ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

"שלוש גבירותיי" - סיפור אירוטי, חלקים 1-6

אש התשוקה{Fanny Pist}
לפני 17 שנים • 30 במרץ 2007

"שלוש גבירותיי" - סיפור אירוטי, חלקים 1-6

אש התשוקה{Fanny Pist} • 30 במרץ 2007
שלוש גבירותיי 1‏

כל חיי חלמתי על המלכה שתשעבד אותי‎ ‎לרצונותיה, תוריד אותי לברכיי ותכפה עליי לסגוד ‏לאכזריותה ויופיה. תמיד שמרתי בסוד‎ ‎את נטיותיי הלסביות והכנועות, אך כנראה שפלטתי יותר ‏מדי הערות בנושא כך שחברותיי‎ ‎יכלו לחשוד. היו לי 3 חברות טובות שהכרנו זו את זו מאז ‏החטיבה‎.
הראשונה הייתה‎ ‎ענבל, אינטלקטואלית מזהירה שהייתה באמצע התואר השני שלה, היא הייתה ‏מסוג הנשים‎ ‎שידעו הכל על הכל והיא התלבשה בהתאם לפוזה הזו, חצאית קצרה וחולצת ‏פסים שהבליטה את‎ ‎שדיה המלאות. מובן מאליו שהיא הייתה יפהפיה אמיתית והפילה לא מעט ‏גברים ברשתה‎. ‎השנייה היא רונה, שהייתה פרחה מצויה, או ככה לפחות היינו צוחקות עליה. ‏היא הייתה‎ ‎מזרחית אך צבעה את שיערה לבלונד מה שיצרה ניגוד צבעים מעניין. היא הייתה ‏צובעת את‎ ‎ציפורני רגליה בלק חזק ונהגה לדבר בגסויות. שדיה היו גדולות מאוד יחסיות למידת ‏גופה‎ ‎והעברתי שעות רבות בללטוש מבטים מעריצים לעברה בזמן שארבעתנו ראינו סרט או ‏שוחחנו‎.
השלישית הייתה מאיה, שמלפני שנתיים נכנסה חזק לקטע הסאדו והגותי והתלבשה בהתאם‎, ‎עם שיער שחור ארוך פזור ועיפרון עיניים שחור ולעולם לא ראיתי אותה בלי מגפיה‎ ‎השחורים ‏הארוכים שהשתוקקתי ללקק‎.
שעות הייתי מבלה בחדרי, מאוננת למחשבה ששלושת‎ ‎חברותיי ישעבדו אותי לרצותיהן, ויום ‏אחד עשיתי את הטעות של להקליד את הפנטזיה שלי‎ ‎על גבי המחשב המשותף שניצב בדירה ‏שחלקנו ארבעתנו מזה שנה. לצערי מעולם לא הייתי‎ ‎אשפית במחשבים, ואת הסיסמה ששמתי ‏על הקובץ עשיתי "לקריאה בלבד", כלומר הקובץ לא היה‎ ‎מוגן לקריאה אלא רק לשינויים‎.
יום אחד חזרתי הביתה מהעבודה וראיתי את שלושתן‎ ‎קוראות את הקובץ וצוחקות צחוק חזק‎.
‎"‎אמרתי לכן שהיא כזו," אמרה מאיה, "עכשיו‎ ‎אתן מאמינות לי! אני כבר שנה מנסה לשכנע ‏אתכן להשפיט אותה ועכשיו הנה ההוכחה‎ ‎שצדקתי‎."
‎"‎כל הכבוד מאיה" אמרה ענבל בקולה המצלצל, "אולי באמת הגיע הזמן להעביד‎ ‎אותה קצת. ‏למי יש כוח לנקות ולבשל כשכל הזמן הייתה לנו שפוטה מוחלטת שגרה איתנו‎?"
‎"‎למה רק לנקות?" שאלה רונה, "אני יכולה לחשוב על עוד הרבה דברים שאני יכולה‎ ‎לעשות עם ‏שפחה קטנה ומושפלת." ואז שלושתן צחקו‎.
מרוב התרגשות שאפתי אוויר‎ ‎בחוזקה ואז פנו שלושתן והסתכלו בי‎.
‎"‎תראו תראו" אמרה רונה, "ברוך הבא הביתה‎ ‎כלבה קטנה‎."‎

שלוש גבירותיי 2‏

חודש עבר מאז אותו מקרה וחיי השתנו‎ ‎ללא היכר‎.
כיום אני חיה במסדרון הדירה וחדרי הוסב לחדר סשנים מאובזר בו נהנות‎ ‎חברותיי לשעבר ‏להתעלל בי כאוות נפשם. בתחילה הייתה זו רק מאיה חובבת הסאדו שהעבירה‎ ‎לי סשנים ‏ארוכים וכואבים אך שתי גבירותיי האחרות למדו מהר מאוד את רזי המקצוע‎ ‎ובמהרה הפכו ‏לשולטות טבעיות ממש כמו חברתן‎.
כל אחת מהן נהנתה לשלוט בי בצורה‎ ‎האינדיבדואלית שלה ובמהרה למדתי את מקומי הראוי ‏מתחת לאצבעה העריצה של כל אחת ואחת‎ ‎מהן. על מנת להבהיר את ההבדלים אתאר בקצרה ‏יום בחיי תחת שליטתה של כל אחת‎ ‎מגבירותיי, משום שהן קבעו סבב לפיו כל אחת מהן ‏תשלוט בחיי ונשמתי יומיים בשבוע ויום‎ ‎שבת הוא יום הסשן הגדול בו שולטות בי שלושתן יחדיו ‏ומיותר לציין שזהו היום הקשה‎ ‎ביותר עבורי‎. ‎
יום ראשון - ענבל‎ ‎
ענבל האינטלקטואלית היפהפיה נהנית להתעורר כשארוחתה מוכנה בזמן. קמתי בשעה חמש‎ ‎לפנות בוקר והתחלתי לבשל ארוחת מלכים (מלכות הכוונה) בשביל גבירתי הראשונה. עברו‎ ‎הימים בהם נאלצה גבירתי להסתפק בשתי ביצים וסלט פשוט. בשעה שש וחצי, לאחר עמל רב‎ ‎במטבח, נכנסתי בשקט לחדר של גבירתי והשתחוותי עירומה אפיים ארצה מול מיטתה. השעון‎ ‎צילצל וגיברתי קמה בהתמתחות קלה. גופה הדקיק והיפה היה בעיני הדבר היפה ביותר‎ ‎שראיתי ‏בחיי, ומפשעתי החלה להירטב מיידית‎. ‎
‎"‎בוקר טוב גבירתי," אמרתי בתהלהבות‎.
‎"‎נעלי בית שפוטה." אמרה גבירתי‎.
במהירות של כלב מאולף הגשתי לה את זוג נעלי הבית הסגולות והיא הכניסה רגל ועוד‎ ‎רגל ‏מבלי להביט כלל לעבר שפחתה הנרצעת‎.
‎"‎אני מקווה עבורך שארוחת הבוקר תהיה‎ ‎לטעמי." אמרה באצילותה הטבעית. כל כולה קרן ‏מלכותיות ונשיות‎.
עקבתי על ארבע אחר‎ ‎גיברתי, בוהה בהערצה מוחלטת בעכוזה בשעה שהלכה לשירותים. ‏בשונה מרונה שנהנתה‎ ‎מהשפלתי המוחלטת, וממאיה שנהנתה מהצד הסדיסטי של יחסינו, ‏אהבה ענבל להרגיש כמלכה‎ ‎נערצת ולהשתמש בי כמשרתת נאמנה‎.
את מירב היום ביליתי בריצת סידורים עבור‎ ‎גבירתי, שכאישה עצמאית ועסוקה תמיד היו לה ‏משימות רבות עבורי. בבנק כבר הכירו אותי‎ ‎כשפוטה של ענבל והיא אף עודדה את הפקידה ‏לקרוא לי כך, אישה צעירה כבת 25 שנהנתה‏‎ ‎מאוד לקרוא לי בכינוי זה, דבר שתמיד האדים את ‏פניי‎.
לאחר קניות וסידורים מרובים‎ ‎הגעתי הבייתה בשעת צהריים מאוחרת וירדתי מיד לתלבושת ‏השפחה של ענבל, שהורכבה מעירום‎ ‎מלא וקולר שחור עטוי יהלומים מזוייפים. התחלתי מיד ‏בהכנת ארוחת הצהריים ומיהרתי גם‎ ‎להזמין אוכל לשתי מלכותיי האחרות, שלמרות שביום זה ‏הייתי רכושה של ענבל עדיין יכלו‎ ‎להעניש אותי במידה ולא מיליתי את תפקידי השותף‎. ‎
ברגע שהגיע ענבל, לבושה בשמלה לבנה ופרחונית השתחוותי לפניה ודיקלמתי את השורה‎ ‎הקבועה: "ברוכה הבאה הגבירה ענבל, השפוטה שלך מברכת את בוא מלכתה." ונשקתי ‏ברכות‎ ‎לשתי נעליה. גבירתי חייכה וליטפה את ראש כלבתה‎.
שאר היום הורכב מעבודות ניקיון‎ ‎מפרכות כאשר המלכה מצלצלת ברכות בפעמון מתכת קטן ‏כל אימת שהצטרכה דבר מה. בין‎ ‎השטיפות והקירצופים, שהרי ביתן של גבירותיי חייב להיות ‏מבריק, רצתי להביא שתייה‎ ‎קרה, דבר מאכל, שלט שנח במרחק עשרים סנטימטרים מגבירתי ‏ועוד ועוד‎.
מתישהו לקראת‎ ‎עשר בלילה נרדמתי תוך כדי קירצוף הריצפה ולא שמעתי את צילצול הפעמון. ‏התעוררתי‎ ‎מבעיטה חזקה בתחת וכשהסתובבתי ראיתי את הגבירה רונה מביטה עליי בבוז‎.
‎"‎כלבה‎ ‎טיפשה, ענבל קוראת לך כבר שעה" אמרה לי וירקה יריקה הגונה שפגעה ישירות בפניי‎. ‎‎
‎"‎ס... סליחה גבירתי, נרדמתי, הייתי כל כך עייפה" מילמלתי‎.
‎"‎אני בטוחה שזה‎ ‎ממש יעניין אותה" היא ענתה ונתנה לי עוד בעיטה הגונה. בדיוק אז שמעתי ‏שוב את צילצול‎ ‎הפעמון‎.
רצתי במהירות לעבר גבירתי שישבה בשילוב רגליים על הכורסא ונראתה מאוד‎ ‎חסרת סבלנות‎. ‎‎
‎"‎שפחה!" צעקה לעברי בטון מאיים, "כמה זמן אני צריכה לחכות לך‎?!"
מיהרתי להשתחוות אפיים ארצה כאחרונה שבשפחות ולמלמל דברי התנצלות עלובים‎.
‎"‎אולי אבקש ממאיה להמציא עונש חינוכי במיוחד עבורך?" שאלה ברשעות, ביודעה היטב‎ ‎עד ‏כמה אני מפחדת מהגבירה מאיה‎.
‎"‎לא גבירתי, אני מתנצלת, פשוט ישנתי רק שעה‎ ‎בלילה ולא התכוונתי להירדם‎."
‎"‎את חושבת שמעניינת אותי השינה שלך? את חיה כדי‎ ‎לשרת אותי ואת שתי גבירותייך האחרות. ‏את כלום, אפס, ליכלוך שמתחת לנעלינו, איך את‎ ‎מעיזה להמרות את פי‎?!"
דמעות היו בעיני והתחננתי שתסלח לי. לא עמדתי במחשבה‎ ‎שאיכזבתי את המלכה היפהפיה ‏הזו שליבי באמת ובתמים היה שייך לה ולא רק פחד כמו לשתי‎ ‎האחרות‎.
‎"‎אעשה הכל כדי שתסלחי לי גבירתי, אני חיה לשרת אותך." אמרתי בעליבות‎.
היא הביטה בי מלמעלה והבנתי באופן סופי ומוחלט שלעולם לא נשוב עוד להיות חברות‎, ‎שמבחינתה אני חרק עלוב שאין לו סיבה לחיות מלבד לציית להוראותיה ודרישותיה הבלתי‎ ‎נגמרות‎.
‎"‎אני אחשוב על עונש הולם עבורך" אמרה בטון מתנשא סנובי שרק בת עשירים‎ ‎כמוהה יכלה ‏לדבר בו. "בינתיים צחצחי את כל נעליי עד הבוקר, לא מעניין אותי אם לא‎ ‎תישני כל הלילה." ‏למרות שאוסף נעליה היה גדול במיוחד והכיל מעל 100 זוגות, נשמתי‎ ‎אנחת רווחה שלא תיתן ‏למאיה להעניש אותי‎.
‎"‎תודה גבירתי" אמרתי בערצה אמיתית‎ ‎וניסיתי לנשק לכף רגלה אך היא דחתה אותי. "את ‏חושבת שיש לך הזכות לנשק כעת את רגלי‏‎? ‎בשביל לצחצח את נעליי תוכלי להשתמש ‏במברשת השיניים שלך‎."
‎"‎תודה הוד מעלתך‎" ‎אמרתי במילמול וזחלתי למלא את פקודותיה‎.‎
שלוש גבירותיי 3‏

‎"‎בואי כבר טיפשה!" קראה לי גבירתי‎ ‎במעלה הרחוב‎.
למרות הפומביות והעובדה שלא מעט אנשים סובבו את מבטם להביט בי‎ ‎לשמע קולה המצווה ‏של ענבל, מיהרתי את הליכתי, מנסה לאזן את עשר שקיות הקניות‎ ‎שהחזקתי בעמל רב‎.
בתוכן היו לא פחות מ-7 זוגות נעליים ומעל עשרים חולצות‏‎, ‎מכנסיים וחצאיות - שכולן נקנו ‏כמובן בכרטיס האשראי שלי שהפך מאז חודש שעבר לקופתן‎ ‎המשותפת של שלושת גבירותיי ‏ושאת שש שנות החיסכון שלמענן עבדתי כמו חמורה במטרה‎ ‎לקנות את מכונית חלומותיי, ‏נאלצתי כעת לראות מושלכות על קניית בגדים, בשמים יקרים‎ ‎ושלל דברי מותרות. מיותר לציין ‏שדבר מכל הטוב הזה לא נפל בחלקי, וגם את מעט הבגדים‎ ‎שהיו לי מכרו גבירותיי בחנות יד ‏שנייה עבור עוד כמה פרוטות שיוכלו לבזבז על עצמן‎. ‎אני לעולם לבשתי רק את תלבושת ‏השפחה שלי, שהייתה שונה מגבירה לגבירה, ובחוץ תמיד‎ ‎עטיתי את אותן חולצה ומכנסיים ‏שחורות‎.
כשהגעתי סוף סוף לגבירתי מצאתי אותה‎ ‎עסוקה בשיחה עם חברה ישנה, צוחקת ומעלה ‏זיכרונות, מתעלמת לחלוטין מנוכחותי‎.
‎"‎מי‎ ‎זו?" שאלה החברה בסקרנות‎.
‎"‎זו השפוטה שלי" באה התשובה, ומול עיניה הנדהמות של‎ ‎החברה הישנה נאלצתי להטות קידה ‏כנועה ולדקלם, "נעים מאוד, אני השפוטה של הגבירה‎ ‎ענבל‎."
הן דיברו עוד זמן מה ובסוף השיחה אמרה החברה, ששמה היה יעל: "את עוד‎ ‎חייבת לי הסבר ‏על זה‎."
‎"‎אני אעשה הרבה יותר מזה" ענתה ענבל, "אני אערוך לך‎ ‎הדגמה פרטית‎."
הן החליפו מספרי טלפון ויעל בחנה אותי בתמיהה עוד זמן קצר ולבסוף‎ ‎עלה מבט משועשע על ‏פניה. כנראה היא לא הופתעה שיפהפיה כמו ענבל תוכל לשעבד לרצונה‎ ‎את כל מי שתחפוץ‎.
‎"‎לאן עכשיו גבירתי?" שאלתי בקוצר רוח היות והשקיות נעשו כבר‎ ‎כבדות מאוד ורציתי לשבת‎.
‎"‎שקט!" הגיעה התשובה חסרת הסבלנות והסטירה שליוותה‎ ‎אותה כמעט והפילה אותי‎.
התחלתי למלמל התנצלות אך סטירה נוספת השתיקה אותי מיד‎. ‎רק אז נזכרתי שענבל אינה ‏מצפה משפחתה לדבר ללא רשות, כיאה לגבירה ממעמד גבוה שראתה‎ ‎את עצמה‎.
כך היום המשיך, חנות אחר חנות, כולל עצירה של שעה בבית קפה בו ישבה‎ ‎גבירתי ושתתה ‏כוס קפה ושוחחה בטלפון בזמן שאני המשכתי לעמוד על רגליי, מחכה‎ ‎לפקודתה‎.
לבסוף הגענו לחנות אביזרי סקס ופטיש שלא הכרתי קודם ובחששי שכחתי את‎ ‎מקומי ושאלתי: ‏‏"בשביל מה אנחנו נכנסות לכאן‎?"
ענבל צחקה צחוק מתנשא וענתה, "את‎ ‎עוד תראי. מאיה ביקשה כמה אביזרים בשביל הזמן ‏שתבלי איתה, נמאס לה כבר מאטבי הכביסה‎ ‎ומברשות השיער, היא רוצה לשדרג את הסשנים ‏שלכן‎."
בלעתי רוק בפחד. הימים בהם‎ ‎שימשתי כשפחתה של מאיה היו קשים ואכזריים, ונראה כאילו ‏הם עומדים לעלות מדרגה‎.
את השקית הזו סחבתי כל הדרך חזרה הבייתה כמו שלשלת אסירים, חוששת ומסתקרנת כאחד‎ ‎לגבי תכולתה‎.
כשהגענו לדירה מחאה ענבל כף פעמיים וציוותה שאכין לי מיד אמבט חם‎, ‎וכשיפחה הצייתנית ‏שאני מיהרתי מיד למלא את הוראתה‎.
בשעה שרחצתי את גופה המושלם‎, ‎מוסיקה רכה מתנגנת ברכה, לחשה לי גבירתי‎:
‎"‎את יודעת משהו? מאז שהיינו ילדות‎ ‎קטנות ידעתי שהיום הזה יגיע, תמיד היית השפוטה הקטנה ‏שלי פשוט לא ידעת את זה‎."
האדמתי והתרגשתי בו זמנית משום שידעתי עד כמה זה נכון, תמיד כמהתי לשרת את מלכת‎ ‎הכיתה שהייתה גם חברתי הטובה ולכן אמרתי: "אני אוהבת אותך גבירתי‎."
‎"‎אני יודעת‎ ‎שפחה" היא אמרה בקול מתנשא, כאילו לא היה כלל מקום לספק‎.
כשניגבתי את רגליה‎ ‎לאחר האמבט השתהתי על כפות רגליה ונשקתי להן בתשוקה‎.
ענבל הביטה בי בהפתעה אך‎ ‎לא אמרה דבר‎.
מאוחר יותר בשעה שעמלתי על ארוחת הערב העשירה והמסובכת שדרשה‎ ‎ממני, שמעתי את ‏צילצול הפעמון מחדרה שקרא לי‎.
‎"‎כן גבירתי?" אמרתי עומדת בשקט‎ ‎בכניסת חדרה‎.
היא שכבה עירומה על מיטתה ונראתה כמו הדבר היפה ביותר שראיתי‎ ‎מעודי‎.
‎"‎הימים הבאים יהיו קשים מאוד עבורך כלבה," אמרה ענבל "רונה ומאיה סיפרו‎ ‎קצת על מה ‏שמצפה לך. הן החליטו שתקופת החניכה שלך הסתיימה וממחר אין יותר גבולות‎. ‎לכן החלטתי ‏להעניק לך פרס קטן היום, שיחזיק אותך בימים הקרובים." היא סימנה לי‎ ‎באצבעה להתקרב ‏ואני כמו מהופנטת עקבתי אחרי אצבעה אל בין רגליה. "תסעדי שפחה שלי‎," ‎אמרה ענבל ‏ברכות ואני נישקתי את ערוותה בכל הכניעה והאהבה שהיו שמורות בליבי עבורה‎.
כעבור שעה עילאית הייתה מלכתי מרוצה ממני ושלחה אותי למטלותיי הרבות. רק בשעה‎ ‎ארבע ‏לפנות בוקר יכולתי לישון, וחלומותיי היו מלאים במחשבות על אהובתי‎.
ובבוקר‎ ‎התעוררתי ליום נוסף של שירותה של גבירתי, רק הפעם הייתה זו רונה, הפרחה ‏האכזרית‎ ‎שנהנתה להשפילי עד עפר ולמחוץ אותי תחת עלבונותיה וכפות רגליה‎.‎
שלוש גבירותיי 4‏

מהרגע בו פקחתי את עיניי הכלבה שלי מיהרתי לרוץ לארון שבקצה המיסדרון וללבוש את‎ ‎בגדי ‏השפחה שרונה בחרה עבורי‎.
היו אלה מדי משרתת צרפתייה קצרים במיוחד שחשפו‎ ‎חלק נכבד מישבני העגלגל ואת ערוות ‏הזונה שלי. כך תמיד קראתי לעצמי בראשי בימים בהם‎ ‎הייתי שפחה של רונה‎.
במחיצתה לא הייתי לעולם אישה או אפילו בן אדם. "אני שפחה‎, ‎כלבה, זונה, אפס" מילמלתי ‏לעצמי בשעה שלבשתי את התלבושת כפי שנדרש ממני. כל‎ ‎התייחסות שלי לעצמי כמשהו ‏מלבד אלה היה גורר עונשים חמורים, בנוכחות מלכתי העריצה‎ ‎היה עליי לזכור ללא הרף את ‏מקומי הנחות עשרות מונים מכל אדם על פני הפלנטה הזו‎. ‎נולדתי אך ורק לשרת את מלכתי‎.
לאחר חזרה רפטטיבית של המנטרות הללו במשך מספר‎ ‎דקות הרגשתי שפלה מספיק על מנת ‏לזחול לחדרה של מלכתי ולהשתחוות אפיים ארצה כנחותה‎ ‎שבשפחות מול מיטתה ולנבוח ‏ככלבה שאני‎.
רונה קמה כעבור מחצית הדקה, התמתחה‎ ‎והביטה בי במבט עמוק שאיני יודעת אם הכיל יותר ‏בוז או שעשוע‎.
‎"‎הכלבה נתונה‎ ‎לשירותך הוד מעלתך" אמרתי ונשקתי לכף רגלה המושטת‎.
לא העזתי להפסיק להתרפס לפני‎ ‎שהמלכה אמרה דבר מה ולכן המשכתי לנשק בעליבות ‏האופיינית לשפחה מוחלטת את כף רגלה‎ ‎המושטת של מלכתי‎.
כל כמה שניות הזיזה רונה את רגלה וצחקה כשרדפתי אחריה‎ ‎בניסיונות נואשים לנשקה‎.
לאחר כמה רדיפות כאלה היא הרימה את כף רגלה גבוה מעל‎ ‎ראשי וציוותה: "לקקי כלבה‎."
ידעתי היטב כי אל לי לעמוד כבת אנוש ולכן זינקתי‎ ‎ככלבה וליקקתי את סוליית רגלה‎.
רונה צחקה צחוק חזק ומרחה את כף רגלה על כל פניי‎ ‎בעודי מלקקת אותה ללא הפסק‎.
כשנמאס לה מהמשחק היכתה אותי בפניי עם רגלה ומיהרתי‎ ‎להשתטח חזרה ארצה למולה‎.
‎"‎למקלחת שפחה" אמרה תוך כדי פיהוק קל ומבלי לחכות‎ ‎לתשובה כלשהי התיישבה על גבי‎.
כעת תיפקדתי כסוסתה הנאמנה של המלכה והתחלתי ללכת‎ ‎בקושי רב לכיוון האמבט‎.
רונה התיישבה בתנוחה הכי פחות נוחה שיכלה לשבת בה, כאשר‎ ‎רגליה מונחות על ראשי והיא ‏צובטת את ישבני בחוזקה עבור שיווי המשקל‎.
מדי פעם‎ ‎בפעם היכתה אותי בחוזקה בישבן והטיחה בי עלבונות‎.
כשהגענו לאמבט השתטחתי מיידית‎ ‎מול הכיור על מנת שהמלכה תוכל לעמוד על גופי חסר ‏החשיבות וכפות רגליה לא יתקררו‎ ‎בשעה שציחצחה את שינייה‎.
בשעה שעמדה על בטני, רגלה האחת חופרת בשדי כך שכל משקל‎ ‎גופה התרכז בנקודה אחת ‏בלבד, נאמה את נאומיה הרגילים את עליבותי מולה‎.
היא ידעה‎ ‎היטב כיצד להשפיל אותי ומכיוון שהייתה בעבר חברתי הטובה הכירה את כל ‏הנקודות‎ ‎הרגישות‎.
‎"‎נעים שם למטה זונה?" שאלה וירקה את משחת השיניים על פניי‎.
‎"‎זהו‎ ‎כבוד להיות תחת כפות רגליך מלכתי" עניתי, ובתמורה זכיתי למטח מים נוסף מפיה של‎ ‎רונה‎.
‎"‎את נראית טוב שם למטה," אמרה והחלה לקפץ על גופי בכוח רב עד שחשבתי‎ ‎שריאותיי ‏תתפקענה‎.
ניסיתי להודות לה כנדרש ממני אך לא יכולתי לדבר מחוסר אוויר‎ ‎ולכן רק מילמלתי דברים ‏חסרי פשר‎.
‎"‎את לא מתכוונת להודות לי שפחה?!" צעקה המלכה‎ ‎ברוגז והתיישבה על בטני עם שתי ברכיה‎. ‎‎
ניסיתי לענות לה אך סטירה עזה השתיקה‎ ‎אותי מיד‎.
‎"‎למה את לא עונה?" שאלה, ולפני שיכולתי להשיב סטרה לי שוב בחוזקה‎.
לאחר ארבע או חמש סטירות שכאלה פתחתי את פי רק על מנת לקבל לתוכו מנת רוק‎ ‎הגונה‎.
‎"‎את לא מתכוונת לבלוע את המתנה שלי שפחה?" שאלה רונה ואני בצייתנות‎ ‎מיהרתי לעשות ‏כדברה, דמעה בודדת עומדת בעיני אך אני מנסה בכוח להסתירה‎.
‎"‎תישארי‎ ‎פה, אני נכנסת למקלחת" אמרה וחתמה את דברי בכמה יריקות הגונות‎.
בשעה שהמים‎ ‎מילאו את האמבט, נשארתי לשכב כמרבד על הרצפה, מרגישה היטב את הרוק ‏הדבוק לשיערי‎ ‎והנוזל במורד פניי אך לא העזתי לנגבו‎.
שכבתי שם שעה ארוכה בשעה שהמלכה שרה‎ ‎שירים ומשבחת את מעלותיה ולבסוף קמה ‏מהאמבט, מסופקת ונקייה‎.
‎"‎לשון!" ציוותה‎, ‎ואני ככלבה מאולפת הוצאתי את לשוני ללא כל היסוס‎.
המלכה החלה להעביר את כפות‎ ‎רגליה בתורות על לשוני ובסופו של דבר ניגבה אותן בשיערי ‏הארוך‎.
‎"‎נגבי אותי‎," ‎אמרה. זחלתי לעבר המתלה והבאתי איתי מגבת לבנה פשוטה. בחרדת קודש ‏ממש, מפחדת פן‎ ‎ארגיז את הר הגעש, ניגבתי את כפות רגליה ואז עליתי במעלה הירכיים לעבר ‏ערוותה‎.
‎"‎צריך לנגב עמוק יותר" אמרה, ומבלי לחכות דחפה את פניי אל בין שפתיה התחתונות‎.
התחלתי ללקק את איבר מינה בעודי כורעת והיא עומדת וניסיתי בכוח לחשוב כי זוהי‎ ‎ענבל‎.
הצעקות והאנחות הוולגריות של רונה הזכירו לי היטב כי אין זו מלכתי‎ ‎האהובה, והמשיכות ‏בשיערי והשריטות בגבי הבהירו לי זאת הלאה‎.
‎"‎לקקי אותי‎ ‎שרמוטה!" זעקה רונה בעונג ודחפה אותי לרצפה. נפלתי בחוזקה וראשי נחבט, אך ‏לפני‎ ‎שהספקתי להתמצא עלתה עליי מלכתי והתיישבה על פניי בעודה מביטה לעיני הפעורות ‏מתחתיה‎ ‎ומבטה אומר כולו עליונות‎.
ליקקתי אותה עוד שעה ארוכה וריח רטיבותה מילא את כל‎ ‎עולמי‎.
לאחר שגמרה פעמיים קמה מעליי והביטה בי מלמעלה בחיוך של אישה מסופקת‎.
‎"‎למטבח!" ציוותה, ומיהרתי לזחול במהירות בעודה בועטת בי מאחור ומאיצה בי‎.
את ארוחת הבוקר שלה אכלה המלכה בעודה יושבת על פניי ואני נאבקת לנשום תחתיה‎.
פעמיים הפליצה בחוזקה על פניי וצחקה כל פעם צחוק גדול. "טעימה ארוחת הבוקר‎ ‎שהכנת לי, ‏איך ארוחת הבוקר שהכנתי לך‎?"
את שאר היום ביליתי בסידורים עבורה‎ ‎ובהשתחוויות חוזרות ונשנות מול תמונה בגודל מלא שלה ‏שהייתה תלויה בחדרה. מצלצת‎ ‎וידיאו תיעדה את מעשיי ואחר כך צפתה בה רונה בהילוך מהיר ‏על מנת לוודא שמילאתי‎ ‎כראוי את חובות השפחה שלי‎.
היא חזרה הבייתה בשעה מאוחרת משום שאחרי העבודה יצאה‎ ‎לבלות עם חברים ואחר כך ‏מיהרה לחדר הכושר לאימון אינטנסיבי‎.
כשחזרה התיישבה‎ ‎בעייפות מול הטלוויזיה, ואני כשפחתה הנאמנה הורדתי את נעליה וגרביה ‏וליקקתי את כפות‎ ‎רגליה המזיעות על שהיו רעננות ונקיות‎.
‎"‎הלילה תלכי לישון בלי ארוחת ערב" אמרה‎ ‎המלכה, שידעה היטב שלא אכלתי כל היום. "אבל ‏אל תדאגי, תיכננתי לך ארוחה טעימה‎ ‎למחר." ובקריצה וסטירה הלכה לחדרה‎.
זחלתי בעייפות לפינתי והתחלתי להירדם כשלפתע‎ ‎העירה אותי משיכה חדה בשיערי‎.
‎"‎החלטתי שאת ישנה יותר מדי טוב לאחרונה," אמרה‎ ‎רונה. היא הוציאה משקית שני אטבי ‏כביסה וזוג אזיקים. לאחר שהייתי כפותה כראוי‎ ‎ופיטמותיי נצבטו הניחה מולי המלכה את גרביה ‏מלאות הזיעה שהורדתי מוקדם יותר וציוותה‎ ‎עליי לישון כשפי סגור והן מול נחיריי, על מנת ‏שאוכל להריח את "מקומי הראוי" כדבריה‎ ‎כל הלילה. לא ידעתי האם היא בדקה אותי במהלך ‏הלילה אך כמובן שלא העזתי לזוז מהתנוחה‎ ‎שנקבעה לי, וחלומותיי היו מלאי תהיות בנוגע למה ‏שתיכננה עבורי מחר מלכתי האכזרית‎ ‎והיפה‎.‎

שלוש גבירותיי 5‏

התעוררתי לקול מוסיקה מזרחית בווליום‎ ‎גבוהה וקולה של המלכה רונה הקוראת לי מחדרה‎.
ניסיתי לזחול לעברה אך הייתי כפותה‎ ‎ולא יכולתי לזוז, זאת ידעה כמובן רונה היטב משום שהיא ‏הייתה זו שכפתה אותי‎.
‎"‎שפחה!" היא צעקה "בואי הנה מיד‎!"
התחלתי לזחול לעבר חדרה על גוחני, מרגישה‎ ‎את מצבטי הפטמות מתחככים בריצפה וגורמים ‏לי סבל רב‎.
כשהגעתי לחדר של מלכתי‎ ‎העריצה מצאתי אותה ועמדת ערומה, ידיה על מותניה השחומות ‏ומבט צוחק על פניה‎.
‎"‎בוקר טוב כלבה." היא אמרה וירקה על הרצפה. ידעתי היטב מה מצופה ממני, זחלתי‎ ‎הלאה ‏וליקקתי את רוקה‎.
‎"‎אני חרמנית אפס מאופס שכמוך" אמרה רונה, "בואי הנה‎ ‎ולקקי את האלוהים שלך‎."
נעמדתי על ברכיי בסבל רב והתקרבתי אל רונה היושבת על‎ ‎כסא וירכיה פתוחות לרווחה, ‏עורוותה גלויה ומוכנה לטיפול המסור של הכלבה‎.
‎"‎אבל‎ ‎קודם בואי נוריד את האטבים האלה, אני לא רוצה שלכלבה שלי לא יהיה נוח." היא ‏אמרה‎ ‎וצחקה צחוק גדול‎.
היא תפסה את שני האטבים וסיננה לעברי, "חסר לך שתשמיעי הגה או‎ ‎תיפלי על הריצפה‎."
במשיכה חדה היא הסירה את שניהם והדבר פגע בי כמו אלף סכינים‎ ‎בשעה שהדם חזר ‏לפטמות‎.
רציתי לצרוח, רציתי ליפול לריצפה ולמות, אבל ידעתי שזה‎ ‎יהיה הסוף שלי, אז שתקתי וסבלתי ‏את הכאב הנורא בשקט. רונה הביטה בי והניחה את אצבעה‎ ‎מתחת לסנטר שלי, מרגישה אותי ‏רוטטת מכאב‎.
‎"‎יפה חרק" היא אמרה, "הנה הפרס שלך‎." ‎אמרה וסטרה לפניי בכוח כה רב עד שנפלתי ‏לרצפה‎.
‎"‎לעבודה!" היא אמרה וצרדה‎ ‎באצבעותייה‎.
נעמדתי על ברכיי והתחלתי לנשק את ירכיה בעוד היא מחזיקה בחוזקה‎ ‎בשיערי וגונחת בהנאה‎.
‎"‎כן שפחה, סמרטוט רצפה שכמוך, תעריצי את המלכה שלך, נולדת‎ ‎כדי לשרת אותי‎."
התחלתי ללקק את הכוס של גבירתי והיא החלה להתחכך בפניי. כעבור‎ ‎חצי שעה ושתי ‏אורגזמות היא זרקה אותי לרצפה כצעצוע חסר שימוש, פניי בוערות מהחיכוך‎ ‎עם שערות ‏העורווה שלה‎.
היא קמה, התמתחה בחתול והניחה את כף רגלה על פניי‎.
‎"‎יש לי הפתעה עבורך שפחה" היא אמרה והפעילה עוד לחץ על פניי. "החלטתי להפוך‎ ‎אותך ‏רשמית לזונה והזמנתי שני חברים שלי היום לזיין את התחת הבתולי שלך‎."
‎"‎בבקשה לא המלכה" אמרתי ודמעות החלו להצטבר בעיניי. מעבר למחשבה על פתיחת החור‎ ‎שלי, הגעילה אותי המחשבה על גברים מיוזעים הנוגעים בי. מעולם לא נמשכתי לגברים‎.
‎"‎מה אמרת?!" היא צעקה, "איך את מעיזה לדבר אליי ככה‎?!"
היא החלה לבעוט בי‎ ‎בחוזקה, נהנית לראות אותי מתפתלת מתחת לרגלייה האכזריות‎.
לאחר שבעטה בי כמה‎ ‎דקות היא תפסה את האוזן שלי וצעקה לתוכה: "את הולכת לעשות כל ‏מה שאני אומרת לך! ואם‎ ‎אני אומרת שאת זונה, נחשי מה כלבה? את תזדייני עם כל תל-אביב‎!"
‎"‎כן גבירתי‎" ‎אמרתי בלחש, חסרת כוחות‎.
היא הפילה אותי לרצפה, התירה את ידיי ושלחה אותי‎ ‎לביצוע מטלות היום‎.
בשעת צהריים, בשעה שליקקתי את תחתוניה של רונה (הייתי מלקקת‎ ‎כל זוג תחתונים שלבשה ‏לפני שהורשתי לכבס אותו ביד) צילצל הפעמון‎.
‎"‎הם פה!" צעקה‎ ‎רונה בשמחה. היא הייתה לבושה בג'ינס קצר וסקסי שהבליט את ישבנה ‏הגדול ודידתה לעבר‎ ‎הדלת בעודה צועקת, "תהיה בתנוחה אפס מאופס‎!"
הבנתי את דבריה והשתחוותי אפיים‎ ‎ארצה בתלבושת העוזרת הצרפתייה שלי‎.
שמעתי אותה צוחקת ומתנשקת עם שני בחורים‎, ‎ואז את נקישות נעליהם בעודם מסתובבים ‏סביבי ובוחנים את גופי‎.
‎"‎אז זאת הסחורה‎?" ‎שאלה אחד וסטר בחוזקה לישבני‎.
‎"‎כן" אמרה רונה ובעטה בי בחדווה. "תזכרו שאתם‎ ‎חייבים לי את הכרטיסים להערב." היא ‏הלכה והתיישבה על הספה והחלה לעשן סיגריה‎. "‎תהנו‎!"
לפני שהבנתי מה קורה קשרו את עיניי והרימו את ישבני שתי ידיים חזקות‎, ‎שמיששו וחפרו בגופי ‏בצורה האינטימית ביותר. רציתי לבכות אך הייתי מפוחדת מדי‎.
יד החלה לשמן את פי הטבעת שלי וגבר לחש, "מוכנה שרמוטה‎?"
לא אמרתי כלום ואז‎ ‎שמעתי את רונה צועקת, "תעני מיד‎!"
‎"‎כן..." מילמלתי, ולפני שהפסקתי לומר דבר מה‎ ‎נוסף זין עומד נכנס עמוק לגרוני‎.
הבנתי את תפקידי והתחלתי למצוץ את הזין שבפי‎ ‎והתחלתי להרגיש את הזין הגדול נכנס לתוכי ‏מאחור‎.
שמעתי את רונה צוחקת ופלאשים‎ ‎של מצלמה, כנראה היא לא רצתה ששתי גיברותיי האחרות ‏יפסידו את המופע‎.
הכאב היה‎ ‎כמעט יותר ממה שיכולתי לעמוד בו, אפילו עם הסשנים של מאיה שהגבירו במאוד ‏את סף הכאב‎ ‎שלי. באותו הרגע הבנתי שזו לא כבר פנטזיה שהתגשמה, אלא אני באמת ‏ובתמים שפחה חסרת‎ ‎כל זכויות, היכולה לעבור ידיים כסחורה‎.
הם זיינו אותי כרבע שעה, מכים אותי‎ ‎לפעמים, צובטים את הפיטמות ומקללים אותי, ובסוף גמרו ‏פחות או יותר באותו הזמן‎. "‎תבלעי הכל!" צעקה רונה מאחור, ובלתי ברירה בלעתי את השפיך ‏שהיה תקוע בפי ובין‏‎ ‎שיניי‎.
הם ניגבו את איבריהם בשיערי ויצאו לאחר מספר דברים עם המלכה‎.
‎"‎איך‎ ‎היה?" שאלה רונה וירקה עליי‎.
רק את יכולתי להתחיל לבכות. רונה גיחכה למראה‎ ‎השפלתי. היא דחפה אצבע לחור התחת ‏שלי ואפסה משם כמות גדולה של שפיך. את האצבע היא‎ ‎דחפה לפי שלי ומבלי אומר בלעתי ‏הכל‎.
‎"‎את כלום," אמרה רונה "את לא בן אדם, אני‎ ‎לא מאמינה שפעם ראיתי בך חברה‎."
היא הורידה את מכנסיה, התיישבה על פניי ותקעה‎ ‎נאד אדיר מימדים‎.
היא הורידה את כיסוי העיניים שלי ושלחה אותי לביצוע שאר מטלות‎ ‎היום‎.
בערב צבעתי את ציפורניי רגליה בצבא אדום חזק, נושפת בעדינות על אצבעות‎ ‎רגליה‎.
‎"‎אני מקווה שאת מוכנה למחר" היא אמרה לי בחיוך זדוני, "מחר תורה של‎ ‎מאיה, ואת יודעת עד ‏כמה היא אוהבת לראות את העור המתוק שלך מחליף צבעים‎."‎

שלוש גבירותיי 6‏

התעוררתי לבוקר חדש עם פחד אמיתי‎ ‎המרעיד את כל גופי‎.
היום הייתי רכושה של הגבירה מאיה, האישה הדומיננטית‎ ‎והסדיסטית ביותר שיכולתי לדמיין‎.
מאיה לא רק נהנתה לגרום כאב, היא התענגה עליו‎. ‎היא תמיד הייתה מתלוננת באוזניי מלכותיי ‏האחרות על ההגבלות שהן הציבו לה, שאין‎ ‎להשאיר בי סימנים קבועים או צלקות ולכן נאלצה ‏מאיה להיזהר כשטיפלה בי, למרות‎ ‎שחבורות קשות היו דבר שבשגרה. מאיה נהנתה לספר לי ‏שהן סיכמו ביניהן שלכבוד יום‎ ‎הולדתה הקרב, תוכל מאיה להשאיר בי סימן אחד ככל העולה ‏על רוחה. היא תכננה להשאיר בי‎ ‎צריבה אכזרית הנושאת את שמה על שדיי, ומחשבה זו ‏העבירה בי צמרמורת בכל פעם שחשבתי‎ ‎עליה‎.
קמתי השכם בבוקר ולבשתי את תלבושת השפחה שדרשה ממני מאיה. הייתה זו תלבושת‎ ‎שחורה מוניל, שהתיישבה בצורה צמודה לגופי והחמיאה מאוד לגזרתי. לבשתי אותה כל הזמן‎ ‎למעט השעות בהן "השתעשעה" בי הגבירה מאיה. אז הייתי ערומה לחלוטין, אם לא מחשיבים‎ ‎אזיקים, אטבים ושאר חפצי עינויים למיניהם. כשהגעתי לחדרה של מאיה ראיתי כי האלילה‎ ‎כבר ‏התעוררה, וישבה מול המראה ואיפרה את עצמה בחושניות גותית כפי שאהבה. כשנכנסתי‎ ‎היא ‏הסתובבה לעברי וחייכה, "בוקר טוב צעצוע." היא אמרה ואני קדתי קידה‎ ‎עמוקה‎.
מאיה הייתה לבושה שחור כהרגלה והאיפור הלבן על פניה גרם לה להיראות כערפד‎ ‎הקם ‏מהקבר‎.
היא הייתה סקסית להפליא, והתרגשות מעולה בפחד הציפה אותי. היא הייתה‎ ‎השטן שארב ‏בחלומותיי, אך בו בעת מראה היה כה מרטיט חושים עד שהתחלתי להרטיב רק‎ ‎מלהביט בה. ‏היא הייתה הפנטזיה של כל גבר – יפהפייה, משוחררת מינית ומרתקת, וחלומו‎ ‎הגדול ביותר של ‏כל סאב או מזוכיסט – רעה, דרשנית, מתנשאת ומתענגת על כאבו של‎ ‎הזולת‎.
‎"‎אין לי זמן אליך היום צעצוע," היא אמרה מבלי להביט בי "אבל יש לי‎ ‎תוכניות גדולות בשבילך ‏למחר בלילה. נפתח לא מזמן מועדון סאדו חדש שהייתי רוצה לבקר‎ ‎בו. את יודעת עד כמה ‏רושם ראשוני חשוב ואת תעזרי לי ליצור את הרושם הרצוי. את יודעת‎ ‎מהו שפחה‎?"
בלעתי את רוקי. "כלבה סדיסטית המלכה מאיה‎."
היא חייכה חיוך שהיה‎ ‎בו רוע אמיתי. "יפה מאוד‎."
היא קמה והתקרבה לעברי וכרפלקס ישן השתחוותי‎ ‎בפניה‎.
הרגשתי אותה עומדת מולי, נשימתה חמה על עורפי ואז הגיעה הסטירה שידעתי‎ ‎שתבוא, רק ‏אצבעותיה הארוכות, משאירות ארבע שריטות על פניי‎.
היא יצאה מהחדר, צעדי‎ ‎עקביה מהדהדים בחדר‎.
את היום ביליתי בסידורים שונים עבור מלכתי ובחשש גדול ליום‎ ‎המחר‎.
בערב הגיעה המלכה מוקדם מהצפוי עם תאווה לגרימת כאב בעיניה‎.
‎"‎התגעגעתי‎ ‎אליך שפחה" היא אמרה ונשקה ארוכות לשפתיי. הייתי יכולה ליהנות מאוד ‏מהמחווה אילולא‎ ‎הייתה מלווה בצביטה חזקה בפטמותיי‎.
‎"‎לחדר!" ציוותה, ומיהרתי אחריה לחדר הנוסף‎ ‎בבית שהיה חדר הסשנים של מאיה‎.
במהרה מצאתי עצמי נקשרת בשתי שלשלאות התלויות‎ ‎מהתקרה וזוג אזיקים כלא את רגליי ‏יחדיו‎.
מאיה הסתובבה מסביבי כנמר משחר לטרף‎ ‎והצליפה בי קלות עם שוט קצר שהחזיקה בידה‎.
היא ידעה שהציפייה למכה היא סבל גדול‎ ‎כמעט כמו המכה עצמה, ולכן נהנתה להקניט אותי‎.
כשהמכה הגיעה לבסוף הייתי לחלוטין‎ ‎לא מוכנה. זו הייתה הצלפה אדירת מימדים בגבי, ‏הצלפה שכל כוחה של הדומינה הושקע בו‎. ‎זעקתי בכאב ומאיה צחקה‎.
‎"‎תצעקי כמה שתרצי צעצוע" היא אמרה "אף אחד לא‎ ‎שומע‎."
ידעתי שבסלון יושבות שתי מלכותיי האחרות, שהיו פעם חברותיי הקרובות‎ ‎ביותר, שומעות את ‏זעקותיי ומתעלמות כליל, אדישות לסבלי‎.
ההצלפות גברו והלכו‎ ‎בתדירות עולה, לא ידעתי אם אני מדממת או לא אבל ידעתי שלא אוכל ‏לשאת זאת עוד הרבה‎ ‎זמן‎.
מאיה התקרבה לגבי והעבירה ציפורן חדה לאורך גבי המייתסר, זעקתי‎.
היא‎ ‎הריחה את הדם הטרי וגנחה בתשוקה. היא ירדה על ברכיה ומצצה את הדם שהצטבר ‏באגן הקטן‎ ‎שמעל לחיי הישבן שלי. תוך כדי ליקוקיה היא נעצה במותניי את ציפורניה חזק ככל‎ ‎שיכלה‎.
ידעתי שלמרות הכאב אני מרטיבה ושנאתי את עצמי בשל כך‎.
‎"‎את שפחה" היא‎ ‎אמרה לי "לא יותר מזה." הסכמתי איתה בחולשה‏‎.
היא קמה והטילה את השוט למרגלותיי‎ ‎ואז החלה בהתפרעות האמיתית. בלי שום שליטה היא ‏היכתה אותי בידיה החשופות בכל מקום‎ ‎בגופי, מתרכזת בעיקר בפניי ושדיי. היא צחקה, צעקה ‏ויללה, ואני התמסרתי לכאב וקיבלתי‎ ‎בכניעה את חוסר השליטה המוחלט שלי במצב‎.
לאחר זמן רב של הכאות ובעיטות מאיה‎ ‎התעייפה והתיישבה מולי, מעריצה את יצירתה. ידעתי ‏שאני חבולה כולי, ושמחתי על המחשבה‎ ‎שמלכתי מרוצה ממני‎.
‎"‎נתראה מחר כלבה." היא אמרה ויצאה מהחדר. פחדתי שהיא תשאיר‎ ‎אותי כך כל הלילה אך ‏במהרה רונה נכנסה לחדר והסתכלה בי בסיפוק. "מתאים לך ככה‎ ‎תולעת." היא אמרה וירקה ‏על פניי. "מאיה ביקשה שאסיים אתך‎."
היא הביאה דלי מלא‎ ‎מים קרים ושפכה אותו על גופי, שוטפת את הדם. היא שיחררה את ידיי ‏ורגליי ושלחה אותי‎ ‎לישון, לא מוותרת על ההזדמנות לבעוט בישבני בהנאה מרובה כאשר זחלתי ‏החוצה‎.‎
    התגובה האהובה בשרשור