בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Unicell שותפים בחשבון הסלולרי שלנו(SMSים זהירות)

נוריתE
לפני 17 שנים • 2 ביולי 2007

Unicell שותפים בחשבון הסלולרי שלנו(SMSים זהירות)

נוריתE • 2 ביולי 2007
או אחרת "עד כמה אני תמימה"

ניתקלתי בזה הערב, בשיחת שרות תמימה לפלאפון
,ביקשתי מהם בין היתר, גם לבטל SMSים של 502 ופרסומות וכל אילו
ואז אמרו לישכל סמס כזה עולה ליכסף במסגרת חיוב בחשבון של
"שרתי אינטרנט שונים"
והאמת לא ידעתי..
ידעתם???
כאילו או לא כאילו
נירשמתי לאיזה משחק תמים כמו זה של השוקו או של המכונית
להגריל משהו נתתי בתמימותי מספר סל. ואז
נכנסתי למאגר שלהם בלי ידיעתי
וכל סמס מעצבן בנוסח "השעה אחתעשרה, יש לך עוד חמש דקות לזכות באיפוד.."ואני מוחקת את המעצבן הזה אבל הכסף כבר ניכנס להם בכיס.

לציין שבאף מקום לא ראיתי שאני אשלם להם?
לא קראתי מספיק או שאולי זה היה צריך להיות יותר ברור.

כל מיקרה, לא מספיק רק לחסום את ה"שרותי" סמס שלהם כי גם אם לא מקבלים משלמים!!!
צריך גם לידע אותם על החסימה ולדרוש להיות מוסרים מהרשימות ולא להיות מחוייבים יותר
(באשר למה ששולם? לא חושבת שיש דרך לקבל את זה בחזרה כי תמימות או חוסר ידע הם לא פונקציה פה)

קיצור
בידקו בחשבון שלכם גם אם לא של פלאפון את אותם חיובים מספקים שונים ותבדקו בשרות על מה חוייבתם ובעיקר בטלו!!! גם בחברה וגם אצלהם.

ובנימה אישית :

ואם מי מכם כבר ניתקל בזה? אודה מאוד ל כל מי שיסכים לספר לי מה נעשה אצלו/ה בנדון

הנה הם מיילים ומספרי "שרות"

http://unicell.co.il/about.htm?id=4
Josephin​(לא בעסק)
לפני 17 שנים • 2 ביולי 2007
Josephin​(לא בעסק) • 2 ביולי 2007
אי ידיעה אינה פוטרת , אבל.
תעמדי על שלך , תאיימי להתנתק ,אני בטוחה שהם יפצו אותך ,במיוחד לאור העובדה שבחודש דצמבר השנה יתאפשר לכל לקוח לעבור לחברה סלולרית אחרת עם אותו מספר שיש לו , התחרות בין החברות הסלולריות כבר החלה , כל חברה מנסה לשמר כל לקוח קיים ,הם מנסים לכבול כל לקוח אפשרי להתחייב לחברה הסלולרית בה הם מנויים . אז, פשוט על תוותרי תעמדי על שלך, תבקשי לדבר עם אחראי את תראי שתפוצי .(תגידי לי עם זה הסתדר )
נוריתE
לפני 17 שנים • 3 ביולי 2007
נוריתE • 3 ביולי 2007
אוקי
סוף סיפור, בנתים

אי מייל שקיבלתי

"שירות שהיית מנוייה עליו, בוטל.
כמו כן נחסמת לכלל שירותי "יוניסל": קבלת הודעות בתשלום, קבלת הודעות בחינם, הורדות יזומות של תכנים (כגון: רינגטונים, טפטים ומשחקים).
בברכה,
מחלקת שירות "יוניסל"."


מייעצת לכם לבדוק בחשבון הסלולאר את הדבר שקרוי
"שרותי תוכן ספק תוכן חיצוני"
זה נימצא תחת "שרותים מתקדמים."

ותראו את החיובים
אם נירשמתם לאתר של של יוניסל כדי לקבל את כל התכנים הנל''ים שפורטו במייל אצלי
הרי שאתם משלמים על זה ואתם אמורים לדעת שאתם משלמים על זה
אבל אם כמוני
לא הבנתם מה נפל עליכם?
הפיתרון פשוט
אצלי..
הבעלים הקודם של המספר סל. שלי נרשם לאתר הזה של UC ואחרי שהמספר עבר אלי אז למעשה
שילמתי עליו,כי הוא, לא טרח לבטל..
אני אקבל את הכסף חזרה
פלאפו ן שלחו אישור שהמכשיר לא היה ברשותי בזמן ההרשמה למכה הזאתי.
ליתר ביטחון בדקתי את כל מספרי הסל. שברשותי ורשות הבת שלי גם הישנים.

ישנן עוד שתי חברות "מספקות"שכאלו אבל חובה, שוב ,להרשם אליהן ולמסור המון פרטים מזהים ולחתום על אישור לחיוב,תוכלו דרך חברת הסלולר שלכם לבדוק את זה.
חלקן משתפות פעולה עם כל מיני מבצעים כמו של השוקו שוק למשל התרנגול בפירסומת?


אז מייעצת..
תבדקו.
אל תסמכו על החשבון כמו שהוא. (לא כמוני)

המספר של יוניסל הוא
1599558080
לא סתם עוד עבד
לפני 17 שנים • 3 ביולי 2007
לא סתם עוד עבד • 3 ביולי 2007
חתולה פראית כתב/ה:
אי ידיעה אינה פוטרת


זה נכון לגבי החוק הפלילי, אבל ממש לא מדוייק לגבי התחום האזרחי, ובוודאי שלא לגבי התחום הצרכני. אי אפשר לחייב אותי לשלם על שירות שמעולם לא ביקשתי לקבל אותו. בדיוק בשביל זה יש את חוקי הצרכנות.
Josephin​(לא בעסק)
לפני 17 שנים • 3 ביולי 2007
Josephin​(לא בעסק) • 3 ביולי 2007
לא סתם עוד עבד כתב/ה:
חתולה פראית כתב/ה:
אי ידיעה אינה פוטרת


זה נכון לגבי החוק הפלילי, אבל ממש לא מדוייק לגבי התחום האזרחי, ובוודאי שלא לגבי התחום הצרכני. אי אפשר לחייב אותי לשלם על שירות שמעולם לא ביקשתי לקבל אותו. בדיוק בשביל זה יש את חוקי הצרכנות.



נכון, כל חברה שנותנת שרותי תוכן מחויבת לידע את הלקוח על עלות כניסה לאתר הורדות וכו , לכן אינך יכול להכנס/להתחבר לאתר אלא עם הסכמת לחוזה של אותה חברת שרותיםים, ונכון יש כאלה שמדפדפים ולא טורחים לקרוא ומאשרים ורק לאחר מכן נבהלים לנוכח החשבון המנופח שהם מקבלים , אין אפשרות להכנס לאתר של תכנים בתשלום אלא אם אינך מאשר את זה שאתה יודע מה העלויות ומקבל את זה.