אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרהורים לגבי המלכה והאדון (שלה)

Moonchild'​(לא בעסק)
לפני 20 שנים • 6 בדצמ׳ 2003

הרהורים לגבי המלכה והאדון (שלה)

Moonchild'​(לא בעסק) • 6 בדצמ׳ 2003
אני לא מתיימר לדעת מה כל אחד מחפש כי אני עדיין לא יודע מה מסתתר באמת מאחורי הכיסופים
העזים שלי לפגוש במלכה שלי.
אני מרשה לעצמי להפליג עם מחשבותיי ולומר מה אני כן יודע לגבי התשוקות האלו ,אם כי זה טרם התממש בחיי המציאותיים.
נתחיל בזה שאין האדון יכול באמת להיות מוצג כ"עבד" פשוטו כמשמעו (ואם אני מזכיר ורושם במהלך ההרהורים שלי את המילה אדון,אז בשביל מי שרוצה זה יכול ליהיות בעצם העבד) מכיוון שתפקידו האמיתי אינו כל כך פשוט מכיוון שככל שהמלכה שלו היא יותר נשגבת ככה פוחתים הסיכויים שהיא תבחר במישהו שלא יאתגר אותה מכל הבחינות,וככלות הכל המלכה תרצה לעצמה את הטוב ביותר מבחינתה,כפי שהאדון שלה גם ייחשק בטוב ביותר עבורו,ולבסוף יבחר בה.
ומה שאני אומר זה שלכל אחד צריכים להיות קריטריונים כלשהם ,אם נוקשים ואם פחות נוקשים כדי שכל אחד יגיע לבסוף כמה שיותר קרוב ליעדו.
האדון זקוק למלכה שלו!
אי אפשר להסביר את זה במילים פשוטות....אבל ישנם שני דברים שבשבילו הם הבסיס לכל.
1.חיי היצירה שלו.
2.המלכה שלו.
כשהאדון יוצר הוא צריך לדעת שהמלכה שלו נמצאת שם (לפחות בעיניי רוחו) והתפקיד הנפשי שלה מגיע כאן לידי ביטוי,כי היא לא סתם מלכה במובן הפשוט של המילה.
המלכה,האדון,והיצירה ,חייבים להפרות אחד את השני מכיוון שחייבת להיות סיבה מספיק טובה ומשמועתית לזיווג הזה.
האדון אינו זקוק לשקרים מרקיבים או לאמונות דתיות כל שהן לא יהיו, ואינו צריך לציית לשום דבר!!!
הוא צריך יוצר ובונה לעצמו עולם שהוא חפץ ליצור ללא שום התחשבות של מה אסור ומה מותר.
האדון זקוק לעצמו בלבד מכיוון שהוא עצמאי ולא נתון לחסדם של אחרים.
הרצון שלו במלכה נובע מצורך נפשי עמוק מאוד וכן....הוא רוצה לציית לה כי הוא יודע שהיא חכמה ממנו ,ויודעת את רצונה,וגם הוא יודע את רצונותיו כמובן ,אך תפקידה הוא לפקס את אותן רצונות,כך שלא יכולה להיות התנגשות בין שני הצדדים.
העבד באמת זקוק למלכתו ולא בכדי להיות כלבלב השעשועים שלה.הוא מצפה ממנה להבנה ששום אישה אחרת לא תבין ,ובעצם, לא תיהיה קרובה בכלל להבין.
האדון של המלכה רוצה לטעום מעט מהרגשת הניצחון והכח שעוטפת את המלכה שלו,מכיוון שהוא נמשך מטבעו אל השליטה ,הכח,והניצחון.
העבד אינו תבוסתן ואינו מאמין כלל במושגים כאלו ...כי המלכה גם צריכה לעצמה קצת מהתחושות האלו שלו שיאדירו את כוחה,מכיוון שהרי זהו תפקידו של העבד.... תפקידו הוא לתת למלכה ככל שאפשר,והמלכה אינה חוששת ללמוד מהעבד במקומות בהם הוא יוכל לתרום לה.
אני לא מתייחס כלל וכלל להשפלות מילוליות של המלכה כלפי העבד כי זה בכלל לא אמור ליהיות חלק מאהבה...ואני לא אוכל לעולם לחוש סיפוק אם המלכה שלי באמת תחוש עליי דברים נוראיים כל כך, כי במידה וזה ייקרה אז לא תיהיה יותר שום חשיבות לקשר.(וזה ברור לא icon_question.gif )
אמממממממ.....אני יכול לרשום עוד הרבה,אבל אני לא יכול לרשום כלללללל מה שאני חושב...אבל אם אני יחוש שוב צורך כזה לרשום כאן בפורוםאני אמשיך ואגיע לשאר הנושאים שהם בלתי נפרדים ביחסים שלי ושל המלכה שלי....(אם תיהיה פעם אחת כזאת אמיתית בשבילי)