שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך לסרב למלכה

אנדרפוט
לפני 20 שנים • 24 בדצמ׳ 2003

איך לסרב למלכה

אנדרפוט • 24 בדצמ׳ 2003
אז נכון שרוב הזמן המלכות הן אלה שמדיחות או מסרבות לעבדים בלתי ראויים, אבל לעיתים קורה מצב הפוך, מצב שבו העבד נפגש עם המלכה והוא דווקא זה שמחליט שלא מתאים לו.

זה קרה לי שתי פעמים, בשתיהן ביליתי איזה שבוע-שבועיים עם מלכה ואז החלטתי שהיא לא מתאימה לי - אם בגלל היעדר משיכה מינית או פשוט בגלל פער אישי גדול מדי - אמרתי בנימוס רב שאני לא חושב שזה הולך לעבוד.

אז איך הסירוב הזה נתפס על ידי מלכות? לצערי לא תמיד באופן הוגן וראוי. כולם מצפים מהעבדים להיות בוגרים כאשר הם מקבלים לא, אם זה במייל הראשון שהם שולחים לגברת או אם אחרי מפגש, או קשר זה או אחר - מצופה מהם לקבל את הגזירה ולהמשיך הלאה. בלי ללכלך על אותה מלכה, בלי לנסות להתנקם וכו"

אז אני שואל, האם אותו כלל לא תופס גם כלפי מלכות? האם בכלל אפשר למנוע ממשהו שאולי נעלב מהדחיה להפיץ רכילות לא מחמיאה על האדם שדחה אותו?
אז במקרה האחרון שזה קרה לי כנראה שהבחורה פיתחה רגשות שליליים כלפי משום שלא רציתי להמשיך את הקשר איתה. אמנם לא הפיצה כלום וגם לא פעלה בצורות וולגאריות ומגעילות אבל כשיצרתי קשר עם אחת מהדומיות האחרות, שבמקרה היא חברה שלה, זכיתי להתעלמות מהסוג הלא יפה. זאת אומרת - התכתבנו קצת, שלחתי את שמי, תמונה - הכל היה בסדר, ואז פתאום כלום - התעלמות טוטאלית. שאלתי למה? מה בדיוק עשיתי או מה קרה? כלום, נאדה, אף לא מילה. אז הנחתי שהחברה הטובה שלה פשוט אמרה לה - אה, זה הוא, אני מכירה אותו, נפגשנו לא מזמן, זה לא הלך - הוא חרא, אל תתעסקי איתו. או משהו בסגנון.

אז כמו שאמרתי, אי אפשר למנוע רכילות, וגם אי אפשר למנוע ממישהי שרק הכרת לחשוב שאתה קקה קטן , היא תמיד תאמין לחברה הטובה שלה.

אז גם למלכות יש חובה לקבל סירוב באופן יפה ולא להתלכלך סתם כך ולנסות לשרוף את שמו הטוב של אדם שכל פישעו הוא שלא רצה להשתעבד לאותה מלכה. האגו של המלכות גם הוא כפוף לאותה האתיקה שמצופה מהעבדים. ויפה שעה קודם.