סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המועדון --- בניו יורק

ערן2​(נשלט)
לפני 21 שנים • 31 במאי 2003

המועדון --- בניו יורק

ערן2​(נשלט) • 31 במאי 2003
על ניו יורק אומרים, שזו העיר שמסמלת את מרכז העולם!
הייתי אומר שזו העיר, שתמצא בה כל מבוקשך ולא חשוב את אשר תבקש !

את הכתובת לאותו מועדון, קיבלתי מחברה לקטע, דומית לכל דבר, כזו ששליטה עבורה,
זו לא רק דרך חיים, זו עבודת קודש, אולם בין היתר גם ידידה ותיקה לכל דבר.

מסרתי את הכתובת לנהג המונית הצהובה.

בחוץ ירד שלג, למרות זאת לא הרגשתי קור. היה זה בשעות הערב המאוחרות.
אור דימדומים של ערב נתן אותותיו ברחובות.
ריגוש ממושך אחז בי לאורך כל אותו יום מהבוקר, הסקרנות: איך זה יהיה?
איך יראו הדמויות שם? איך אומר את קוד החברות בכניסה? מה יקרא אם
אפגוש מכרים? איך אצדיק את עצמי? תיירת של רגע? קבועה?
הנסיעה הארוכה, סיפקה לי זמן וחומר לחשיבה, אם כי לא הצלחתי לארגן
לעצמי תשובות.

ברקע, נשמע ברדיו השיר: Feelings , השיר הרך והמתקתק הזה.
שמזכירכל כך המון רגעים רומנטיים, ואילו אני נוסעת למועדון שהוא ניגוד
גמור ומוחלט לרומנטיקה, לאהבה לרכות.

מאז ומתמיד, ידעתי שאני דומית, אהבתי את השליטה, אהבתי את הסקרנות
והתהייה עד לאיפה אוכל להגיע עם גבר, לפעמים אשה. ?
עד להיכן הם ילכו אחרי, למעני. ?
עדכמה הערצתם אלי היא עובדת חיים, ? כורח מציאות של הרגע.?
עדכמה אני אוכל לשלוט בהם,? מהן הגבולות אליהם אוכל להעפיל?

מאז ומתמיד, אהבתי את הרגעים הגבוליים, את שריקת השוט באויר,
אתהמגע עם הגוף, עם הבשר, עם העור שנצרב בלהט השוט הצורמני והחייתי כאחד.
את העיוות בגופם, שמלווה אחרי כל הצלפה, את היכולת להמשיך עוד ועוד,
או להפסיק איך ומתי שארצה.

שיחזרתי את הרגעים, בהן פניהם צמודות לרגלי, וממתינים למוצא פי בשקיקה.
ללקק, לנשק, להרגיש להריח. ריח המגע של כפות רגלי, את ריחן של הסוליות.
דברים בזויים שעבורם הן היו עולם ומלואו, כבוד, הנאה מופנמת, תאוות יצרים.

הנסיעה הגיע לסיומה.
הנהג ידע לעצור קרוב מאוד למדרגות העולות אל פתחו של בנין גדול, אפור,
במרכזו של רובע מפואר, בעיר האורות הגדולה ששלג כבד מכסה את מדרכותיה.

דקה ארוכה עמדתי בכניסה לבנין, היה קור חודר שכזה, יבש אבל מקפיא.
לבסוף, לחצתי על הלחצן הבודד באינטרקום שעל משקוף הכניסה.
עדשה אלקטרונית העידה על אמצעי אבטחה שבמקום.

כן גברתי, נשמעה השאלה באנגלית?
הצהרתי על שמי, ועניתי לשאלתו על קוד הכניסה.

הדלת נפתחה, ובחור צעיר כבן 20 לערך, עמד בחצי גוף עירום לפני ,
כינס את שתי ידיו כמחווהשל התנצלות ופסע צעדים אחורנית, מאפשר לי להכנס.
גל של חום ממוזג קיבל אותי בכניסה. היה זה הבדל הגדול בין הקור שבחוץ למיזוג שבפנים.

לפתע,
אותו נער, שלבש מכנסי משי מנופחים ונעל נעלי רקדנים שטוחות, התכופף לפתע על ארבע ,
תוך שהוא מגיש לי את רצועת הקולר שהיתה חגורה לו על צוארו.

הוא הוביל אותי במעלה המדרגות התלולות לקומה פנימית של הבנין.
הייתי המומה לרגע.
אורך המדרגות, היה פרוש שטיח לבד אדום לכל אורכו ולאורך הקירות
ניתלו תמונות עם מסגרות כבדות שקישטו איורים אומנותיים של משגלים
בצורות שונות ומשונות.

הגענו לאולם ענק עם שטיחים מקיר לקיר, בצבעים צועקים ובוהקים.
אחזתי ברצועה כעוגן הצלה. את האוירה ניתן היה להרגיש ישר בכניסה.

נשים וגברים, הסתובבו בו לבושים לבוש ביזארי, אבל גם מחויט.
חלקם גרר אחריו ברצועת קולר, צעיר או צעירה לחילופין.

ברקע, נשמע הבולרו של רוול, שחזר על עצמו בורסיות השונות.
האור היה המום, בחלקים של האולם, הוא אדמדם ובחלק האחר שלו כחול, ו כתום.
לאורך הקירות, הבחנתי בכלובים כלובים, ובתוכם נראו דמויות.
במרכז האולם, היו פרושים כורסאות וספות, ובר ארוך מאוד שצורתו חת, עמד במרכזו.
משני צדדיו עמדו דמויות, היה קשה להבחין בפרטים, אולם לא כולם היו לבושות.

הנער, שנעצר קרוב מאוד לדוכן רישום , נראה כזה שיודע ומכיר את תפקידו.
נערה גבוהה, לבושה מכנסי שורט קצרצרים , נעולה במגפיים גבוהים אל מעבר לברכיהל
עם עקבי מסמר ניגשה אלי, ובקידה קלה, ביקשה ממני להגיע לדלפק הקבלה.

רגע אחר כך, שילמתי במקום את העלות הנדרשת לבקור, קיבלתי מפתח לתא, והוסבר לי שאני
יכולה להשתמש בו בכל רגע מעכשיו.
קיבלתי את מבול ההסברים על כל מה שאני יכולה לעשות ולקבל. ואז , תוך סימון לנער שהוביל אותי עד לכאן, הוא מסר לי שוב את רצועת הקולר וביקש להוביל אותי אל אותו התא שעבורו שילמתי זה עתה מחיר, הדומה למחיר של סוויטה בבית מלון חמישה כוכבים.

הנער סימן לי בראשו , שעלי להתיישב על גבו, ושהוא מעכשיו הסוס האנושי ד לסוף הביקור.
הוא המתין ארוכות עד שהבנתי למה כוונתו.
היה זה אחרי שממש לידי עברו להן שתי גרציות, רכובות על גבם של נערים חסונים .

התיישבתי על גבו, חגורת עור נכרכה מסביב למותניו כלולעה ע"י אותה בחורה שקיבלה אותי , היא גם הוסיפה מספר הסברים, על איך וכיצד עלי להשתמש ולנהוג בנער שזה עתה הפך להיות סוס הרכיבה שלי.

הגענו לתא שהיה בסופו של מסדרון באותה קומת הכניסה.
בדרךהארוכה לאורך שורת תאים סגורים , יכולתי לשמוע אנחות כאב וצעקות מוכרות.

הנער נעצר ממש בפתחו של התא. פתחתי את הדלת , נעמדתי ואז גם הספיקה להגיע אותה נערה ולמסור לי את המפתח . היא פתחה את הארון היחיד שבחדרון.
היו בו חליפות עור שחורות, גרבי נילון חדשות וארוזות, מערכת של שוטים מכל הסוגים,
חגורות עור באורכים שונים.

במרכזו של החדר, היה דרגש ארוך ונמוך, עליו היו מחוברים לאורך הצדדים, טבעות ורצועות קשירה.
כורסת עץ נדנדה עמדה בפינה, ועל שולחן בצד, עמדו בקבוקי שתייה קרה וחריפה, כולל צלחות
כיבוד קל מכמה סוגים.

בפינה אחרת של החדר, י רדו גבוה מהקיר, שתי רצועות קשירה, כ אלו המוכרות, ו מאפשרות ליישם את דמיוננו הפרוע.

האור שהתא, היה אור אדום אבל בהחלט כזה שמאפשר לראות פרטים.
בפינה אחרת, מעבר לדלת, היו שרותים ומקלחון, מגבות חדשות נתלו על קולב בודד .

לאחר שדיילת הקבלה עזבה את החדר עם מלוא ההסברים, החלפתי בגדים, עליתי על חצאית קצרה , חזייה שחורה, נעולה בנעלי עקב אותן החלפתי במגפי החורפיות..
בחרתי בשוט רכיבה ארוך, מבט ארוך בראי שהיה תלוי קרוב לכניסה, עשה לי את זה.

נער הרכיבה שלי, עמד על ארבע כל אותו הזמן כשמבטיו כלפי הריצפה. הרגיזה אותי העובדה,
שהואלא טרח להעיף מבט על דמותי ועל האופן שבו התפשטתי.
התחלתילהיכנס לאוירה.

עמדתי מאחוריו, והורדתי מכת שוט אדירה על גבו.
השריקה והעיוות של גופו המופתע, עשה לי את זה.
חזרתי עם הצלפה דומה אלא שהפעם בחרתי את ישבנו כמטרה מעודפת.
התישבתי על גבו כדי להגיע כמו מלכה אל מרכז האולם, שם אמור להתחיל ערב של תענוגות,
שלא יישכח אצלי לעולם.

חלק ב'

מסתבר, שרבים נוספים הצטרפו בנתיים לאותו אולם גדול ורחב,
שהכיל כל כך הרבה תנועה, קהל מכל סוג, חלקם הסתובבו בזוגות,
גברים עם סאבים, עם סאביות, נשים עם עבדיהן או שפחות.

הגעתי אל טבעת רחבה שעקפה את האולם, ברגע זה , החל להיות צפוף.
נעמדתי על רגלי, במקום ברכיבה וגררתי אחרי בהליכה, את הנער שלי.
אחזתי ברצועת הקולר והוא נשרך אחרי בצייתנות מופלאה.

הגענו אל הכלובים שהיו משני צידי הטבעת , בתוך כל כלוב כזה, היו גברים / נשים
עירומים לחלוטין, פרט לקולר ורצועה שהיתה קשורה לחלק העליון של רשת הכלוב.
הי אלו מסתבר עבדים ושפחות לבחירה ובחינם על חשבון הבית.

לפני התקדם גבר , ובחן כל כלוב שהיו בו גברים. הוא נעצר בכלוב אולי השישי.
וניסה לפתוח אותו כדי לשחרר את הבחור בן ה 25 לערך, שישב על בירכיו בתוכו.
דיילת עם לבוש תואם לזו שקיבלה אותי, הופיע ופתחה עבורו תוך כדי קידה את הכלוב.

היא שיחררה את רצועת הקולר, העבירה לבחור הוראות, סטרה על פניו שוב ושוב.
הוא כרע על ארבע, ואז היא מסרה אותו לגבר תוך כדי קידה נוספת.

הגבר הסתובב לאחור, תוך שהוא גורר אחריו את הבחור ברצועה.
הדיילת פנתה אלי , שוב בקידה מנומסת ושאלה לרצוני. בחורה ולא צעירה דרשתי.
הוספתי ושאלתי עם אוכל גם לאמץ בנוסף את הנער שצמוד אלי כסוס רכיבה.

כמובן, היא ענתה, את יכולה להשתמש כרצונך בכל צורה וכמה שתרצי.
אם תבואי אחרי בבקשה גברתי לסוף הטבעת. יש שם מבחר של נשים כרצונך.
הסכמתי כמובן, והלכתי אחריה אל סוף הטבעת.

הבולרו של ריוול לא פסק לנגן ולחזור על עצמו, ואז רגע, זה השתתק וצליל של גונג חזק
נשמע ברקע.
היה סימן , לכריזה שבעוד דקות , תתקיים מכירת שפחות ועבדים לשימוש אישי
עד שבוע ברציפות והכל בבית הלקוח.
היא גם הוסיפה שהמכירה מיחחבת את העבד שפחה למשמעת וציות חסר פשרות.
איום או עונש כבד , הוא כורח מציאו ת עבורם והלקוחות יכולים להנות מציות מושלם
שלהם לאורך כל תקופה הרכישה ללא פשרות.

הגענו בנתיים אל הכלובים האחרונים, ומאחד מהם , בלטה בשערה ופניה, בחורה מיוחדת.
כזו שמזכירה את המתנדבות שלנו בקיבוצים.

דקות אחר כך , כבר אחזתי ברצועה נוספת גוררת אחרי זוג עבדים, שאמור לבדר ולעשות
לי את הלילה הבלתי נישכח הזה.
הכרוז, הודיע שעל הקהל המעונין לצפות, חייב לתפוס מקומות.
הודגש, שהקהל מחויב לשמור על שקט מוחלט לאורך כל מופע המכירה.

לי הוסבר עוד בקבלה והרישום, שיש לשמור על שקט בזמן המופעים כדי לא להוציא את
העבדים מריכוז.

גם אני , כמו אחרים, תפסתי את מקומי על אחד הכורסאות, שני עבדי ישבו משני צידי הכורסה.
סימנתי לבחורה לשמש עבורי הדום לרגלי , ואילו אותו, כופפתי עמוק , החזקתי קצר את הרצועה.
וליטפתי את שערו המלא והרך, כמו שליטפתי את הפודל שלי בזמנו.

המופ עכלל אילוף של זוג סאבים בחור ובחורה בידי זוג דומים: גבר ואישה.
עפו הצלפות בקצב מדהים, כל הצלפה בידי מישהו אחר. זה איפשר רצף מתמשך ללא הפסקה
ולאורך זמן, מאוחר יותר נוסו שם מצבטים שונים, אליהם נקשרו זוג הסבים בניהם .
פיטמה מול פיטמה. רגליהם שוחרו מסד רגליים בהם היו נתונים, ורק ידיהם היו תלויות למעלה.
שוב החלו הדומים להצליף על ישבנם של השניים, עם כל הצלפה, שדיה של הנערה נמתחו
כנגד פטמותיו של הבחור.

הקהל, ספג את האווירה ועשה רושם שנהנה,
ברגע מסוים , הופיע בחור לרחבה, והחל לקשור בצורה מיוחדת, בשיטה יפנית על פי הנאמר,
את הזוג , גב אל גב.

הםעמדו על רגליהם, ואפשר היה לראות איך החבל המהודק כל כך חזק ובדייקנות מפליאה.
חודר לבשרם של השניים , ומונע מהם כל אפשרות של תנועה ובקושי נשימה סדירה.
הדומית, שהצליפה יחד עם הגבר, התחלפה בדומית אחרת. גדולת ממדים.
וזו אחזה בפלוגר אימתני כבד וגדול והחלה הלצליף בשניהם מכות והצלפות שגרמו לדומיה באולם.
רק רחש שריקות העור באויר והמגע עם העור הצרוב אחרי כל פגיעה שכזו , היו הרחש היחיד באולם.

זוג העבדים שהיה תלוי לתקרה עם ידיהם וקשורים כאיש אחד, הסתובבו באויר כאילו היו גוף
אחד ומכות הפלוגר היו אלו שסובבו אותם ונדנדו לכל כיוון.

אחרי כ- 40-60 הצלפות אימתניות שכאלו, כל הקהל היה מחושמל, גברים הזילו ריר
ונשים יש להניח לא ישבו שם על יבש.

בשלב זה , כבר לא יכולתי יותר וכמו אחרות , החלטתי שאעשה את שלי בחדרי וללא קהל.
סימנתי לעבדי לזוז, ובהמשך תוך רכיבה על הנער גררתי אחרי את הילדה עד לחדרי.

התיישבתי על הכורסה בקצה החדר.
מתחתי את רגלי וכל אחד מהם זכה ברגל אחת.
הם החלו במלאכת הליקוק והעיסוי
תוך שימוש בקרמים שעמדו לרשותי.
יש לצין שבנושא הזה, הילד עשה את זה טוב יותר ומגרה. אלא שהמפגש של שפתיה
עם משולש החלומות שלי, ידיה ולשונה, היו על העליונה.

שניה םניסו להגיע , נתתי להם לריב קצת. הוא דחף אותה בכוח, והיא משכה בשערותיו.
הוא סטר לה על פניה ודחף אותה על הרצפה. ברגע המיותם ההוא, ראשו ניצמד עמוק
אל בין ירכי , אלא שבפחות מדקה, שפתיה נשכו את כתפו בחוזקה כזו, שהוא זנח לטובתה
את הרעיון, ואפשר לה את הבכורה על הכוס הרטוב והמגורה שלי, עליו לחמו בעוז זוג הילדים.

הוא ליטף לעצמו את הכתף השסועה, תוך כדי המשך בפינוקן של רגלי.
הוא הניח את שתי כפות רגלי על כתפיו משני צדדי ראשו, כשהם ישובים גב אל גב.
מאפשר לילדה להמשיך.
הוא החל מטפל באצבעות רגלי, כל אצבע זכתה לטיפול יסודי ורטוב.
לשונה חדרה עמוק לתוכי, היא לא פסחה על השפתיים המגורות , ומידי פעם אף ירדה למטה
עמוקו הצמידה ליקוק יסודי לפי הטבעת המיובש.

בהמשך ,על פי הוראתי, ו הצלפת שוט מצלצלת, הוחלפו הנפשות הפועלות, והנער תפס פיקוד.
הוא החל ללקק לאורך, תוך שהוא מחדיר את שתי אצבעותיו פנימה ומחפש את אותן הנקודות
שהאותG נקראה על שמה.

הוא ינק אל תוך פיו את הדגדן ומבפנים מתוך פיו , הוא ליקק עם קצה לשונו, את קצהו של
פסגת הגבשושית הנכבשת.

אצבעותיו נעו מבפנים לאורך, לא פוסחות על שום אחת מהבליטות.
ורטט לשונו העיף אותי לשחקים.

הנערה שקנאתה עוררה אותה מאוד, עמדה על בירכיה , ללא אומר ומתחננת במבטה לקבל
חלק, משהו מהנותר.

לא יכולתי להפסיק את דבקותו של הנער, גופי רעד מתשוקה, וירכי סגרו על ראשו כמו צבט.
משכתי בשערה את ראשה אלי אל שדי.
היא חלצה במהירות את החזייה , והתנפלה על שדי והפטמות בתאווה בלתי מרוסנת.

הרגשתי כיצד השניים עושים בשבילי את הבלתי יאמן, גופי רעד בתענוג כזה שלא יכולתי לצפות.
שפתיה סחטו את פיטמותי , כשהן עוברות מאחת לשניה, ידיה לשו בעדינות את שדי.
הוא לא הפסיק ולו לשניה אחת את פעולת המציצה של הדגדן וריטוט לשונו מבפנים על קצהו.

זעה חמה הציפה אותי לאורך גופי בדיוק, לאורך השניה בא ראיתי את פסגות העינוג שוטפות את כל גופי לאורכו.

ההתפרקות הענוגה , הפכה אותי לגל תוסס ורועד שעבר זה עתה התחדשות מטאפורית מאלפת.

זה היה נהדר! לחיצה חזקה עם ירכי על ראשו הבהירה לו לחדול והיא.
המשיכה בליקוק מתמשך ואיטי של שדי בלשונה.
אוספת את שאריות הרוק שנזל לאורכן.
הנערה חל ללקק את המפשעות בעדינות , אני מתחתי את גופי , וניסיתי להירגע ולעכל שוב
ושוב את העינוג הבלתי מצופה שעבר עלי באותם הרגעים.

דחפתי את ראשו מטה יותר, ואז הוא ירד והחל במלאכת ליקוק השסע שבין שתי גבעות הוונוס,
בין ישבני.

דקות ארוכות של רגיעה, עליתי על הדרגש לא לפני ששני ילדי פרשו מגבות לנוחיותי.
ומלאכת העיסוי לאורך הגוף החלה.

לאחר דקות ארוכות של התמדה וחריצות, התיישבתי על הדרגש, ופקדתי עליו להיקשר בעזרתה
לרצועות שירדו מהקיר מהתקרה. .
שמתי לב שהיא הידקה את ידיו, הרבה יותר חזק מהנדרש, יצר נקמנות נראה על פניה.
הוא היה עם גבו אלי, פניו היו צמודים לקיר. ניתן היה לסובב אותו לכל כיוון.
ניגשתיל ארון ובחרתי בפלוגר הארוך עם רצועות העור הרחבות והמוקשות.
הן לא היו רכות כלל כמו שהכרתי דומים לזה בעבר.

נעמדתי מצידו של הנער. הגשתי את הפלוגר לנערה.
ואילו אני אחזתי במקל הרכיבה האהוב עלי, שמשולש עור קטן בקצהו.

הסברתי באנגלית, שעליה להצליף בו, חזק ככל האפשר, ועבור כל הצלפה רפויה או בלתי אחראית
שלה, אני אשלים את החסר עם מקל, על ישבנה.

ידעתי שהיא לא ירדה לסוף דעתי. אבל המשחק המהנה הזה החל.

מיד אחרי המכה הראשונה, שכמובן נשמעה לי עלובה וחלשה, צעקתי : stop
ומייד בהמשך הצלפתי בכל כוחותיי האפשריים על ישבנה.

יצאה לי מכה אדירה ומצלצלת. כזו שידה ליטפה מייד את המקום ועיוות פניה העיד על סבלה.
עכשיו את מבינה למה התכונתי שאלתי?
הו כן גברתי, מצטערת....
אלו היו המילים הראשונות ששמעתי ממנה עד עכשיו.

או,קי. פקדתי , המשיכי!

היא תפסה מרחק מגופו של הנער, ואז החלה בסדרת הצלפות, קצבית שכל השומע אותן,
לא יכול היה לעמוד אדיש לצלילן הן בשריקת האוויר והן בנחיתה ע ל גבו , על ישבנו של
הנער לסירוגין.

אחרי כל הצלפה כזו, גופו התעוות וסב לכאן או לשם. ראשו עלה וזז לצדדים, כמנסה לשחרר
את הכאב הצורב את גופו.

היא עשתה זאת בתאווה רבה ולא השאירה לי סיבה טובה להשלים בה את החסר.
בכל זאת, רציתי להנעים את סבלו של הנער. וירדתי על ישבנה מידי פעם במכות שוט
מצלצלות. גם היא, עיוותה פניה, ספק מכאב, ספק מהנאה.

ישבנה, החל להחליף צבע, אלא שהאור האדום בחדר, מנע ממני את ההנאה שבדבר.
לאחר ששניהם זכו למנת יתר של חינוך ודרך ארץ, פקדתי עליו להסתובב על צירו.
הקשירה מהתקרה אפשרה זאת בקלות.

רק אז הבחנתי בכלי הזקור שהתנוסס כתורן איתן במרכזו של סיפון.
הוא נטע במקצת לצד, גורם שהוסיף לו חן מיוחד.

טופפתי קלות עם המקלון, לחוש עד כמה קשוח הוא, ואכן, מוכרחה לציין שלא היה לו לנער
במה להתבייש.

מספר הצלפות עם המקל על חזהו החלק להפליא, שהותירו סימנים קלים להוכחת העוצמה.
הדליקו אף את עיניה של הנערה שרכנה על ארבע בכניעה.

ללקק!
פקדתי עליה,

והיא אכן עטה על התורן הזקור והחלה לבלוע לאט אולם בבטחה את כולו אל תוכה,
אל הלוע שניפתח למענו.
היא אחזה בו בידה האחת. ובשניה ליטפה את ביציו.
תנועות עונג נראו על פניו, אני בעמדי מהצד, השלמתי מידי פעם הצלפות קלות על גבה
או חזהו החשוף והחלק- להנאתי.

ברגע מסוים, היא הורידה את אחת מידיה , והעבירה אותה על ערוותה המגולחת למשעי.
הוא החל לנוע בעצבנות יתרה, וממש אז. הצלפתי חזק על כתפיה, כדי לעצור ולמנוע
מהם תענוג מיותר בטרם עת.

פקדתי עליה, לאחוז עם שפתיה את קצהו של הפין, מבלי להכניסו מעבר לזה..
היה עליה, בעזרת לשונה מבפנים, ללקק לו את קצהו של הפין.

עליו אסרתי לזוז ממקומו, ולא להניע ולו לרגע את האגן, את גופו קדימה או אחורה.
היא החלה במלאכה. בשקידה יתרה. היא לא זזה, ר ק ידה האחת נעה בתוך ערוותה.

עםכל ניסיון שלו לזוז קדימה, הורדתי מכת שוט על כתפו, חזהו.

הוא השתדל מאוד לא לזוז, פניו התעוותו מהנאה ומהחשש לגמור לתוך פיה ללא רשותי.

גם אצלה הסרתי את ידיה מבין רגליה. אבל הכנסתי את קצהו של המקלון עם משולש העור
אל בין ירכיה המכופפות ופסוקות בפיסוק רחב ומזמין.

הנעתי את העור הקטן למעלה ולמטה לאורך ערוותה.
פניה, עינה החלו להתעוות בהנאה.

ואז במפתיע משכתי את המקל והורדתי מכה אחת ניצחת על גבה, כזה שלא הותירה
סיבה להנאה שלא במקומה .

הוא עמד, מתעוות שלא לגמור, מנסה שלא לזוז , ולמרות זאת כל תנועה מיותרת שלו
מזכה אותי בסיבה נהדרת ומוסכמת להצלפת חזה מצלצלת ויפה.

שוב הרגשתי את הלכלוכית שבתוכי.

תפשתי בשערה הבהיר , והגשתי את פניה ישר אלי,.
היא הסתכלה עלי מלמטה בתחינה.

ניגשתי לדרגש והתיישבתי על צידו עם רגלי המפוסקות.
היא לא זזה אלא עקבה אחרי.

סימנתי לה עם השוט לשחרר את הנער ושניהם הגיעו אלי.

פקדתי עליה לרדת על בירכיה על ארבע. ופיסקתי עוד יותר את ירכי.
היא הבינה את הרמז והתנפלה עלי, על ערוותי בתשוקה עזה. ל ומר לי. עד כמה טובה
היא ממנו.

עוד בשלב הראשון, היא עשתה זאת בתאווה בלתי מרוסנת.
ליקקה ומצצה את מיצי, את הכוס מבפנים ומבחוץ.
את השפתיים שלא יבשו ולו לרגע.

ראשה עלה וירד ונע לכאן ולשם ללא הפסק, מנסה לבלוע את הכל, לא להחסיר מאומה.
היא עשתה זאת בנאמנות ובתאוות יצרים אדירה.

הוא עמד מהצד, אברו זקור והוא חסר אונים ממתין להוראותיי.
סימנתי לו, להיכנס. לא היה ספק בכוונתי. הוא התקרב אל עכוזה. התכופף והחל ללקק לה
ספק את פי הטבעת, ספק את הכוס הלוהט.

ואז מייד הזדקף אל בירכיו ו חדר לתוכה בפעם אחת.

ראשה ההתרומם לפתע עם החדירה הפתאומית לתוכה ואני הורדתי לה אותו מיד לא לפני שסטירת לחי הגונה נחתה על פניה.

זה הבהיר לה מה זה לנטוש מטרה בטרם עת.

הוא חדר לתוכה בקצב וחזק.
לאמור הנה הגיע רגע נקמתי.
לא יכולתי לעצור את גל העונג שהתפשט שוב לאורך גופי.
הם זזו בקצב, צמודים אלי ואני מוסיפה מרץ בהצלפות והפעם קלות על כתפיו,
מכות יד קלות על ראשה.
עד הגיע הפרץ האדיר בתוכי, שסחרר אותי והרעיד את נשמתי ברצף מענג ומשכר
שלא ידעתי עד אז כמותו.


אתה מבין עבד,
איך אני יכולה לכתוב ולתאר בכתב את כל מה שסיפרתי לך.?
הרי ניסיון כזה לא יצלח לי לעולם.
אתה לא רואה עד כמה אני רטובה , רק מעצם השחזור והתיאור של הערב ההוא.??

אני רוצה את זה מוכן, ומסוגנן עד הבוקר, ברור !!!!!!
ולא מעניין אותי אם אתה עסוק או עייף.

זה ברור לך דביל אחד. עד לבוקר.

אספתי את בלוק המכתבים, וחזרתי למחשב להקליד ולסגנן את סיפורה הבלתי יאמן של מלכתי.
שלכם
ע.
T O M​(שולט)
לפני 21 שנים • 31 במאי 2003
T O M​(שולט) • 31 במאי 2003
סיפור יפה
icon_cool.gif
SIVAN​(אחרת)
לפני 19 שנים • 1 באפר׳ 2005

מעניין

SIVAN​(אחרת) • 1 באפר׳ 2005
אהבתי מאוד ,
כתוב נפלא - ומסקרן. popworm.gif