שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מביוס העבד

pagosh​(שולט)
לפני 17 שנים • 20 במאי 2007

מביוס העבד

pagosh​(שולט) • 20 במאי 2007
יש לי חבר-עבד שמדי פעם אנחנו בקשר. הוא קצת עבד פחדן וחושש שייחשף ושידעו שהוא נשלט של גברים. הוא סטרייט. או לפחות חצי סטרייט. מחפש (ומוצא) לעצמו בחורות כבנות זוג לקיום חיים וניליים כאחד האדם. אבל השליטה הגברית גורמת לו לריגוש. הבחור האינטליגנטי הזה הוא סוג של נשלט שלא לחלוטין מובן לי. הוא רוצה מאוד שהקשר בינינו יהיה קודם כל חברי! זה הכי חשוב לו. אם זה סתם סשנים או דברים חד פעמיים בלי תקשורת לפני ואחרי – זה לא מעניין אותו. הוא ממש צריך להרגיש שהוא חבר שלי ואולי יותר מזה – שאני חבר שלו. והוא בהחלט אדם ראוי. איש שיחה מעניין ורחב אופקים בעל רקורד מקצועי מכובד ויכולת חברתית מצוינת. אני מאוד מבין אותו ואת הפחד שלו שיוודא לכל שהוא נשלט של גבר. יחשבו שהוא הומו (לא שיש משהו רע בזה – חוץ מזה שזה לא נכון) ויחשבו שהוא פסיכי (בכל זאת, כולנו יודעים איך מסתכלים על הנושא מחוץ לקהילת הבדס"מ) ובכלל לא יבינו מי או מה הוא. וגם אם כן יהיו מי שיבינו אז זה מצריך אין ספור שעות של הסברים על גבי הסברים ומצריך ממך לשמוע כל מני הגיגים על פסיכולוגיה בגרוש שאולי אתה מבולבל וצריך לקבל טיפול פסיכיאטרי וכו'; הסיוט הזה מוכר כמעט לכולם. למדנו עם הזמן לספר את הסיפור הבדס"מי שלנו למי שמסוגל לשמוע אותו ולא לספר למי שלא מסוגל לשמוע.

הבחור החמוד הזה גבוה ממני, בעל גוף אתלטי ויכולות חשיבה אנליטית מרשימות מאוד. אי לך ובהתאם לזאת כשהגיע אל ביתי הלבשתי על ראשו זוג תחתונים מלוכלכות שלי ושלחתי אותו לעשות כלים ולסדר לי את המיטה (אני שונא לעשות את זה). אחרי שסיים את העבודה רחץ את ידיו בשתן שלי והתנקה. הצלפות הוא יכול לקבל אבל מעט. הוא בקטע מנטלי בעיקר, אבל גם פיזי קצת. זה מרגש אותו. מרגש אותו שאסור לו להסתכל לי בעיניים. מרגש אותו שאני אומר לו מה לעשות. ריגש אותו שכשנפרדנו השארתי לו למזכרת יריקה בכף היד, אותה הכניס לכיס – כדי שלא יתייבש מהר מדי.

אנחנו רוצים לעלות מדרגה ולנסות משהו מעט פומבי. כמובן לא במועדון ולא באופן שיראה כאילו יש קשר בדס"מי בינינו. זה צריך להיות כאילו התפתחות ספונטנית ברחוב. למשל הליכה בשוק וויכוח קולני שמתפתח לכעס ומוביל לסטירת לחי מצידי על פניו. זה נראה לי (ולו) קטע לא רע. אולי אפילו תגרה קלה בה הוא כמובן רק משחק את האקטיבי אבל בעצם חוטף כמה מכות משפילות.

מעניין... התחום הזה הן של שליטה מנטלית והן של שליטה בגברים היא תחום די זר בשבילי. כמובן שאין שום כוונה מינית בעניין הזה וזהו עניין לשם העניין בלבד. זה מסקרן. אני קצת מתבאס שהוא לא יכול לספוג מכות חזקות ושאני לא יכול להתפרק עליו עם השוט או הקיין. אבל אולי אם באמת ילך ויתחזק הקשר אפשר יהיה לעלות מדרגה ביחסי השליטה ולגלות עניין חדש.
pagosh​(שולט)
לפני 17 שנים • 20 במאי 2007
pagosh​(שולט) • 20 במאי 2007
יש מצב
Tish Adams
לפני 17 שנים • 20 במאי 2007
Tish Adams • 20 במאי 2007
ה"פחדן" שאתה מתאר הוא סוג של ה"לא נודע" לדעתי.
טבעי שאדם יחשוש מהלא נודע וברור מאליו.
מציעה לקחה את העניין step by step ודווקא בגלל שנקודת המוצא היא סטרייטית לחלוטין,
אני חושבת שתוכלו ליצור משהו יפה וטוב.
מילת המפתח כמו ש*זיקוש אמרה: תקשורת.

שיהיה כיף ונעים.



זיקוש, מה יהיה? אני לג'רוז לא אגיע. געגעתי יא ג'לוחה.
Tish Adams
לפני 17 שנים • 20 במאי 2007
Tish Adams • 20 במאי 2007
Gummy Bear85 כתב/ה:
הוא נשמע ממש חמוד icon_smile.gif

אני בעד לחלוק


טוב, טוב אז כמו שגאמי אמר.
יש לו אייקון שמתלבש לי בדי-Fולט על זיק וכן, אני מתגעגעת אליה.
פגוש, בחזרה אחיך.



בחייאת תנו לבת לילית להנות מכמות חזירית של שיבס. ראבאק!!!
זיקית
לפני 17 שנים • 21 במאי 2007

טיש

זיקית • 21 במאי 2007
מצחיקולה.

אני אגיע. מבטיחה!
טרנסית עם פטיש​(אחרת){לא בעסק}
לפני 17 שנים • 26 במאי 2007
כיף לו,

כל כך הרבה שנים חיפשתי מישהו כזה (מישהו "שולט" (לא אדון, לא מתחבר למושג הזה ,אם אפשר לייחס משמעות למילים)

אני מאוד בעד מה שכתבת, ובעד שתנסו את זה , במקום(עיר) רחוקה מאוד ממקום מגוריכם, עם אוכלוסיה זרה, או כזאת שלא כל כך יהיה איכפת לה .

אני מאוד אוהב ומחפש דברים פומביים, ובעבר חיפשתי המון סצינות כמו שתיארת, עם אנשים "שולטים "שיצא לי מדי פעם לפגוש, ודיברנו על "לביים" סצינות כאלה של מריבה שמובילה להשפלה (אפילו קטנה ולא מוגזמת) במקום ציבורי ... יריקה, השפלה, לשרת מישהו במקום ציבורי (והכוונה בלשרת זה גם גם ללכת להביא לא מים לשתות מאיזה קיוסק, לא ממש מינית וכו').

לצערי ככל שעוברות השנים , עם החויות הבודדות, מגלים גם שחלק גדול מהאנשים הם הרבה דיבורים, או פוחדים, או "סטרייטים" ונשואים שמחפשים לממש רק בפנטזיות...
ואני לא מבין, אם אתה פוגש מישהו מתאים כבר, למה לא לממש ? סליחה על הקלישאה אבל באמת חיים פעם אחת ואתה לא רוצה למצוא את עצמך בגיל 70 מתחרט על הדברים שלא עשית ועכשיו לא יכול לעשות ...

אני בעד !! ומאחל לכם בהצלחה !
Tobias​(אחר)
לפני 17 שנים • 26 במאי 2007
Tobias​(אחר) • 26 במאי 2007
עדין

דווקא זכורה לי איזה חוויה ציבורית ......

smoking21.gif
הכי מושפל
לפני 17 שנים • 27 במאי 2007

כיף

הכי מושפל • 27 במאי 2007
באמת כיף לו
kael
לפני 17 שנים • 29 במאי 2007

אני לא מבין מה יש כל כך בהשפלות פומביות

kael • 29 במאי 2007
טוב מצד שני אני לא עוסק בהשפלות icon_smile.gif

אבל בכל אופן, בהצלחה לכל הנוגעים בדבר!