שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני לא יודע מה איתכם אבל א נ י הולך להפגנה היום

כובש יצרה​(שולט)
לפני 17 שנים • 30 ביוני 2007
כובש יצרה​(שולט) • 30 ביוני 2007
RIS כתב/ה:
כובש יצרה כתב/ה:

אבל מזוז החליט להוציא אותה כליל מכתב האישום וגם מעסקת הטעון ולעניות דעתי בצדק רב. אנסה להסביר את המניעים של מזוז להוציא אותה כליל מכתב האישום למרות שלפי דעתי גם מזוז התרשם (כמו שאני התרשמתי שהיא אכן דוברת אמת).

צר לי אבל לנוכח דברים אלו קשה להאמין שאיזה בית משפט ירשיע את קצב במקרה שלה.


בהערת אגב אגיד שמאחר ומזוז החליט למחוק את אותה א. מעסקת הטעון עומדת בפניה האפשרות לתבוע את קצב בתביעה פלילית פרטית ואני בטוח שיהיו מספיק אנשים וגופים שיממנו לה את גיוס מיטב עורכי הדין בארץ לשם כך. האמת? יש לי ספק גדול אם היא תעשה את זה.


אני חולק על העמדה הזו (הציטוטים הם חלקיים). ולא ברמה המשפטית הספציפית אלא ברמת המסקנות שמצדיקות את מהלך עיסקת הטיעון.

כזכור, קצב עמד קבל עם ועולם, במסיבת עיתונאים היסטרית והתחייב, מוסרית ומשפטית, שטפלו עליו עלילה נתעבת. הוא קבע בפסקנות שמעולם לא נגע באף אחת מהמתלוננות, לא בחיבוק ונישוק ולא באקט מיני.

היום אין חילוקי דיעות בין פרקליטי קצב ובין התביעה שאכן היו אקטים מיניים בין הנשיא וחלק מהמתלוננות.
אקט כזה אם היה בהסכמה עדיין הינו בבחינת "בעילה אסורה בהסכמה" שאותה כזכור קצב הכחיש לחלוטין.


.


אני לגמרי מסכים איתך בכל מה שכתבת על האופי הנלוז של קצב. אני גם לגמרי מסכים שמבחינה ציבורית מוטב היה שכל זה היה מתברר בבית המשפט ויקוב הדין את ההר.

אבל מזוז שקל את המצב מהבחינה המשפטית ולא הציבורית וכמו שציטטת נכון את רביב דרוקר מזוז הבין שהיא יפסיד במשפט לפחות במקרה של א. הראשונה.

אתה גם צודק שיש כאן מצב של "בעילה אסורה בהסכמה". אבל גם עם זה יש בעיה. נכון שזאת עבירה אבל עורכי הדין של קצב יציגו את אותה א. כאשה שיזמה את יחסי המין ביניהם, כאשה קנאית שניסתה למנוע מקצב להיות עם אחרות, לע"ד האשמה הזאת לא תחזיק בבית משפט.

צריך להבין שיש עבירות בספר החוקים שלא תמיד בית המשפט יקבל אותם כעבירה. לדוגמא שנים רבות יחסים הומוסקסואלים היו אסורים גם עם נעשו בהסכמה בין בוגרים ולפי החוק מי שביצע זאת דינו היה מאסר (זה שונה בינתיים). למיטב ידיעתי מעולם לא נשפט הומו בארץ על העבירה הזאת כאשר זה נעשה בהסכמה בין בוגרים.

דוגמא אחרת שאולי יותר קרובה אלינו זה שלפי החוק אסורה תקיפה של אדם אחר ומי שמבצע זאת דינו מאסר. גם אם ישנה הסכמה של הנתקף זאת עדין עבירה על החוק. כלומר אם אני אגיד לך "שבור לי את היד" ואתה תבצע זאת אתה עלול לעמוד לדין על כך. מכאן שלמעשה כל שפחה יכולה ללכת לפרקליטות ולתבוע את אדונה על תקיפה גם אם היתה שפחתו במשך כמה שנים בהסכמה מלאה. הנקודה שאין לי ספק ששום פרקליט מדינה לא יתבע על כך ובטח שבית משפט לא ירשיע את אותו אדון. לכן גם הסעיף של "בעילה אסורה בהסכמה הוא בעייתי במקרה הזה.
chanel 5​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 30 ביוני 2007

הולכת גם הולכת

chanel 5​(נשלטת) • 30 ביוני 2007
אתמול הופיע פרקליט נכבד השולט ברזי חומר החקירה וואמר שאם קצב יסוג ויסובב במילים , העיסקה מבוטלת !!!!!!!!!! ויהייה משפט עם סעיף אונס.
א* בחוץ בעסקת טיעון אבל אם קצב נכנס לחרטות אז א* בפנים !!!!!!!!

א* המסכנה. פיון קטן ומושתן.

א - אני נוסעת לת"א , מזמן לא הייתי שם והיא חלום רטוב שלי.
ב - אם יתנהל משפט וכול החרא יצוף סוף סוף אכניס לבית ידיעות אחרונות.
ג - בקשה לחברי הכלוב , בבקשה כול מי מכם שמגיע , אנא הדביקו נוצה סגולה לראשכם כדי שאזהה אתכם.
גרניקה​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 30 ביוני 2007

כן בהחלט. גם אני אהיה שם הערב.

גרניקה​(נשלטת) • 30 ביוני 2007
מסכימה עם ריס שנחצה כאן קו שעלול להפוך לשבר גדול.

ויש כאן זעזוע אדיר מהמילים שאמרה אותה א' : "אל תלכנה להתלונן, במילא זה לא יעזור".
ginger
לפני 17 שנים • 30 ביוני 2007
ginger • 30 ביוני 2007
מזוז כעת (17:45) מגמגם ומנסה להסביר את עמדתו ומעשיו, ערוץ 2 "פגוש את העיתונות".
מתעסק בהגדרות ולא במהות.

מי שיכול להופיע בכיכר - שיופיע.
הפעם זה באמת חשוב.

ג'ינג'ר.
בכוח המוח-אשה
לפני 17 שנים • 30 ביוני 2007

גם אני.

בכוח המוח-אשה • 30 ביוני 2007
מסכימה עם ריס בעניין הזה.

אני גם מנצלת את הפוסט הזה ורוצה לומר משהו על אונס מתמשך שהופך להיות מערכת יחסים, או על אונס שהופך להיות עונג צרוף מצידי ורצוף מולטי אורגזמות , בשלב מסויים.

ישנן מערכות יחסים בכפיה או בשביה (ולעניין השביה אני לא מתייחסת רק לשובה "אמיתי", אלא אפילו על דמות סמכותית כמו הורה, מפקד או מעסיק בעל עמדת כוח), שהחלו באונס, בחוסר רצון של הקורבן, שאחר כך הלך ונקשר אל הכופה או השובה. ישנם מקרים של גילויי עריות למשל, בו נוצרת ממש מערכת יחסים של תלות וקנאה משני הצדדים, כמו במערכת זוגית. כשאונס מהסוג הזה מתגלה, הקורבן חש אשם, כי גם הוא שיתף פעולה במועד מסויים, ויש לו קשר נפשי אל המתעלל.

דעתי היא, שאם מערכת חוק לא תבדיל בין האונס עצמו, ובין תופעות הלוואי שלו שנובעות ממניפולציה מתמשכת, הרי שהיא "זורקת" על הקורבן אחריות שהוא לא ביקש אותה לעצמו מתחילתה.

אני לא רואה בעייתיות בסיפורה של א', נדמה לי שהמניפולציה שהופעלה עליה בהמשך היא קשה אפילו מהאונס עצמו, ויצירת התלות הזו שלה בקצב (או כמו שכתבה טוקבקיסטית: "אנסי לשעבר קצב"). אם סיפורה של א' יגיע לבית המשפט, הרי שהוא יצטרך לבחון אם היה כאן אונס מתמשך, שהפך מאוחר יותר לאונס נפשי. לעניין זה אין נפקא מינא אם היו לזה "בונוסים" מצד א'. סקס בעיקרו זה משהו מאוד נעים ומחבר, רק שמותר לנו לעזאזל להחליט עם מי אנחנו רוצים לחלוק אותו, ולמי אנחנו רוצים להקשר.

נדמה לי שדווקא מהסיפור המטונף הזה, המערכת המשפטית שלנו יכולה להבנות, ודווקא מהסיפור הזה יכול שיצא מסר ברור בעניינים מוסריים שכאלה. דווקא האיזורים האפורים הללו, הם הם הבעייתיים היום. רוב האינוסים אינם אינוס של נבוט בחדר מדרגות, אלא אינוסים אפורים.

הגיע הזמן להגיד שאף אחד אינו מעל לחוק במדינת ישראל, והגיע הזמן לומר שדווקא אינוסים "אפורים" כאלה, הם חמורים יותר משום המניפולציה המופעלת על הקורבן וגורמת לו לנזקים נפשיים. וכן, הגיע הזמן לומר שאונס יכול להתבצע בלי כפיה גופנית בכלל, ובלי צרחות.

ועכשיו נשאר רק להשיג נוצה סגולה...
קליבר​(שולט)
לפני 17 שנים • 30 ביוני 2007

גם אני יוצא עכשיו ...

קליבר​(שולט) • 30 ביוני 2007
ההפגנה שלי היא לא רק נגד האונס / מעשים מגונים וכד' , אלא כנגד כל השחיתות בשלטון , ואני מצטער שאני תופס על זה טרמפ . ( הבעיה היא שאם אביע דעתי שאנסים / פושעים וכד' צריך לתלות פעם בשבוע ביום שישי בצהריים כמו במדינות האיזור הקרובות לנו , תגידו שאני קצת קוקו אז אני כותב שאת זה בקטן , שלא תרגישו , אנסים , אה לא לתלות , רק לסרס , לכתוב בקעקוע משהוא על האנסות של הבן אדם ולשחרר , אה כן ברור שאסור לו יהיה ללכת עם מכנסים תחתונים או כובע ויש לי עוד כמה רעיונות מי שירצה לשמוע יפנה בפרטי .
מקבי​(מתחלף)
לפני 17 שנים • 30 ביוני 2007
מקבי​(מתחלף) • 30 ביוני 2007
ציטוט: ההפגנה שלי היא לא רק נגד האונס / מעשים מגונים וכד' , אלא כנגד כל השחיתות בשלטון , ואני מצטער שאני תופס על זה טרמפ

כנ"ל. נמאס לי כל-כך שאנשים פושעים וחוטאים, בייחוד אנשי ציבור, ולא נותנים על זה את הדין. הגיע הזמן שיהיה פה קצת סדר.
נוריתE
לפני 17 שנים • 1 ביולי 2007
נוריתE • 1 ביולי 2007
כמה שגם אני חושבת שכל פעם שחשבתי שהעיניינים במדינה הזאת הגיעו לשפל המדרגה
אז מיסתבר שתמיד ישנן מדרגות חדשות בדרך למטה.

אבל,תזכרו
במיסגרת עיסקת הטיעון(הנעלבת הזאת)
הוא צריך לעמוד בפני השופטים ולהודות בכל סעיף וסעיף בה
(יהיו עלובים אשר יהיו)
זאת היא המהות של עיסקת טיעון
ז''א שכל מה שהוא צעק שקר שקר כל הזמן
או שיודה או שהעיסקה תבוטל וזה יובא למישפט.
ככה שככה או ככה הקריירה שלו במדינה הזאת גמורה
ואף סעה פוליטית אם תיהיה חכמה לא תתקרב אליו עם מקל של 30 מטר.

רק שכמו שאמרו היום בבוקר בתכנית של ערוץ 10
ההגדרות של חוק ההטרדה המינית הורחבו כבר,יותר מפתיחה של עשרה סנטימטר
(מילים שלי)
אם אצל רמון אלו היו נשיקה וחיבוק , אז זה גם כבר נגיעה בברך ו"ליטוף אבהי".

כך שאם זה יצא לפועל אז מחרתיים כל מזכירה שהבוס שלה יגע לה בברך כשהם בנסיעה או סתם בישיבת צוות יכולה בשקט גמור, להתלונן על הטרדה מינית
והמישטרה ובית המישפט יהיו מחוייבים לקבל את זה.