שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה ההפך מניוש?

נולי
לפני 17 שנים • 17 ביולי 2007

מה ההפך מניוש?

נולי • 17 ביולי 2007
הודעה זו מפורסמת במקור בפורום שליטה נשית. בפורום הזה נהוג אמנם להתיחס לקרוסדרסינג כניוש אבל הפעם אני רוצה להתיחס אליו הפוך. כלומר, אישה הלובשת בגדי גבר ומתנהגת כגבר כולל סטרפון ו/או חיקויים אחרים. אני לא מתכוונת לשולטות שמזינות את העבדים שלהן ואולי בעצם גם אליהן.
אני מנסה להבין מדוע אין במיילדום (ואולי יש ורק אני בבורותי לא ידעתי מזה) קטע של השפלת אישה על ידי הלבשתה בבגדי גבר ואילוצה להתנהג כגבר. מדוע אין מאלצים שפחה ללבוש בגדי גברים בלבד, להפסיק להסיר שער מגופה, לחגור "דמוי זין+אשכים" כלשהו מהלך כל היום ועוד.

האם קיים קטע של גיברות במיילדום המקביל לקטע של הניוש בפאמדום? או שאולי יש משהו ברבדים העמוקים שלנו הרואה בגבריות עליונות, ולכן יש שולטות שמתנהגות כגברים כדי להיות "שוות יותר" ואוילו השפלה של גבר היא הפיכתו לאישה?
קייסי
לפני 17 שנים • 17 ביולי 2007

נחמד

קייסי • 17 ביולי 2007
אולי גבירבור?
Goddess Selene
לפני 17 שנים • 17 ביולי 2007
Goddess Selene • 17 ביולי 2007
אישיוּש
פעם פרח​(נשלטת)
לפני 17 שנים • 17 ביולי 2007
פעם פרח​(נשלטת) • 17 ביולי 2007
באופן כללי, בחברה שבה אנחנו חיים, לשייך לגבר תכונות/סממנים נשיים זה עלבון והשפלה.
אבל לשייך לאישה תכונות/סממנים גבריים זה לרוב מחמאה.

אם קוראים לגבר pussy זה עלבון.
אם אומרים לאישה שיש לה ביצים גדולות זו מחמאה.

עבור גברים זה עלבון והשפלה ללבוש בגדי אישה.
מצד שני אפשר לראות היום נשים עובדות שלובשות חליפות עם עניבה, אמנם חליפות שמותאמות לנשים, אבל עדיין חליפות שעד לא מזמן היו נחלתם של גברים.
Afroditi
לפני 17 שנים • 17 ביולי 2007

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Afroditi • 17 ביולי 2007
סיבוב נוסף ואחרון! כתב/ה:
גבריוש


את פשוט מצחיק !!!
BrutallDom
לפני 17 שנים • 17 ביולי 2007

Re: מה ההפך מניוש?

BrutallDom • 17 ביולי 2007
.

נולי כתב/ה:
אני מנסה להבין מדוע אין במיילדום קטע של השפלת אישה על ידי הלבשתה בבגדי גבר ואילוצה להתנהג כגבר. מדוע אין מאלצים שפחה ללבוש בגדי גברים בלבד, להפסיק להסיר שער מגופה, לחגור "דמוי זין+אשכים" כלשהו מהלך כל היום ועוד.


כי אנחנו אוהבים נשים נולי, זה למה, ואנחנו אוהבים את הנשים שלנו נשיות ולא גבריות.


.
Mary Jane
לפני 17 שנים • 17 ביולי 2007
Mary Jane • 17 ביולי 2007
ניוש לא נוגע רק להשפלה, פעמים רבות אינו נוגע להשפלה כלל, אלא למימוש צדדים שלא באים לידי ביטוי, רבדי אישיות חבויים. יונג מדבר על צדדים כאלו בהזכירו את האנימה והאנימוס השוכנים באדם, אבל נניח ליונג . המיניות, לתפיסתי, היא לא חד משמעית ומוחלטת, אלא מונחת על סקלה:
בצידה האחד נמצאת הגבריות, עם כל התכונות המיוחסות לגברים בתרבות. בצד שני הנשיות, עם התכונות המאפיינות אותה על פי נורמות חברתיות. באופן כזה אדם יכול להיות נקבה עם מאפיינים שנחשבים לגבריים יותר, גבריים פחות, נשיים יותר ונשיים פחות. בדומה לכך זכר יכול לראות עצמו במגוון אופנים. קביעת העצמי על הסקלה הינה דינמית אצל חלק מהאנשים, כלומר, בשלב מסוים או ברגעים מסוימים בחייו אדם יכול להרגיש עצמו יותר 'גברי' ובשלב אחר 'נשי' יותר, ואז זה יכול לבוא לידי ביטוי בניוש או ב'גיברור' בפרקטיקות מיניות ובדסמיות. למיטב ידעתי זו אינה נחלתם של גברים נשלטים בלבד, ויש נשים (שולטות ונשלטות) שמשתעשעות בהתחברות לצד הגברי שלהן (באמצעות בגדים, סטרפ, הידוק השיער ואסיפתו, כובע מצחיהicon_smile.gif ), אם כי זה מאוד לא שכיח. אני בינהן.
מובן שבחברה עם נטיות פטריאכליות לא מבוטלות (חברתיות ולא טבעיות!) גברים רבים יראו בניושם השפלה, שכן הגבר עדיין מייצג בתרבות את החיובי (אומץ, חוסן וכו) והאישה את השלילי (חולשה, היסטריה רגשית וכו). לא רק זאת, אלא שזו מעיין נבואה שמגשימה עצמה, כי נשים מחונכות לנהוג באופן זה, ועל כן הן דבקות בו משל היה אוצר שיש לשמרו בכל מחיר.
לא מפתיע אם כך שאין כל השפלה ב'גיברור' של סאבית ושהדבר אינו נפוץ, כי גבריות מצומדת בתודעתנו החברתית לחוסן, והדבר מתנגש עם צימוד אחר -שבריריותה של האישה בכלל, ושל הסאבית בפרט.
    התגובה האהובה בשרשור