אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עליית מחירים בכביש 6 - "מתנה" לחג.

ginger
לפני 17 שנים • 29 במרץ 2007

עליית מחירים בכביש 6 - "מתנה" לחג.

ginger • 29 במרץ 2007
חברת חוצה ישראל החליטה לתת "מתנה" לחג לציבור הנהגים. ביום ראשון הקרוב, יום לפני ערב פסח, יעלו תעריפי הנסיעה בכביש בשיעור של 18%. כביש חוצה ישראל צפוי להיות עמוס מהרגיל במהלך חול המועד פסח וגם בערב החג, כך שהכנסותיו בעקבות המהלך צפויות לגדול משמעותית.

לכביש 6 יש אישור להעלות תעריפים שלוש פעמים בשנה. עם זאת, הפעם האחרונה שהתעריפים זינקו בשיעור כה חד היתה באפריל 2004, אז הם הם עלו ב-15%. בדרך כלל התעריפים צמודים למדד. בחברת כביש חוצה ישראל מסבירים את העלייה הנוכחית, כי "בהסכם הזיכיון עם חברת דרך ארץ נקבעה תחזית הנסיעות שמתחת לה המדינה משלימה לחברה את הפער בהכנסות בחלקו, ואחת לשלוש שנים מבוצע עדכון תעריפים להתאמת ההכנסות בפועל לתחזית הנסיעות"

תעריפי הנסיעה החדשים בכביש 6

סוג הרכב המחיר
עד 4 טון 3.5 שקלים לקטע
4 טון ויותר 10.5 שקלים לקטע
אופנוע 1.75 שקלים לקטע

מתוך :
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3382803,00.html

גי'נג'ר.
Agni​(מתחלף)
לפני 17 שנים • 30 במרץ 2007

אני מרוצה.

Agni​(מתחלף) • 30 במרץ 2007
הגיע הזמן שאנשים יתחילו לשלם בשביל מה שהם מקבלים.

לצערי ישראל היא מדינת עולם שלישי והקונספט של "מה זה כביש אגרה?!"
עדיין לא הגיע לפרובינצייה של אנשים מחוץ לת"א, בירת ישראל.

ולאילו שבוכים ש"שתו לי, אכלו לי" מספר הצעות ייעול:

METRO.

כאן ועכשיו.

חג שמח וכואב.
icon_wink.gif
sssssss
לפני 17 שנים • 30 במרץ 2007
sssssss • 30 במרץ 2007
הצרה האמיתית היא לא כביש 6 שמלכתחילה נועד להיות כביש אגרה, וככזה שינוי התעריפים בו הוא עניין מתבקש (חרף העיתוי הלא מוצלח שמצטייר כ"שי" לחג), אלא הרצון להפוך גם כבישים מובילים בישראל כמו חלקים מ"נתיבי איילון" לכבישי אגרה בתשלום (מדובר בתוכנית שאמורה לצאת לפועל לקראת סוף שנת 2008). לנתיבי איילון אין נתיבים חלופיים (כמו לכביש 6) ולא תהיה ברירה אלא לשלם על הנסיעה בהם.
בקצב הזה, עד שנת 2015 נמצא עצמנו משלמים אגרה על נסיעה ברחוב בוכריס שמוביל לספריה העירונית... icon_rolleyes.gif
פעם פרח​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 30 במרץ 2007
פעם פרח​(נשלטת) • 30 במרץ 2007
נענש כתב/ה:
הצרה האמיתית היא לא כביש 6 שמלכתחילה נועד להיות כביש אגרה, וככזה שינוי התעריפים בו הוא עניין מתבקש (חרף העיתוי הלא מוצלח שמצטייר כ"שי" לחג), אלא הרצון להפוך גם כבישים מובילים בישראל כמו חלקים מ"נתיבי איילון" לכבישי אגרה בתשלום (מדובר בתוכנית שאמורה לצאת לפועל לקראת סוף שנת 2008). לנתיבי איילון אין נתיבים חלופיים (כמו לכביש 6) ולא תהיה ברירה אלא לשלם על הנסיעה בהם.
בקצב הזה, עד שנת 2015 נמצא עצמנו משלמים אגרה על נסיעה ברחוב בוכריס שמוביל לספריה העירונית... icon_rolleyes.gif


אם אני זוכרת נכון, התוכנית היא הפיכת חלקים מנתיבי איילון לכבישי אגרה במקביל ליצירת נתיביים חלופיים.
sssssss
לפני 17 שנים • 30 במרץ 2007
sssssss • 30 במרץ 2007
פרח גדולה כתב/ה:
נענש כתב/ה:
הצרה האמיתית היא לא כביש 6 שמלכתחילה נועד להיות כביש אגרה, וככזה שינוי התעריפים בו הוא עניין מתבקש (חרף העיתוי הלא מוצלח שמצטייר כ"שי" לחג), אלא הרצון להפוך גם כבישים מובילים בישראל כמו חלקים מ"נתיבי איילון" לכבישי אגרה בתשלום (מדובר בתוכנית שאמורה לצאת לפועל לקראת סוף שנת 2008). לנתיבי איילון אין נתיבים חלופיים (כמו לכביש 6) ולא תהיה ברירה אלא לשלם על הנסיעה בהם.
בקצב הזה, עד שנת 2015 נמצא עצמנו משלמים אגרה על נסיעה ברחוב בוכריס שמוביל לספריה העירונית... icon_rolleyes.gif


אם אני זוכרת נכון, התוכנית היא הפיכת חלקים מנתיבי איילון לכבישי אגרה במקביל ליצירת נתיביים חלופיים.


לא שמעתי דבר על יצירת נתיבים חלופיים. אבל גם אם כן, מהיכן בדיוק יסללו כבישים כאלו? ויותר מכך, במדינת חלם כמו שלנו עולה על דעתו של מישהו שהדבר יסתיים עד סוף שנת 2008? icon_confused.gif
daniel222
לפני 17 שנים • 30 במרץ 2007
daniel222 • 30 במרץ 2007
אני לא נכנס לכביש הזה מתוך עיקרון !
במדינה שבה מחירי כלי הרכב כל כך יקרים ביחס לשאר העולם הנאור אין
מקום לכביש אגרה, המדינה צריכה וחייבת לספק כבישים ברמה גבוהה
מתוך המיסים השערורייתים שהיא גובה מאיתנו.
במקום ללמוד משאר המדינות את היתרונות שבמחירי רכב נמוכים
כגון פחות הרוגים בכבישים ,מה לעשות ,בתאונה עם רכב זול וישן
שבו הבטיחות האקטיבית והפסיבית נמוכה יש סיכוי סביר יותר
לתאונה ולפציעה קשה מאשר ברכב מתקדם ויקר יותר,
אנחנו כאן לומדים רק איך אפשר להוציא יותר כסף.
בתחום הזה (ואולי בעוד כמה) אנחנו ממש מדינת עולם שלישי icon_cry.gif
ניקי666 niki
לפני 17 שנים • 31 במרץ 2007
ניקי666 niki • 31 במרץ 2007
נענש כתב/ה:
פרח גדולה כתב/ה:
נענש כתב/ה:
הצרה האמיתית היא לא כביש 6 שמלכתחילה נועד להיות כביש אגרה, וככזה שינוי התעריפים בו הוא עניין מתבקש (חרף העיתוי הלא מוצלח שמצטייר כ"שי" לחג), אלא הרצון להפוך גם כבישים מובילים בישראל כמו חלקים מ"נתיבי איילון" לכבישי אגרה בתשלום (מדובר בתוכנית שאמורה לצאת לפועל לקראת סוף שנת 2008). לנתיבי איילון אין נתיבים חלופיים (כמו לכביש 6) ולא תהיה ברירה אלא לשלם על הנסיעה בהם.
בקצב הזה, עד שנת 2015 נמצא עצמנו משלמים אגרה על נסיעה ברחוב בוכריס שמוביל לספריה העירונית... icon_rolleyes.gif


אם אני זוכרת נכון, התוכנית היא הפיכת חלקים מנתיבי איילון לכבישי אגרה במקביל ליצירת נתיביים חלופיים.


לא שמעתי דבר על יצירת נתיבים חלופיים. אבל גם אם כן, מהיכן בדיוק יסללו כבישים כאלו? ויותר מכך, במדינת חלם כמו שלנו עולה על דעתו של מישהו שהדבר יסתיים עד סוף שנת 2008? icon_confused.gif


במדינת חלם כשלנו יספיקו לסיים את תפירת המכרזים לאותם גורמים שיהנו מהכספים ....

התמימות של חלק מהאנשים כאן מוציאה אותי מדעתי ,פרח גדול ,אני בודק את עצמי ושואל האם
אנחנו חיים באותה מדינה ..?

ולגבי רחוב בוכריס בדקתי במפה ולא איתרתי רחוב כזה ,ומן הסתם אין שם ספרייה עירונית ,
ולהקים רחוב כזה ביחד עם הספרייה העירונית עד 2008 נשמע לי מאוד יומרני ..
sssssss
לפני 17 שנים • 31 במרץ 2007
sssssss • 31 במרץ 2007
ניקי כתב:
ציטוט: ולגבי רחוב בוכריס בדקתי במפה ולא איתרתי רחוב כזה ,ומן הסתם אין שם ספרייה עירונית ,
ולהקים רחוב כזה ביחד עם הספרייה העירונית עד 2008 נשמע לי מאוד יומרני ..


אני כתבתי:
ציטוט: בקצב הזה, עד שנת 2015 נמצא עצמנו משלמים אגרה על נסיעה ברחוב בוכריס שמוביל לספריה העירונית...



1. אני דיברתי על שנת 2015 ולא על שנת 2008.
2. באיזו מפה של איזו עיר בדקת?
3. יש לך גם את המפות של 2015?
4. הדברים נאמרו באירוניה, בציניות ובהומור. לא שם הרחוב או הספריה העירונית חשובים כאן, אלא המציאות המתפתחת!
ניקי666 niki
לפני 17 שנים • 31 במרץ 2007
ניקי666 niki • 31 במרץ 2007
נענש כתב/ה:
ניקי כתב:
ציטוט: ולגבי רחוב בוכריס בדקתי במפה ולא איתרתי רחוב כזה ,ומן הסתם אין שם ספרייה עירונית ,
ולהקים רחוב כזה ביחד עם הספרייה העירונית עד 2008 נשמע לי מאוד יומרני ..


אני כתבתי:
ציטוט: בקצב הזה, עד שנת 2015 נמצא עצמנו משלמים אגרה על נסיעה ברחוב בוכריס שמוביל לספריה העירונית...



1. אני דיברתי על שנת 2015 ולא על שנת 2008.
2. באיזו מפה של איזו עיר בדקת?
3. יש לך גם את המפות של 2015?
4. הדברים נאמרו באירוניה, בציניות ובהומור. לא שם הרחוב או הספריה העירונית חשובים כאן, אלא המציאות המתפתחת!


1.דיברת על 2015 ,צודק ידידי
2.בדקתי במפה ארצית ואין ..
3.בכדי שיהיה שם כזה עד 2015 צריך שיוצע השם לועדה לבחירת שמות ברשות המקומית
סביר להניח ששם כזה לא יתקבל ,סביר יותר שיתקבל שם כמו הירשזון אם יחליט להסתלק מאיתנו עד אז ..
4.הבנתי את האירונייה שלך ,יש לי כל כך הרבה מה להגיב ועל מה להלין שבחרתי דווקא להתמקד בטפל ,באירונייה ולאו דווקא במה שעומד מאחריה ..
1
1
לפני 17 שנים • 31 במרץ 2007
1 • 31 במרץ 2007
הגיע הזמן שאנשים ידעו לשלם על מה שהם מקבלים.

חלאס עם הבכינות.... הכביש חוסך זמן/דלק/פקקים והמון המון עצבים... אז לא צריך תמיד לקטר.

ולמה לא צוין בפוסט שיפחיתו את הקנסות.....

בחישוב כלכלי הרי זה לא יקר לסוע בכביש שש וזה בלי לקחת את אלמנט הזמן והעצבים שהכביש חוסך.