שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוקנים......מעוניינת לדעת יותר

pagosh​(שולט)
לפני 17 שנים • 28 באפר׳ 2007
pagosh​(שולט) • 28 באפר׳ 2007
תיקון טעות קלה אצל מישהו מהמגיבים לגבי דילול אלקטרוליטים:
במעי הגס יש אך ורק ספיגה טבעית של מים. כך שגם אם תכניס מאה ליטר מים ביום, דילול האלקטרוליטים שמעי הגס הוא חסר משמעות משום שהאלקטרוליטים שנמצאים שם גורלם לצאת מהגוף ממילא מבלי להיספג בו שוב. ייתכן שחל בלבול קל בעניין המים והאלקטרוליטים עם נושאה אחר שקשור בשתיית מים מזוקקים - ועל כך בשרשור אחר.

נכון מאוד נאמר באשר לאלכוהול: אלכוהול נספג דרך כל הרקמות בגוף ישירות אל הדם. גם אם נכניס את היד לתוך כוס עם וודקה האלכוהול ייספג פנימה (בקצב מסויים). קל וחומר באשר להחדרת אלכוהול לתחת - שם שטח הפנים של הנוזל עם רקמת הגוף גדול ולכן הספיגה מהירה יחסית. הדבר מסוכן ולא מומלץ. ניתן לקבל הרעלת אלכוהול די מהר בדרך הזו. עדיף לשתות מה שבדרך כלל שותים ולהפריש מה שבדרך כלל מפרישים מהחורים המקובלים.

באשר לערכה החד פעמית, למיטב ידיעתי בסופר פארם זה עולה שלושה שקלים ליחידה.
אלעד(שולט)
לפני 17 שנים • 28 באפר׳ 2007

השאלה היא מה מטרת החוקן ?

אלעד(שולט) • 28 באפר׳ 2007
כי המטרה משנה את הכלים והחומרים.

אם המטרה לנקות את עצמך לפני מפגש שיכול לזרום לכיוון האנאלי אז כפי שציינו יש מכשיר חוקן קטן דמוי כדור גומי שניתן לרכוש בכל בית מרקחת ולמלא במים פושרים.
לא הייתי ממליץ על הערכות החד פעמיות כי החומר בהן חזק ונועד לנקות את הגוף לקראת בדיקות רפואיות פולשניות, וזה סתם יגרום לך לתחושה לא נעימה ולא טבעית.

אם המטרה היא שימוש בסשן מדיקל ניתן לקנות ערכת חוקן גדולה יותר שמורכבת ממיכל פלסטיק או גומי עם תכולה הרבה יותר גדולה של נוזל. שניתן לתלות על עמוד כמו אינפוזיה.
גם כאן ניתן להשתמש במים פושרים אבל להרפתקנים ישנה אופציה להשמש בחומרים אחרים אבל כמובן עם זהירות רבה.
למשל
חלב - יוצר תחושה נעימה יותר, יפה אסטתי וגורם לגוף תחושות אחרות של "ריחוף" (לשים לב לאנשים שרגישים לחלב).

יין - אלכוהול בחוקן גורם לתחושת שיכרות מיידית, זה קצת מסוכן ולכן רצוי שמי שמבצע את זה יהיה אדם מיקצועי ורב ניסיון (יקומו פה אנשים ויצעקו שזה אסור ולא הגיוני אבל היי יש בבדס"מ עוד אספקטים שנויים יותר במחלוקת)

נ.ב.
כמו כן לבנאים שביניכם ניתן גם לבנות מתקני חוקן ביתיים, כל מה שצריך זה בקבוק פלסטי ריק שנשאר מארוחת שבת וצינורית דקה שניתן לקנות בחנויות עשה זאת בעצמך...
amy​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 28 באפר׳ 2007
amy​(נשלטת) • 28 באפר׳ 2007
אלעד, מאחר ונראה שאתה מבין בנושא, רציתי לשאול- מה בדבר חוקן אקונומיקה?
ראובן
לפני 17 שנים • 30 באפר׳ 2007

פיית חוקן ומתכון צרפתי עתיק

ראובן • 30 באפר׳ 2007
אהבתי את מגוון הדעות והלינקים.

ברצוני להוסיף כי ניתן לרכוש ''פיית חוקן'' לצינור המקלחת. מדובר בראש ברז מתברג בצורת גליל, המתברג על הצינור במקום הראש הרגיל. ניתן לקנותו או להזמינו בחלק מחנויות מוצרי המין, ויש בכך גם טעם הגייני - אסור להוריד את ראש המקלחת ולתחוב את הצינור לפי הטבעת - יש לו קצוות חדים והדבר עלול לגרום לפציעה וזיהום, מה גם עשוי לזהם את צינור המקלחת עצמו.

כמו כן, רצוי להימנע מחוקנים כימיים (אלו החד פעמיים הנמכרים בבתי מרקחת) - הם ממש מפריעים את פעולת המעיים וניתן גם להתמכר אליהם מאוד בקלות (כן, ממש כך. בקליפורניה, היכן שאפשר לקבל חוקן כחלק סטנדרטי מטיפולי ספא, ישנם המון ''מכורי חוקן'').

להלן מתכון צרפתי עתיק לחוקן אירוטי תלת-שלבי:

שלב ראשון - חוקן במים פושרים עם טיפת סבון (ממש טיפה, לא יותר, ובימינו המודרניים עדיף להשתמש בסבון המיועד לאברים אינטימיים). שלב שני - חוקן במים קרים. שלב שלישי - חוקן במים קרים מבושמים. כך, האישה הליברטינית המודרנית יכולה להגיש עכוז נקי ומבושם, זאת כמובן אם יש לה שאיפות אלגנטיות ואדון אלגנטי לא פחות ממנה.

ראובן