון עורכי הדין החרוצים כבר הלך לפני יותר משעה, ולי לא היתה ברירה, ציפה לי דיון חשוב למחרת בבית המשפט והייתי חייב לעבור על התיק. ישבתי בחדר של המתמחה דנה, אצלי בחדר הלך המחשב, והחלטתי להפיג את השעמום בחיטוט קצר בקבצים שלה. מחשב יכול לגלות הרבה על בעליו, וכשהצצתי ברשימת המועדפים נחתה עלי הפתעה פיקנטית. אתר "הכלוב" שעד לאותו רגע רק קראתי עליו בכל מיני כתבות דביליות בעיתונים כיכב בראש הרשימה. דנה, מי היה מאמין, הקשתי "אנטר" ואז ציפתה לי הפתעה נוספת. "לילה טוב מלקת ההצלפות", קידם האתר את המתמחה דנה בברכה, ולי התחיל לעמוד.
כמובן שנכנסתי לפרופיל של דנה, חדירה לפרטיות היא דבר מדליק. גיליתי שם שדנה אוהבת לשלוט ולהשפיל, מחפשת נשלטים ונשלטות(!) חטובים וצעירים, שהיא אוהבת לעשות ביזאר קל, הצלפות וסטרפאון. לפרופיל שלה צורף תצלום מדהים של דנה בפנים מטושטשות, אבל לי לא היתה בעייה לזהות את רגליה הסקסיות והשזופות ואת החזה החמוד והזקוף שלה שהיה חשוף לחלוטין. דנה היתה ישובה כשפניה למצלמה ובידה שוט אורך שחור וקשיח. מסכן מי שיחטוף ממנה.
פתאום נפתחה הדלת מאחור ובבהלה ניסיתי לצאת מהאתר. כמובן שלא הצלחתי, העכבר בדיוק לא עבד, והקול האחרון שרציתי לשמוע נשמע בדיוק מאחורי. "מי לעזאזל נתן לך רשות להשתמש לי במחשב ועוד לחדור לפרטיות שלי" צעקה דנה בעצבים, " מפה אני רצה ישר למשטרה, מעניין מה יהיה להם לאמר על עורך דין שעובר על חוק הגנת הפרטיות.
סובבתי את הכסא ודנה אכן ניצבה מולי, יפה אפילו מכרגיל. שערה השחור הגלי עטף פנים יפות ועיניה הכחולות נצצו מזעם. ביקשתי את סליחתה, התחננתי שתוותר לי, ודנה אמרה שהייתי צריך לחשוב על זה קודם, לפני שהצצתי ללא רשות בתמונת העירום שלה. דמעות כמעט עמדו בעיניי כשהסברתי לה שאם תלך למשטרה עלול הדבר לסכן את רישיון עריכת הדין שלי. דנה אמרה לי שלא איכפת לה, שעל מעשים כאלו נענשים ולפתע קיבלו דבריה משמעות מיוחדת ומפחידה בעיני. "אני מוכן להענש בכל עונש", אמרתי לה בפחד, "רק אל תספרי את זה לאיש". "בסדר", אמרה דנה, "אני עומדת להציע לך עונש, אם תסכים, אשכח מהסיפור."
מספר שניות שתקה דנה כשהיא מחייכת חיוך מזלזל ואז אמרה: העונש שהחלטתי להטיל עליך הוא 12 הצלפות בישבנך קודם כל ואחר תהיה שלי למשך שעה. שלי זה שלי, כל מה שאומר לך תעשה". ידעתי שאני הולך לסבול אבל ידעתי גם שאין לי ברירה. "בסדר" אמרתי בקול מהוסס ומבוייש ודנה צעקה עלי שהיא עוד לא סיימה. "את העונש הזה תקבל פעמיים בשבוע, בכל מקום וזמן שאקבע, עד לסוף ההתמחות שלי בעוד כחצי שנה. "בסדר, בסדר אמרתי, מה שתגידי". דנה חייכה, פתחה ארון ספרים שהיה מוצב בצד החדר והוציאה ממנו שוט קשיח ואורך, בדיוק כפי שאחזה בתצלום באתר. הפעם אבל, זה היה הרבה יותר מפחיד.
דנה הורתה לי להתפשט, ופקדה עלי להשאר בתחתוניי בלבד. המבוכה שלי לא ידעה גבול, מתמחה בת 26, צעירה ממני בשבע שנים, משפילה אותי ומתנהגת אלי כעבד. לאט הורדתי את העניבה והחולצה, וכשצעקה עלי למהר חלצתי מהר את הענליים הגרביים והמכנסיים ונשארתי עומד מולה כשרק תחתוניי לגופי. דנה הורתה לי לרכון על השולחן ובתנועה מהירה הפשילה את התחתונים על הברכיים. לא ידעתי את נפשי מרוב בושה כשישבני מופנה אליה עירום לחלוטין ומוכן להצלפותיה. "אני עומדת להלקות אותך 12 פעמים ועליך לספור את ההצלפות בקול רם. אחת גברתי, שתיים גברתי וכך הלאה. מובן? "כן גבירתי" אמרתי לה ולפני שעברו שתי שניות נחת השוט לראשונה על ישבני. "אחת גבירתי" צרחתי, מעולם לא ידעתי כאב עז ומשפיל עד כדי כך.




--המשך יבוא--
FrozenLips
לפני 17 שנים • 28 בפבר׳ 2007
FrozenLips • 28 בפבר׳ 2007
מצויין

מתי יהיה עוד ? icon_smile.gif
Mary Jane
לפני 17 שנים • 1 במרץ 2007
Mary Jane • 1 במרץ 2007
איזה מתח ! icon_smile.gif
טאלנט
לפני 17 שנים • 1 במרץ 2007
טאלנט • 1 במרץ 2007
מסתבר שהמתמחים יודעים לנקום על היחס המחפיר הניתן להם....
ובמחשבה שנייה -עם כאלה מתמחות שווה להישאר מתמחה לנצח.
דקיקון​(נשלט)
לפני 17 שנים • 2 במרץ 2007
דקיקון​(נשלט) • 2 במרץ 2007
פנטזיה מדליקה כאוות נפשי

ולגבי המתח:
- האם עורך הדין יתגלה כמגמגם, והמתמחה תירדם בעודה ממתינה שהבחור מנסה לספור את
ההצלפות?
-האם המנקה של המשרד תופיע פתאום, והיא תתבקש לעשות לאותו בחור שטיפה פנימית?
- האם יסתבר שהמתמחה היא בעצם אסתרינה טרטמן, ושהבחור הולך לחטוף את הזעם שהיא
צברה נגד המין האנושי?
מתחלף ליברלי
לפני 17 שנים • 15 במרץ 2007

המתמחה המלקה חלק 2

מתחלף ליברלי • 15 במרץ 2007
כאב חד הבעיר את ישבני החשוף אל מול מבטה המזלזל של דנה. לא ידעתי את נפשי מרוב בושה וההצלפה השניה הרעידה את התחת המוגש. "שתיים גבירתי" צרחתי, תוך שישבני מתנדנד מצד לצד מנסה ללא הועיל להתחמק מהעונש של המתמחה האכזרית. "שלוש גבירתי", ארבע גבירתי, בבקשה די לא אעשה את זה יותר סליחה"!
"אתה באמת חושב שהיבבות שלך עושות עלי רושם חתיכת אפס" אמרה דנה בקול שקט וסמכותי. "על זה היית צריך לחשוב לפני שנכנסת למחשב שלי, גיליתי את סודותי והצצת בתמונת העירום שלי. עכשיו תקבל את העונש כמו גבר, למרות שממה שראיתי עד עכשיו אתה בכלל לא כזה.
"חמש גבירתי" זעקתי כשהצליפה בי דנה האכזרית בחמישית. תחושת הכאב וההשפלה התערבבה לה פתאום בעונד בלתי מוסבר ואני הרגשתי שהזין שלי מתחיל לעמוד. "שש גבירתי", גנחתי ודנה הגבירה פתאום את קולה: "פסק את רגליך אפס".
לא היתה לי ברירה, לא רציתי להרגיז את דנה עוד יותר, ופיסקתי את רגלי. "פסק עוד" אמרה דנה ואני מילאתי את מבוקשה. דנה הביטה משועשעת בביצים שלי רועדות בין הרגליים והמשיכה להצליף בי בחוזקה. "שבע גבירתי, שמונה גבירתי, תשע גבירתי, דנה רק הגבירה את הקצב והחוזקה, "עשר גבירתי בבקשה די", התחננתי, "אחת עשרה גבירתי, אני לא יכול יותר" ייבבתי, "שתים עשרה גבירתי". ההצלפה האחרונה היתה החזקה מכולן.
במשך שניות ארוכות נותרתי באותה תנוחה משפילה, רכון על השולחן כשהתחת הבוער שלי צרוב בפסים שהשאיר השוט של דנה. "קום והסתובב" פקדה עלי דנה, ואני היססתי לשניה. "קום והסתובב אמרתי לך" צעקה דנה ואני קמתי והסתובבתי לעברה תוך שאני מכסה את הזין העומד שלי בידי. דנה עמדה מולי בשיא יופיה, שערה השטני אסוף בקפידה, עיניה הכחולות מביטות בי בלגלוג, ולבושה, מה שאי אפשר היה לאמר עלי.
"תוריד את הידיים אידיוט" אמרה דנה, מילאתי אחר פקודתה בלית ברירה, כשאברי זקור לעברה. דנה הביטה בזין שלי בגיחוך והמשיכה להשפיל אותי. עם כזה זין עלוב שבקושי עומד אני מבינה עכשיו למה אתה צריך להציץ לבנות אחרות, פשוט אין לך ברירה".
היה כבר מאוחר, רציתי ללכת, אבל לדנה היו תכניות אחרות. "אני צריכה לעבוד קצת, אשב לי על המחשב ובינתיים אתה תהיה העבד שלי. אתה תרד לי ואם תעשה זאת טוב לא אלקה אותך היום יותר, מובן?
"כן" אמרתי, ודנה שאלה אותי כן מה. במבוכה השבתי לה "כן גבירתי" ודנה התיישבה על הכיסא שלשולחנה. דנה הורתה לי להכנס אל מתחת לשולחן למרגלותיה. דנה הפשילה את החצאית האופנתית שלה עד לברכיה, גלשה קצת מכסאה והזיזה קלות את תחתוניה החוטיני הלבנות שלה. הכוס החלק והורוד של דנה נגלה לעיני והיא אחזה בראשי בכח ודחפה אותו לכיוונה. "לקק אפס" ציוותה עלי ולשוני החלה ללקק את הכוס המתוק של דנה. אני חייב להצטיין חשבתי לעצמי, רק שלא אקבל עוד הצלפות. גנחותיה הסקסיות של דנה גרמו לי לחשוב שאני בכיוון הנכון.
ס ו ס פ ר א
לפני 17 שנים • 15 במרץ 2007

סיפור חמוד

ס ו ס פ ר א • 15 במרץ 2007
ואוליי אפילו הייתי נהנה ממנו.........אם הקטע של החדירה לפרטיות לא היה עושה לי בחילה עד עמקי נשמתי.

אבל זה רק אני.
Madame T​(שולטת)
לפני 17 שנים • 15 במרץ 2007

Re: סיפור חמוד

Madame T​(שולטת) • 15 במרץ 2007
ס ו ס פ ר א כתב/ה:
ואוליי אפילו הייתי נהנה ממנו.........אם הקטע של החדירה לפרטיות לא היה עושה לי בחילה עד עמקי נשמתי.

אבל זה רק אני.


אם הבנתי נכון, מדובר בסיפור ותו לא והחדירה לפרטיות במקרה זה היתה ה'עילה' לעונש...
לא צריך לקחת את זה כל כך קשה.......