סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הלביאה . . . החלום הופך למציאות (מוקדש לך לביאה שלי )

T Bone
לפני 17 שנים • 18 בפבר׳ 2007

הלביאה . . . החלום הופך למציאות (מוקדש לך לביאה שלי )

T Bone • 18 בפבר׳ 2007
יום אחרי יום ואני רואה אותה שוב ושוב ... בדימיוני בחלומותיי בזמן שאני ער ובזמן שאני ישן. החלטתי לחפש אחריה ניסתי דרכים מתוחכמות בדקתי דרך כל הערוצים אך ללא הועיל icon_sad.gif אני עושה משהו לא בסדר אני צריך להעיז יותר אבל כל פעם שאת עוברת לי בראש הלביאה אני משתתק הופך לחסר אונים וכוחי נמס השפעה רבה לך עלי . . . אז ניסתי לשכוח ניסתי להתרכז בדברים אחרים העבודה בלימודים ובדברים אחרים .
החלטתי להעסיק את עצמי במשהו נוסף אז התחלתי לחפש עבודה . . . תרתי את העיתון יום אחרי יום ואת אתרי האינטרנט עבור משרה מתאימה לסטודנטים ( קשים חיי הסטודנט בנוסף לעבודה שיש לי ) ראיון אחרי ראיון טלפון אחרי טלפון וכלום לא מתאים פעם לא מתאים לי ופעם להם לא מתאים . . . החלטתי לנסות מודעה אחרונה להיום . . . התקשרתי מהעבר השני נשמע קול נשי ענוג רך אך סמכותי . . . נשאלתי כמה שאלות קצרות ונאמר לי להגיע עוד היום לראיון ואני כל אותו זמן מרגיש הרגשה מוזרה שוב אותה הרגשה של חולשה וחוסר אונים ורצון להתמסר לקול שמעבר אותה הרגשה שפקדה אותי כשראיתי אותך לביאה . . .
השיחה נותקה וידעתי מתי להתייצב לראיון אך ... לפתע נזכרתי שהשאלתי לאחי את האוטו מהר מהר אחוז דיבוק התקשרתי אליו ודרשתי שיחזיר את הרכב כי המקרה דחוף לי בלת ברירה הוא אמר שהוא חוזר אני בינתיים הלכתי להתארגן כולי רועד מהתרגשות ומשהו בתוכי אומר לי זה הרגע לו חיכית . . .
בהגיעי לשם דפקתי על הדלת לפי הכתובת שנמסרה לי לאחר מספר שניות נפתחה הדלת על ידי אשה צעירה בסביבות ה- 30 הציגה את עצמה ואמרה לי שלמזלי הגעתי בזמן כי הבוסית אוהבת דייקנים ( מן ההתחלה ידעתי שזו רק מספר 2 לה כי קולה אפילו לא הזכיר את הקול המהפנט ממקודם ) נתבקשתי לסגור את הדלת אחריי ( מרוב התרגשות שכחתי ) ואז נתגלו לעיניי איורים וציורים שמעולם לא ראיתי בעודי בוהה בהם הבחורה שקיבלה את פניי אומרת שאלו דיוקנים של הגברת . . . הגברת שאלתי??? ולמה רשום בצד . . . הלביאה? זה שם הציירת או הצייר?
לא ענתה זהו אחד הכינויים של הגברת ... וכולי בוהה בתמונות מולי שוב משותק בולע רוק ורועד בתוך תוכי מהתרגשות . . . ממלמל לעצמי זו היא מהחלומות אבל איך..... הרגשת דזה וו מציפה אותי
ואז אותה בחורה מתפרצת מולי ואומרת לי שלא כדאי לי לתת לגברת לחכות . . . אבל הציורים האלו אני אומר . . . למה הגבר הזה תחתיה שם?? ולמה הוא . . . קוטעת אותי ואומרת לי בקרוב אני אבין הכל . . . והצביעה על דלת לבנה גדולהוסימנה לי ללכת לשם .
התקרבתי לדלת הייתה מעט פתוחה ואז שמעתי אותה . . . אל תפחד .. תכנס הסטתי את הדלת מעט מביט לעבר הרצפה כולי מרוגש ומבוהל ויכול לשמוע את ליבי הולם בחוזקה פעם אחר פעם ...
ואז מתגלים לעיניי נעלי עקב שחורים עם שפיץ ארוך ועקב דק וחד נעליים מבריקות ומסנוורות ( כאילו מישהו ליקק אותם חשבתי לעצמי חח ) ובתוכם זוג כפות רגליים שמיימיות המובילות לזוג רגליים ארוכות וחטובות . . .לפתע רגל אחת התרוממה והיא התיישבה רגל על רגל עסוקה במחשב הנייד שלה במשרדה עובדת על משהו ומסמנת לי עם יד חטובה ומטופחת להתקרב ועם אצבע לשבת הבחנתי שציפורניה אף מטופחות ארוכות ומשוחות בלק העזתי להסתכל בפניה ואז שוב זה הכה בי .. . זו היא . . . זה לא חלום זאת אומרת זו היא מהחלום ומאותו מועדון זו היא כבר ראיתי אותה אבל . . . איך . . .. כנראה הבחינה במבטיי הבוחנים והמבולבלים הסיטה את מבטה לעברי ישר לתוך עיניי עם עינייה החתוליות והגדולות החל מסע ההיפנוט וכמו קוראת את מחשבותיי . . .אמרה : ושוב שלום לך XX אתה יכול לקרוא לי הלביאה . . .


המשך יבוא
    התגובה האהובה בשרשור
ירון SUB​(נשלט)
לפני 17 שנים • 12 במרץ 2007

אכן מדהימה היא ......

ירון SUB​(נשלט) • 12 במרץ 2007
פארקר מה עם ההמשך
אני חושב שמגיעה ללביאה עוד פרק בסיפור
אכן מדהימה היא
T Bone
לפני 17 שנים • 18 במרץ 2007
T Bone • 18 במרץ 2007
אתה מתכוון ללביאה אחרת
אני מתכוון ל . . . הלביאה
והסיפור נגמר איפה שהתחיל
יש עוד מה לספר אבל . . . אני מעדיף להשאיר את הזכרונות המתוקים לעצמי
T Bone
לפני 17 שנים • 18 במרץ 2007
T Bone • 18 במרץ 2007
מה טפשי בזה?
זה אמיתי
אז אולי לא כתבתי יותר מידי תאורים גסים
אולי לא רשמתי בפסקאות וזה נראה מבולגן
אז תגידי אתה לא יודע לכתוב או סתם עצלן
אבל למה טפשי???
זה משהו שקרה
icon_evil.gif
הלביאה​(שולטת)
לפני 17 שנים • 19 במרץ 2007

נשלט יקר שלי

הלביאה​(שולטת) • 19 במרץ 2007
[size=24]נשלט שלי, תודה רבה על סיפור מקסים ונפלא, אני שמחה שמעבר להיותך נשלט אתה חבר אמיתי ובמסיבת הפורים הוכחת את נאמנותך אלי ומעבר לכך את דאגתך הרבה,


אני מחכה בציפיה לעוד סיפורים מקסימים ונהדרים, הוכחה לכך שאתה גם אינטיליגנט וגם מוכשר היודע להעביר מצבים אמיתים לסיפורים מעניינים ומרגשים.


הלביאה

נ.ב. התנצלותי על מסיבת הפורים ועל הסימן שהשארתי לך
T Bone
לפני 17 שנים • 19 במרץ 2007
T Bone • 19 במרץ 2007
תודה רבה הלביאה icon_redface.gif
זו מלכה אמיתית . . . גם כשהיא כבר לא מלכה שלך עדיין חברה טובה תלמדו בנות icon_twisted.gif
את אכן מלכה מדהימה cheerleader.gif

חח ובקשר למסיבת הפורים
אין לך על מה להתנצל
נהניתי מכל רגע. . . וחבל שלא באתי יותר מוקדם הייתי נהנה יותר icon_twisted.gif
ובקשר לסימן icon_wink.gif אומנם עבר לי אבל חבל שלא נשאר לנצח icon_twisted.gif
ירון SUB​(נשלט)
לפני 17 שנים • 21 במרץ 2007

הלביאה

ירון SUB​(נשלט) • 21 במרץ 2007
פרקר
אני יודע בדיוק באיזו לביאה מדובר האמן לי.....
היא אכן בחורה מדהימה מעבר להיותה מלכה
T Bone
לפני 17 שנים • 21 במרץ 2007
T Bone • 21 במרץ 2007
מסכים איתך ירון ב 100 אחוז
היא בכלל נולדה מלכה
icon_wink.gif בכל רמח אבריהההה
וממממממממ ממממ אילו איברים יש לה icon_twisted.gif
T Bone
לפני 17 שנים • 23 במרץ 2007
T Bone • 23 במרץ 2007
parker כתב/ה:
מסכים איתך ירון ב 100 אחוז
היא בכלל נולדה מלכה
icon_wink.gif בכל רמח אבריהההה
וממממממממ ממממ אילו איברים יש לה icon_twisted.gif


התכוונתי שהיא יפה ומושלמת כמו יצירת אומנות והלוואי והייתי יכול גם לגעת ולא לראות רק
icon_redface.gif