סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפור חדש על חלום

מאותגר שכלית​(נשלט)
לפני 17 שנים • 15 במרץ 2007

סיפור חדש על חלום

אהובתי
המתנתי בכניסה מצידה האחורי שלי הדלת כפי שנצטוויתי להמתין: עירום, עם הפלאג נעוץ בישבני, כורע על ארבע ומביט בציפייה אל הדלת שתיפתח, והיא תעמוד מהצד השני: זו שאני קורא לה גברתי, מלכתי ובת זוגתי .
גלית נכנסה לדירה. השפלתי את מבטי, ממתין בסבלנות שתפנה אליי, מה שלא קרה מייד. היא נכנסה, הניחה את תיקה ונכנסה למקלחת. לאחר כרבע שעה או עשרים דקות היא יצאה, ולגופה עטתה את חלוק המשי הורוד שקניתי לה. לרגליה ננעלו המגפיים השחורים עם העקב הדק, שאני לא יודע איך היא מצליחה ללכת בהם מבלי שרגליה יכאבו. גלית ניגשה לעברי, תפסה את השרשרת שחוברה בקולר לצווארי ושאלה: "התגעגעת אלי, כלב?". אני, שפי היה חסום, הנהנתי בראשי לחיוב והמתנתי בשקיקה לבאות.
גלית החלה מלטפת את ראשי, ירדה לעבר המחסום שחוסם את פי והורידה בכוח את ראשי לעבר מגפיה.
"לקק!", ציוותה, ואני התחלתי ללקק את מגפיה השחורים. המשכתי לאורך רגליה, מגיע עד לאגנה המושלם ויורד שוב לאורך רגלה, טועם את טעם מגפי העור. "תמתין", אמרה לאחר כרבע שעה של ליקוקים, מורידה את מגפיה ונותנת לי ללקק את רגליה העדינות והרכות שעברו טיפול ערב קודם לכן בסשן מפנק עם קרם לחות לרגליים.
המשכתי ללקק את רגליה, עולה ויורד לאורכן, מריח את מיצי אהבתה ורואה כיצד היא מענגת את עצמה. לפתע תפסה את ראשי, דחפה אותו לעבר גבעת האהבה שלה ואמרה בקול סמכותי: "לקק, כלב, לקק!" ואני צייתי, מלקק את שפתי האהבה, עולה ויורד, מוצץ ובולע את מיציה. "עמוד עם הידיים על הקיר ורגליים פשוקות!", אמרה לי לפתע. השתהיתי מעט, אך לבסוף נעמדתי ומילאתי את פקודתה.
"העונש על אי מילוי בקשותיי במלואן יקר הוא", הבטיחה וקיימה: המכה הראשונה הייתה כמו לטיפה, כאשר גברתי מעבירה את השוט על גופי. לאחר שהתחננתי שתמשיך החלה להצליף בישבני העגלגל והאדום עד שהתחננתי לפניה שתפסיק.
"כעת אני רוצה לצפות בסדרה 'עקרות בית נואשות'. תכין לי קפה ותביא חתיכה מעוגת הגבינה שאפית לכבודי היום", ציוותה והתיישבה על ספת הטלוויזיה, צופה בסדרת הטלוויזיה האהובה עליה. צייתי. לאחר שמילאתי את בקשתה היא הרשתה לי לשבת לרגליה וליטפה לסירוגין את ראשי.
הסדרה הסתיימה וגברתי לחשה: "היום יש לי הפתעה בשבילך. לך לחדר, שכב על הבטן במיטה". לאחר זמן שנראה כנצח הגיעה גברתי, והחלה מלטפת את ישבני. "עדיין כואב?" שאלה, ואני עניתי שלא וחייכתי אליה. נראה היה כי היא מרוצה מחיוכי, אך לפתע סטרה על לחיי ואמרה: "אל תצחק, כלב!" עיניי הושפלו והחיוך נעלם כלא היה. גברתי קשרה את ידיי לסורגי המיטה ושאלה: "הזונה שלי רוצה אותי?" ואני עניתי בחיוב. ידיה החלו מלטפות את גבי, יורדות לכיוון ישבני, מוציאות את הפלאג ומשחקות עם החור. בעוד אני שוכב על בטני ומעלה את החלק התחתון של גופי, היא הכניסה כרית מתחת לבטני כך שישבני הוגבה. היא הראתה לי את הסטרפאון החדש שקנתה, וגודלו היה כפול מהקודם. נבהלתי, לא בטוח שאוכל להכיל את כולו. גברתי, במבט מבין, שאלה: "אתה סומך עליי, נכון?" ואני הנהנתי לחיוב.
גברתי עמדה מאחורי, מפרידה את שני פלחי ישבני, חודרת לאט, בכל פעם עוד ועוד קצת. ישבני קיבל אותה בשמחה. "אני רואה שאתה מאד שמח", אמרה ותפסה את הזין הקטן שלי. "אני לא מרשה לך לגעת בצעצוע שלי, אתה יודע זאת, נכון?" אמרה, בעוד ישבני מקבל את הסטרפאון עמוק והיא מזיינת את ישבני, בעוד אני זועק ומתחנן אליה. "הזונה הקטנה שלי נהנית, מה? רק של תגמור כמו בפעם שעברה בלי רשותי", אמרה גברתי תוך שהיא ממשיכה לזיין את ישבני במרץ ומנחיתה סטירות על פלחיו האדמדמים. ואני מתאמץ לחשוב על משהו אחר ולא לגמור בעוד אני מקבל את הסטרפאון עמוק בישבני.
לאחר כרבע שעה הוציאה גברתי את הסטרפאון מישבני, מלטפת בציפורנה בעדינות את החור. לאחר שנרגעתי, דחפה את הפלאג לישבני ושחררה אותי מאחיזתה, בעוד היא נשכבת על המיטה ודורשת את המגיע לה: עיסוי של מלכה. עיסיתי במסירות את גופה האלוהי, תוך שאני מנשק את גבה לאורך עמוד השדרה, יורד לכיוון ישבנה ומלקק אותו. לאחר שביקשתי שתתהפך, התחלתי מעסה את שדיה, יורד בלשוני סביב פטמותיה המגורות והזקורות ולכיוון הטבור, ממשיך לכיוון גבעת האהבה הרטובה שלה. הפרדתי את שפתותיה הורודות בלשוני ושקעתי ביניהן, מלקק את הדגדגן הבולט ומיציה ממלאים את פי. הרגשתי את רעידותיה הולכות ומתעצמות, ואז את המפץ הגדול: אהובתי גמרה, כל גופה רועד ומיציה ניגרים אל פי. לא יכולתי להפסיק ללקק את הנקטר המשכר, אך למלכתי היו גם תכניות לקינוח: היא התרוממה מעלי כאשר פי צמוד לאיברה הרטוב והשקתה אותי בשתן המתוק שלה. לא השארתי טיפה לרפואה.
גלית נשכבה לידי ונישקה אותי. "תודה לך אהובה שלי, מלכה שלי", אמרתי לה ונשקתי לכף ידה הענוגה. "עכשיו אני מרשה לך לאונן ולגמור, אך עליך לשתות את מיציך", חייכה מלכתי. נשכבתי על גבי כאשר רגליי מורמות כנגד הקיר, ולאחר זמן לא רב של שפשוף, השפרצתי כמויות של זרע חם על עצמי. אספתי את הנוזל בכף ידי וליקקתי את כולו. מלכתי הביטה בי, מחייכת. "בוא לישון", היא ביקשה, ולאחר שהתקלחתי הצטרפתי אליה לשינה מתוקה ומלאת חלומות.
T O M​(שולט)
לפני 17 שנים • 15 במרץ 2007
T O M​(שולט) • 15 במרץ 2007
סיפור יפה ומדליק.
icon_biggrin.gif