שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

"למי, למי יש יותר כבוד..."

Uranus
לפני 17 שנים • 18 באפר׳ 2007
Uranus • 18 באפר׳ 2007
ואני דוקא אומר:
איפה שיש ביקוש תבוא גם ההיצע.
alona.
לפני 17 שנים • 18 באפר׳ 2007
alona. • 18 באפר׳ 2007
Uranus כתב/ה:
ואני דוקא אומר:
איפה שיש ביקוש תבוא גם ההיצע.


יבוא אוראנוס...יעלה ויבוא..יצחק יעקב (פסטיבל שירי דכאון )
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 17 שנים • 18 באפר׳ 2007

Re: אדונים ומשרתות

פרלין​(נשלטת){ש} • 18 באפר׳ 2007
קטסטרופה כתב/ה:
יש רק באגדות.
או בהסטוריה אפלה של עם כזה או אחר.
או שבעצם כאן, לידינו, אצל כל יראי שמיים האלה מכל העמים.
אבל כאן? כאן?

כאן הכל חארטה וכולכם יודעים את זה.

אני מכיר הרבה דומיננטים בגרוש פה וראיתי ים סשנים מגוכחים עד אימה.
יודעים מה המשותף לכל אלה שקוראים לעצמם "אדון" או "מאסטר" או סתם "שולט"?

אני יודע.

זין קטן.
מאוד.
מאוד.



וואלה, קטס, לראשונה מאי-פעם אני ממש מסכימה עם מה שאמרת.

מפתיע ומרענן.
kaly
לפני 17 שנים • 18 באפר׳ 2007
kaly • 18 באפר׳ 2007
גבולית,מה שאת מתארת כאן לא מפליא בכלל.
אם אחזיר אותך אחורה בזמן,לזכרים ונילים שהיו מתגלים כמנייאקים שיודעים לקנות אותך במילים ומשחק משכנע.

אז הזכרים הונילים וה"בדס"מים" למיניהם,הם סה"כ ולפני הכל עוד זכרים שמחפשים זיונים בלי כאבי ראש מיותרים,יחסי שליטה זה אחלה דרך לסחוב בחורה עד שהיא מתמרמרת,וקולטת שהיא לא יותר מסתם עוד חור עבורו.

אז טיפ לנשלטות שמחפשות בן זוג- אל תשכחו את חוקי החיזור הונילים,זו אותה גברת בשינוי אדרת.

בהצלחה
רפאל
לפני 17 שנים • 19 באפר׳ 2007
רפאל • 19 באפר׳ 2007
RIS כתב/ה:
.אני מניח שלא התכוונת להאשים את הקרבן. זה לא רק לא מתאים לתכנים האחרים שקראתי ממך כאן, זה גם לא מתאים בכלל. נקודה.

אין לראות בקרבנות - מכל סוג שהוא - כאשמים במה שקרה להם. או כאחראים. (אני מסרב להבחין בין שני המושגים האלה).

קרבן לאונס/מעשה נוכלות/גזלה/כייסות וכל מעשה מרמה אחר איננו חלק ממעשה המרמה.

לקרוא לו מטומטם איננו עולה בקנה אחד עם האנושיות הפשוטה הנדרשת להעניק לאותו קרבן את מנות האמפתיה והתמיכה שמגיעים לו מכל נקודת מבט אנושית.

חבל שבחרת במשוואה כזו שבעדינות אגיד עליה שבחירת לפחות מונח אחד מהמונחים המרכיבים אותה הינה אומללה.


1. אולי אני מפספס פה משהו, או חסר איזו רכילות שהיא דרישה מוקדמת להבנת השרשור. אבל בהנחה שלא - אינני מבין מה כאן הקשר לקורבנות. ניסיון לקשר זוגי או לתקשורת זוגית, שאינו עולה יפה, אינו תמיד תוצר של כוונת זדון, שקר, או הולכת שולל. גם אם לפעמים זה מרגיש כך (וכמעט תמיד זה מרגיש כך, כי הרי רק לעיתים רחוקות אנחנו מייחסים את בעיות התקשורת והזוגיות לעצמנו. להשליך זה קל.)

2. לפעמים נשים רושמות את עצמן בכלוב כנשלטות שמחפשות קשר של אהבה. ואילו בפועל הן מתגלות כנשים דעתניות באופן פתולוגי. והשליטה של בני זוגם נמצאת תחת שבט הביקורת המתמדת, ואוי ואווי להם אם לרגע ימעדו כשולטים אידאלים. ואותן נשים רודות בכל מי שאיתן בכוחה של התקרבנות מתמדת. והן מרירות. ומי שאינו מסוגל להתמודד עם רוח הקרב שלהן ולהתעלות עליהן - מיד סופג קיתון של בוז. ואני מאמין שהשולט הממוצע פגש ביותר מאישה אחת מן הסוג הזה. ושהשולט הממוצע הצליח לעמוד עם המפגש הזה מבלי לחוש קורבן, או שהולך שולל.

3. ישנם שקרים שדומים לשוחד. צריכים בשבילהם שנים. לא די בכך שיהיה מי שימסור את השקר, צריכים גם את מי שיסכים לקבלו. וכל עוד השקר פועל - נוח לשתף איתו פעולה ולהעלים עין. ואילו ברגע שהוא נכשל - מייד מתממים ואומרים, "לא ידעת, לא שמעתי, הולכתי שולל."

4. טוב להיות מטומטמם מאשר קורבן. כי למטמטום יש רפואה. (וכולנו היינו מטומטמים בחיינו, פעם או פעמיים.) ואילו לקורבן אין רפואה. לכל היותר הוא יכול לזכות ברחמים בפורום זה או אחר.
Uranus
לפני 17 שנים • 19 באפר׳ 2007
Uranus • 19 באפר׳ 2007
רפאל

הוקרה והערכה ענקית ממני
על מה שכתבת עכשיו.

אמרה לי מישהי שעליי להתעורר לעובדה שזוגיות זה ביזנס ואתה מתאר יפה מאד את התמונה המכוערת הזו בה אנשים במקום לחיות את מי שהם בחופש שלהם הם פשוט מוכרים אשליות כול עוד הצרכים שלהם ממולאים ע"י אלה שמולם.
כולם מרמים את כולם בסופו של דבר ומוכרים את הפנטזיה כדי ששלהם תמומש - עד שלא בא להם... ואז פתאום מגלים שבעצם - לא מכירים בכלל את האדם הזה שאנחנו טוענים "לאהוב" אותו כי כול הזמן הזה בחרנו להשלות אותו מצד אחד ומצד שני גם בחרנו לצייר אותו באופן שמתאים לנו במקום להקשיב למי שהוא באמת. וזה דו-כיווני כמובן.

שכול אחד ואחת ישקיעו קצת זמן מחשבה בלבדוק האם באמת אתם מכירים את האנשים שמולכם ויתרה מכך האם באמת נתתם לאנשים להכיר את מי שאתם באמת.

ותגובה לקאלי - הגישה שאומרת שאישה צריכה שיהיו לה דרישות מגבר מסוים על מנת שזה יהיה ראוי לקבלה היא זו שבסופו של דבר תמיד מפילה אתכן וכמובן כשגבר מתנהג בדרך זו כלפי מישהי אז גם ההפוך יקרה והוא יפול.
כשבאים עם דרישות ותנאים - הם לעולם אינם קשורים במה שיכול להתפתח אלא תמיד קשורים בפחדים שלכם, ניסיון העבר שלכם וכד' וככול שיש לכם יותר תנאים ודרישות כך יותר קל למי שלא שם עליכם לרמות אותכם ולמכור לכן בדיוק מה שאתן חושבות שאתן רוצות בלי בכלל להקשיב לכן ולמי שאתן רוצות להיות בקשר, אלא רק להמשיך ולשכך את הפחדים שלכם ולעוור אותכם.. וזה אני אומר מניסיון אישי כי גם אני בלי מודעות עשיתי את זה וחוויתי אובדן.
וזו הסיבה שקורבן תמיד יהיה קורבן שוב ושוב ואיכשהו אני בטוח שהרבה כאן יסכימו עם מה שאני כותב - שברוב המקרים האכזבות שאנחנו חווים מאנשים בחיינו תמיד מאד דומות ומאד מזכירות אחת את השניה כל פעם עם מישהו אחר. היחידים שמסרבים להשתנות או לקלוט מה לא בסדר בכול האכזבות זה אנחנו.
talula
לפני 17 שנים • 19 באפר׳ 2007

כמה מילים בנוגע להתקרבנות

talula • 19 באפר׳ 2007
לרגע אחד ויחיד לא טענתי כי ישנה איזו שהיא אשמה שמוטלת על זן הדומים שתיארתי, הם כך כי הם כך, אני פשוט תיארתי תמונה לפי זווית ראותי.
בחירות שלי אשר עשיתי בעבר ובחירות של נשים אחרות אשר אני מכירה נעשו, על-ידיהן בלבד. אני מסכימה עם דברייך אורנוס כשיש ביקוש ישנו גם היצע.
לעולם לא הטלתי וגם לא אטיל אחריות על החלטותי להיות בנקודות ובמקומות מסויימים בחיי, ההחלטה נעשתה על-ידי ואני לא מאמינה בחוסר קבלת אחריות אישית, במידה ועשיתי דברים מטומטמים אני הוכחתי את עצמי על כך.
להפך אני בספק אם ניתן להאשים את אותו זן שתיארתי בכזה תחכום שאתם מייחסים לו, הוא מה שהוא, וההחלטה להיות עם אדם כזה במודע או שלא במודע הינה עדיין ההחלטה של הגברת שבוחרת.
שוב- התיאור הינו תיאור סובייקטיבי שלי בלבד- מאחר ואני לא מאמינה שי דבר הנקרא אובייקטיביות ולרגע לא אטען כי אני מייצגת מישהו אחר מלבד עצמי.
daniel222
לפני 17 שנים • 19 באפר׳ 2007
daniel222 • 19 באפר׳ 2007
מה בכלל הקשר כאן לקורבנות ?
אנשים מבוגרים בודקים אפשרות לזוגיות, אם טוב אז יופי ואם לא אז נפרדים.
גם אם הבדיקה ארוכה ומבוססת על שקרים עדיין זה לא הופך מישהו שם לקורבן.

קורבנות יש באלימות (בזו שללא הסכמה), באונס,רצח,מלחמה,שואה,...
קצת פרופורציות בחיים.