סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הודעה חשובה לכלל הסטודנטים!

לא סתם עוד עבד
לפני 17 שנים • 1 במאי 2007
לא סתם עוד עבד • 1 במאי 2007
אני שם מחר icon_smile.gif
צפוי שרב כבד, מי שירצה להתרענן קצת באמצע במזגן אצלי במשרד - מוזמן.

ההצעה של משרד רה"מ לסיום השביתה הייתה הצעה מעליבה, גרועה יותר מההצעה של סוף פברואר, ואם ראשי ארגוני הסטודנטים היו מקבלים אותה זו הייתה שערורייה, והם היו מתקשים להסתכל לסטודנטים שלהם בעיניים. הפעולות שמתוכננות למחר ומחרתיים יעשו בלגאן גדול, ויש לקוות שאחרי זה ניתן יהיה להגיע להסכם מכובד, לטובת הסטודנטים וההשכלה הגבוהה בישראל.
מיתוסית​(שולטת)
לפני 16 שנים • 4 במאי 2007
מיתוסית​(שולטת) • 4 במאי 2007
אתה לא מעודכן, אה?
מסתבר שור"ה פועלים על דעתם ועושים דיקטטורה.
הם החליטו שהם מכריחים אותנו לבוא ללמוד ולשבור לנו את השביתה בלי קשר בכלל להסכמים ולדיונים בינינו לבין משרדי האוצר/חינוך icon_evil.gif

ממש מרגיזו אותי אם האולטימטומים שלהם!
זאלופון​(שולט)
לפני 16 שנים • 4 במאי 2007
זאלופון​(שולט) • 4 במאי 2007
האיומים שלהם נעשים עלובים יותר מיום ליום.
איך, בדיוק, הם יוכלו לדעת מי שובת ומי סתם לא מגיע (ואלוהים יודע שיש סטודנטים שבקושי יודעים איך המרצים נראים, בלי קשר לשביתה)? פשוט בריונות שנועדה להפחיד ותו לא. אני מאד מתקשה להאמין שהם יכניסו את ראשם ואת כיסם לכל הבלגאן שביטול סמסטר גורר. מה גם שהסגל הזוטר מסתייג מהם וגם מרצים כבר הודיעו שהם מתנגדים לאיומים הבזויים הללו. מקווה שהסטודנטים קצת יותר אינטליגנטים מכדי להבהל מאיומי הסרק האלה.
huan
לפני 16 שנים • 4 במאי 2007
huan • 4 במאי 2007
זאלו אתה נותן יותר מידי קרטיד לסטונדטים. מה שכן אלא אכן איומי סרק כי עם יבטלו סמסטר או יכשילו את כולם תתחולל מהומה ואני בספק עם הם מוכנים לזה. שחיתות ממשלתית וכל שאר הנושאים זה חרטא ברטה ביחס לתגובת הסטודנטים עם סמסטר נכשל.
לא סתם עוד עבד
לפני 16 שנים • 5 במאי 2007
לא סתם עוד עבד • 5 במאי 2007
כחולית, אני דווקא מאוד מעודכן...
ההודעה של ור"ה היא שערורייתית ומקוממת, אבל לא מפתיעה. הם משתפים פעולה עם האוצר לשבור את השביתה ולדאוג ששכר הלימוד יעלה. מסתבר, לצערי, שציבור הסטודנטים הוא כמו כל ציבור אחר - עדר מטומטם, שנלחץ מכל איום סרק שמופנה כלפיו. כתבתי כאן כבר, ואני מוכן לחזור ולהתחייב, שאין מצב שיבטלו את הסמסטר. זה משהו שפשוט לא קרה ולא יקרה, והאוניברסיטאות עצמן לא באמת מאמינות שזה יקרה ולא רואות בזה תסריט ריאלי. זה פשוט אמצעי לחץ, ואם זה היה תלוי בסטודנטים עצמם זה אפילו היה עובד. למזלנו, ארגוני הסטודנטים יודעים את האמת ולא נשברים, וגם התמיכה של ארגוני הסגל הבכיר והזוטר - תגובה שאני חייב להודות שהופתעתי מעוצמתה - גרמו דווקא לור"ה למצמץ ראשונים ולהודיע היום שחידוש הלימודים יהיה ביום שני ולא בראשון, כדי לתת עוד זמן למשא ומתן. אני מאמין ומקווה שעד יום שני יושג הסכם, אבל אם לא - היו בטוחים שלא האיום של ור"ה יגרום לארגוני הסטודנטים להפסיק את השביתה. מקסימום ובמקרה הצורך שערי האוניברסיטאות יינעלו על ידי הסטודנטים, כפי שכבר קרה לא פעם בעבר.

ההודעה של ור"ה עשתה להם יותר נזק מתועלת. מדובר על חבורה של אנשים מדושנים וחוצפנים מהעשירון העליון. לו הדבר היה תלוי בי, הייתי מפרסם ביום ראשון בעיתונים היומיים מודעות עם השמות, התמונות, המיילים, הטלפונים והמשכורות של אותם 7 נשיאי אוניברסיטאות, והייתי חושף את הנתונים על הניהול הכושל שלהם, שהביא את האוניברסיטאות לגרעונות שבהן הן נמצאות. הייתי חושף, למשל, איך ניהול כושל של כספי אוניברסיטת ת"א גרם לה להפסדים של עשרות מליוני דולרים, שהביאו אותה למשבר שממנו היא לא יוצאת עד היום. הייתי חושף את כל האבטלה הסמוייה שקיימת באוניברסיטאות, עם כל העובדים שאין תפקיד בשבילם אבל יש להם קביעות ואי אפשר לגעת בהם, אז ממשיכים לשלם להם משכורות. ובמקום שהם יתנו את הדין על כל הכשלונות והפאשלות האלה, הם רוצים שהסטודנטים יהיו אלה שישלמו את המחיר ויממנו את כיסוי הגרעונות. אין גבול לחוצפה.