בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ארוחת ערב עירומה.

Brave Dwarf
לפני 16 שנים • 10 ביולי 2007

Re: צמחונות זו סטיה.

Brave Dwarf • 10 ביולי 2007
גרניקה כתב/ה:
שיר כאב כתב/ה:
אושה כתב/ה:

ורק תהיה קטנה דבילית לסיום:
מי מהנשים פה מסוגלת בכלל לאכול כל כך הרבה?! ועוד להישאר רעבה אחרי 600 גרם?!


אני. icon_twisted.gif


גם אני, בקלילות אגבית ובלתי מורגשת.

הגמד האמיץ ,ירום הוד צווי מטר צוונציק שלו, כותב שהוא מפחד מנשים רזות - אני לעומת זאת פוחדת מצמחונים, מטיפים כנגד עישון, מסיונרים כנגד הטיפה המרה וחובבי סוכריות ליקריש.

(ג'וקים נכנס תחת קטגוריית הפוביות והאפוקליפסה המתקרבת ובאה במידה וחודר לבית אחד שכזה).


אם כך, את הסרט "ארוחה עירומה" אל תראי בשום פנים, גרניקה (ג'וקים וזה), אך את הספר המבריק "ארוחה עירומה" של וויליאם בורוז (סמים וכאלה, ספר פולחן שעשה הרבה קקה על הלב לכל המטיפים נגד ג'אנק) קראי וקראי. אבל עמי אל תריבי, אני חוזר בי. אם את מסוגלת לקרוע בשיניך בשר נא מעצם שוקו של טלה, אז אני מסכים עם כל מה שאת אומרת, מראש, בדיעבד ובכל הגלגולים גם יחד. ואם בכל זאת, אז טרם... תחשבי על "רגע קפוא שבו כל הסועדים רואים את המונח על מזלגותיהם" ואוי למי שמוצא שם את צוואנציק. (-:
גרניקה​(נשלטת)
לפני 16 שנים • 10 ביולי 2007

הוד רוממות גמדיותו,

גרניקה​(נשלטת) • 10 ביולי 2007
קראתי את הספר. הנה, אי הסכמה ראשונה (אבל אתה לא תעז להתווכח עם קרניבורית מפחידה שכמותי היורקת גיצי אש מהאישונים לו רק מישהו מסמן קצה קצהו של רצון להשתתף איתה בסעודה מגירת המיצים והדם) (רגע, אפילו את עצמי הפחדתי לשניה או שתיים).

הספר, כדרכם של ספרים הזויים (יש עוד כמה באותה קטגוריה לא אהודה, זן ואומנות אחזקת ה... הוא אחד מהם) הפיל עלי שיעמום מפוהק שאיים מיידית על אוכלוסיית הזבובים באזור מגוריי.

אפרופו סרט עם בשר(וכנראה שלאי הסכמה נוספת) - הטבח, הגנב, אישתו והמאהב?
רפאל
לפני 16 שנים • 10 ביולי 2007
רפאל • 10 ביולי 2007
ישנו זאנר של סיפורי בדס"מ שמנטרל את התשוקה, ומבצע רדוקציה של ההשפלה לעדות אהבה. ההשפלה הפומבית של האישה אינה אלא צל שאפשר ללמוד ממנו על ממדי האהבה של הזוג. כגודל ההשפלה, כקוטר הכתם שעל השמלה היקרה, וכמספר המבטים המביכים - גודל האהבה וחגיגות האהבה. כשלעצמה ההשפלה היא בלתי אוהבת ומכוערת. אין לה זכות קיום בין איש לאישה אלא בחסותה של אהבה גדולה שתסבול אותה. ההשפלה אינה אלא עקרון ההכבדה של האהבה: אם היא סובלת את כל זה, והוא עושה לה את כל זה, חייב להימצא כאן משהו גדול מכל זה. משהו שההשפלה בטלה בשישים ביחס אליו. חייב להימצא "אפטר-קייר" של קשר נישואים. חייבת להישמר קדושת התא המשפחתי. את ההשפלה שיצאה מתחומי הבית חובה לאזן ביום הנישואים שנחגג מחוץ לבית. אם במערכה הראשונה נראה אקדח, במערכה שאחרי הוא חייב לפעול. ואם במערכה הראשונה משפילים את האישה, במערכה שאחרי חייבים לאהוב אותה.

איפה התשוקה הטהורה? איפה מיצי הכוס של האשה? איפה הזיין הזקור של הגבר בשעה שהוא משפיל אותה? איפה האהבה הפוזיטיבית שרוצה את ההשפלה, ולא האהבה הנגטיבית שסורדת את ההשפלה ומצדיקה אותה?

אם ההשפלה יוצאת אל מחוץ לכותלי הבית, מדוע היא מתחזה בצורה נגטיבית לריב-אוהבים, ולא מוצגת בצורה פוזיטיבית כתשוקה-סאדומזוכיסטית? (הטיפ הנדיב כבר ניתן למלצרים.)
JabberwockY​(שולט)
לפני 16 שנים • 10 ביולי 2007

(הטיפ הנדיב כבר ניתן למלצרים)

JabberwockY​(שולט) • 10 ביולי 2007
(והפתק החשאי כבר ניתן למאבטח).

תודה רפאל על התגובה המרתקת.
Brave Dwarf
לפני 16 שנים • 10 ביולי 2007
Brave Dwarf • 10 ביולי 2007
לא מסכים אתך, רפאל.
אני כן הרגשתי את תשוקתו של הכותב כלפי הלביאה בשמלת ערב כחולה מהרגע הראשון. זה מאוד סובייקטיבי ולכן אולי תגובתי מיותרת, אך היא באה כתגובה (ולא סתירה). לאורך כל הסיפור הייתה נהירה הנאתו של הכותב / המתאר מהמתרחש אשר נטמנה בפרטים קטנים שתוארו ובמבט עיניו הדקדקן, דרכו עקב אחריה; בהשוואות; בשעון החול שלכל גרגר ממנו היה כוח משיכה משלו. בקיצור, לא היה ספק שעמד לו. לשם כך איני זקוק לדעת מי הכניס למי ומה. כי היה ברור לי שהוא עשה לה פיסטינג בכל החורים האפשריים כולל זה שבלוח הלב.

זאת, כמובן, דעתי הסובייקטיבית והשבעה מהמיצים שנשפכים מזוויות עיניים, בניינים ועננים והבונים גורדי שחקים מאוויר. לי היו הסתייגויות אחרות.
Brave Dwarf
לפני 16 שנים • 11 ביולי 2007

Re: הוד רוממות גמדיותו,

Brave Dwarf • 11 ביולי 2007
(
גרניקה כתב/ה:
קראתי את הספר. הנה, אי הסכמה[...]- הטבח, הגנב, אישתו והמאהב?


לא מבין אתכן הנשים. לראות את הסרט או לאו? אם את ממליצה, אראה.
ולגבי ארוחה עירומה - השוואה שגויה. לא כל אחד כותב ספר לאחר שירה בפניה של אשתו במקום בכוס אותה, מתוך משחק, הציבה על ראשה. (-:)